تبلیغات

تبلیغات

آموزش جامع افترافکت به زبان فارسی برای بالا بردن مهارت های انیمیشنی

After-Effects-learn1

در این مقاله قصد داریم بهترین آموزش جامع افترافکت به زبان فارسی و انگلیسی را در قالب یک پست حرفه ای معرفی کرده تا شما بر اساس نیاز و علاقه بتوانید بهترین آموزش را انتخاب کنید.

یادگیری از بهترین آموزش های After Effects توانایی شما را در نرم افزار قدرتمند و همه کاره Adobe ارتقا می دهد. چه مبتدی و چه حرفه ای ، مجموعه آموزشی فراوانی که وجود دارد ، درک شما را از جلوه های بصری ، ترکیب بندی و موشن گرافی افزایش می دهد.

Adobe After Effects یک نرم افزار استاندارد صنعتی است که پر از ویژگی برای ایجاد همه چیز از یک متن دنباله دار ساده گرفته تا ترکیب بندی استریو سه بعدی کامل است. این نرم افزار توسط اکثر هنرمندان گرافیک VFX ، سه بعدی و متحرک و همچنین انیماتورها استفاده می شود – همه آن ها می توانند از تمام ورودی هایی که اینترنت خردمند ارائه می دهد بهره مند شوند. لیست ما حاوی بهترین آموزش های موجود برای این نرم افزار می باشد.

ما این آموزش ها را در بخش هایی دسته بندی کرده ایم تا بتوانید آنچه را که نیاز دارید پیدا کنید. مبتدیان با رابط کاربری و ویژگی های اساسی آشنا می شوند ، در حالی که آموزش هایی که در ادامه هستند می توانند تکنیک هایی مانند انتقال های سفارشی و تثبیت چرخش را بیاموزند.

اگر نرم افزار افترافکت را ندارید، می توانید نحوه دانلود و نصب افتر افکت را از مطلب موجود در فرادرس یاد بگیرید.

افتر افکت چیست ؟

Adobe After Effects یک نرم افزار کاربردی برای ایجاد موشن گرافیک و جلوه های ویژه است که در فیلم ها ، محتوای آنلاین و ارائه ها استفاده می شود. افتر افکت در رایانه های Mac OS و Windows در دسترس است. افتر افکت به طور گسترده ای در فیلم و تلویزیون پس از تولید برای ایجاد جلوه های ویژه ، انیمیشن و ترکیب ویدئو استفاده می شود. پروژه های ایجاد شده با افتر افکت را می توان در پخش تلویزیونی ، ویدیویی ، وب ، نمایشگرهای فروشگاهی و دکه های روزنامه فروشی استفاده کرد. افتر افکت بخشی از Adobe Creative Cloud است

آموزش جامع افترافکت به زبان فارسی

از After Effects می توان برای طراحی عناوین ، ایجاد شخصیت های کارتونی و اعمال انیمیشن استفاده کرد. اگرچه می تواند همه این کارها را انجام دهد ، اما مانند نرم افزار ویرایش ویدیو نیست. این برنامه بهتر است برای اعمال افکت ها پس از ویرایش فیلم یا ایجاد موشن گرافیک و انیمیشن استفاده شود. این یک ابزار داستان سرایی است که تصاویر متحرک بصری جذابی را ایجاد می کند که با هر رسانه ای ترکیب می شود تا ارائه ، داستان ، تصویر یا حالت را بهبود بخشد. این موارد را می توانید در آموزش جامع افترافکت به زبان فارسی بیاموزید.

نحوه استفاده از افتر افکت

کاربردهای اصلی افتر افکت به سه دسته انیمیشن ، افکت و ترکیب بندی تقسیم می شوند.

نوع انیمیشنی که افتر افکت در درجه اول برای آن استفاده می شود به عنوان Motion Graphics شناخته می شود که شامل ایجاد حرکت و حرکت اجسام ثابت سنتی مانند آرم ، متن و سایر عناصر گرافیکی است.

نوع افکت ها که گاهی جلوه های بصری (VFX) نامیده می شوند ، در فیلم ها و ویدیو ها به خوبی شناخته شده اند. افزودن برف به یک صحنه ویدیویی ، ایجاد آتش یا آب ، به نظر رسیدن اجسام به صورت مایع ، همگی نمونه هایی از افکت های افترافکت هستند و می توانید از After Effects برای ایجاد این جلوه های بصری در ویدیوی خود استفاده کنید.

به علاوه از افتر افکت به عنوان ترکیب بندی دیجیتالی نیز استفاده شده زیرا به راحتی می توان ویدیو های متفاوت را با هم مونتاژ کرده و یک کلیپ حرفه ای ایجاد کرد.

چه کسی از After Effects استفاده می کند

افتر افکت توسط هنرمندان بصری ، آژانس های تبلیغاتی ، کارگردانان ویدئو ، ویرایشگرهای ویدئو ، طراحان بصری ، متخصصان رسانه های اجتماعی ، تولیدکنندگان ویدئو ، طراحان گرافیک متحرک (موشن گرافی) ، متخصصان UX و انیماتور ها استفاده می شود. کسب مهارت در After Effects از آموزش عمیق و استفاده عملی حاصل می شود.

After Effects نرم افزار استاندارد صنعتی برای ایجاد موشن گرافیک و جلوه های بصری است و می توان آن را به تنهایی یا به عنوان بخشی از Adobe Creative Cloud خریداری کرد.

آموزش جامع افترافکت به زبان فارسی

آموزش جامع افترافکت به زبان فارسی

در ادامه اگر قصد دارید با آموزش جامع افترافکت به زبان فارسی و زبان انگلیسی آشنا بشوید ، همراه ما بمانید در این مقاله قصد داریم تا بهترن آموزش بخش ها و هنر های مختلف کار با نرم افزار افتر افکت را معرفی کنیم تا بتوانید دسترسی سریع تری به این مباحث داشته باشید و سرعت یادگیری خود را افزایش دهید.

1- آموزش کار با افتر افکت

در این ویدیوی کامل ، ویرایشگر ویدیوی آزاد ، فیلمبردار و یوتیوبر جک کول توضیح می دهد که After Effects چیست و چگونه از آن استفاده کنید ، با دانش بسیار و اشتیاق فراوان. این نه تنها یک آموزش است بلکه یک دوره کامل نیز به شمار می رود زیرا این آموزش بیش از 11 ساعت بوده و با اصول اولیه کار با نرم افزار شروع می کند ، طرح بندی را معرفی کرده ، یک ترکیب ایجاد نموده و سپس به آموزش های پیشرفته تر After Effects می رود. او در دو دقیقه اول ویدیو برنامه درسی را برای شما توضیح می دهد یا می توانید تمام درس ها و برنامه ها را در صفحه یوتیوب او بخوانید.

آموزش جامع افترافکت به زبان فارسی

اگر می خواهید همین آموزش را به صورت جامع به زبان فارسی مشاهده کنید می توانید آموزش مقدماتی سایت فرادرس را که در زیر قرار دادیم ، مشاهده نمایید.

2- آموزش جامع انیمیشن سازی با افتر افکت

هنگامی که چند اصل را درک کردید، می توانید انواع مختلفی از سبک های انیمیشن را با After Effects CC ایجاد کنید. این آموزش مقدماتی انیمیشن سازی ، برخی از بهترین نکات را برای انیمیشن سازی در After Effects ، با اصول اولیه ، تشریح می کند. همچنین یک مکان عالی برای یافتن آموزش های After Effects برای مبتدیان است . در این آموزش ویدیویی ، به شما نشان می دهد که چگونه یک خط را در After Effects از نقطه ای به نقطه دیگر روی نقشه متحرک کنید.
این آموزش به صورت کامل محتوا محور بوده و توسط استاد خسروی به صورت اختصاصی برای سایت فرادرس تهیه شده است. این آموزش الف تا ی ساخت موشن گرافی را به شما آموزش می دهد برای مشاهده آموزش روی لینک زیر کلیک کنید.

3 آشنایی با پلاگین های افتر افکت

آموزش جامع افترافکت به زبان فارسی

برای اینکه در این مقاله به صورت کامل بهترین آموزش جامع افترافکت به زبان فارسی را داشته باشید ، این قسمت را برای شما در نظر گرفتیم ، بدون دانستن پلاگین های افتر افکت و طرز استفاده از آن ها نمی توانید به یک متخصص تبدیل شوید.

اگر مقدمات افتر افکت را یاد گرفتید و به صورت اصولی می توانید با آن کار کنید بهتر است با انواع پلاگین های کاربردی آن اشنا شده تا بتوانید سرعت طراحی و افکت گذاری خود را افزایش دهید. این آموزش نیز توسط سایت فرادرس ارائه شده است و به صورت کامل انواع پلاگین های ضروری و پر کاربرد افتر افکت را توضیح داده است.

این آموزش را نیز در زیر برای شما قرار می دهیم تا بدون دردسر بتوانید به آن دسترسی داشته باشید.

بهترین روش آموزش جامع افترافکت به زبان فارسی چیست ؟

راه های زیادی برای یادگیری جامع افترافکت وجود دارد ! برخی سریع هستند ، برخی آهسته هستند ، برخی آسان هستند ، برخی می توانند چالش برانگیز باشند و ممکن است برخی رایگان یا پولی باشند . بیایید به چند روش برای شروع یادگیری After Effects بپردازیم.

1. آموزش در سایت یوتیوب

آموزش جامع افترافکت به زبان فارسی

یوتیوب منبع شگفت انگیزی برای یادگیری بسیاری از چیزهای جدید است. صدها هزار نفر به دنبال اشتراک گذاری دانش خود هستند. این یک خبر عالی برای کسی است که به دنبال آموزش رایگان هستند ، اما معمولا این آموزش ها با زبان انگلیسی تولید شده و آموزش جامع افترافکت به زبان فارسی در آن وجود ندارد با این حال آموزش های کوتاه و مورد محور در آن یافت می شود که به یادگیری بهتر افتر افکت کمک خواهد کرد.

از این رو فرادرس یکی از بزرگترین مجموعه های آموزشی کشور نیز برای ارتقاء دانش افزایی ، کانال یوتوب خود را ایجاد کرده تا آموزش های رایگان و کاربردی زیادی در تمام حوزه منتشر کند. اگر می خواهید به بهترین منبع رایگان آموزش کشور متصل شوید حتما این کانال یوتوب را سابسکرایب نمایید. در زیر لینک مربوط به آن را قرار می دهیم.

2. آموزش حضوری

آموزشگاه های هنر برای سال ها به عنوان مکانی برای تحصیلات عالی ، انواع هنر شناخته شده است. شما می توانید در آموزشگاه های موجود حضور پیدا کنید و در کلاس های آموزش جامع افترافکت به زبان فارسی شرکت کنید . آموزشگاه های مختلفی وجود دارند که اکنون افترافکت را به عنوان مدرک یا به عنوان بخشی از مدرک تولید ویدئو ارائه می دهند. یکی از اصلی ترین مشکلات این آموزشگاه ها هزینه دوره های آن می باشد که شاید هرکس نتواند در آن ها شرکت کند.

3. آموزش آنلاین

یکی از بهترین روش های آموزش جامع افترافکت به زبان فارسی ، استفاده از آموزش های آنلاین می باشد ، این آموزش ها معمولا کم هزینه و در برخی موارد رایگان هستند ، سایت فرادرس یکی از بهترین مجموعه های آموزش آنلاین می باشد که در تمام زمینه های دانشگاهی ، هنری ، کامپیوتر و … آموزش های درجه یک و حرفه ای تولید کرده است. استفاده از این نوع آموزش ها معمولا کم هزینه بوده و بروز ترین منابع آموزشی را در بر می گیرد. برای مشاهده آموزش های این سایت می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

 

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *