تبلیغات

تبلیغات

معرفی مشخصات ویژه لپ‌تاپ‌های لنوو سری Lenovo ThinkBook 15 – G در کالاوما

image_1640787698

برند محبوب و پرطرفدار لنوو (lenovo)، یک بار دیگر با ارائه و تولید لپ‌تاپ‌های سری ThinkBook 15 – G توجه بسیاری از دوست داران این برند را به خود جذب کرده است. ما در این مطلب می‌خواهیم در مورد نکات مثبت، منفی و مشخصات آن با شما صحبت کنیم، تا هم در انتخاب  راحت تر باشید و هم در فروش ویژه لپ‌تاپ لنوو شرکت کنید.

بررسی لپ‌تاپ‌های لنوو ThinkBook 15

لپ تاپ ‌های سری think book لنوو جزء سری های میان رده و محبوب شرکت لنوو  هستند که در سال 2021 رونمایی گردیده و مجهز به پردازنده‌های نسل 11 شرکت اینتل می باشند. این سری از لپ‌تاپ‌ها تلفیقی از دو سری ThinkPad و IdeaPad هستند و بسیار قدرتمند و با کیفیت هستند، یعنی علاوه بر ظرافت و زیبایی  که از سری IdeaPad به ارث برده‌اند، استحکام سری ThinkPad را نیز دارا می‌باشند. در طراحی این سری از لپ‌تاپ‌های لنوو از ترکیب فلز و پلاستیک بسیار با کیفیت استفاده شده است و باعث شده  که ضخامت این لپ تاپ‌ها  18.9 میلیمتر  و وزن آن‌ها 1.7Kg باشد که اندازه فوق العاده برای یک لپ تاپ‌های ۱۵ اینچی محسوب می شوند.

طراحی ظاهری فوق‌العاده

سری لپ‌تاپ های ThinkBook 15، به ظرافت و سبکی بسیار معروف هستند و به طور کلی لنوو (lenovo) برای آن افرادی طراحی شده است که به دنبال لپ‌تاپ‌هایی با قیمت مناسب و مقرون به صرفه و  دستگاه‌هایی سبک و با استحکام بالا هستند. در واقع این لپ‌تاپ‌ها هم سخت‌افزار قابل قبولی دارند و هم وزن و در عین حال کیفیت بی‌نظیری دارند.

سری لپ‌تاپ‌های thinkbook 15 با طراحی ساده و جذابی که دارند توجه بسیاری را به خود جلب کرده‌اند و نکته قابل توجه در مورد این سری‌ها تنوع قیمت آنهاست و هر فردی ، با هر بودجه‌ای می‌تواند این لپ‌تاپ ها را خریداری کند. پس اگر به دنبال خرید لپ‌تاپ ارزان هستید، این سری را به شما پیشنهاد می‌کنیم. طراحی ظاهری این دستگاه‌ها نسبت به مدل E590 بسیار زیباتر، ظریفتر و سبکتر بوده و به دلیل استفاده از رنگ خاکستری، حس لوکس بودن بیشتری را به مصرف کننده القا می کند.

طراحی بدنه این سری

طراحی بدنه و شاسی لپ‌تاپ‌های thinkbook 15، بسیار جذاب است و در آنها از فلز استفاده شده است که که علاوه بر استحکام مطلوب، در مقابل خط و خش نیز تا حدود زیادی مقاوم است، لوگو لنوو در بالا و سمت چپ و لوگوی ThinkBook در پایین سمت راست قاب قرار دارد و نمایی جذاب به قاب یک دست دست این لپ تاپ‌ها بخشیده است. قاب پشتی این لپ‌تاپ‌ها مات است، به همین دلیل اثر انگشت کمتری روی بدنه آن باقی می‌ماند و این مورد یکی از مهم‌ترین نکات مثبت ظاهری این سری است.

همچنین بخوانید  خرید کتاب های درسی مدرسه از سایت کتاب کنکور با قیمت مناسب

طراحی قسمت زیرین

در قسمت زیرین این لپ‌تاپ‌ها  از پلاستیک درجه یک و باکیفیت مناسب استفاده شده است و اثر انگشت شما بسیار کم بر روی آن باقی می‌ماند و استحکامی بسیار بالا دارد. در این قسمت از ۲ اسپیکر نیز استفاده شده است که از تکنوژی دالبی بهره می‌برند که در قسمت زیرین و در جلوی آن قرار دارند.

طراحی داخلی لپ‌تاپ‌های ThinkBook 15 G                                                                                                                                                                                                                                     

در آخر به سراغ طراحی داخلی این سری جذاب می‌رویم، لنوو در طراحی این قسمت از پلاستیکی با کیفیت بالا استفاده کرده و صد در صد در نگاه اول شما را مجذوب خودش می‌کند. طراحی قاب داخلی در عین سادگی جذاب بوده و حس یک لپ تاپ بالارده را به کاربر القاء می کند.

کیبورد و تاچ پد جذاب

در طراحی کیبورد این سری، از صفحه‌کلید جزیره‌ای  استفاده شده که در این مدل‌بین دکمه‌ها فاصله وجود دارد و گزینه‌ای مناسب برای کارهای روزمره و تایپ راحت است. اندازه دکمه‌ها استاندارد بوده و جنس آنها نیز بسیار مناسب می‌باشد. تاچ پد طراحی شده این سری از فن آوری چند لمسی بهره برده و دقت لمس بالایی دارد. نکته مثبت طراحی تاچ پد مربوط به جنس آن است که احساس لیز خوردن انگشت را بر روی آن نخواهید داشت و دستان اذیت نمی‌شود.

طراحی بلندگو و اسپیکر

بلندگوها و اسپیکر‌های این سری از لپ‌تاپ‌های ThinkBook 15 G از شرکت بسیار محبوب و معتبر Dolby بوده و انتخاب و گزینه‌ای عالی برای این سری‌های میان رده است.

خرید لپ تاپ

 

پورت‌های این دستگاه‌ها

این لپ‌تاپ‌های لنوو از نظر پورت بسیار حرفه‌ای بوده و در سمت چپ یک پورت HDMI، دو پورت USB Type C، ورودی 3.5mm صدا، پورت LAN و یک پورت USB 3.0 قرار دارد. در سمت راست دستگاه نیز یک عدد پورت USB 3.0، یک پورت LAN و درگاه SD Card قرار دارد.  

همچنین بخوانید  راه اندازی کسب و کار با حداقل سرمایه

صفحه نمایش ویژه و حرفه‌ای

صفحه نمایش به کار برده شده در این سری‌ها 15.6 اینچی و از نوع Full HD  با روکش مات و رزولوشن 1920×1080 می‌باشد که توجه زیادی را خود جلب کرده است. روشنایی تصویر نسبت به نسل قبل ارتقاء پیدا کرده است که این یک نکته مثبت محسوب می‌شود. دیگر نکته مثبت در مورد این صفحه نمایش‌ها نیز مات بودن آن است که در محیط‌های باز و پر نور مشکلی در مشاهده صفحه نخواهید داشت.

باتری قدرتمند و حرفه‌ای

باتری حرفه‌ای که در این لپ‌تاپ‌ها استفاده شده است از نوع لیتیومی 3 سلولی و ظرفیت 45WHr می‌باشد که برای کارهای روزمره 2 الی 4 ساعت شارژدهی دستگاه را تامین می‌کند.

سیستم خنک کننده لپ تاپ لنوو ThinkBook 15

لنوو برای سیستم و فناوری خنک کننده این سری از یک فن که در بالای مادربورد قرار گرفته، استفاده کرده است. خروجی فن نیز در زیر لولاهای اتصال صفحه نمایش قرار دارد، بنابراین زمانی که دستگاه در حالت حداکثر توان کار می کند.

نتیجه‌گیری

در کلام آخر سری لپ‌تاپ‌های ThinkBook 15، به دلیل تنوع بالایی که در قیمت و پردازنده دارند، انتخاب خوبی برای خرید هستند و شما به راحتی می‌توانید جهت خرید و انتخاب به فروشگاه اینترنتی کالاوما مراجعه کرده و قیمت‌ها را مقایسه کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *