تبلیغات

تبلیغات

آموزش نحوه حذف حساب ایرانسل من

Learn-how-to-delete-my-Irancell-account-1

نرم افزار “ایرانسل من” با دریافت امتیاز 4.1 در فروشگاه کافه بازار به عنوان یکی از کاربردی ترین و محبوب ترین برنامه ها در بین کاربران شناخته می شود. ایرانسل من همانند همتای خود (همراه من) برای دسترسی راحت کاربران به خدمات شرکت ایجاد شد. زیرا کاربران تا قبل از تولید نرم افزار می بایست برای خرید شارژ، اینترنت و یا دریافت خدمات بیشتر از کد های USSD استفاده می نمودند، که ممکن بود کار را برای افراد سخت کند.

پس از تولید نرم افزار توسط شرکت های ارائه دهنده سیم کارت بسیاری از کاربران با استفاده از این برنامه خدمات خود را سریع تر و بدون ایجاد مشکل انجام می دهند. این نرم افزار برای سیستم عامل های اندروید و آیفون در دسترس قرار گرفته است، که کاربران می توانند از ویژگی هایی مانند نمایش اطلاعات حساب، افزایش اعتبار سیم کارت، خرید بسته های اینترنتی، نمایش جزئیات کارکرد حساب و از همه مهم تر به کنترل مصرف اینترنت خود اشاره نمود.

نحوه ثبت نام در ایرانسل من

ثبت نام در ایرانسل من

 

برای ثبت نام در برنامه “ایرانسل من” می بایست کاربران اندرویدی برنامه مورد نظر را از پلی استور یا کافه باز و کاربرانی آیفون نیز از اپ استور دانلود و نصب نمایند (کاربران ویندوز فون نیز می توانند با استفاده از نسخه وب به این برنامه دسترسی داشته باشند).

پس از نصب برنامه می توانید برای ادامه ثبت نام مراحل زیر را دنبال نمایید:

  • ابتدا برنامه “ایرانسل من” را اجرا نمایید.
  • در مرحله نخست شماره ایرانسلی خود را وارد و سپس گزینه “ورود” را بزنید.
  • در گام بعدی گزینه “ارسال رمز یکبار مصرف به شماره تلفن خود” را انتخاب نمایید تا رمز برای شما ارسال شود.
  • رمز دریافتی را در کادر مربوطه اضافه کرده و سپس گزینه ارسال را انتخاب نمایید (در صورت عدم دریافت رمز یکبار مصرف، بر روی کلید “ارسال مجدد” ضربه بزنید و منتظر دریافت رمز بمانید).
  • رمز مورد نظر خود را برای ورود به اپلیکشن در هردو کادر وارد و گزینه ارسال را انتخاب نمایید.

رابط کاربری برنامه ایرانسل من

رابط کاربری مای ایرانسل

 

ایرانسل من دارای پنج بخش اصلی”خانه، شارژمجدد، خرید بسته، خدمات و سایر” در صفحه اصلی خود است. که به کاربران اجازه می دهد تنظیمات مورد نیاز خود را در سیم کارت خود اعمال نمایند.

خانه

پس از ورود به نرم افزار به صورت اتوماتیک وارد تب اصلی برنامه “خانه” می شوید. در قسمت بالایی برنامه شاهد شماره موبایل و موجودی حساب خود، (در صورت اعتباری بودن سیم کارت) هستید. در ادامه می توانید بسته های اینترنت، مکالمه و پیامک را مشاهده نمایید، که با کلیک بر روی هر کدام از آنها می توانید حساب خود را شارژ نمایید. در پایین صفحه نیز شما می توانید با کلیک بر روی “گوشیتو تکون بده و جایزه ببر” نیز روزانه شانس خود را برای دریافت جایزه امتحان نمایید.

همچنین بخوانید  اپلیکیشن VSCO چیست و چرا عکاس ها برای ویرایش عکس استفاده می‌کنند؟

شارژ مجدد

هر کاربر پس از ورود به این بخش می تواند حساب سیم کارت خود را به صورت مستقیم و یا با استفاده از کارت شارژ به صورت عادی و یا شگفت انگیز شارژ نماید. علاوه بر این بخش دیگری به نام “شارژ اضطراری” وجود دارد که به کاربران این امکان را می دهد که در صورتی که شارژ حساب سیم کارتشان در حال اتمام باشد، حساب آن ها را بدون پرداخت در همان لحظه شارژ نماید.

خرید بسته

پس از ورود به این بخش شما می توانید با خرید بسته های اینترنت، مکالمه و یا پیامک حساب سیم کارت خود را شارژ نمایید. علاوه بر این شما می توانید پس از ورود به بخش اختصاصی، از بسته های ترکیبی این برنامه استفاده نمایید.

خدمات

در این بخش خدماتی مانند مشاهده ریز کار کرد سیم کارت، دعوت از دوستان به ایرانسل من، تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی، آهنگ پیشواز و ارسال شارژ برای دیگران را مشاهده نماید. علاوه بر این با استفاده از این منو می توانید سیم کارت های 3G خود را به 4G تبدیل نمایید.

سایر

در تب پایانی نیز هر کاربر می تواند به تاریخچه، کدهای دستوری، آموزش ها، خدمات سیم کارت و ارتباط با پشتیبانی دسترسی داشته باشد.

حذف نشست های فعال ایرانسل من

گاهی اوقات ممکن است برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که بخواهید حساب کاربری خود و یا نشست های فعال اضافی در برنامه را حذف نمایید. برای مثال در صورت عدم استفاده از سیم کارت، می توانید به بخش تنظیمات برنامه رفته ونشست های فعال آن را حذف نمایید.

در ادامه می توانید نحوه حذف نشست های فعال در برنامه “ایرانسل من” را مطالعه نمایید:

  • برنامه “ایرانسل من” را اجرا، و وارد حساب کاربری خود شوید.
  • بر روی نماد فلش در گوشه سمت چپ برنامه کلیک کنید.
  • گزینه “مدیریت حساب” را که در پایین صفحه نمایش داده شده است کلیک نمایید.
  • بر روی حساب کاربری که می خواهید حذف کنید کلیک کرده و نماد سطل زباله را انتخاب نمایید.
  • در نهایت گزینه “بلی” را برای حذف حساب انتخاب نمایید.
  • برای حذف سایر داده های “ایرانسل من” نیز می توانید به Settings>Apps>Manage Apps>MyIrancell بروید و گزینه Clear cash را برای حذف تاریخچه برنامه انتخاب نمایید.

 

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *