تبلیغات

تبلیغات

انتخاب روغن موتور خوب به گزارش پترونام سهند و رسانه‌ها

روغن-موتور-خوب

پترونام سهند، نام یکی از شرکت‌های معتبر فعال در حوزه روغن موتور بازار ایران است که تولیدات انبوه روغن موتور را مدیریت می‌کند. این شرکت با کند و کاو دغدغه‌های مخاطبان در دنیای دیجیتال، متوجه شده انتخاب روغن موتور مناسب و خوب بزرگ‌ترین دغدغه مشتریان در هنگام روغن است.

با توجه به میزان اهمیت و برجستگی نقش روغن موتور در بازده خودرو، تولیدکنندگان فراوانی با قصد تامین روغن های موتور بازار ایران تاسیس شده‌اند. از این رو کشف چندین پایگاه تولید انبوه روغن تقلبی موتور در شهرهای کوچک ایران و از کار افتادگی هزاران خودرو به دلیل استفاده از این محصولات، عواملی هستند که اعتماد را از خریداران سلب می‌کنند؛ صحت تمامی اخبار روغن موتور را می‌توان از خبرگزاری تسنیم پیگیری کرد. در ادامه، با توضیحات شرکت پترونام سهند همراه باشید.

اهمیت کیفیت روغن موتور مورد استفاده در خودرو

به گزارش خبرگزاری ایسنا، بسیاری افراد اطلاع چندانی از اهمیت کیفیت روغن موتور در خودرو ندارند؛ زیرا از تاثیرات افزودنی‌ها و خواص روغن موتور در راندمان موتور خودرو مطلع نیستند. بدیهی است که قیمت بالای روغن های موتور باکیفیت اصلی‌ترین عامل کاهش تمایل افراد برای خرید محصولات باکیفیت و خوب می‌باشد؛ اما بازهم تاکید می‌کنیم که نباید از روغن موتور خوب و باکیفیت غافل شوید.

روغن موتور عموما حوالی 3 ماه در موتور خودرو استفاده می‌شود و ارتباط مستقیم با اجزای فلزی موتور دارد؛ به همین دلیل است که می‌تواند راندمان خودرو را تحت تاثیر خود قرار دهد. تمامی روغن های موتور به نحوی طراحی و تولید می‌شوند که توانایی نفود به فضاهای خالی و ریزنقش موتور را داشته باشند. اگر روغن موتور مورد نظرتان از کیفیت مناسب و قابل قبول برخوردار نیست، نتایج و عواقب استفاده از آن در سال‌های آینده مشاهده خواهد شد.

تاثیرات روغن موتور بی‌کیفیت در موتور خودرو

انتخاب روغن موتور خوب

به صورت عادی، قطعات فلزی خودرو رفته رفته پوسیده و مستهلک می‌شوند؛ این امر کاملا اجتناب ناپذیر و غیرقابل انکار است و از روغن موتور نیز انتظار نمی‌رود توانایی از بین بردن استهلاک اجزای موتور را داشته باشد. روغن موتور در واقع وظیفه از بین بردن اصطکاک و سایش میان اجزای فلزی موتور خودرو را بر عهده دارد و می‌تواند راندمان آن را بهینه سازی کند؛ البته اگر کیفیت لازمه را داشته باشد!

روغن موتور بی‌کیفیت معمولا تفاوت چندانی با نفت خام ندارد؛ زیرا روغن پایه آن از نفت خام خالص استخرام می‌شود و از افزودنی‌های چندان قابل توجه و خاصی برخوردار نیست. عموما در زمان تعویض روغن موتور بی‌کیفیت و جایگزینی روغنی دیگر، متوجه خواهید شد که روغن استفاده شده به ماده‌ای همچون لجن شباهت پیدا کرده است؛ مطمئنا عدم حضور این ماده در موتور، مزایای بسیار بیشتری نسبت به حضور آن دارد!

همچنین بخوانید  چگونه یک برنامه تبلیغاتی خوب ایجاد بکنیم در چاپ نفیس

نحوه انتخاب و خرید روغن موتور خوب

حال که می‌دانید چرا باید از خرید روغن بی‌کیفیت پرهیز کرد، نحوه انتخاب بهترین محصول را برایتان شرح می‌دهیم. به نقل از زومیت، مهم‌ترین نکته‌ای که باید قبل از خرید روغن موتور به آن توجه داشته باشید، اصالت و قدمت روغن موتور است. مطمئنا شیوه‌هایی کاربردی و مفید برای استعلام اصالت روغن موتورهای ایرانی وجود دارد که بتوانید از آن‌ها در خرید روغن مورد نظرتان استفاده کنید.

انتخاب روغن موتور خوب

امروزه تعداد زیادی از روغن های موتور خارجی که در بازار ایران به فروش می‌رسند، در واقع تولیدات داخلی غیرقانونی هستند؛ چنانچه قیمت هرکدام از محصولات برندهایی چون کاسترول، موبیل1، شل و الف را استعلام کنید، متوجه قیمت بسیار پایین آن‌ها نسبت به قیمت محصولات اصل در خارج از کشور می‌شوید. اگر امکان خرید روغن موتور کاسترول با چنین قیمت‌هایی وجود داشته باشد، مطمئنا خرید محصولات کاسترول توسط خود شرکت کاسترول و صادرات آن‌ها به کشورهای دیگر صرفه اقتصادی بسیار بیشتری برای آن دارد!

بهترین روغن موتور برای خرید

حالا که بازار روغن موتور ایران پر از اجناسی بنجل و بی‌کیفیت شده، پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی با اعلام بیانیه‌ای از بهترین تولیدکنندگان روغن موتور نانو در جهان، سعی در آگاه سازی مخاطبان دارد. امروزه شرکت‌های کاسترول، پترونام سهند، موبیل1 و شل بزرگ‌ترین تولیدکنندگان روغن موتور نانو در جهان هستند که به افزودنی‌های نانو A9 دسترسی دارند.

شرکت پترونام سهند که یکی از نام‌های آشنا در میان این تولیدکنندگان غول است، توانسته بهترین روغن موتور نانو در خاور میانه را تولید و به بازار عرضه کند. توصیه ما به شما در خرید، روغن موتور نانو است؛ زیرا با مزایا و ویژگی‌های قابل توجه خود، به کل بازده خودروی شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

منبع: پترونام سهند | https://petronam.co/

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *