تبلیغات

تبلیغات

لپ تاپ استوک از 700 هزار تا 140 میلیون تومان فقط از نوژینو

laptop

اگه به فکر خرید لپ تاپ استوک هستید مهم نیست چقد براش میخوای هزینه کنی چون فروشگاه نوژینو از 700 هزار تومان به بالا لپ تاپ داره !! میگی امکان نداره ؟؟ میتونی وارد فروشگاه بشی و ببینی که شروع قیمت لپ تاپ هامون از 700 تومانه و این باور نکردنیه که با این مقدار پول بشه لپ تاپ استوک در حد انجام اموز روزانه خرید .

در واقع لپ تاپ استوک با قیمت هفصد تومان وجود داره ولی نباید انتظار کارهای شاخی ازش داشت چون این دست لپ تاپ ها برای انجام کارهای ساده در حد باز کردن برنامه های ویندوز و انجام کارهای دانشجویی و دانش اموزی مناسب هستند و اگر دانش اموز هستید و نمیخواید هزینه زیادی برای خرید لپ تاپ گیمینگ در حد 30 میلیون تومان انجام دهید بهترین گذینه برای شما خرید لپ تاپ استوک ارزان قیمت اقتصادی از نوژینو است و کفاف کارهای روزمره شما را میدهد .

چرا لپ تاپ استوک ؟

بزار اول با اینکه لپ تاپ استوک چیست اشنا شیم ؟ ببینید لپ تاپ استوک هیچ فرقی با لپ تاپ اکبند یا نو نداره تنها فرق انها اینه که لپ تاپ استوک حدود 30 الی 60 درصد نسبت به قیمت لپ تاپ اکبند ارزان تره ولی چرا باید ارزانتر باشه وقتی هیچ فرقی نداره 🤔 لپ تاپ استوک همون لپ تاپ اکبنده ولی از کارتونش بیرون اومده و به عنوان نمایش نمونه در ویترین مغازه ها یا برای تست از کارتون بیرون اورده شده و معمولا بدون خط و خش و بسیار کم کارکرد هستند یعنی از عمر و ظرفیت باتری و سایر قطعات در حد ناچیزی کاسته شده که میتوان از ان چشم پوشی کرد ( ناسلامتی قراره 50 درصد ارزونتر باشه دیگه 😅 )

تقریبا امروزه همه افراد به جای لپتاپ نو لپتاپ استوک میخرن و مهمترین دلیلش صرفه جویی در کاهش هزینه ها هست و بیشتر از خرید لپتاپ نو بین مردم رواج یافته و این امر به دلیل اختلاف قیمت فاحش لپ تاپ استوک با تازه است . اگر شما هم به فکر خرید لپ تاپ استوک هستید مسلما قیمت لپتاپ دست دوم استوک با تازه ان را مقایسه کریده اید و می بینید که اختلاف قیمت چند میلیونی با هم دارند .

همچنین لپ تاپ استوک به دلیل کارکرد کم ان مورد استقبال افراد بیشتری است و به دلیل ارزانتر بودن قیمت لپ تاپ استوک می توان لپ تاپ با مشخصات بالاتری را خریداری کنید

 

بهترین لپ تاپ استوک ؟

اگه بخوایم بهترین لپ تاپ استوک را معرفی کنیم در یک کلام باید بگیم که لپ تاپی است که نیازهای شما را برطرف کند حالا ممکنه شما برای کارهای اداری و انجام امور دانشجویی و دانش اموزی و تدریس از یک لپ تاپ استفاده کنید که در این صورت بهترین لپ تاپ استوک برای شما لپتاپی است که دارای سی پی یو core i5 نسل 5 به بالا باشه و حداقل 4 گیگ رم داشته باشه

همچنین بخوانید  لپ تاپ مناسب دانشجو های رشته معماری

اما اگه کارهای گرافیکی انجام میدهید مثل طراحی و کارهای فوتوشاپ و … باید توجه بیشتری به گرافیک هم داشته باشید چون گرافیک برای طراحی بسیار مورد نیاز است همچنین برای گیمینگ نیاز به منابع بالایی مثل ( cpu – ram – gpu – hard و … ) دارید پس هرچی منابع بره بالاتر برای شما بهتره .

 

کجا لپ تاپ استوک بخرم ؟؟

فروشگاه لپ تاپ نوژینو از معتبرترین و بزرگترین وارد کنندگان لپ تاپ در ایران تقریبا بخش عظیمی از لپ تاپ ها و سیستم های استوک اروپایی و خارجی را مستقیم از شرکت های سازنده و نماینده های اروپایی خریداری کرده و به دست مشتریان در ایران می رساند

جالب است بدانید ایران به عنوان یک کشور تحریم شده نمایندگی از شرکت های بزرگ لپ تاپ فروشی ندارد و هر لپ تاپ نو و تازه ای که در بازار می بینید یا کپی است یا با قیمت سرسام اوری به فروش می رسد این در حالی است که لپ‌تاپ‌های استوک از نظر کیفیت قطعات با لپ‌تاپ‌‌ های آکبند موجود در بازار ایران متفاوت هستند و معمولاً از عمر مفید بیشتری برخوردار هستند و خریداران می‌توانند با خرید لپ ‌تاپ استوک از کیفیت بالای قطعات نسبت به لپ تاپ تازه در کنار سایر مزایا بهره‌مند شوند .

اگر براتون سواله که لپ تاپ استوک از کجا وارد میشود باید بگیم که وارد کننده لپ تاپ استوک در ایران 99 درصد از مرز های غربی و جنوبی لپتاپ ها را وارد ایران می کنند که هر کدام از این وارد کننده گان لپتاپ استوک در ایران منابع خاص و محدود خود را برای خرید لپ تاپ استوک دارند . اما مجموعه ما به عنوان بزرگترین وارد کننده لپ تاپ استوک در ایران محدود به یک یا چند منبع نبوده و با اکثر فروشندگان عمده در ارتباط هستیم تا به روزترین و به صرفه ترین لپتاپ های استوک اروپایی و امریکایی را وارد کنیم .

برای خرید لپ تاپ استوک از فروشگاه نوژینو در گوگل سرچ کنید فروشگاه نوژینو یا ما را در شبکه اجتماعی اینستاگرام با ایدی nozhino.ir@ دنبال کنید چون تازه ترین لپ تاپ ها و نحوه ارسال و ارسالی به مشتریان در اینستاگرام موجود است .

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *