تبلیغات

تبلیغات

چگونه استوری اسنپ چت را پاک کنیم

How-to-delete-SnapChat-story

شبکه اجتماعی اسنپ چت با به اشتراک گذاشتن عکس ها و ویدیو ها که در عرض چند ثانیه از بین می روند نامی برای خود دست و پا کرده است. به این معنی که اسنپ چت به شما امکان می دهد یک عمر محدودی را برای تصاویر خود تعریف نمایید، برای مثال می توانید با ارسال ویدیو و تصاویر خود برای دوستان، آن فایل ها تنها چند ثانیه قابل نمایش باشند و پس از آن حذف شوند.

استوری اسنپ چست چیست؟

اسنپ چت چیست؟

استوری های اسنپ چت مانند استوری های اینستاگرام است، که در آن می توانید با گنجاندن بسیاری از عکس ها و یا ویدیو ها یک نمای کلی از کار هایی که انجام داده اید را در استوری خود ایجاد نمایید. اگر مدتی است که از اسنپ چت استفاده می کنید، بهتر است بدانید که استوری چیست و چگونه می توانید آن را ایجاد و یا حذف نمایید.

اسنپ چت دارای دو گزینه برای ارسال استوری به ما می دهد. یکی از روش ها ارسال استوری تنها برای دوستان و دنبال کنندگان شما است، که تنها در این صورت همراهان شما قادر به دیدن تصاویر ویا ویدیو های شما هستند. اما مورد دوم استوری هایی هستند که به شما امکان میدهد که تصاویر ویا ویدیو های خود را در قسمت Discover ( این ویژگی در واقع همانند بخش اکسپلور اینستاگرام است) ارسال نمایید.

توجه داشته باشید که در گزینه My Story استوری ها پس از 24 ساعت حذف می شوند اما در بخش Our Story ممکن است استوری ها به مدت 24 الی 48 ساعت در حساب کاربری شما فعال بمانند. گاهی اوقات نیز ممکن است برای شما پیش آید که بخواهید استوری های خود را زود تر از موعد حذف نمایید از این رو در ادامه این مقاله قصد داریم نحوه حذف کردن استوری در اسنپ چت را بیان نماییم، با ما همراه باشید.

حذف استوری اسنپ چت در Adroid و ios

حذف استوری در اسنپ چت

قبل از هر چیزی باید به این نکته توجه داشته باشید که استوری های اسنپ چت به طور خودکار پس از 24 ساعت حذف می شوند، اما گاهی ممکن است برای شما نیز پیش آماده باشد که بخواهید استوری منتشر شده را به هر دیلیلی زودتر از موعد آن حذف نمایید. با این حال هر کاربر می تواند استوری های خود را به صورت تکی از حساب کاربری خود حذف نماید. 

برای حذف استوری اسنپ چت می توانید مراحل زیر را دنبال نمایید:

  • برنامه اسنپ چت را در دستگاه Android/ios خود راه اندازی کنید. مطمئن شوید که آخرین نسخه از برنامه اسنپ چت را از پلی استور یا اپ استور دانلود کرده اید.
  • بر روی نمایه خود، در گوشه سمت چپ ضربه بزنید.
  • پس از انجام این کار چیزی شبیه به آنچه در تصویر بالا نمایش داده شده است مشاهده می کنید. حالا می بایست بر روی استوری خود کلیک نمایید.
  • هنگام مشاهده استوری خود، یک نماد در سمت راست، بالای صفحه نمایش (سه نقطه) برای اجرای تنظیمات بیشتر پیدا خواهید کرد. بر روی آن کلیک کنید.
  • همانطور که مشاهده می کنید، تصویر کمی زوم می شود، و گزینه Delete در پایین صفحه نمایش داده می شود. با کلید بر گزینه Delete استوری شما حذف خواهد شد.
همچنین بخوانید  تاثیرات مثبت و منفی شبکه های اجتماعی در سبک زندگی

چگونه حساب اسنپ چت خود را حذف کنیم

در بسیاری از موارد کاربران شبکه های اجتماعی به دلایل مختلف تصمیم به حذف حساب کاربری خود می گیرند. شما می توانید با ورود به سایت اسنپ چت اکانت خود را به طور کامل حذف نمایید. به این صورت که حساب شما به مدت 30 روز غیر فعال و پس از آن به طور کامل حذف می شود و شما دیگر قادر به استفاده از اکانت خود نیستید.

برای حذف کامل حساب اسنپ چت می توانید مراحل زیر را مطالعه نمایید:

  • به پورتال حساب اسنپ چت بروید. (برای استفاده از این ویژگی، پس از ورود به سایت Snapchat به ترتیب گزینه های Support>Account & Security>Delete My Account کلیک نمایید).
  • گزینه Account Portal را انتخاب نمایید.
  • نام کاربری و رمز عبور خود را وارد نمایید.
  • کد امنیتی ارسال شده به تلفن همراه خود را وارد نمایید و بر روی گزینه Submit کلیک کنید.
  • اگر می خواهید حساب خود را بازیابی نمایید، تنها کافیست قبل از 30 روز دوباره وارد اکانت خود شوید.

یکی از مشکلات عمده استفاده از اسنپ چت قبول نکردن رمزعبور می باشد که آن را در یک مقاله کامل با عنوان رفع مشکل پسورد اسنپ چت توضیح داده ایم.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *