تبلیغات

تبلیغات

ارزان ترین قیمت رزرو هتل استانبول، فلای تودی

flytoday

استانبول بزرگترین شهر ترکیه و مرکز اقتصادی و فرهنگی این کشور با آثار تاریخی، مراکز خرید مدرن و متنوع، کافه های دنج، رستوران‌ های خیابانی و… است. به همین دلیل هر ساله گردشگران زیادی از سرتاسر جهان با خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل استانبول عازم این شهر می‌شوند. فرقی نمی‌کند اهل تاریخ هستید یا معماری، به رستوران های کوچک محلی علاقه دارید یا رستوران‌گردی لوکس، به بازارهای سنتی می‌روید یا خرید در مراکز مدرن را ترجیح می‌دهید، استانبول مقصدی است که هیچ گردشگری را ناامید نمی‌کند. برای سفر به دروازه اروپا، ارزان ترین قیمت رزرو هتل استانبول را از فلای تودی بخواهید.

دانستنی های سفر به استانبول

به طور کلی برای سفر به استانبول و دیگر شهرهای ترکیه نیازی به ویزا نیست، از این رو به راحتی می‌توانید با خرید بلیط استانبول و رزرو هتل در هر زمانی از سال به این شهر سفر کنید. جاذبه های استانبول را می‌توان به بخش‌های تاریخی، گردش در شهر، کافه و رستوران‌گردی، خرید و تفریحات شبانه تقسیم کرد.

برای گردش در استانبول حتما از وسایل حمل و نقل عمومی مانند مترو، اتوبوس، تراموا، تاکسی، دولموش (ون) و حتی قایق استفاده کنید که قیمت مناسبی هم دارند. به ویژه اتوبوس و تراموا که تقریبا شما را به هر نقطه‌ای از این شهر می‌برند.

حتما استانبول کارت بخرید تا هم استفاده از این وسایل برایتان آسانتر شود و هم بتوانید از دیگر مزایای این کارت بهره‌مند شوید. قیمت استانبول کارت 25 لیر است و تا هر مبلغی که بخواهید می‌توانید آن را شارژ کنید. علاوه بر وسایل حمل و نقل عمومی، با این کارت می‌توانید از برخی فروشگاه‌های لباس و حتی مواد غذایی تخفیف کوچکی بگیرید!

همچنین، بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند لباس های ترک را به عنوان سوغاتی استانبول خریداری کنند، اما علاوه بر پوشاک، می‌توانید انواع شیرینی، قهوه، زیورآلات و هنرهای دستی این منطقه را هم بخرید.

بهترین محله های استانبول برای رزرو هتل

اطراف میدان تکسیم و مناطق معروفی مانند سلطان احمد، کاراکوی، امینونو، بیوگلو، گالاتا و… بهترین محله های استانبول برای رزرو هتل ، هستند. برای رزرو هتل استانبول گزینه‌های زیادی از هتل های 5 ستاره گرفته تا هتل یک ستاره و هاستل بسته به بودجه و سلیقه مسافران وجود دارد. قیمت هتل استانبول نیز با توجه نوع هتل، امکانات و خدماتی که ارائه می‌دهد، متفاوت است.

می‌توانید به بهترین هتل های 5 ستاره استانبول مانند Kumburgaz Marin Princess یا Marma Hotel Istanbul Asia بروید یا از میان هتل های 4 ستاره Ada Palas Boutique Hotel، Hotel Zurich Istanbul و… یکی را رزرو کنید. هتل های 3 ستاره و 2 ستاره این شهر برای برای رزرو هتل ارزان استانبول مناسب‌تر هستند. اگر هم به دنبال ارزانترین هتل های استانبول هستید، هتل Yalı Butik  یا هاستل Nostalji  در نزدیکی میدان تکسیم می‌تواند بهترین گزینه باشد.

همچنین بخوانید  5 وبسایت برای آپلود و دانلود فایل های حجیم بصورت رایگان

رزرو هتل استانبول

رزرو هتل های ارزان استانبول

هزینه محل اقامت همیشه یکی از مهمترین دغدغه‌ مسافرانی است که به دنبال سفر ارزان هستند. برای رزرو هتل استانبول ارزان وارد سایت flytoday.ir شوید و بخش هتل خارجی را انتخاب کنید. در این بخش با ورود اطلاعاتی مانند مقصد، تاریخ ورود و خروج از هتل، تعداد اتاق و نفرات، روی گزینه جست و جوی هتل بزنید. به این ترتیب، تمام هتل های استانبول در تاریخ موردنظر شما نمایش داده خواهند شد. قیمت هتل های استانبول در سایت فلای تودی به ترتیب از ارزانترین گزینه به گرانترین دسته‌بندی شده است، از این رو برای رزرو یک هتل ارزان سردرگم نخواهید شد. 

روی نام هر یک از هتل ها که کلیک کنید تمام اطلاعات و جزئیات مربوط به آن از بهترین عکس‌ها گرفته تا فاصله هتل از جاهای دیدنی استانبول ، امکانات و خدمات آن را مشاهده خواهید کرد. اگر به دنبال انتخاب دقیق‌تر هستید، حتما نگاهی به بخش امتیازات کاربران بیندازید. در این بخش نظر مهمانان هتل درباره خدماتی مانند نظافت، برخورد پرسنل، موقعیت مکانی و… آمده و هر یک از این بخش‌ها امتیاز دارد.

مزایای رزرو هتل استانبول در فلای تودی

انواع هتل های 5 ستاره تا هاستل و هتل آپارتمان را می‌توانید در فلای بسته به بودجه و سلیقه خود رزرو کنید. اگر به دنبال هتل ارزان در استانبول هستید، از فیلترهای سمت راست صفحه محدوده قیمتی تعیین کرده و به جای هتل های چند ستاره، هتل های 2 ستاره یا هاستل های استانبول را انتخاب کنید. تنوع زیاد هتل ها در فلای تودی باعث می‌شود تا به راحتی با مقایسه قیمت ها نسبت به خدمات و امکانات هتل بتوانید رزرو خود را انجام دهید. در فیلترهای این سایت بخشی به نام مقصد وجود دارد که براساس آن می‌توانید مناطقی مانند آدالار، بشیکتاش، فاتیح و… برای رزرو هتل انتخاب کنید.

رزرو هتل استانبول

از تخفیف ویژه هتل های استانبول در فلای تودی هم غافل نشوید. با یک کلیک روی گزینه تخفیف ویژه هتل در این سایت، تمام هتل های تخفیف دار استانبول نمایش داده می‌شود. برخی از این هتل ها در اقامت های طولانی مدت تخفیف قابل توجهی ارائه می‌دهند.

یکی از مزایای رزرو هتل استانبول در سایت فلای تودی این است که به طور همزمان می‌توانید خرید بلیط هواپیما استانبول با بهترین قیمت را هم انجام دهید. همچنین خدمات مرتبط با خرید بیمه مسافرتی نیز در این سایت ارائه می‌شود.

رزرو هتل خارجی در سایت فلای تودی به صورت آنلاین و تنها با یک کارت شتاب انجام می‌شود، بنابراین نیازی به مستر کارت و ویزا کارت ندارید. در نهایت، پس از پرداخت هزینه رزرو هتل استانبول ، بلافاصله واچر هتل برایتان ارسال می‌شود.

همچنین بخوانید  7 تا از بهترین سایت های چک کردن ترافیک وب سایت

فلای تودی یک سایت آنلاین و جامع برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل داخلی و خارجی با مناسب‌ترین قیمت است. این سایت با پشتیبانی 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل، پاسخگوی تمام سوالات و مشکلات پیش آمده کاربران خواهد بود.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *