تبلیغات

تبلیغات

راهکار دانلود فیلم دوبله فارسی- رسانه ناب مووی

nab-movie

با نزدیک شدن به سال 2022 بد نیست طرز بینش ما نسبت به خیلی از مسائل بروز شود، حتی نحوه دیدن فیلم یا ذائقه مان نسبت به خیلی از فیلم های که قبلاً حاضر به دیدنشان نبودیم اما می توانند تاثیر گذرا باشند.

نماد سال 2022 ببر سیاه آبی (آبزی) می باشد، این سال از آنجا حائز اهمیت شده است که برای افراد خلاق و هنرمند سالی روشن است. این خود نوید ساخت اثرهایی شاهکار در دنیای سینماست. فیلم های زیادی برای سال 2022 نام آنها به بیرون درز کرده است و سریال های دیگر نیز در حال ساخت است که شاید بزودی شاهد بیرون آمدن نام آنها باشیم. رسانه ای نوین و بروز نیز برای دانلود فیلم جدید 2022 بنام ناب مووی می تواند گزینه ای خوب جهت دریافت جدیدترین فیلم های سال 2022 و همچنین اخبار پیرامون آنها باشد. بد نیست بدانید در این رسانه حتی کیفیت پرده فیلم ها نیز قرار می گیرد.

دانلود فیلم های دوبله فارسی با حجم کم و کیفیت بلوری + معرفی 2 فیلم دوبله پرطرفدار سایت ناب مووی

رسانه ناب مووی

1-دانلود فیلم انگاشته یا tenet 2020

انگاشته یا تنت ژانر علمی تخیلی، اکشن و هیجان انگیز ساخت 2020 آمریکا می باشد که به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی کریستوفر نولان است که در سال ۲۰۲۰ اکران شد. جان دیوید واشنگتن، الیزابت دبیکی، کنت برانا، رابرت پتینسون و آرون تایلر-جانسون ستارگان فیلم هستند. در دنیای گرگ و میش جاسوسی بین‌المللی، یک مامور ناشناس سیا، معروف به قهرمان داستان، توسط یک سازمان مرموز به نام تنت استخدام می‌شود تا در یک مأموریت جهانی که فراتر از زمان واقعی آشکار می‌شود، شرکت کند. ماموریت: جلوگیری از شروع جنگ جهانی سوم از آندری ساتور، یک الیگارشی مرتد روسی با توانایی های پیش شناخت. پروتاگونیست به زودی بر هنر “وارونگی زمان” به عنوان راهی برای مقابله با تهدیدی که در راه است، تسلط خواهد یافت. همچنین این فیلم موفق شده است امتیاز 7.4 را در سایت imdb به خود اختصاص دهد و 86% کسانی که فیلم را دیده اند از آن رضایت داشته اند.

ناب مووی،بهترین انتخاب برای دانلود فیلم و سریال

اگر قصد دانلود فیلم دوبله فارسی را دارید، این مژده را به شما می دهیم که سایت ناب مووی این امکان را برای شما فراهم کرده که به راحتی فیلم های مورد علاقه خود را به صورت دوبله شده دانلود و تماشا کنید. همچنین در سایت ناب مووی امکان پخش آنلاین فیلم نیز فراهم است. اگر طرفدار فیلم زبان اصلی هستید و فیلم ها را با زیرنویس می بینید، با دانلود از ناب مووی نیاز به گشتن دنبال زیرنویس مناسب نخواهید داشت، چرا که ناب مووی فیلمها را با زیرنویس چسبیده در اختیارتان قرار می دهد. با ناب مووی می توانید از دیدن فیلم های خارجی لذت ببرید و با آرشیو کامل ناب مووی دیگر نیازی به گشتن سایتهای مختلف برای دانلود فیلم را نخواهید داشت. کافیست اسم فیلم + نام سایت ناب مووی را در گوگل سرچ کنید و یا در خود سایت ناب مووی از سرچ بار بالای صفحه استفاده نمایید.

همچنین بخوانید  اهمیت دوربین مداربسته در مدرسه

رسانه ناب مووی

2- دانلود فیلم ونوم 2 یا ونوم: بگذارید کارنیج بیاید- Venom: Let There Be Carnage2021

فیلم سینمایی ونوم 2 یا ونوم: بگذارید کارنیج بیاید با موضوعی اکشن، علمی تخیلی و ماجراجویی محصول 2021 آمریکا ، انگلیس و کانادا به کارگردانی اندی سرکیس و نویسندگی کلی مارسل و تام هاردی است. ستارگانی این فیلم عبارتند از؛ تام هاردی، میشل ویلیامز، وودی هرلسون، استفان گراهام، نائومی هریس، رید اسکات، آلفردو تاوارس، شان دلانی، ویلیام دبلیو باربور، پگی لو. این فیلم که براساس یکی از شخصیت‌های مارول به نام ونوم ساخته شده و دنباله فیلم ونوم محصول سال 2018 میلادی محسوب میشود، اولین بار در 15 سپتامبر سال 2021 میلادی توسط Sony Pictures Releasing در کشور انگلستان اکران شد.سپس در 24 سپتامبر نیز توسط Columbia Pictures در سینماهای کشور آمریکا به نمایش در آمد.ادی براک در تلاش است تا با زندگی جدید خود به عنوان میزبان سمبیوت بیگانه ونوم سازگار شود که به او توانایی های فوق بشری می دهد تا یک مراقب مرگبار باشد. براک با مصاحبه با قاتل زنجیره ای کلتوس کسادی، که میزبان کارنیج می شود و پس از یک اعدام ناموفق از زندان فرار می کند، تلاش می کند تا حرفه خود را دوباره احیا کند.

رسانه ناب مووی با افتخار پخش کننده فیلم و سریال خارجی جدید دوبله شده فارسی است که بروزترین فیلم های سینمای جهان را رایگان و در ژانرهای پرطرفدار اکشن، ترسناک، علمی تخیلی، ماجراجویی فعالیتی مستمر دارد. همچنین محیط این سایت و دسته بندی های این سایت برای علاقمندان به فیلم و سریال بسیار دلنشین است. ناب مووی به آدرس  naabmovie.ir  انیمیشن های خارجی دوبله فارسی فراوانی نیز دارد که از آنها می توان به آرکان نام برد که این روزها طرفداران خاص خود را دارد. ویژگی های متمایز کننده دیگری مانند پخش آنلاین فیلم و سریال باعث این رسانه به یک سایت دانلود فیلم مرجع فارسی زبانان مبدل گردد.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *