تبلیغات

تبلیغات

نرم افزار ساخت استوری اینستاگرام برای کامپیوتر

Instagram-story-making-software

استوری اینستاگرام یک ویژگی سرگرم کننده و جذاب است که کاربران می توانند مجموعه ای از تصاویر و ویدیو های خود را به کاربران خود نمایش دهند. در واقع استوری به شما این امکان را می دهد که اتفاقات روزانه خود را به مدت 24 ساعت به اشتراک بگذارید. 

ارسال استوری یکی از موثرترین راه ها برای دستیابی به مخاطب بیشتر، هدایت افراد به لینک ها، پست ها و ایجاد تعامل افراد با پیج را فراهم می کند. به همین دلیل برند ها و اینفلوئنسر ها به طور مستمر در تلاش هستند تا با استفاده از بهترین نرم افزار ها استوری های خود را بهبود ببخشند.

امروزه استفاده از نرم افزار های جانبی اینستاگرام مورد استقبال بسیاری از افراد واقع شده است. استفاده از این برنامه ها باعث ایجاد محتوای جذاب، خلاقانه و زیبا می شود که نتیجه آن تعامل بیشتر افراد و جذب مخاطب بیشتر در پیج را به همراه دارد. در این مقاله قصد داریم برخی از برنامه ها جانبی اینستاگرام، برای ایجاد محتوای جذاب را معرفی کنیم.

Canva

نرم افزار کانوا

 

وقتی صحبت از ایجاد محتوای جذاب و منحصر به فرد در شبکه های اجتماعی می شود، می توان به جرات گفت که برنامه Canva یکی از بهترین نرم افزار های موجود در این زمینه می باشد. Canva نیز مانند سایر برنامه های گرافیکی دارای نسخه های اندرویدی و دسکتاپ می باشد که هر کاربر می تواند با استفاده از حساب گوگل خود در Canva ثبت نام نماید.

آیا نرم افزار کانوا رایگان است؟

نرم افزار کانوا

برنامه کانوا سه نوع طرح اصلی را برای کاربران خود ارائه می دهد: رایگان (Free)، حرفه ای (Pro) و سفارشی (Enterprice). دو طرح دیگر نیر برای موسسات غیر انتفاعی، مدارس و مهد کودک ها ارائه شده است. هر دوی این طرح ها نیز رایگان هستند اما از شما میخواهد که درخواستی مبنی بر نیاز خود برای پشتیبانی سایت ارسال نمایید.

کسانی که از نسخه رایگان استفاده می کنند، کانوا این امکان را به کاربران می دهد که تنها از قالب های محدودی برای نیاز های خود استفاده کنند. در نقطه مقابل قضیه کمی متفاوت است شما اگر نسخه Pro را خریداری نمایید، توانایی دانلود 100 میلیون عکس، تصاویر گرافیکی وقالب های برگزیده سایت را دریافت نمایید، علاوه بر این با خرید نسخه Pro به هر کاربر 100 گیگابایت فضای ذخیره سازی ابری داده می شود. در ادامه نیز میتوانید تفاوت نسخه های رایگان و حرفه ای را مشاهده نمایید:

رایگان

  • بیش از 250 هزار قالب رایگان
  • بیش از 100 نوع طرح برای قالب های اینستاگرامی
  • 5 گیگابایت فضای ذخیره سازی ابری
همچنین بخوانید  معرفی بهترین لانچر های زیبا و شکیل اندروید و آی او اس در سال 2019

حرفه ای

  • دارای بیش از 100 میلیون عکس، ویدیو و تصاویر گرافیکی
  • بیش از 600 هزار قالب آماده
  • امکان تغییر بک گراند و یا تغییر تصاویر
  • 100 گیگابایت فضای ذخیره سازی ابری

ویژگی های برتر کانوا

ثبت نام در کانوا

دسترسی به عکس ها، ویدیوها و قالب ها

با طرح Canva Pro شما به بیش از 100 میلیون عکس، تصاویر گرافیکی و بیش از 600 هزار قالب آماده دسترسی پیدا می کنید. برای استفاده از این طرح ها کافیست پس از ورود به بخش ویرایش بر روی گزینه Template کلیک کنید.

ایجاد تصاویر گرافیکی

اکثر افراد بر این باورند که برنامه کانوا تنها برای ویرایش تصاویر مورد استفاده قرار می گیرد. اما باید به این نکته توجه داشت که با استفاده از این برنامه، شما می توانید کارت های ویزیت، بنر های گرافیکی ، قالب های اینستاگرامی و حتی ایجاد استوری های گرافیکی برای شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام را تولید کنید.

ساخت قالب استوری و پست اینستاگرام

کانوا این امکان را به شما می دهد که پس از ثبت نام در برنامه، می توانید به سرعت با استفاده از تصاویر و قالب های آماده، طرح خود را برای انتشار در اینستاگرام تولید نمایید.

Picsart

نرم افزار پیکس ارت

مزایا

  • رابط کاربری قوی
  • ابزار های زیاد برای ویرایش تصاویر

معایب

  • برخی از افکت ها در اندروید و آی اوس در دسترس نیست

ویژگی های برنامه Picsart

  • رایگان
  • ویرایش تصاویر در کمترین زمان
  • ایجاد تصاویر کلاژ با کیفیت
  • ده ها فیلتر پیشرفته و قابل تنظیم

Picsart یکی از محبوب ترین برنامه ها در حوزه ویرایش عکس می باشد. اکثر کاربران به دلیل حجم کم و رابط کاربری ساده از این نرم افزار برای ویرایش تصاویر خود استفاده می کنند. نکته مهم و جالب این است که این نرم افزار نیز در سه ورژن آندروید، آی او اس و ویندوزی قابل دسترس است. و افراد می توانند برای تسریع در کار خود نسخه دلخواه خود را نصب نمایند.

picsart نسخه ویندوزی

برنامه پیکس ارت نسخه ویندوز

تمرکز Picsart برای نسخه های ویندوزی این است که کاربران بتوانند به سرعت تصاویر خود شخصی سازی نمایند و تنها با چند کلیک آنها را با دوستانشان به اشتراک بگذارند.این برنامه دارای مجموعه وسیعی از فیلتر ها و فونت های آماده ای می باشد که می تواند زیبایی بصری را برای هر تصویر به ارمغان بیاورد.

نصب و استفاده

یکی از ساده ترین راه ها برای نصب Picsart استفاده از فروشگاه ویندوز می باشد. پس از ورود به مایکروسافت استوری تنها کافیست کلمه ” Picsart Photo Studio ” را جستجو و سپس بر روی دریافت “Get” نمایید. در این لحظه برنامه به صورت اتوماتیک دانلود و نصب می شود.

همچنین بخوانید  نحوه رفع خطای 65546:0 اورجین در رایانه

پس از راه اندازی نرم افزار، شاهد یک رابط کاربری ساده اما موثر هستیم. در سمت چپ برنامه فیلتر ها و ابزار انتخاب، در نوار پایین تنظیمات اضافی و قسمت مرکزی آن به عکس بارگذاری شده اختصاص داده شده است. بخش های مختلف نرم افزار مانند فیلتر ها و تنظیمات مربوط به آن طوری طراحی شده است که هر فرد بتواند به راحتی تصاویر خود را ویرایش کند.

Nova Story Maker

نرم افزار نوا

ویژگی های برنامه 

  • تعداد زیاد قالب از پیش طراحی شده
  • کلیپ های موسیقی رایگان
  • ویرایش متن
  • رابط کاربری آسان

Nova Story Maker نیز مانند سایر نرم افزار ها، دارای قدرت ویرایش تصاویر با کیفیت بالا می باشد. شما می توانید با استفاده از این نرم افزار تصاویر خود را به فیلم های جذاب و سرگرم کننده برای تولید محتوا در اینستاگرام تبدیل کنید. Nova Story Maker دارای الگوهایی از پیش تعیین شده می باشد که باعث می شود هر کاربر بتواند به راحتی با نرم افزار محتوای خود را بسازد.

Photoshop

نرم افزار فتوشاپ

مزایا

  • گزینه های متعدد در ویرایش تصاویر
  • ایجاد افکت های حرفه ای

معایب

  • نیاز به مهارت بالا، در کار با نرم افزار

فتوشاپ یکی از کامل ترین و قوی ترین نرم افزار های موجود برای خلق و یا ویرایش تصاویر گرافیکی محسوب می شود. این نرم افزار بیش از 30 سال است که فعالیت خود را در این زمینه ادامه داده است و به جرات می توان گفت که بعد از گذشت سه دهه هنوز یکی از بهترین نرم افزار ها در حیطه خلق تصاویر گرافیکی محسوب می شود. این نرم افزار دارای نسخه های وب، ویندوز، مک و نیز اندرویدی می باشد که افراد می توانند بنا به نیاز خود از نسخه های مختلف نرم افزار استفاده کنند.

فتوشاپ نسخه ویندوزی

نسخه ویندوزی فتوشاپ می تواند تمام نیاز های شما در خلق تصاویر گرافیکی را براورده کند. در واقع فتوشاپ با استفاده از فیلتر های حرفه ای مبتنی بر هوش مصنوعی به شما این امکان را می دهد که تصاویر خود را به بهترین نحو ویراش نمایید. علاوه بر این می توانید با استفاده از ساده ترین ابزار های فتوشاپ قالب های حرفه ای برای پست و یا استوری اینستاگرام خود طراحی نمایید.

 

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *