تبلیغات

تبلیغات

معرفی هتل الماس مشهد هتل تاپ چهار ستاره

hotle-mashhad

هتل رز درویشی مشهد یکی از هتل های خوب و باکیفیت نزدیک به حرم است که در سال ۱۳۹۹ با ۱۰۷ واحد اقامتی و در ۲۲ طبقه  شد . همچنین این هتل دسترسی خیلی خوب و راحت به حرم مطهر دارد که موجب آسوده خاطری برای زیارت میشود و همچنین دسترسی راحت به بازار رضا و هفده شهریور هم از مزایای هتل میباشد و درسترسی خوب به اتوبوس و مترو هم مکمل این موقعیت مکانی عالی شده است .

این هتل واحد های با کیفیتی با چیدمانی زیبا و شیک دارد که امکاناتی همچون تهویه مطبوع ، یخچال ، تلویزیون ، اینترنت پرسرعت ، مبلمان و حمام اختصاصی  می‌باشد که این اتاق ها در ظرفیت های ۱ تا ۸ تخته کانکت مهیا می‌باشد که برای خانواده های پرجمعیت بسیار مناسب میباشد . 

این هتل دارای رستوران و فضای پذیرایی مجلل و حرفه ای دارد که آماده پذیرایی و برگزاری مراسم ها و میهمانی های شما بزرگواران است و همچنین کافی شاپ هتل با نمایی زیبا آماده پذیرایی از شما میهمانان بزرگوار می‌باشد  .

هتل الماس مشهد با تجربه و سابقه ای خوب در امر هتلداری و میزبانی شما بزرگواران یکی از بهترین گزینه های اقامت نزدیک به حرم و از هتل های چهار ستاره با کیفیت مشهد میباشد. هتل الماس با تیم حرفه ای و ارائه انواع نوشیدنی و دسر و غذا با بهترین کیفیت و تیم پذیرایی حرفه ای کیفیت و بهبود پذیرایی خود را تکمیل میکند تا اقامتی لذت بخش برای شما به ارمغان اورد. همچنین این هتل با موقعیت مکانی بسیار عالی که دارد با دسترسی راحت و بدون نیار به وسیله حمل و نقل به بازار رضا و هفده شهریور و از همه مهمتر حرم مطهر رضوی تجربه سفری آسوده  و بدون نیاز به نگرانی بابت زیارت و خرید رابرای شما بع ارمغان میاورد.هتل الماس مشهد با امکانات تفریحی و خدماتی خوب خود باعث تجربه سفر و اقامتی اسوده و مفرح برای شما بزرگواران میباشد . هتل الماس مشهد اماده ارائه خدمات و پذیرایی از شما میهمانان و زائرین گرامی با کادری مجرب و اموزش دیده میباشد.

هتل پارک حیات مشهد از هتل های پنج ستاره زیبا و بزرگ مشهد محسوب میشود که با موقعیت مکانی کع دارد معمولا بسیار خوش اب و هوا و به دور از سر وصدای شهری میباشد . همچنین این هتل با قرار گرفتن در خارج از شهر یعنی ییلاقات طرقبه تجربه بی نظیری از اسکان در محوطه سر سبز و بزرگ با محیطی ارام و به دور از صداهای شهری میدهد که این امر در کنار دسترسی راحت به باغ ها و ییلاق ها و همچنین مراکز خرید ظرقبه تجربه اقامتی فوق العاده به شما خواهد داد و اگر اهل طبیعت و به دور از فضاهای شهری هستید این هتل گزینه مناسبی  برای شما محسوب میشود . این هتل در سال 1375 تاسیس و در سال 1395 جهت بهبود خدمات مورد بازسازی قرار گرفت که با 320 واحد اقامتی زیبا و با کیفیت اماده میزبانی از مسافرین و زائرین عزیز میباشد . همچنین این هتل با امکاناتی همچون مجموعه آبی از جمله استخر و سونا و جکوری و همچنین سالن ورزشی تجربه اقامتی مفرح در کنار ارامش خود هتل به شما ارائه میدهد باعث تجربه اقامتی لذت بخش و مفرح خواهد شد . هتل پارک حیات مشهد با کادری مجرب و اموزش دیده اماده پذیرایی و میزبانی از شما میهمانان و زائران گرامی میباشد.

همچنین بخوانید  پیشنهاد ویژه خرید کامپیوتر صنعتی ارزان قیمت به جای سیستم

هتل پارس مشهد یکی از با کیفیت ترین و بهترین هتل های پنج ستاره مشهد می باشد که در حاشیه خیابان وکیل آباد واقع شده و دسترسی آسانی به مرکز خرید زمرد و همچنین طرقبه ، شاندیز و باغ وحش وکیل آباد دارد و با زمان کمی میتوانید به ایستگاه مترو صیاد شیرازی دسترسی داشته باشید. این هتل سال ۱۳۸۲ شروع به فعالیت کرده و سال ۱۳۹۰ بازسازی شده است.  هتل پارس در ۶ طبقه و ۲۲۹ واحد اقامتی مجهز آماده پذیرایی و میزبانی از مسافران و زائران می باشد که دارای اتاق ها و سوئیت های ۲ تا ۴ نفره می باشد که دارای تهویه مطبوع ، یخچال ، تلویزیون ، اینترنت پرسرعت ، مبلمان ، صندوق امانات و حمام اختصاصی  می‌باشد .

رستوران هتل با سرو غذاهای ایرانی ، سنتی و فرنگی و فست فود می‌تواند تنوع غذایی خوبی برای شما ایجاد کند و کافی شاپ هتل با منوی کاملی از نوشیدنی های گرم و سرد میتواند بهترین مکمل برای این رستوران باشد .

از سایر امکانات هتل میتوان به سالن بدنسازی ، زمین تنیس و اسکواش ، همچنین مجموعه آبی که شامل استخر و سونا و جکوزی می‌باشد، و سالن های همایش و سمینار جهت میزبانی از میهمانان شما و برگزاری مراسم ها و همایش ها ی شما بزرگوارا ن با سالنی مجهز و مدرن هم از جمله امکانات این هتل می‌باشد .

هتل پارس مشهد آماده خدمت رسانی و پذیرایی از شما میهمانان و زائران گرامی با کادری مجرب و آموزش دیده می باشد.

هتل آپارتمان بشری مشهد یکی از بهترین هتل آپارتمان های مشهد می باشد که در فاصله اندکی تا حرم مطهر قرار دارد و دارای امکانات و خدمات بسیار بالا می باشد . برای رزرو هتل بشری مشهد به سایت سفرهای گالیور مراجعه کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *