تبلیغات

تبلیغات

معرفی بهترین مجموعه آموزش رایگان css برای افراد مبتدی تا حرفه ای

css-free2

در این مقاله قصد داریم تا بهترین مجموعه آموزش رایگان css را به شما معرفی کنیم و سپس آموزش های حرفه ای طراحی سایت با زبان سی اس اس را نیز مورد بررسی قرار دهیم.

دوره های آنلاین آموزش رایگان css (Cascading Style Sheets) و HTML (Hypertext Markup Language) به صورت آنلاین فراوان هستند ، اما یافتن بهترین ها کمی دشوارتر است. چه به دنبال یک معرفی کوتاه یا یک پیشنهاد عمیق تر باشید ، مطمئناً یکی را در لیست زیر پیدا خواهید کرد که مطابق با نیازهای شما باشد. HTML و CSS هنگام ساخت صفحات وب و برنامه های وب ، فناوری های ضروری هستند ، بنابراین یادگیری نحوه استفاده از آن ها برای طراحان و توسعه دهندگان مشتاق ضروری است.

HTML و CSS احتمالاً ساده‌ترین زبان های برنامه نویسی هستند که می توان یاد گرفت و صرف زمان کمی برای شرکت در یکی از دوره های رایگان می تواند در پایان به نتایج بزرگی منجر شود.

CSS چیست ؟

Cascading Style Sheets که از آن به عنوان CSS یاد می شود ، یک زبان طراحی ساده است که برای ساده کردن فرآیند ارائه صفحات وب طراحی شده است.

CSS ظاهر بخشی از یک صفحه وب را کنترل می کند. با استفاده از CSS ، می توانید رنگ متن ، سبک فونت ها، فاصله بین پاراگراف ها ، نحوه اندازه گیری و چیدمان ستون ها ، طرح های چیدمان ، تغییرات در نمایش برای دستگاه های مختلف و اندازه‌های صفحه نمایش را کنترل کنید. و همچنین انواع افکت های دیگر.

با اینکه یادگیری و درک CSS آسان است ، اما کنترل قدرتمندی بر روی ارائه یک سند HTML فراهم می کند. اغلب CSS با زبان های نشانه گذاری HTML یا XHTML ترکیب می شود.

آموزش رایگان css

آموزش رایگان css

در زیر قصد داریم تا بهترین دوره های آموزش رایگان css را معرفی کنیم و در کنار آن دوره های کم هزینه و حرفه ای را نیز مورد بررسی قرار دهیم. تا اگر می خواستید برای شرکت در آموزش ها هزینه کنید بهترین آموزش ها را انتخاب نمایید.

همانطور که می دانید سایت یوتوب یکی از بهترین سایت های آموزشی در جهان به شمار می رود که انواع آموزش های مختلف را در بر می گیرد. در مورد آموزش رایگان css نیز به همین صورت می باشد و چندصد آموزش حرفه ای زبان اصلی در این زمینه دارد که می توانید با جستجو در آن ، مشاهده نمایید.

آموزش رایگان css سایت کدآکادمی

سایت کدآکادمی یکی از بهترین سایت های آموزشی در سراسر جهان است که معمولا آموزش های ابتدایی خود را به صورت رایگان برای مبتدیان قرار می دهد.

برادفورد می گوید: « برای دریافت محتوای کامل مجبور به ارتقا و پرداخت هزینه هستید ، اما قطعاً هنوز یکی از مکان های اساسی و عالی برای شروع طراحی سایت ، آموزش رایگان CSS در کدآکادمی است.

کاربران Codecademy Pro می توانند در مسیرهای شغلی ثبت نام کنند که یکی از آن ها توسعه وب است. همچنین مسیرهای مهارتی وجود دارد ، از جمله یکی در ساخت صفحات وب با استفاده از HTML ، CSS و GitHub. اکثر مسیرهای شغلی شش تا ۱۲ ماه طول می کشد ، در حالی که مسیرهای مهارتی معمولاً به دو تا سه ماه نیاز دارند.

درس های رایگان می تواند گزینه خوبی برای افرادی باشد که به دنبال یادگیری اصول HTML و CSS هستند ، در حالی که مسیرهای شغلی می توانند برای افرادی که در حال تغییر رشته هستند ایده آل باشند.

آموزش Treehouse

آموزش رایگان css سایت Treehouse شامل اصول اولیه HTML و CSS ، کدنویسی و طراحی است که از جمله دوره های آموزشی در هر دو جنبه سی اس اس و اچ تی ام ال می باشد. ویدیو های آموزشی توسط متخصص این حوزه ارائه شده است که کاملا مورد محور بوده و آموزش همراه با تمرین می باشد. با این حال دوره های پولی نیز برای این سایت وجود دارد که قبل از انتخاب اشتراک 29.99 دلاری در ماه یا اشتراک سالانه 19.99 دلاری در ماه ، می توانید برای یک دوره آزمایشی رایگان 7 روزه ثبت نام کنید.

Treehouse مدرک فنی ارائه می دهد. که هزینه آن بسیار بالا بوده و حدود 199 دلاری در ماه می باشد ، طبق گفته خود سایت ، با دیدن دوره های این وبسایت در طول 3 الی 6 ماه به یک متخصص فرانت اند تبدیل خواهید شد.

آموزش جامع رایگان CSS

آموزش رایگان css

یکی از بهترین آموزش های رایگان و حرفه ای سی اس اس که به صورت جامع و کامل تمام مباحث و ریز و درشت های آن را بیان می کند ، freeCodeCamp است که به صورت رایگان در یوتوب منتشر نموده است ، در این آموزش تمام موارد مورد نیاز یک متخصص سی اس اس را آموزش خواهید دید. پیش نیاز این آموزش ، شناخت و آشنایی با زبان انگلیسی می باشد.

این آموزش را می توانید در این لینک مشاهده کنید.

آموزش css و html رایگان در یوتوب

آموزش رایگان css

اگر به دنبال آموزش رایگان css و html هستید ، حتما این ویدیو را تماشا کنید ، این آموزش که توسط DesignCourse در قالب ویدیو در سایت یوتوب قرار داده شده است ، یکی از بهترین و جدید ترین آموزش های طراحی سایت در سال 2021 می باشد ، این آموزش 2 ساعت و 15 دقیقه ای ، تمام اصول کد نویسی با css را آموزش داده و یکی از جدید ترین منابع آموزشی سی اس اس را ارائه می دهد.

سر فصل های این آموزش به شرح زیر می باشد :

  • مقدمه
  • یک پیشنهاد ویژه
  • ویرایشگر کد
  • نوشتن HTML
  • نوشتن CSS
  • ناوبری موبایل
  • CSS پاسخگو

آموزش های بالا هرکدام ویژگی های خوب و متوسطی دارند که ممکن است برای افراد مختلف مناسب یا غیر متناسب باشد ، به همین دلیل اگر شما مبتدی هستید و هنوز چیزی در مورد این زبان های برنامه نویسی یاد ندارید ، بهتر است از آموزش های ایرانی موجود در سایت های اینترنتی استفاده کنید و آموزش های رایگان و پولی در کنار هم ترکیبی جذاب برای افزایش دانش طراحی سایت شما فراهم می آورد.

در این آموزش انواع مختلف طراحی سایت را می توانید آموزش ببینید و بنا به سی ام اس انتخابی خود می توانید زمان کمتری صرف یادگیری طراحی سایت نموده و به سرعت وارد بازار کار شوید.

چگونه در آموزش HTML و CSS موفق شویم ؟

آموزش رایگان css

فراتر از دوره های آنلاین ، مراحل دیگری نیز وجود دارد که می توانید برای افزایش دانش خود در مورد HTML و CSS استفاده کنید. در زیر مواردی را مورد بررسی قرار می دهیم ، تا بتوانید با آموزش رایگان Css بهترین نتیجه را بگیرید

  • ایجاد صفحات وب متعدد : ویلارد می گوید یکی از راه هایی که می توانید درک اولیه خود از HTML و CSS را در دنیای واقعی افزایشد دهید این است که شخصی را پیدا کنید که به ایجاد یک صفحه وب نیاز دارد و شما به صورت رایگان یا با هرینه کمتر برای افزایش مهارت این کار را برایش انجام دهید. اینکه فقط برای خود سایت های تمرینی ایجاد کنید خوب است اما کافی نیست ، شما باید برای افزایش مهارت های خود ، با کارفرما های زیادی کار کنید و از آن ها تایید بگیرید.
  • تمرین ، تمرین و تمرین : یکی از راه های آزمایش مهارت های خود این است که به یک صفحه وب در مرورگر بروید ، سپس کلیک راست کرده و «Inspect» را انتخاب کنید. این به شما امکان می دهد به HTML پشت آن صفحه نگاه کنید.
    «شما می توانید در آنجا جست و جو کرده و در واقع می توانید پیش بروید و ویرایش کنید. اگرچه آن صفحه را برای دیگران تغییر نمی کند و فقط شما می توانید تغییرات را مشاهده کنید.
    برخی همچنین سایت های ویرایش کد مانند CodePen و JSFiddle را توصیه می کنند که به شما امکان می دهند HTML یا CSS را در مرورگر خود بنویسید و افکت ها را در حین ساخت مشاهده کنید.
  • در جامعه کدنویسی شرکت کنید : Carrasquilla توصیه می کند با گروه های طراحی وب و فناوری ارتباط بگیرید ، جایی که ممکن است بتوانید در رویدادهای مجازی یا حضوری برای تمرین کدنویسی شرکت کنید. این کار هم ارتباط کاری شما را افزایش می دهد و هم باعث افزایش سطح کاری شما خواهد شد.

این موارد در موفقیت یک طراح سایت بسیار موثر خواهدند بود ، با این حال قبل از اینکه به این مراحل برسید باید آموزش های عالی و حرفه ای ، زیر نظر بهترین اساتید را پشت سر بگذارید تا دانش خوبی در این زمینه کسب نمایید. با داشتن هر 4 مورد توضیح داده شده به راحتی می توانید کسب درآمد داشته باشید و به سرعت وارد بازار کار شوید. یکی از بهترین روش های درآمد زایی از طراحی سایت ، آموزش آنلاین می باشد .

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *