تبلیغات

تبلیغات

جدیدترین تکنولوژی حضور و غیاب سال 2022

hozor1

روز به روز تکنولوژی‌های حضور و غیاب در حال تغییر است. فرقی ندارد که شما مشغول به مدیریت چه مجموعه‌ای باشید، حضور یک دستگاه حضور و غیاب به شما این کمک را می‌کند تا بدون دغدغه و به دور از هر گونه مشکل و خطا بتوانید در هر زمانی که دوست داشتید اطلاعات کافی و لازم در رابطه با ساعت حضور و غیاب کارمندانتان و مواردی از این دست را به راحتی در اختیار داشته باشید.

روش‌های گوناگونی در حال حاضر برای اعتبار سنجی کارمندان و افراد در سیستم‌های حضور و غیاب مورد استفاده قرار می‌گیرد که از جمله این موارد می‌توان به تشخیص چهره با استفاده از الگوریتم‌های خاص، اسکن کف دست، اسکن اثر انگشت و… که هر کدام می‌تواند مزیت‌ و معایب خاص خود را با خود به همراه داشته باشد. در این مقاله قرار است شما را با افق فراویژن آشنا کنیم. 

انواع تکنولوژی حضور و غیاب

روش‌ها و گونه‌های مختلفی برای پیاده سازی سیستم‌های حضور و غیاب وجود دارد که آشنایی با هر کدام از این روش‌ها می‌تواند سرنخی باشد برای انتخاب یک روش مطمئن حضور و غیاب. شرکت افق فراویژن ارائه دهنده انواع دستگاه حضور و غیاب و انواع تکنولوژی حضور و غیاب نوین در سیستم‌های حضور و غیاب خود از روش‌های گوناگونی استفاده می‌کند که در ادامه به بررسی هر کدام از این روش‌ها خواهیم پرداخت.

نرم افزار حضور و غیاب تحت وب

 

شرکت افق فراویژن

یکی از روش‌های عالی و مناسب برای حضور و غیاب که در حال حاضر طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است را می‌توان استفاده از نرم افزارهای حضور و غیاب تحت وب در نظر گرفت. این نرم افزارها همچنین با نام‌های نرم افزار حضور و غیاب اینترنتی و نرم افزار حضور و غیاب آنلاین شناخته می‌شوند.

نرم افزار حضور و غیاب تحت وب چیست؟ تفاوت نرم افزار حضور و غیاب اینترنتی نسبت هب دیگر دستگاه‌های حضور و غیاب چیست؟ چرا نیاز به یک نرم افزار حضور و غیاب آنلاین داریم؟ بهترین برند تولید کننده نرم افزار حضور و غیاب تحت اینترنت ایران کدام برند است؟ قیمت نرم افزار حضور و غیاب تحت وب چقدر است؟ حضور و غیاب کارمندان سازمان‌ها و محاسبه عادلانه حقوق پرداختی آن‌ها از گذشته یکی از مهم‌ترین مسائل در ادارات بزرگ بوده است. این نوع از نرم افزارها دارای ویژگی‌ها و گاها‍ً مزیت‌هایی متفاوت با نرم افزارهای حضور و غیاب تحت سیستم عامل هستند که کارفرمایان با توجه به نیاز یکی از این دو نوع را برمی‌گزینند.

همچنین بخوانید  شرایط سنی ثبت نام لاتاری 2023 گرین کارت چقدر است

برخی از این قابلیت‌ها مثل جلوگیری از اشغال فضای سیستم، دارا بودن سیستم ماژولار، سهولت در دسترسی به انواع مرورگرهای اینترنت و بهره‌مندی تعداد زیادی از کاربران به طور همزمان است. البته نسخه‌های تحت وب این نرم افزارها شباهت بسیاری به نسخه‌های سیستم عاملی دارند و اغلب نرم افزارهایی با همان ظاهر می‌باشند که به وسیله‌ی یک مرورگر مورد استفاده قرار می‌گیرند. یکی از ویژگی‌‌های کاربردی که با استفاده از این نرم افزارها میسر می‌شود انجام گزارش گیری است. گزارش حضور و غیاب‌ها، انواع مرخصی‌ها ازجمله بیماری، تشویقی، استعلاجی و…، گزارش تأخیر در ورود و خروج‌ها و دیگر گزارشات روزانه، ماهانه و سالانه در این نرم افزارها قابل دریافت است.

شرکت افق فراویژن ارائه دهنده انواع نرم افزارهای حضور وغیاب تحت وب سعی کرده است با استفاده از تکنولوژی و متصل کردن این نرم افزارها به اینترنت گام بزرگی در ارائه اطلاعات در هر مکان و زمان به مدیران تصمیم گیری و تصمیم سازی را آسان و راحت کند.

نرم‌افزار حضور و غیاب تحت وب چیست و چه کاربردی دارد

یکی از رایج‌ترین و پیشرفته‌ترین انواع نرم‌افزار حضور و غیاب، نرم‌ افزار حضور و غیاب تحت وب است. اما نرم‌افزارهای تحت وب چه هستند و چه مزایایی دارند؟

نرم‌افزارهای تحت وب نرم‌افزارهایی هستند که نیازی به نصب در سیستم شما نخواهند داشت و تنها با داشتن یک دستگاه متصل به اینترنت می‌توانید به آن‌ها دسترسی کامل داشته باشید.

نرم‌افزارهای تحت وب مزایای بسیاری دارند. به طور مثال:

با استفاده از نرم‌افزارهای تحت وب هیچ حافظه‌ای از سیستم شما اشغال نخواهد شد. به همین ترتیب می‌توانید تا هر اندازه که بخواهید در نرم‌افزار خود گزارشات مختلف را ذخیره کنید.

با استفاده از نرم‌افزارهای تحت وب می‌توانید در هر زمان و هر مکان حتی با استفاده از تلفن همراه خود به محیط نرم‌افزار و اطلاعات داخل آن دسترسی داشته باشید.

می‌توانید چندین کاربر مختلف را با سطح دسترسی‌های گوناگون برای استفاده از نرم‌افزار تعریف کنید.

با استفاده از نرم‌های تحت وب چندین کاربر می‌توانند به صورت همزمان از محیط دستگاه استفاده کنند.

مواردی که گفته شد تنها بخشی از مزایای استفاده از نرم‌افزارهای تحت وب است. حال تصور کنید که می‌توانید از تمام این امتیازها برای داشتن گزارشی کامل از حضور و غیاب کارمندان خود استفاده کنید.

ویژگی‌های نرم افزار حضور و غیاب تحت وب

یک نرم افزار حضور و غیاب تحت وب باید به خوبی و بدون مشکل به اینترنت متصل شود، سریع و کاربری آن اسان باشد. بتوان از طریق تمامی مرورگرهای سطح وب به آن دسترسی داشت. کیفیت مناسبی در ثبت حضور و غیاب افراد داشته باشد و… .

همچنین بخوانید  علت آبریزی یا نشت آب از کولر گازی اسپیلت و نحوه رفع ایراد

معایب نرم افزار حضور و غیاب آنلاین

این نرم افزارهای عیب چندانی ندارند و به نوعی می‌توان گفت یکی از تکنولوژی‌های نوین و حرفه‌ای سال 2022 برای حضور و غیاب افراد است. یکی از چالش‌های استفاده از این نرم افزار حضور و غیاب تحت اینترنت را زمانی در نظر گرفت که اینترنت با مشکل رو برو شود در نظر گرفت.

 در صورتی که دوست دارید بیشتر در رابطه با دستگاه حضور و غیاب و همچنین نرم افزار حضور و غیاب اینترنتی افق فراویژن اطلاعات کسب کنید کافی است همین حالا به وب سایت افق فراویژن به آدرس ofv-co.com سر بزنید و از مشاوره رایگان خرید دستگاه حضور و غیاب و اطلاع از بهترین تکنولوژی حضور  و غیاب تحت وب سال 2022 اطلاعات لازم را کسب کنید.

شرکت افق فراویژن ارائه دهنده انواع نرم افزار حضور و غیاب

شرکت افق فراویژن یکی از شرکت‌های پر تلاش و جزو دسته شرکت‌های دانش بنیان است که با بیش از 15 سال سابقه در ساخت و ارائه انواع دستگاه حضور و غیاب سعی کرده است خدمات متنوع و ارزنده‌ای به کسب و کارهای مختلف ارائه دهد.

شرکت افق فراویژن با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و همچنین برخورداری از دانش فنی روز دنیا با فراهم آوردن محیطی علمی توانسته است انواع دستگاه حضور وغیاب با بالاترین کیفیت را طراحی و تولید کند. در ادامه انواع دستگاه‌ها و نرم افزارهای حضورو غیاب طراحی شده توسط شرکت طراحی دستگاه‌های اتوماسیون اداری افق فراویژن را معرفی می‌کنیم.

  • دستگاه حضور و غیاب تحت وب
  • دستگاه حضور وغیاب تشخیص چهره
  • دستگاه حضور وغیاب اثر انگشتی
  • دستگاه حضور وغیاب اسکن کف دست
  • دستگاه حضور و غیاب بیومتریک
  • و…

 

شرکت افق فراویژن

نرم افزارهای حضور و غیاب افق فراویژن

شرکت افق فراویژن همچنین نرم افزارهای مختلفی را طراحی و پیاده سازی کرده است که از جمله این نرم افزارها می‌توان به برنامه‌های حضور و غیاب زیر اشاره کرد.

  • نرم افزار حضور و غیاب تحت وب افق فراویژن
  • نرم افزار حضور و غیاب تحت ویندوز افق فراویژن
  • نرم افزار حضور و غیاب تحت شبکه افق فراویژن
  • نرم افزار حضور و غیاب دورکاری افق فراویژن
  • نرم افزار حضور وغیاب اندروید افق فراویژن
  • نرم افزار حضور و غیاب ای او اس افق فراویژن
  • و…

برای کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین دریافت مشاوره رایگان در رابطه با انواع نرم افزارهای حضور و غیاب و همچنین خرید دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره کافی است به صفحه دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره سری بزنید. https://ofv-co.com/face-recognition-attendance-device/

بهترین تکنولوژی حضور و غیاب سال 2022

همان طور که در این مقاله بیان شد روش‌ها و تکنولوژی‌های گوناگونی به عنوان روش‌های حضور و غیاب در سال 2022 معرفی و طراحی شده است. به نوعی می‌توان گفت که بهترین روش تشخیص و همچنین بهترین تکنولوژی برای حضور و غیاب روشی است که به واسطه آن بتوانید 100 درصد کار شما راه اندازی شود. به عنوان مثال فرض کنید شما مدیر یک آژانس دیجیتال مارکتینگ هستید و قرار است کارمندان خود را که به آن‌ها اعتماد صد درصدی دارید را اعتبار سنجی کنید و به واسطه آن بتوانید حضور و غیاب مناسبی را پیاده سازی کنید. آژانس دیجیتال مارکتینگ میانبر با استفاده از نرم افزار حضور وغیاب تحت وب افق فراویژن و با استفاده از همین روش ساده توانسته است به خوبی مدیریت مناسبی روی حضور و غیاب کارمندان خود داشته باشد و به این صورت بتواند حقوق و مزایای کارمندان خود را در انتهای هر ماه بدون چالش و مشکل محاسبه کند.

همچنین بخوانید  آرایشگاه‌های تخصصی عروس در هر منطقه را از کجا پیدا کنیم

 

شرکت افق فراویژن

چرا خرید دستگاه حضور و غیاب افق فراویژن

شرکت افق فراویژن به دلیل آن که بیش از 15 سال است در صنعت ساخت انواع دستگاه حضور و غیاب مشغول به فعالیت است و همچنین به عنوان یکی از شرکت‌های فعال و شناخته شده در تولید انواع دستگاه حضور و غیاب شناخته می‌شود و خدمات ارائه شده از سوی این شرکت به عنوان خدمات پشتیبانی از کیفیت عالی و مناسبی برخوردار است، خرید دستگاه حضور و غیاب از این شرکت منطقی و بدون مشکل است. شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت شرکت افق فراویژن و رفتن به صفحه خرید دستگاه حضور و غیاب به راحتی و در مدت زمان کوتاهی بهترین دستگاه حضور وغیاب را تهیه کنید.

منبع: شرکت افق فراویژن  https://ofv-co.com

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *