تبلیغات

تبلیغات

تعمیرات موبایل با قطعات اورجینال را ازمرکز پارس ارتباط لوتوس بخواهید

tamirat-mobile

خراب شدن گوشی موبایل یکی از اتفاقاتی که برای اکثر کاربران پیش آمده است، از آنجا که امروزه گوشی های موبایل به یکی از وسایل بسیار کاربردی برای ما هستند، خرابی شان برای هیچ یک از ما خوشایند نیست.

اگر به هر دلیلی گوشی ما دچار مشل شود در تلاش هستیم که گوشی را به یک مرکز تعمیرات موبایل برسانیم تا گوشی را تعمیر کنیم. اما یک موضوعی که باید به آن دقت کرد این است که آیا گوشی با قطعات اصل و اورجینال تعمیر می شود؟ آیا مرکز تعمیرات موبایلی که به آن مراجعه می کنیم متخصصین کار بلد دارد؟ اگر کوشی شما با قطعات اصلی و توسط یک کارشناس حرفه ای تعمیر نشود نه تنها مشکل شما حل نمی شود بلکه این امکان وجود دارد که گوشی شما آسیب های جبران نا پذیر تری هم ببینند.

پارس ارتباط لوتوس مرکز تخصصی تعمیرات موبایل است که این تضمی را می دهد که گوشی های شما را با قطعات اصل و اورجینال توسط کارشناسان مجرب و حرفه ای تعمیر نماید.

در این مقاله ما تصمیم داریم که به یکسری از خرابی های گوشی موبایل، که نیاز اساسی به تعویض و تععمیر با قطعات اصل و اورجینال را دارند را به شما بگوییم. در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

 

شکستن ال سی دی موبایل سامسونگ

یکی از مشکلات اساسی که اکثر کابران گوشی سامسونگ با آن رو به رو می شوند شکستن گلس موبایل سامسونگ است. کستن گوشی موبایل بنا به دلایلی اعم از: ضربه خوردن گوشی، خیس شدن موبایل، افتادن گوشی از ارتفاع و … دیگر موارد می باشد.

اگر ال سی دی گوشی شما بشکند عملاگوشی شما کاربردی نخواهد داشت، بهتر است برای جلوگیری از این اتفاق حتما از گلس های محافظ و گارد استفاده کنید.

از نشانه های خرابی ال سی دی موبایل می توان ب موارد زیر اشاره کرد:

  • خاموش شدن کامل صفحهه نمایش گوشی
  • کار نکردن تاچ گوشی
  • پر پر زدن صفحه نمایش گوشی
  • و …

 

شکستن گلس ال سی دی سامسونگ

وقتی صحبت از گلس ال سی دی موبایل می شود اولین چیزی که به ذهن مشتری می رسد گلس محافظی است که بر روی گوشی خودتان نصب میکنید.

اما منظور ما از گلس، شیشه محافظی است که خود کارخانه تولید کننده بر روی ال سی دی گوشی شما نصب می کند تا از شکست احتمالی و آسیب دیدن ال سی دی موبایل شما جلوگیری کند.

گاهی اوقات ضربه ای که به گوشی شما میخورد باعث شکستن گلس ال سی دی موبایل شما می شود. در این شرایط گوشی شما به طور کامل کار میکند و ال سی دی موبایل هیچ آسیبی نمی بیند. در این شرایط بهتر است که هرچه سریعع تر به مرکز تعمیرات موبایل سا مسونگ مراجعه کنید تا گلس ال سی دی موبایل خود را عوض کنید.

همچنین بخوانید  نحوه کار Motion Sense در گوشی گوگل پیکسل 4

اگر گلس ال سی دی شکسته را هرچه سریعتر عوض نکنید به مرور و با کوچیکترین ضربه این امکان هست که ال سی دی موبایل شما آسیب ببینید و مجبور شوید هزینه بسیار بیشتری را تقبل نمایید.

 

تعمیرات موبایل

خرابی باتری موبایل آیفون

باتری موبایل یکی از ضروری‌ترین اجزای گوشی موبایل است که خراب شدن آن باعث می‌شود که نتوانید از گوشی خود استفاده کنید؛ همچنین برنامه‌های روزانه شما نیز با اختلال روبه‌رو می‌شود. در ادامه یکسری از نشانه های خرابی باتری موبایل آیفون را به شما می گوییم.

 

تعمیرات موبایل

ورم کردن  باتری موبایل

یکی از علائم خرابی باتری موبایل آیفون متورم شدن آن است؛ برای اینکهه از این موضوع مطمئن شوید، می‌توانید باتری گوشی خود را روی یک سطح صاف مانند میز یا کف سرامیک قرار دهید؛ سپس باتری را بچرخانید؛ اگر باتری موبایلتان به آسانی چرخید، یعنی متورم است و باید تعویض شود؛ البته در نظر داشته باشید که تنها به این نشانه نمی‌توان اکتفا کرد.

 

داغ شدن گوشی موبایل آیفون

باتری‌های موبایل معمولا در زمان شارژ و دشارژ مقدار بسیار کمی از انرژی خود را به صورت گرما تلف می‌کنند؛ بنابراین این میزان گرما بسیار طبیعی است و هیچ‌گونه مشکلی ندارد؛ اما اگر متوجه شدید که این میزان گرما بسیار بالاست به حدی که از حالت نرمال خارج شده، یعنی باتری گوشی موبایل نیاز به تعویض دارد.

 

ایجاد اختلال در شارژ شدن گوشی موبایل آیفون

اگر در زمان‌های که گوشی موبایلتان را به شارژر متصل کردید، چندین بار با پیغام عدم اتصال شارژر به گوشی موبایل و یا پیغام‌های از این دست قبیل مواجه شدید، یکی از علائم خرابی باتری گوشی است.

اگر با هر کدام از نشانه های بالا مواجهه شدید، حتما به مراکز تعمیرات موبایل آیفون مراجعه کنید تا پیش از اینکه مشکلات دیگری برای موبایل شما پیش بیاید باتری گوشی آیفون خد را تعویض نمایید.

 

سوختن هارد گوشی شیائومی

یکی از مشکلاتی اساسی که برای گوشی های شیائومی پیش می آید سوختن هاردموبایل است. هارد (EMMC) بخشی از گوشی است که اغلب دچار مشکل می‌شود و عملکرد گوشی‌های هوشمند را مختل می‌کند. تعمیرات هارد گوشی‌های هوشمند بسیار حساس و تخصصی است. سوختن هارد گوشی یک آسیب الکترونیکی است و شدت آسیب تعیین می‌کند هارد نیاز به تعمیر دارد یا تعویض. اگر هارد قابل تعمیر نباشد هر چه اطلاعات در گوشی ذخیره داشته‌اید از بین می‌رود.

 

 

نشانه های خرابی هارد

اگر تلفن شما بدون دلیل مشخص خاموش شود ، از جمله ضربه ، احتمال آسیب دیدن هارد شما بسیار زیاد است. گاهی اوقات تلفن روشن می شود و روی لوگوی سازنده می ماند یا مدام روی لوگو ریست می شود. در این حالت ، احتمالاً شما نیاز به تعمیر هارد گوشی شیائومی خود یا حتی تعویض آن قسمت دارید. البته اگر اقدامات نرم افزاری مانند چشمک زدن مفید نباشد ، هارد بررسی و تعمیر می شود. سومین علامت خرابی هارد دیسک این است که تلفن روشن می شود ، سیستم عامل در حال اجرا است ، اما داده های جدید را نمی توان از روی آن خواند یا در گوشی ذخیره کرد. معمولاً دلیلی برای این وجود ندارد جز خرابی هارد.

همچنین بخوانید  آموزش غیرفعال و خاموش کردن فیدبک لمسی در گوشی های آیفون

اگر هر یک از موارد بالا برای گوشی شما پیش آمد بهتر استت هرچه سریع تر به مراکز تعمیرات موبایل شیائومی مراجعه نمایید تا گوشی شما توسط کارشناسان بررسی و تعمیر گردد.

 

مرکز آموزش تعمیرات موبایل پارس ارتباط لوتوس

پارس ارتباط لوتوس برگذار کننده دوره های آموزش تعمیرات موبایل می باشد. دوره های آموزشی از مقدماتی و مبتدی شروع می شود و تا تخصصی و پیشرفته تدریس می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوره ها می توانید به وبسایت ما مراجعه کنید و یا باا شماره زیر تماس بگیرید.

09197922279

سخن پایانی

تعمیرات موبایل یک کار بسیار تخصصی است و نباید بدون تحقیق گوشی ود را دست هر کسی بسپارید. اگر کسی که گوشی شما را تعمیر میکند تخصص کافی را برای تعمیرا نداشته باشد حتما آسیب های جدی تری را به گوشی شما وارد میکند. پس سعی کنید به مراکز معتبر برای تعمیرات موراجعه نمایید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *