تبلیغات

تبلیغات

کتاب بنوشیم!

cafe-ketab

معمولا وقتی که صحبت از کتاب و کتابخوانی می‌شود، اولین مکان‌هایی که به صورت ناخواسته و ناخودآگاه در ذهن متبادر می‌شوند، کتابفروشی ها و کتابخانه ها هستند. اما طی سال‌های اخیر یک مکان جذاب دیگر نیز برای اهل کتاب مهیا شده است و آن کافه کتاب می‌باشد.

حتما الان دارید از خودتان می‌پرسید که کافه کتاب دیگر کجاست! و اصلا چطور می‌شود به چنین مکانی دست پیدا کرد و لذت مطالعه در کنار نوشیدن یک فنجان چای در این مکان فرهنگی را تجربه کرد؟

در این مقاله می‌خواهیم به معرفی کافه کتاب و شرایط استفاده از آن بپردازیم. با ما همراه باشید.

کافه کتاب

کافه کتاب به مکانی گفته می‌شود که شما می توانید در عین آن که مشغول نوشیدن یک فنجای قهوه یا چای هستید، در محیطی دنج و آرام به مطالعه کتاب نیز بپردازید.

این مکان برای افراد اهل مطالعه از کتابخانه ها جذاب تر است. زیرا شما در کافه کتاب محدودیت های کتابخانه ها را ندارید و در عین حال می‌توانید در کنار مطالعه، به نوشیدن و میل کردن خوراکی های خوشمزه نیز اقدام کنید!

همچنین بر خلاف کتابخانه ها که شما بایستی در سکوت محض فقط به کتاب خواندن بپردازید، در کافه کتاب شما میتوانید به آرامی درمورد کتابها نیز با دوستانتان به گپ و گفت بپردازید.

اگر میخواهید از کافه کتاب بیشتر بدانید، به آدرس زیر سری بزنید:

https://kaffeketab.ir/

کتاب بنوشیم

کتاب صوتی

یکی از مهمترین ویژگی‌های عضویت در کافه‌کتاب آنلاین که آدرس آن را در بالا به شما معرفی کردیم، مطالعه کتابهای گویا و صوتی است. البته بهتر است بگوییم شنیدن کتابهای صوتی!

کتابهای صوتی اخیرا در سال‌های اخیر به شدت باب شده‌اند. به خصوص در دنیای سریع امروز که معمولا هر فردی با مشکل کمبود وقت و زمان مواجه است، کتابهای صوتی مثل یک گنجینه برای افراد می‌باشند!

شما میتوانید در لابلای فعالیت های روزمره خود زمانی که در اتوبوس یا مترو هستید یا در اوقات بیکاری میان کارهای‌تان، هندزفری خود را در گوش گذاشته و یکی از کتابهای صوتی موجود در کافه کتاب را گوش بدهید. به این شکل هم به مطالعه و رشد فکری خود کمک کرده‌اید و هم در وقت و زمان خود صرفه جویی کردید.

چرا کتابهای صوتی؟

این سوال بسیار خوبی است که ممکن است به ذهن هر کسی خطور کند. مزیت کتابهای صوتی نسبت به دیگر کتابها در چیست؟

خب اگر بخواهیم این موضوع را بشکافیم و باز کنیم میتوانیم به ده‌ها مورد مختلف اشاره نماییم. اما در اینجا و برای آن که مطلب به درازا نکشد، به چند مورد کوتاه از مزیت های کتب صوتی اشاره خواهیم کرد:

  • حفظ محیط زیست: هر ورق کاغذی که با آن کتابی ساخته می‌شود، نتیجه‌ای از قطع شدن یک درخت است. هرچه بیشتر از کتابهای الکترونیک و کتابهای صوتی استفاده شود، درخت های بیشتری زنده می‌مانند.
  • صرفه‌جویی در وقت: خواندن کتاب بسیار زمان‌بر است. مخصوصا کسانی که عادت به تندخوانی نداشته باشند، بسیار طول خواهد کشید تا یک کتاب را تمام کنند. اما کتاب‌های صوتی معمولا با ریتمی مشخص و استاندارد خوانده می‌شوند تا در زمان مناسب به پایان برسند.
  • حفظ سلامت چشم: دغدغه اصلی کتابخوان‌های حرفه ای این است که پس از صرف چند سال و مطالعه مداوم، دچار ضعیفی چشم می‌شوند. اما با استفاده از کتابهای صوتی این مشکل برطرف خواهد شد.
  • قابل استفاده در تمام پلتفرم‌ها: تقریبا تمام کتابهای صوتی در فرمت mp3 ارائه می‌شوند. از همین روی این کتابها در تمام موبایل‌ها، کامپیوترها و تبلت‌ها بدون هیچ محدودیت و مشکلی اجرا می‌شوند و قابل استفاده هستند.
همچنین بخوانید  پروژه بلاکچین کلایتون چیست؟

اگر بخواهیم این لیست را تکمیل کرده و مزیت های کتاب های صوتی را نام ببریم، می توانیم حالا حالاها آن را ادامه دهیم! پس فعلا این مطلب را همینجا متوقف می کنیم.

آیا در کافه کتاب فقط کتابهای صوتی وجود دارد؟

پاسخ منفی است.

در کافه کتاب انواع کتابهای مختلف اعم از صوتی و پی دی اف و همچنین دیگر فرمت های رایج جهت دانلود کاربران عزیز مهیا شده است. همچنین این سایت فرهنگی اقدام به فراهم کردن شرایط دانلود کتابها در شبکه های اجتماعی را نموده است که برای استفاده از آن ها به سایت کافه کتاب می‌توانید سر بزنید:

https://kaffeketab.ir/

در ادامه میخواهیم یکی از کتابهای جذاب موجود در این پایگاه را معرفی نماییم. همچنان با ما همراه باشید.

انسان خردمند

یکی از مشهورترین کتابهایی که طی سال های اخیر منتشر شده و در جهان سر و صدای بسیاری کرده است، کتاب انسان خردمند است. این کتاب هم اکنون در سایت کافه کتاب به دو صورت صوتی و پی دی اف اماده دانلود است.

در معرفی کتاب انسان خردمند باید بگوییم که نویسنده این اثر آقای یووال نوح هراری است. استاد دانشگاه و دکترای زیست شناسی. او کوشیده است تا با تلفیق علوم زیست شناسی، زمین شناسی، ژنتیک و فیزیک در قالب تاریخ بشر، دیدی نوین به تاریخه و گذشته و امروز و آینده آدمیزاد داشته باشد.

این کتاب صوتی به شما می‌گوید که چگونه انسان خردمند با سه انقلاب که نویسنده به ترتیب آن ها را انقلاب شناختی، انقلاب کشاورزی و انقلاب صنعتی نامیده است، به تحول و پیشرفتی عظیم دست یافت و البته صمره این پیشرفت، بدبختی بشر بود.

این کتاب به دلیل اشراف نویسنده آن بر علوم مختلف، یک اثر پژوهشی بسیار جالب توجه است. نسخه صوتی این کتاب با کیفیت خیلی خوبی خوانش شده و فرمت آن نیز mp3 می‌باشد.

کتاب بنوشیم

دیگر کتابهای موجود در کافه کتاب

در سایت کافه کتاب بیشتر از چهار هزار عنوان کتاب نایاب پی دی اف و حدود هزار عنوان کتاب بی نظیر صوتی وجود دارد. این پایگاه فرهنگی کوشیده است تا برای مخاطبین خود شرایطی را فراهم نماید که بدون نیاز به هیچ سایت و اپلیکیشن دیگری، کاربر بتواند به کتابهای مورد نیاز خود چه به صورت الکترونیک و چه به صورت صوتی دسترسی یافته و از خدمات ارزنده‌ای بهره نماید.

این کتابها در تمام زمینه‌ها از رمان و داستان شعر تا کتابهای تاریخ و فلسفه و جامعه شناسی و روانشناسی و فیزیک و… و همچنین کتابهای تخصصی رشته های درسی مدارس و دانشگاه ها دسته بندی و جهت استفاده علاقمندان و فرهیختگان محترم مهیا شده است.

همچنین بخوانید  با قهوه در مدت زمان 7 ماه توانستم به ثروت برسم

استفاده از خدمات کافه کتاب برای همه کاربران رایگان است و شما می توانید تنها با ورود به آدرس این سایت از تمام کتابهای پی دی اف و صوتی موجود در پایگاه فرهنگی کافه کتاب استفاده نمایید. بفرمایید یک فنجان کتاب مهمان ما باشید:

https://kaffeketab.ir/

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *