تبلیغات

تبلیغات

بررسی نرم افزار اسپاتیفای

Spotify-review

اسپاتیفای یک سرویس پخش موسیقی و پادکست است که به کاربران اجازه می دهد موسیقی های مورد علاقه خود را در هر جا که هستند به صورت آنلاین پخش کنند. این نرم افزار دارای کتابخانه ای خارق العاده (حدود 70 میلیون آهنگ و پادکست) می باشد که همین امر باعث محبوبیت آن در بین کاربران شده است. در این مقاله قصد داریم نرم افزار اسپاتیفای را برای علاقه مندان به موسیقی مورد بررسی قرار دهیم، در ادامه با ما همراه باشید.

بررسی اجمالی

اسپاتیفای

 

مزایا

  • کتابخانه ای بزرگ از موسیقی
  • رابط کاربری آسان
  • پادکست ها

معایب

  • سادگی بیش از حد در نسخه وب
  • فاقد صدای با وضوح بالا در نسخه رایگان

سرویس پخش موسیقی مورد علاقه ما اسپاتیفای است که برای اولین بار در سال 2008 راه اندازی شد که دارای کتابخانه ای با بیش از 70 میلیون آهنگ و 2.2 میلیون پادکست است. پس جای تعجب نیست که حدود 350 میلیون کاربر از این سرویس برای شنیدن موسیقی و یا پادکست مورد علاقه خود استفاده می کنند.

در زمانی که بسیاری از مردم ترجیح می دهند از رسانه های اجتماعی برای پخش ویدیو، فیلم و یا تصاویر خود استفاده کنند، اسپاتیفای فضای موسیقی را برای کاربران پوشش میدهد.

با این حال اسپاتیفای چیزی بیش از یک کتابخانه قابل توجه، از آهنگ ها و پادکست ها است. این نرم افزار دارای یک رابط بصری و یک موتور جستجوی پیشرفته است که لیست های پخش به روز را در اختیار کاربران قرار می دهد. علاوه بر این اسپاتیفای دارای رابط کاربری ساده و روان و طرح مقرون به صرفه برای کاربران است که آن را به یک سرویس فوق العاده تبدیل کرده است.

اسپاتیفای چیست؟

اسپاتیفای چیست

 

به طور کلی اسپاتیفای یک پلتفرم پخش موسیقی است که افراد می توانند از آن برای یافتن آهنگ ها، آلبوم ها و پادکست ها استفاده کنند، کاربران می توانند از طریق اتصال داده و یا Wi-Fi به موسیقی های مورد علاقه خود دسترسی داشته باشند و از شنیدن آهنگ ها لذت ببرند.

اسپاتیفای را می توان پادشاه پخش موسیقی دانست زیرا با کتابخانه ای حدود 70 میلیون آهنگ و پادکست، نیاز بسیاری از کاربران را پاسخ می دهد. این برنامه برای سه پلتفرم اصلی موبایل، دسکتاپ (ویندوز و مک) و یک نسخه ی وب طراحی شده است، که به کاربران اجازه می دهد در هر شرایطی موسیقی های مورد علاقه خود را بشنوند.

خرید اشتراک در اسپاتیفای

خرید اشتراک در اسپاتیفای

اسپاتیفای دارای چهار سطح رایگان، شخصی، دو کاربره و خانواده است که کاربران می توانند بر حسب نیاز خود هر یک از طرح ها را خریداری نمایند. طرح رایگان این برنامه هیچ هزینه ای برای کاربران ندارد و تبلیغاتی که بین موسیقی های شما پخش می شود در واقع هزینه های شما را پوشش می دهند.

همچنین بخوانید  بررسی برنامه کلاب هاوس (clubhouse) همراه با لینک دانلود نسخه اندروید و آیفون

این سطح از برنامه دارای ویژگی های کمتری نسبت به سایر طرح ها است، به این صورت که کاربران نسخه رایگان، تنها می توانند لیستی از موسیقی های موجود را تهیه و سپس به صورت تصادفی به آهنگ ها گوش بسپارند. همانطور که گفته شد در سطح رایگان برنامه، بعد از پخش چند موسیقی یک تبلیغ برای کاربران به صورت اتوماتیک پخش می شود که کاربران نمی توانند از آن بگذرند.

طرح تک کاربره

Spotify Individual یکی از سرویس های پر طرفدار این برنامه محسوب می شود. زیرا هر کاربر می تواند به صورت شخصی و با هزینه ای حدود 10 دلار این طرح را خریداری نماید. این سرویس به کاربران اجازه می دهد که لیستی از موسیقی های مورد علاقه خود را جمع آوری و سپس بدون تبلیغات از شنیدن آنها لذت ببرند.

طرح دو کاربره

اخیرا اسپاتیفای طرحی را با نام “Spotify Duo” برای کاربران ارائه داده است که تنها دو کاربر می توانند به صورت همزمان از حساب کاربری خود استفاده کنند. هر فرد می تواند با پرداخت هزینه 13 دلاری دو حساب کاربری اسپاتیفای بعلاوه تمامی مزایای این برنامه را دریافت نماید (با خرید این طرح دو کاربر به صورت همزمان می توانند از شنیدن موسیقی های مورد علاقه خود لذت ببرند).

طرح خانواده

طرح خانواده اسپاتیفای به شش نفر از اعضای خانواده و دوستان شما امکان دسترسی به اکانت های پرمیوم را فراهم می کند. هر فرد می تواند با پرداخت ماهانه حدود 16 دلار، شش حساب کاربری را برای اعضای خانواده خود فعال کند که به صورت همزمان به آن دسترسی داشته باشند. این طرح دارای ویژگی Family Mix (به کاربران اجازه میدهد یک لیست از آهنگ های مورد علاقه اعضای خانواده را در آن جمع آوری نمایند) و Spotify Kids (یک سرویس جداگانه برای کودکان) است که با خرید این طرح برای شما فعال می شود.

کیفیت صدا در اسپاتیفای

کیفیت صدای اسپاتیفای عالی است، و اگر سیگنال وای فای و یا اینترنت پر سرعتی را دارید، اغلب می توانید آهنگ های با کیفیت را به سرعت بارگیری و از شنیدن آنها لذت ببرید. علاوه بر این اسپاتیفای ویژگی Extreme را فقط برای مشترکین پرمیر در برنامه های تلفن همراه خود در دسترس قرار داده است که می تواند نرخ بیت بالاتر و صدای با کیفیت تری را به کاربران ارائه دهد.

کلام آخر

به عبارت ساده “Spotify” یک سرویس پخش موسیقی عالی است که مورد استقبال بسیاری از کاربران در سراسر جهان قرار گرفته است. این برنامه دارای هزاران موسیقی عالی، آهنگ های انحصاری و پادکست ها است که ترکیب آنها با هم باعث شده آن را به بهترین انتخاب به عنوان برنامه ای برای پخش موسیقی تبدیل کند.

همچنین بخوانید  بهترین نرم افزار طراحی داخلی ساختمان — معرفی 6 ابزار پرکاربرد در دکوراسیون داخلی خانه

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *