تبلیغات

تبلیغات

دالنود ترانزیشن افتر افکت – پروژه آماده افتر افکت

tranzishen

دانلود ترانزیشن افتر افکت: معنی ترانزیشن گذر زمان در حالت تدریجی و آهسته از یک بخش به بخش دیگر است و در صنعت فیلم سازی می توان آن را یکی از عوامل مهم فیلم سازی در نظر گرفت و وظیفه اصلی ترانزیشن وصل کردن صحنه ها به هم و انتقال آن ها از مرحله ای به مرحله ی دیگر است. برای مثال وقتی فردی می خواهد ویرایش فیلم را انجام دهد و از یک نما به نمای دیگر برود و یا یک برش یا کات در فیلم وجود داشته باشد آن را با ترانزیشن به هم متصل می کنند.

چگونگی اجرای ترانزیشن: فرض کنید شما با دوربین خود تعدادی عکس گرفته اید و می خواهید عکس ها را در کنار هم قرار دهید و به همراه یک آهنگ، ویدیوی دلخواه خود را بسازید در این بین شما به ترانزیشن نیاز پیدا می کنید، شما با ترانزیشن قطعا می توانید این کار را انجام دهید و وقتی در بین ویدیوها پرش یا بریدگی وجود داشته باشد می توانید با ترانزیشن یک افکت جذاب جایگزین کنید تا ویدیوی کامل تری داشته باشید.

امروزه کاربران ترانزیشن های مختلفی طراحی کرده اند مانند: ترانزیشن رنگ، ترانزیشن تصویر میانی، ترانزیشن صوتی، ترانزیشن تصویری و دیالوگ… هرکدام از این موارد جهت رفع پرش ناگهانی مورد استفاده قرار می گیرند.

برای دانلود ترانزیشن افترافکت به سایت ادوبیش مراجعه کنید و حتی با مراجعه به این سایت می توانید از دیگر محصولات این سایت مانند، پروژه آماده افترافکت و… استفاده کنید.

دانلود پروژه آماده افترافکت: زمانی که شروع به کار با نرم افزار افترافکت می کنید، زمان زیادی را با آن درگیر هستید تا بتوانید آن صفحه و فضایی که می خواهید را ایجاد کنید، برای افراد مبتدی و تازه وارد که تا بحال با این نرم افزار کار نکرده اند این زمان و کار کسل کننده و سختی است برای همین شرکت ادوبیش طرح های آماده ای را توسط افراد حرفه ای خود ایجاد کرده و شما می توانید از آن ها استفاده کنید ، این پروژه های آماده ویرایش راحتی دارند و شما می توانید با اعمال چند تغییر جزئی یا کلی این پروژه را مطابق میل خود ویرایش کنید. با استفاده از این پروژه های آماده افترافکت می توانید در وقت خود صرفه جویی کنید و طراحی حرفه ای داشته باشید، پروژه ای آماده افترافکت شامل فیلم های تایپوگرافی، لوگو، پرده سبز، اینفوگرافی و ویدیوهای توضیحی میباشند.

ترانزیشن افتر افکت

کلیپ عاشقانه افترافکت: شما می توانید در کوتاهترین بازه ی زمانی به طور حرفه ای برای عروسی جوان ها کلیپ عاشقانه طراحی کنید کلیپ های اسلایدشوی جذاب بسازید یا مونتاژ ماهرانه ای برای کلیپ های عروسی انجام دهید. در طول زمان مراسم نامزدی، عروسی و دیگر مراسم های شاد برای افراد مهم بوده، بخصوص عروس و دامادهای جوان می خواهند که خاطرات روز عروسیشان در خاطرشان ماندگار شود بخاطر همین تلاش می کنند که با ساخت فیلم ها و کلیپ های عاشقانه این کار را انجام دهند همچنین این پروژه ها دارای قالب های بسیار جذاب و رمانتیک برای تبریک گفتن ولنتاین و عروسی و نمایش دادن عکس با استایلی شیک و بی همتا است و هرکس به راحتی می تواند تصویرها و متن ها را جایگذاری کند.

همچنین بخوانید  پیش بینی افزایش قیمت روغن موتور در سال جدید به گزارش پترونام سهند

 یکی از دغدغه های مهم برای استفاده از پروژه های افترافکت نبودن آموزش فارسی برای این نوع قالب ها بوده است که این مشکل نیز حل شده و امروزه در بیشتر سایت ها مانند سایت ادوبیش آموزش های فارسی افترافکت هم برای مخاطبین قرار داده شده است.

ترانزیشن افتر افکت

ما به شما پیشنهاد می کنیم که از پروژه های افترافکت برای ساخت کلیپ عاشقانه خود استفاده کنید تا همیشه در خاطره ها باقی بماند. ما در سایت ادوبیش انواع پروژه های زیبا و جذاب را برای عروس و دامادها قرار داده ایم تا بتوانند از کلیپ های موجود بیشترین استفاده را ببرند، این کلیپ ها به همراه بهترین موزیک ها در دسته بندی های مختلف طراحی شده اند، شما می توانید با استفاده از این پروژه ها در کمترین زمان ممکن بهترین طراحی را انجام دهید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *