تبلیغات

تبلیغات

نرم افزار ساخت اپلیکیشن بدون برنامه نویسی — 8 پلتفرم اپلیکیشن ساز بدون کدنویسی

نرم افزار ساخت اپلیکیشن بدون برنامه نویسی

در این مقاله از سایت تک تیپ قصد داریم بهترین نرم افزار ساخت اپلیکیشن بدون برنامه نویسی را معرفی کنیم. در ادامه چند نرم افزار برتر را مورد بررسی قرار داده و بهترین آن ها را مشخص خواهیم نمود.

پلتفرم‌های توسعه اپلیکیشن بدون کد نویسی معمولا از ابزار کشیدن و رها کردن ( درگ اند دراپ ) استفاده می کنند که به کسب و کار ها اجازه می هد بدون نیاز به کد نویسی اپلیکیشن های مختص به خود را طراحی نمایند. این پلتفرم ها معمولا از ویرایشگرهای WYSIWYG برای ساخت و توسعه سریع برنامه ها بهره می گیرند.

برنامه نویسان و افراد مبتدی به طور یکسان می توانند از این ابزارها برای توسعه سریع برنامه های کاربردی سفارشی سازی شده استفاده کنند. بسیاری از این نرم افزار های ساخت اپلیکیشن بدون برنامه نویسی برای کسب و کارهایی در مقیاس کوچک که نیاز به ساخت اپلیکیشن با ویژگی های عمومی و محدود، با صرفه جویی در زمان، مورد استفاده قرار می گیرند.

این پلتفرم ها با فریمورک ها با کتابخانه های زیاد که با کمترین کد، اجازه ساخت اپلیکیشن را می دهد تفاوت دارد، زیرا عملکرد و سفارشی سازی کمتری را ارائه می دهند. این ابزار ها برای استفاده های ابتدایی کارایی داشته و برای اینکه بتوانید اپلیکیشن های مستقل و حرفه ای طراحی کنید بهتر است مجموعه آموزش توسعه اپلیکیشن موبایل که توسط فرادرس آماده شده را مشاهده نمایید. این آموزش شما را به یک برنامه نویس موبایل تبدیل خواهد نمود.

نرم افزار ساخت اپلیکیشن بدون برنامه نویسی چیست ؟

نرم افزار ساخت اپلیکیشن بدون برنامه نویسی، ابزار هایی هستند که به صورت آنلاین و آفلاین ارائه شده تا بدون نیاز به کدنویسی، اپلیکیشن های موبایلی خود را بسازید. این پلتفرم ها، دارای ابزارهای مختلف هستند که برای ساخت اپلیکیشن می توان، از آن ها استفاده نمود.

توسعه اپلیکیشن بدون کدنویسی روشی برای ساخت اپلیکیشن بدون نیاز به نوشتن کد است. این امر توسط پلتفرم های که به توسعه دهندگان اجازه می دهد بلوک های از پیش طراحی شده را بکشند و رها کنند تا برنامه های کاربردی متناسب با کسب و کار خود را تولید نمایند.

این پلتفرم ها این امکان را فراهم می کند که بدون نیاز به یادگیری زبان های برنامه نویسی، ایده های خود را بر روی اپلیکیشن های خود پیاده سازی نمایید.

مزایای پلت فرم های کم کد و بدون نیاز به برنامه نویسی

  • عملکرد بهتر : پلتفرم های بدون نیاز به کدنویسی به شما این امکان را می دهند که در زمان کمتری اپلیکیشن های بیشتری بسازید. از آنجایی که نیازی به نوشتن خطوط طولانی کد ندارید و گزینه های زیادی برای خودکارسازی فرآیندها دارید، می توانید برنامه ها را در چند روز یا شاید چن ساعت بسازید.
  • کاهش هزینه : همچنین می توانید هزینه هایی را که برای استخدام برنامه نویسان بیشتر و استفاده از بسیاری از ابزارهای توسعه دیگر خرج می کردید را با این ابزار، کاهش دهید.
  • مولتی پلتفرم : این ابزار ها به شما امکان می دهند برنامه های یکپارچه ای ایجاد کنید که در چندین پلت فرم و دستگاه قابل اجرا باشند. کاربران می توانند به اپلیکیشن شما از پلتفرم های مختلف همچون، اندروید، آی او اس، ویندوز و … دسترسی داشته باشند .

8 نرم افزار ساخت اپلیکیشن بدون برنامه نویسی

در ادامه قصد داریم تا چند ابزار حرفه ای ساخت اپلیکیشن بدون نیاز به کدنویسی را معرفی کنیم. در حال حاضر ابزارهای بسیار خوبی در بازار وجود دارد که به شما کمک می کند بدون نیاز به نوشتن یک خط کد، یک وب سایت یا اپلیکیشن ایجاد کنید. اگر بخواهید اپلیکیشن خود را سریع و ارزان تولید کنید، قطعا با این ابزار ها در زمان و هزینه صرفه جویی می کنند. 

1- پلتفرم حباب ( Bubble )

هدف Bubble منسوخ کردن برنامه نویسی با ابزار طراحی اپلیکیشن بصری است، هدف Bubble منسوخ کردن برنامه نویسی با ابزار برنامه نویسی بصری است که به شما امکان می دهد بدون هیچ کدی، اپلیکیشن های موبایلی بسازید. ابزار کشیدن و رها کردن بصری به شما امکان می دهد عناصری مانند متن، فیلم، نقشه، نمادها، تصاویر، دکمه ها و موارد دیگر را به راحتی به صفحه برنامه خود اضافه کنید.در این ابزار تقریبا همه چیز قابل تنظیم است.

نرم افزار ساخت اپلیکیشن بدون برنامه نویسی

نرم افزار ساخت اپلیکیشن بدون برنامه نویسی به شما امکان می دهد دقیقاً آنچه را که در حال طراحی هستید، به صورت آنی تماشا کنید. با این ابزار می توانید ساختارهای داده خود را تعریف کنید، منطق خود را بسازید و به کاربران خود اجازه دهید محتوای خود را آپلود کنند.

Bubble همچنین به مجموعه ای از سرویس های محبوب دیگر مانند MailChimp و Mixpanel متصل است. این یک ابزار فوق العاده برای کسانی است که به دنبال راه اندازی یکپارچه اپلیکیشن موبایلی هستند. ساخت اپلیکیشن با این ابزار کاملا رایگان است و فقط زمانی که کاربرانتان از یک حدی بیشتر شد باید هزینه پرداخت کنید.

2- پیکسات ( Pixate )

Pixate ابزاری عالی برای ساخت یک اپلیکیشن صد در صد سفارشی شده می باشد. شما می توانید تعامل و انیمیشن را به طراحی خود تنها با چند کلیک، بدون هیچ کدی، اضافه کنید.

نرم افزار ساخت اپلیکیشن بدون برنامه نویسی

این ابزار مورد علاقه طراحانی است که می خواهند ایده های خود را بدون نیاز به کدنویسی به نتیجه برسانند. با Pixate، شما می توانید نمونه های زیادی از اپلیکشن های موبایل پیچیده را بدون نوشتن یک خط کد ایجاد کنید، Pixate که در سال 2012 تاسیس شد، یک ابزار برای ایجاد نمونه های اولیه از برنامه های تلفن همراه است، به طور خاص برای ساده سازی تعاملات پیچیده طراحی شده است.

3- آندرامو ( Andromo )

Andromo یکی از محبوب ترین پلتفرم ها برای ایجاد اپلیکیشن اندروید بدون نیاز به کدنویسی می باشد. در گذشته، برای ایجاد یک اپلیکیشن، باید برنامه نویسی یاد می داشتید، که احتمالاً هفته ها، ماه ها یا حتی سال ها طول می کشید تا یک زبان برنامه نویسی را فرابگیرید. با این حال، اکنون پلتفرم های ساخت اپلیکیشن متعددی وجود دارد که می توانید از آنها برای تولید و توسعه اپلیکیشن، تنها در عرض چند ساعت استفاده کنید.

4- Knack

Knack این امکان را به شما می دهد که بدون نیاز به یک خط کد نویسی، اپلیکیشن های متناسب با کسب و کارتان را تولید نمایید. این پلتفرم به شما ابزارهای ساده ای را ارائه داده که به شما کمک می کند تمام اطلاعات خود را به یک پایگاه داده آنلاین امن تبدیل کنید.

نرم افزار ساخت اپلیکیشن بدون برنامه نویسی

رابط کاربری Knack بسیار ساده و قابل فهم است، که به طور قابل توجهی توسعه برنامه های کاربردی را تسریع می بخشد. علاوه بر این، ویژگی های قدرتمندی نیز دارد که به شما کمک می کند اپلیکیشن های حرفه ای ایجاد کنید و آنها را بر اساس ویژگی های مورد نظر خود، سفارشی سازی نمایید.

علاوه بر این ها اگر دانش طراحی سایت هم داشته باشید، می توانید از جاوا اسکریپت و سی اس اس برای گسترش و سفارشی سازی رابط برنامه اپلیکیشن خود استفاده کنید.

با این حال اگر می خواهید به عنوان یک برنامه نویس حرفه ای مطرح شوید، باید با زبان های برنامه نویسی آشنا بوده و بتوانید اپلیکیشن های 100 درصد یونیک تولید نمایید. برای این کار بهتر است آموزش برنامه نویسی اندروید را پیش بگیرید. در ادامه یکی از پیشرفته ترین آموزش های ساخت اپلیکیشن اندروید را قرار می دهیم که توسط فرادرس تولید شده است.

5- پلتفرم Swiftic

Swiftic با نام قدیمی Como یک اپلیکیشن ساز فوری است که به شما امکان می دهد بدون دانش برنامه نویسی، اپلیکیشن خود را تولید کنید. این برنامه جزو برترین اپلیکیشن ساز های موبایل می باشد، زیرا ویژگی های زیادی برای کسب درآمد و جذب مشتریان جدید ارائه می دهد.

نرم افزار ساخت اپلیکیشن بدون برنامه نویسی

Swiftic یک مبتدی را به یک طراح اپلیکیشن حرفه ای تبدیل می کند زیرا ده ها موضوع طبقه بندی شده داشته و فقط با سه مرحله امکان طراحی اپلیکیشن را به شما می دهد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک دسته اپلیکیشن را انتخاب کرده و برای کسب و کار خود سفارشی سازی کنید. این پلتفرم دارای ویژگی درگ اند دراپ بوده که ساخت اپلیکیشن را بسیار ساده نموده است.

6- Adalo

Adalo جزو برترین سایت های تولید اپلیکیشن بدون برنامه نویسی می باشد، در این پلتفرم می توانید با کشیدن اجزای و بلوک های موجود بر روی صفحه اپلیکیشن، طرح خود را ایجاد کنید.

موارد مختلفی که می توانید با Adalo انجام دهید عبارتند از:

  • انتخاب نمونه اولیه و ایجاد یک برنامه واقعی با استفاده از پایگاه های داده
  • کشیدن بلوک های مورد استفاده برای ایجاد یک رابط برنامه
  • امکان اتصال تمام صفحات با هم
  • افزودن فرم ها، تقویم ها، روش های پرداخت و بسیاری از چیزهای دیگر

علاوه بر این، شما می توانید نوار ابزار شخصی ایجاد کنید و آیکون ها را برای ساده سازی رابط کاربری اضافه کنید. شما می توانید از اشکال مختلف و اندازه های مختلف برای آیکون ها، دکمه ها، تصاویر و غیره استفاده کنید

اگرچه این پلتفرم به صورت رایگان در اختیار علاقه مندان به طراحی قرار گرفته است، اما برخی از ویژگی های جذاب و حرفه ای نیز در این پلتفرم تعبیه شده است که نیازمند پرداخت پول برای اشتراک ماهیانه می باشد.

7- پلتفرم AppInstitute

AppInstitute از یک استارت آپ امیدوارکننده به یک برند کامل تبدیل شده است که به بیش از 150000 مشتری در سراسر جهان خدمات ارائه می دهد. نرم افزار ساخت اپلیکیشن بدون برنامه نویسی آنها به طور خاص برای صاحبان مشاغل کوچک طراحی شده است. اگر صاحب کسب و کار هستید، در کدنویسی ضعیف هستید و به یک اپلیکیشن موبایل نیاز دارید، AppInstitute ویژگی های جذاب زیادی برای کمک به شما دارد.

نرم افزار ساخت اپلیکیشن بدون برنامه نویسی

یکی از موفقیت های AppInstitute سهولت ایجاد یک اپلیکیشن موبایل برای نیازهای تجاری است. کل فرآیند در چهار مرحله کوتاه فشرده شده است که گزینه های سفارشی سازی زیادی را در اختیار شما قرار می دهد.

مراحل طراحی اپلیکیشن با AppInstitute

  • انتخاب الگو – در این پلتفرم، الگو ها و قالب های آماده زیادی وجود دارد، که می توانید از آن ها استفاده کنید. AppInstitute حوزه هایی مانند ورزشی، رستوران ها، مشاغل خدماتی و موارد دیگر را پوشش می دهد.
  • اضافه کردن عناصر برند – هنگامی که یک الگو دارید، می توانید با افزودن عناصر نام تجاری، نرم افزار را کاملا شخصی سازی کنید. به عنوان مثال، لوگو، لینک های شبکه های اجتماعی، عکس ها و موارد دیگر که به برند و شرکت شما مربوط می باشد را به نرم افزار اضافه کنید.
  • ویرایش و ایجاد محتوا – همه چیز را از ترتیب صفحه تا متن و … ویرایش کنید. همه تغییرات را می توان با رابط کاربری اپلیکیشن ساز اعمال نمود.
  • انتشار اپلیکیشن – پس از اتمام طراحی و ساخت اپلیکیشن، می توانید برنامه ی خود را در محبوب ترین فروشگاه های تلفن همراه تنها با یک کلیک منتشر کنید.

نکته قابل توجه این است که استفاده از این نرم افزار پولی بوده و برای منتشر کردن آن باید اشتراک 40 یورویی آن را تهیه کنید. با این حال، اگر می توانید تا مرحله انتشار بدون هزینه از این پلتفرم استفاده کنید.

8- Composer Pro

Composer Pro یکی از ابزار های حرفه ای استارت آپ AppGyver به شمار می رود که به شما اجازه می دهد، به راحتی برنامه های کاربردی را برای هر دستگاه موبایلی اعم از اندروید و آی او اس، ایجاد کنید.

AppGyver، یک استارت آپ تولید و ساخت اپلیکیشن با کاهش کدنویسی است که در سال 2013 معرفی شد و جدیدا آخرین نسخه پلتفرم توسعه بصری خود را راه اندازی کرد. این به روزرسانی که Composer Pro نام دارد، سه سال است که در حال توسعه است و ساخت اپلیکیشن بدون نیاز به کدنویسی را ارائه می دهد.

این به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا با استفاده از React Web و React Native برنامه های وب، رایانه شخصی، مک، iOS و اندروید بسازند و می توان آن را با افزونه هایی برای این فریمورک ها توسعه داد.

ری اکت نیتیو، یک فریم ورک تولید نرم افزار موبایل بوده که بسیار محبوب شده است و برنامه نویسان، استفاده های زیادی در تولید اپلیکیشن های امروزی از آن کرده اند. یادگیری آن چندان دشوار نیست و به راحتی می توانید با یک آموزش چند ساعته، این فریم ورک را یاد بگیرید.

اگر قصد یادگیری این فریم ورک را دارید، می توانید از آموزش زیر که توسط فرادرس تولید شده، استفاده نمایید.

بهترین نرم افزار ساخت اپلیکیشن بدون برنامه نویسی

پس از معرفی 8 ابزار و پلتفرم کاربردی و مفید، وقت آن رسیده که بهترین آن ها را معرفی کنیم. با توجه به امتیاز کاربران می توان، AppyPie را به عنوان بهترین نرم افزار ساخت اپلیکیشن بدون برنامه نویسی انتخاب کرد.

نرم افزار ساخت اپلیکیشن بدون برنامه نویسی

AppyPie به بیش از 3 میلیون سازنده کمک کرده است تا با استفاده از بلوک های آماده بصری، یک اپلیکیشن کاملاً ویژه بسازند. به غیر از پشتیبانی از اندروید و آی او اس، AppyPie امکان طراحی سایت را نیز ارائه می دهد. به این ترتیب امکان نمایش اپلیکیشن موبایل شما در یک مرورگر وب وجود دارد که تقریباً دو مشکل را همزمان حل می کند.

نحوه کار AppyPie بسیار ساده است. شما با ایده برنامه از پیش تعریف شده خود شروع می کنید و سپس با ویژگی هایی که AppyPie ارائه می دهد، آن ها را پیاده سازی می کنید.

AppyPie همچنین امکان انتشار برنامه ها در Google Play یا Apple Store را به صورت رایگان فراهم می کند.

 

 

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *