تبلیغات

تبلیغات

آموزش ساخت صفحه شرکت در لینکدین

Build-a-company-page-on-LinkedIn

در این مطلب قصد داریم تا به صورت حرفه ای ، آموزش ساخت صفحه شرکت در لینکدین را برایتان ارائه کنیم تا بتوانید از ویژگی های جذاب این سایت برای کسب و کار خود بهره ببرید.

لینکدین یکی از بزرگترین سایت ها و شبکه ی کاریابی اینترنتی است، که از زمان راه اندازی آن، بسیاری از افراد در آن عضو شده اند. زیر بنای اجتماعی آن به این معنی است که لینکدین به شبکه های اجتماعی متکی است، در حالی که فهرست های شغلی در آن نقش مهمی را در آن ایفا می کنند.

با استفاده از LinkedIn می توانید برای مرور فهرست های شغلی، ایجاد ارتباط با همکاران جدید، و تحقیق در مورد محل جدید کار خود استفاده کنید، علاوه بر این ویژگی اجتماعی سایت به این معنی است که می توانید پست و یا مقاله بنویسید و صفحه شخصی خود را تقویت نمایید.

لینکدین یکی از قوی ترین شبکه های اجتماعی، چیزهای زیادی برای ارائه دارد اما برای استفاده حداکثری می بایست یک حساب پریمیوم داشته باشید. در این مقاله قصد داریم علاوه بر توضیح مختصری از این برنامه، نحوه ساخت صفحه شرکت در لینکدین را توضیح دهیم، در ادامه با ما همراه باشید.

ویژگی های برنامه لینکدین

برنامه لینکدین

بیش از 700 میلیون نفر از شبکه اجتماعی لینکدین استفاه می کنند، بنابراین هیچ کمبودی بین کاربران و کارفرمایان وجود ندارد. فید اصلی سایت مانند فیس بوک است، مانند مقالات به اشتراک گذاشته شده، و تعداد زیادی لایک نظرات و شکلک ها که نمای کلی سایت را در بر می گیرد. البته بسیاری از افراد و مشاغل نیز از طریق اپ این برنامه عضو آن شده اند، و این بدان معناست که فهرست های شغلی زیادی در این برنامه ارائه می شود.

اگر به دنبال شغل هستید، این برنامه قابلیت های خوبی را برای شما ارائه می دهد. می توانید هشدار های ایمیلی خود را تنظیم کنید و فهرست های مشاغل را با انواع فیلتر ها، از سطح تجربه و نوع قرارداد گرفته تا مکان، صنعت، شرکت و حقوق را فیلتر نمایید. همچنین می توانید تنها مشاغل شرکر هایی را ببینید که قبلا با آنها تماس داشته اید.

از آنجایی که لینکدین یک شبکه اجتماعی است، به این معنی است که تصویر پروفایل تان به عنوان CV شما نیز عمل می کند. این یک روش موثر برای درخواست سریع مشاغل است، و همچنین به این معنی است که همکاران، مخاطبین و کارفرمایان می توانند مهارت و تجربیات شما را ببینند.

همچنین بخوانید  نرم افزار آنفالویاب اینستاگرام ، چه کسی در اینستاگرام من را آنفالو کرده است؟

به طور کلی لینکدین دارای بسیاری از ویژگی های مهم برای ارائه به کاربران و کارفرمایان است، به این صورت که این برنامه دارای گروه ها، رویدادها، آزمون های ارزیابی مهارت و رزومه ساز وجود دارد. علاوه بر این لینکدین می تواند به عنوان یک فروشگاه برای اهداف حرفه ای عمل کند.

طرح های برنامه لینکدین

استفاده از لینکدین رایگان است، اما یک حساب کاربری رایگان دارای یکسری محدودیت هایی برای کاربران است. برای مثال با استفاده از لینکدین می توانید شبکه ارتباطی بین دوستان و همکارانتان بسازید، نمایه های افراد دیگر را مشاهده کنید، پیام ها را ارسال و یا دریافت کنید و در آخر نیز می توانید برای مشاغل مورد نیاز خود درخواست ارسال نمایید.

به طور کلی قابلیت های رایگان لینکدین در بین شبکه های اجتماعی دیگر قابل قبول است، اما اگر می خواهید بهترین بهره را از این برنامه ببرید می بایست نسخه پریمیر آن را خریداری نمایید.

مقرون به صرفه ترین ارتقاء لینکدین، Premium Career است که هزینه آن 30 دلار است. با خرید این پنل لینکدین به شما امکان می دهد که اطلاعات بیشتری در مورد لیست های شغلی دسترسی داشته باشید. برای مثال می توانید اطلاعات حقوق، روند استخدام شرکت، محل زندگی سایر متقاضیان و سطح تحصیلات و تجربه آنها را بررسی نایید.

نحوه ایجاد صفحه شرکت در لینکدین

ایجاد صفحه کاری در لینکدین

اگر کسب و کار دارید، صفحه شرکت لینکدین می تواند ابزار مفیدی برای ارائه اطلاعات در باره کسب و کار شما باشد، در واقع می توانید با استفاده از این برنامه فرصت های شغلی را به کاربران نمایش دهید.

با این حال باید به این نکته توجه داشته باشید که باید یک حساب کاربری لینکدین با استفاده از نسخه دسکتاپ (سایت) به جای نسخه موبایلی برای ایجاد حساب کاربری خود استفاده نمایید. (البته باید به این موضوع توجه داشته باشید که برای ایجاد حساب می بایست یک حساب ایمیل فعال داشته باشید، زیرا چنین برنامه هایی می خواهند مطمئن شوند که حساب ایجاد شده، متعلق به یک فرد حقیقی است). علاوه بر این URL صفحه شما نمی تواند تکراری باشد، و می بایست حداقل یک کاراکتر غیر عددی داشته باشد.

با در نظر گرفتن شرایط فوق، در ادامه می توانید روش ایجاد صفحه شرکت در لینکدین را مطالاعه نمایید:

  • به سایت لینکدین بروید و پس از انجام ثبت نام وارد سایت شوید.
  • روی نماد “Work” در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید، به پایین پنجره پاپ آپ بروید و گزینه “Create a Company Page” را انتخاب نمایید.
  • نوع کسب و کاری را که می خواهید صفحه ای برای آن ایجاد کنید را انتخاب نمایید. (می توانید انتخاب کنید که آیا شما یک کسب و کار کوچ و یا یک موسسه آموزشی هستید)
  • جزئیات شرکت یا موسسه خود را اظافه نمایید.
  • کادر تایید را علامت بزنید (با علامت زدن کادر تایید می کنید که شما اختیار ایجاد و مالکیت آن صفحه را دارید)
  • بر روی “Create Page” کلیک کنید. (هنگامی که صفحه شرکت شما ایجاد شد، می توانید آن را با جزئیات بیشتری پر نمایید).
همچنین بخوانید  حالا می توانید از گیف ها در اپلیکیشن لینکدین هم استفاده کنید!

کلام آخر

محصول رایگان لینکدین یک گزینه عالی برای برای شبکه های حرفه ای اولیه و درخواست شغل است، اما بهترین راه برای استفاده حداکثری از آن نیست. متاسفانه اگر می خواهید بهترین بهره را از جستجوی شغل در این برنامه ببرید، باید نسخه پریمیوم را خریداری نمایید.

لینکدین ممکن است به دلیل پرداخت هزینه (در بخش پریموم) برای هر کاربر میسر نباشد، اما گستره و ویژگی ای آن به این معنی است که برای کاربرانی که در جستوجوی شغل هستند می تواند حیاتی باشد.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *