تبلیغات

تبلیغات

بهترین راهکار افزایش امنیت سال ۱۴۰۱

security-site

فکر کنید برای سفر به شهر یا کشور دیگری رفتید، چه اتفاقاتی برای خانه و دارایی‌های باارزشتان در نبود شما ممکن است رخ دهد؟  با توجه به نقش دوربین‌های مدربسته در افزایش امنیت و نظارت دائمی بر محیط، اکثر افراد برای نظارت و محافظت از دارایی های باارزش خود به نصب سیستم های امنیتی و نظارتی روی می‌آورند. در این مقاله برای شما توضیح خواهیم داد که چرا برند هایک ویژن بهترین انتخاب شماست  و چرا نباید دوربین مداربسته ارزان بخریم؟

ابتدا  اگر با سیستم‌های نظارتی و امنیتی آشنایی ندارید نگران نباشید. سیستم‌های نظارتی عموما در دو نوع دیجیتال و تحت شبکه تولید می‌شوند. تفاوت این دو تکنولوژی در نوع ارتباط دوربین‌ها و دستگاه ضبط تصویر  می‌باشد.

در تکنولوژی تحت شبکه دوربین ها به وسیله کابل شبکه به دستگاه ضبط تصویر متصل می‌شوند و در تکنولوژی دیجیتال این اتصال به واسطه کابل ترکیبی انتقال تصویر و برق حاصل می‌شود تکنولوژی دیجیتال و تحت شبکه تفاوت‌های دیگری نیز دارند که بسته به نیاز شما باید بررسی شوند.

راهکار افزایش امنیت

برای اینکه بتوانید از هرجایی از دنیا فقط با اتصال به اینترنت تصاویر محیط رو به صورت زنده مشاهده کنید به تجهیزات فیزیکی نیاز خواهید داشت که این تجهیزات شامل دوربین مداربسته، دستگاه NVR هایک ویژن، فضای ذخیره سازی تصاویر (هارد) و منبع تغذیه و کابل خواهید داشت. می‌توانید از سایر لوازم جانبی امنیتی مثل یو پی اس در هنگام قطع برق استفاده کنید تا اطمینان بیشتری در شرایط حساس حاصل کنید.

چرا سیستم امنیتی ارزان نخریم؟

تمام نکته و هدف سیستم‌های نظارتی حفظ و ارتقای امنیت دارایی‌های باارزش شماست. دوربین های مداربسته ارزان ثابت کرده‌اند که این وظیفه را به خوبی انجام نخواهند داد. کیفیت پایین تصاویر به واسطه ضعف پردازنده تصویر و  سرعت فریم پایین ضبط تصاویر و ده‌ها عامل دیگر باعث خواهند شد که سیستم‌های نظارتی ارزان عملا امکان مشاهده دقیق پلاک و صورت افراد را نداشته باشند.

چرا به برند هایک ویژن اعتماد کنم؟

هایک ویژن یکی از بزرگ‌ترین تولید کننده های سیستم‌های نظارتی و امنیتی در سطح جهان می‌باشد. تولید با کیفیت‌ترین دوربین های مداربسته  و عملکرد بی‌نظیر سیستم‌های امنیتی این شرکت در شرایط حساس و واقعی اعتماد و آرامش خاطر میلیون ها  نفر رو تامین کرده است. در ادامه برخی از ویژگی‌های فنی محصولات برند هایک ویژن را باهم بررسی خواهیم کرد.

لنز دوربین : لنز یکی از اصلی ترین اجزای دوربین مداربسته است و لنز های دوربین های هایک ویژن، تولید شرکت اولسن آلمان است که جزو برترین تولید کننده های لنز اپتیکال در دنیاست.

همچنین بخوانید  با عطر و طعم این چای قهرمان زندگی ام شدم

پرازنده تصویر‌: در دوربین مداربسته نقش تبدیل نور به تصویر را داراست،در دوربین های مداربسته هایک ویژن پردازنده‌های شرکت آمریکایی آمبرلا به‌کار رفته است.

راهکار افزایش امنیت

دید در شب:  یکی از نقاط قوت دوربین های مداربسته هایک ویژن دید در شب بی‌نظیر و تکنولوژی‌های نو‌اورانه این شرکت برای ثبت تصاویر با کیفیت در شب می‌باشد. تکنولوژی کالرویو، استارلایت و دارک فایتر این امکان را فراهم می‌کنند که حتی در تاریکی مطلق هم تصاویر رنگی و باکیفیت پردازش و ضبط شوند.

سرعت و کیفیت ضبط تصاویر: تصاویر با کیفیت از ۱ تا ۸ مگاپیکسل در کنار  فریم‌ریت‌ مناسب تصاویری با کیفیت خلق خواهند کرد.

تنوع هزاران مدل (دوربین‌های کنترل تردد، دوربین‌های حرارتی) و امکانات نرم‌افزاری و سخت افزاری سیستم‌های امنیتی  هایک ویژن را به برندی قابل اطمینان تبدیل کرده اند.

مشاهده و دانلود لیست قیمت هایک ویژن

دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CD1023G0E-I دارای کیفیت تصویر ۲مگاپیکسل و با کابل شبکه کت۶ به دستگاه متصل خواهد شد. این دوربین دارای دید در شب با برد ۳۰ متر و سری اسمارت با قابلیت حذف نویز در شب می‌باشد و لوکس نوری این دوربین برابر ۰٫۰۱ است که می‌تواند در شب تصویر را به صورت رنگی ضبط کند

دوربین هایک ویژن DS-2CD1023G0E-I از ۲ مدل لنز ساخته شده است لنز ۲٫۸ میلیمتر و ۴ که هر کدام زاویه دید دوربین را تعیین میکند.

اگر شما قصد دارید دوربین را در ارتفاع پایین یا در فضای کوچکی نصب کنید پیشنهاد میکنیم که از لنز ۲٫۸ استفاده کنید که زاویه دید برابر با ۱۰۶ درجه دارد و میتوانید فضای بیشتری را پوشش دهی کند و نقطه کور تصویر شما را به حداقل برساند.

ولی اگر میخواهید دوربین را در ارتفاع بالاتر از ۴ متر نصب کنید پیشنهاد میکنیم که از لنز ۳٫۶ استفاده کنید که زاویه دید برابر با ۸۵ درجه دارد و باعث میشود بازدهی بیشتری از دوربین داشته باشید .

دوربین DS-2CD1023G0E-I به گونه ای ساخته شده است که قابلیت اتصال به تمام دستگاه های NVR را دارد

و از استاندارد جهانی ONVIF پشتیبانی میکند.

پشتیبانی از فرمت ضبط : H264  +H265+

جمع کردن نور زیاد به صورت نرم افزاری ( DWDR ) یکسان کردن نور در محیط های روشن و تاریک ( BLC )تنظیم نور در ساعات مختلف روز  ( DAY& NIGHT) تنظیم رنگ و روشنایی ( image setting ) را تنظیم نمود.

بدنه دوربین هایک ویژن مدل DS-2CD1023G0E-I تشکیل شده از پلاستیک هست که مقاوم در برابر سرما – گرما- باران و گرد و غبار میباشد و میتواند در دمایی برابر با منفی ۳۰ درجه تا مثبت ۶۰ درجه کار کند و همچنین از استاندارد جهانی IP66 پیروی میکند.

همچنین بخوانید  چگونه به کمک وب24 قله های گوگل را فتح کنیم؟

ولتاژ کاری دوربین مدل ۱۰۲۳G0E-I برابر با ۱۲ ولت از نوع DCو جریان مصرفی برابر با ۱ امپر  و مصرف برقی برابر با حداکثر ۴ وات را دارد و از POE پشتیبانی میکند.

در کنار این دوربین می‌توانید از دستگاه NVR هایک ویژن DS-7616NI-K2 استفاده کنید که درلحظه می‌تواند ۱۶ دوربین تحت شبکه را مدیریت کند.

درصورتی که برای افزایش امنیت خانه، محیط کار، پارکینگ و هرآنچه برای شما ارزشمند است کافی است با کارشناسان فروشگاه هایک ویژن نمایندگی هایک ویژن با شماره ۰۲۱۸۸۵۴۵۶۸۰ تماس بگیرید و یا به نشانی اینترنتی www.cctvhik.com مراجعه کنید و از مشاوره رایگان بهره‌مند شوید. ممنون از زمانی که برای مطالعه صرف کردید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *