تبلیغات

تبلیغات

افزایش کیفیت عکس آنلاین | معرفی سایت های حرفه ای 100% تضمینی

Increase-photo-quality

ممکن است تصاویر شما همیشه آنطور که انتظار دارید کیفیت مطلوبی نداشته باشد اما قصد آن را دارید که تصاویر را ویرایش و کیفیت آن را افزایش دهید. در این مقاله قصد داریم با استفاده از ابزار های آنلاین، کیفیت تصاویر خود را بالا ببریم در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

خوشبختانه راه های زیادی وجود دارد که می توانید تصاویر خود را ویرایش و یا روتوش نمایید. مهم نیست که به عنوان یک عکاس چقدر مهارت دارید، تنها کافیست تصاویر خود را برای ویرایش آماده کنید و با استفاده از تنظیمات ساده آن را به یک تصویر با کیفیت تبدیل نمایید.

یکی از راه ها، استفاده از ویرایشگر عکس آنلاین برای بهبود کیفیت تصاویر است. اگر به دنبال بهبود تصاویر خود هستید، این ویرایشگر ها عالی هستند زیرا بسیاری از افراد نیز می توانند بدون نیاز به دانش خاصی از این ابزار ها استفاده کنند.

سایت Lets Enhance

Lets Enhance به شما این امکان را میدهد که کیفیت تصاویر خود را بالا ببرید، علاوه بر این شما می توانید پس از افزایش کیفیت، تصاویر خود را به اندازه دلخواه بزرگ تر نمایید.

پلن رایگان این سایت به هر کاربر این امکان را می دهد که بتواند حداکثر پنج تصویر را با وضوح 64 مگاپیکسل ویرایش کند. برای پردازش بیش از پنج تصویر نیز باید اشتراک بسته های پرمیوم را خریداری نمایید. با این حال با خرید اشتراک پرمیوم می توانید کیفیت تصاویر خود را تا 256 مگا پیکسل ارتقا دهید. همچنین به مدت شش ماه فضای ذخیره سازی نا محدود و پشتیبانی از چت را دریافت خواهید کرد.

ویژگی های سایت Lets Enhance

  • در زمان صرفه جویی کنید
  • کیفیت تصاویر خود را تا 16 برابر افزایش دهید
  • اندازه تصاویرتان را بدون افت کیفیت بالا ببرید
  • رنگ ها و تعادل نور تصاویر خود را با استفاده از هوش مصنوعی تنظیم کنید
  • نرخ تبدیل کسب و کار خود را با استفاده از وضوح تصویر بالا ببرید

یکی از چالش های کار با رسانه های اجتماعی این است که همه تصاویر ممکن است کیفیت مطلوبی را برای ارائه آن نداشته باشند. اکثر افراد، برند ها و کسب و کارها نیز ممکن است نیاز به چنین تصاویری (البته با کیفیت مطلوب) داشته باشند، از این رو برخی از سایت ها مانند Lets Enhance چنین مشکلاتی را برای کاربران حل کرده است.

در ادامه می توانید روش کار با سایت Lets Enhance را مطالعه نمایید:

به سایت Lets Enhance بروید و بر روی Try Free کلیک کنید.

همچنین بخوانید  آموزش دانلود ویدیو های یوتیوب با ویندوز ، اندروید و آی او اس

سایت Lets Enhance

یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید، و یا با حساب گوگل یا فیس بوک خود وارد شوید.

سایت Lets Enhance

یک تصویر را از دستگاه خود وارد کنید، یا فقط کافیست آن را بکشید و در ویرایشگر رها کنید.

سایت Lets Enhance

تصویر خود را با ابزار سمت راست تنظیم و بر روی گزینه Start Processing کلیک کنید.

سایت Lets Enhance

بسته به اندازه تصویر پردازش آن ممکن است کمی به طول بینجامد.

سایت Al Image Enlarger

همانطور که از نامش پیداست می توانید با استفاده از ابزار Al Image Enlarger می توانید اندازه تصاویر را بدون افت کیفیت افزایش دهید.

Al Image Enlarger یکی از شش ابزار ویرایش عکس مبتنی بر هوش مصنوعی است که می توانید تصاویر خود را در آن ویرایش و بهبود ببخشید. با انتخاب هر ابزاری در سایت به را حتی می توانید در تصاویر تغییراتی مانند، افزایش کیفیت تصاویر، حذف نویز، حذف پس زمینه و اندازه آنها را تغییر دهید. در ادامه نیز می توانید روش استفاده از سایت را مطالعه نمایید:

به سایت Image Enlarger بروید و سپس گزینه Al Image Enhancer را از منوی Our Products انتخاب نمایید.

سایت Al Image Enlarger

تصویر مورد نظر خود را آپلود نمایید.

سایت Al Image Enlarger

پس از آپلود بر روی گزینه Start کلیک کنید.

سایت Al Image Enlarger

پس از اتمام پردازش می توانید تصویر را دانلود و در شبکه های اجتماعی بارگزاری نمایید.

سایت Upscalepics

سایت Upscalepics

امروزه استفاده از عکس های قدیمی و بی کیفیت دیجیتالی ممکن است آزار دهنده باشد. از این رو بسیاری از سایت ها مانند Upscalepics با استفاده از هوش مصنوعی امکان تغییر و افزایش رزولوشن تصاویر قدیمی را برای کاربران فراهم می کنند.

توجه داشته باشید که اکثر سایت ها برای افزایش کیفیت تصاویر ممکن است نیاز به خرید اشتراک داشته باشد. Upscalepics نیز از این قضیه مستثنی نیست، و برای استفاده از برنامه با تعداد تصاویر بالا می بایست پکیج مورد نظر را خریداری نمایید.

در ادامه می توانید روش استفاده از سایت را مطالعه کنید:

  • وارد سایت Upscalepics شوید.
  • تصویر خود را با استفاده از Drag And Drop در سایت بارگزاری نمایید.
  • تنظیمات مورد نیاز خود را اعمال نمایید.
  • بر روی Start Processing کلیک کنید.
  • پس از اتمام پردازش تصویر خروجی را دانلود نمایید.

سایت Photoshop

سایت Photoshop

تنها راه تغییر اندازه یک عکس کوچک در گذشته، گرفتن یگ عکس جدید و یا اسکن مجدد تصاویر با وضوح بالاتر بود، اما امروزه با استفاده از نرم افزار هایی چون فتوشاپ این امکان برای کاربران فراهم شده است که بتوانند تصاویر کوچک و قدیمی خود را ویرایش کنند.

همانطور که میدانید تعداد پیکسل ها در کیفیت تصاویر تاثیر بسزایی دارند، هرچه پیکسل ها در تصاویر کمتر باشد باعث افت کیفیت در آن می شود. بسیاری از عکاس ها برای صرفه جویی در فضای ذخیره سازی و یا کاهش زمان بارگذاری تصاویر در وب اقادام به کاهش کیفیت تصاویر خود می کنند. از این رو گاهی اوقات ممکن است تصاویر دریافتی را مجددا ویرایش و کیفیت آن را بالا برد، فتوشاپ آنلاین این امکان را به کاربران خود می دهد که با استفاده از ابزار مناسب تصاویر را ویرایش کند. در ادامه می توانید روش استفاده از ویرایش تصاویر با استفاده از فتوشاپ را مطالعه نمایید:

  • به سایت فتوشاپ آنلاین بروید.
  • تصویر خود را در فتوشاپ اجرا نمایید.
  • به منوی Image > Image Size بروید.
  • مقدار رزولوشن را تغییر دهید.
  • پس از تغییرات لازم، از منوی File گزینه Export را انتخاب نمایید.
همچنین بخوانید  6 تا از بهترین سایت های رایگان برای تبدیل فرمت فایل 2020

استفاده از این سایت ها مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفته است، زیرا افراد می توانند بدون دردسر تصاویر قدیمی خود را با با کیفیت بالا در دسترس داشته باشند. نکته دیگری که باید در استفاده از این سایت ها بدانید، این است که اکثر برنامه ها در حالت رایگان تعداد محدودی از تصاویر را ویرایش می کنند، این بدان معناست که اگر تعداد تصاویر، بیشتر از حد معمول باشد میبایست ماهانه هزینه ای را بابت استفاده از امکانات سایت پرداخت کنید.

 

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *