تبلیغات

تبلیغات

تعمیر لپ تاپ

tamirlap

تعمیر لپ تاپ Samsung

تعمیرات لپ تاپ Samsung در این مرکز به دست مجموعه‌ای متشکل از «کارشناسان زبده و مجرب» و «تجهیزاتی پیشرفته و سازگار» انجام می‌پذیرد. تلفیق این دو مجموعه منجر به تشکیل واحدی متخصص و کارامد در حوزه تعمیر لپ تاپ Samsung گشته است که به اذعان بسیاری از همکاران یکی از معدود مراکز پیشرو در ارائه خدمات تخصصی و حرفه‌ای تعمیر لپ تاپ Samsung است.

درصورت بروز هر مشکلی برای لپ تاپ سامسونگ، اعم از روشن نشدن، هنگ کردن، خاموش شدن ناگهانی، ریستارت شدن مداوم و … می‌توانید عیب‌یابی و تعمیرات لپ تاپ سامسونگ را به نمایندگی رسمی سامسونگ بسپارید. تکنسین‌های این مرکز با سرعت و کیفیت بالایی مشکلات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری لپ تاپ سامسونگ را برطرف می‌کنند و این دستگاه را مانند روز اول در اختیار شما قرار می‌دهند. جهت استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر لپ تاپ سامسونگ علاوه‌بر اینکه می‌توانید به صورت حضوری به یکی از شعبه‌های این مرکز مراجعه کنید می‌توانید از سرویس پذیرش و تحویل دستگاه در محل نیز استفاده کنید.

برای مشاهده لیست نمایندگی سامسونگ در تهران کلیک کنید

شماره تماس نمایندگی سامسونگ 88836102  

نمایندگی لپ تاپ سونی

نمایندگی لپ تاپ سونی بهترین مکان برای مراجعه آن گروه از کاربرانی است که یا قصد خرید یکی از مدلهای لپ تاپ سونی را دارند و یا خود، کاربر یکی لپ تاپ های سونی هستند اما به دلیل مشاهده اشکال در دستگاه خود، به دنبال مرکزی مجاز جهت دریافت خدمات تعمیرات لپ تاپ هستند. این دو گروه از کاربران می‌توانند به نمایندگی لپ تاپ سونی مراجعه کرده و پس از حضور در پارت مربوطه، خدمات فروش یا تعمیر لپ تاپ سونی را دریافت نمایند.

تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز توسط تیمی از مجرب‌ترین کارشناسان و با استفاده از برترین تجهیزات این حوزه انجام می‌پذیرد. تعمیر انواع لپ تاپ سونی، عیب‌یابی لپ تاپ سونی، تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری انواع لپ تاپ سونی، تعویض قطعات لپ تاپ سونی، فروش انواع لپ تاپ سونی و … برخی از سرویس‌های ارائه شده در نمایندگی تعمیر لپ تاپ سونی است. کلیه خدمات ارائه شده در نمایندگی لپ تاپ Sony مشمول گارانتی و ضمانت است.

تعمیر لپ تاپ

 

شماره تماس نمایندگی سونی 66097851  

نمایندگی ایسوس در تهران

نمایندگی تعمیرات ایسوس یکی از بزرگ ‌ترین شرکت‌های تولید کننده ی لپ تاپ ، تبلت ، مانیتور ، گوشی و تجهیزات جانبی است. اصلی ترین محصولات نمایندگی مجاز ایسوس شامل مادربورد ، رایانهٔ شخصی ، سیستم سِرور، لپ‌ تاپ، نمایشگر کریستال مایع (اِل سی دی)، کارت ویدیو، کارت ویدیوی ۳ بعدی و دستگاه‌های اینترنت پهنا باند می‌ باشد.

همچنین بخوانید  مقایسه هتل قصر طلایی با هتل الماس 2 مشهد

درضمن نمایندگی ایسوس با تکیه بر عناصری از جمله کارشناسان متخصص و ابزارآلات درجه یک تمامی خدمات تعمیر را ارائه می دهد . مدیریت ایران سرویس  با قراردادن اپراتورهایی جهت پاسخگویی انلاین به سوالات و رفع خرابی های احتمال توسط کاربران را فراهم ساخته است . 

شماره تماس نمایندگی ایسوس 66097859  

 

تعمیر لپ تاپ ایسوس

تعمیر لپ تاپ

 

تعمیر لپ تاپ ایسوس را به کجا بسپاریم ؟ آیا نمایندگی مجاز تعمیر لپ تاپ ایسوس در ایران وجود دارد ؟ می توانیم بعد از خرید لپ تاپ ایسوس از خدمات پس از فروش ایسوس بهره مند شویم ؟ در پاسخ به تمام این سوال ها تنها یک جمله می توان گفت : مرکز سخت افزار ایران با شعبه های متعدد در تهران ، کرج و شهرستان راهگشای مشکل شماست. تعمیر لپ تاپ ایسوس ، نیازمند تجهیزاتی است که متناسب با عملکرد و قطعات این محصول باشد. از همین رو مدیریت نمایندگی ایسوس، تجهیزات مورد نیاز کادر فنی را از پیشرفته ترین ابزارآلات فراهم کرده است.

همچنین با توجه به پیشرفت روزافزون تکنولوژی، تجهیزات جدید جایگزین تجهیزات قدیمی خواهند شد. لازم به ذکر است، آرشیوی کامل از قطعات در این مرکز فراهم گشته است. وجود این آرشیو ضمن سرعت‌بخشی به ارائه ی خدمات، باعث ارتقاء سطح کیفی تعمیرات گشته است. با وجود این آرشیو نیازی به جستجوهای کسالت‌بار در سطح شهر جهت یافت قطعه سالم و ادامه تعمیرات نیست زیرا در صورت معیوب بودن یک قطعه، کارشناس تعمیر، می‌تواند قطعه مورد نیاز خویش را از آرشیو موجود در مرکز تهیه نماید.

تعمیر و تعویض صفحه کلید لپ تاپ ایسوس
بررسی و کنترل فن و درایوهای نوری
تعمیر و تعویض وایرلس و بلوتوث در قسمت تعمیر لپ تاپ ایسوس
تعمیر و ترمیم شکستگی در قسمت لولا و قاب لپ تاپ
تعمیر و تعویض صفحه نمایشی LCD و LED
بررسی و کنترل قسمت های از قبیل اتصالات، منبع تغذیه و کابلهای اتصال
کنترل ولتاژ تمام مدارهای الکترونیکی مادربرد
بازکردن و به روزرسانی انواع پسورد بایوس و هارد
تعمیر و تعویض مودم لپ تاپ در نمایندگی تعمیرات ایسوس
نصب نرم افزارهای سازگار با ساختار لپ تاپ
نصب ویندوز و کلیه نرم افزارهای عمومی و تخصصی

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *