تبلیغات

تبلیغات

فروش اقساطی خودرو های دناپلاس و هایما در سایا خودرو

dena1

هرچه به روزهای شیرین عید نوروز نزدیک‌تر می‌شویم بازار خرید و فروش خودرو داغ‌تر می‌شود، بالا رفتن حجم تقاضا، افزایش تقاضا را در پی دارد اما در این میان ایران خودرو هیچ برنامه‌ مناسبی برای فروش محصولات خود مثل فروش اقساطی دنا پلاس ندارد.

در چنین بازاری که از سویی تقاضا زیاد است و از سوی دیگر برنامه فروش رسمی از سوی کارخانه سازنده وجود ندارد،  کلاهبردار و کلاش زیاد می‌شود.

چرا همه دنبال خرید اقساطی خودرو هستند؟

فروش اقساطی خودرو های دناپلاس و هایما در سایا خودرو

وضعیت معیشتی مردم و اوضاع نامناسب اقتصادی در پی گذشت دوسال کرونایی باعث می‌شود تا تقاضا برای خرید اقساطی خودرو بالا رود.

وضعیت نامناسب شرکت‌های لیزینگی و در کنار آن حجم بالای خودروهای دسته دوم معیوبی که با پنهان کاری به مشتریان فروخته می‌شود، باعث می‌شود تا مردم بخواهند طرح مناسب و مطمئنی برای فروش اقساطی خودرو پیدا کنند.

بهرحال خرید اقساطی خودرو اگر مطمئن و قابل اعتماد باشد، مزایای فراوانی دارد. مثلا در طرح  فروش اقساطی هایما s5 خریدار می‌تواند تنها با پرداخت بخشی از قیمت خودرو، نسبت به خرید آن اقدام کند.

چگونه یک فروشنده اقساطی خودرو مطمئن پیدا کنیم؟

فروش اقساطی خودرو های دناپلاس و هایما در سایا خودرو

از قدیم گفته‌اند که نابرده رنج گنج میسر نمی‌شود، پس اگر طرح خوبی می‌خواهید که مطمئن باشد باید نکات مهمی را پیش از خرید مدنظر قرار دهید. فراموش نکنید خرید اقساطی خودرو همانقدر که ممکن است مفید و سودمند باشد، ممکن است با افتادن در دام کلاهبرداری یک خاطره تلخ و همراه با ضرر و زیان را برای شما رقم بزند.

مهم‌ترین فاکتوری که باید به آن دقت کرد، اصالت فروشنده است. فروشنده اصیل و قدیمی با وفای به عهد در مفاد قرارداد خوشنام و پرآوازه شده وگرنه اگر قصدی برای کلاهبرداری داشت مهمان یکی دو روزه بازار خودرو می‌شد و با کارنامه‌ای سیاه و بدهی سنگین بازار را ترک می‌کرد.

تحویل فوری تعهدی که نمی‌توان از آن گذشت

این روزها بسیاری از افراد دوست دارند دو خودروی جدید و نسبتا لوکس ایران خودرو را بخرند و برای دید و بازدید نوروز و مسافرت‌های آن از این خودروها سواری بگیرند.  اما متاسفانه ایران خودرو هیچ طرحی برای فروش اقساطی هایما s5  و فروش اقساطی دنا پلاس در نظر نگرفته است. پس برای نوروز باید قید نمایندگی‌های فروش ایران خودرو را بزنید و اگر نقدینگی بالایی دارید دل به دریای بازار آزاد و پارکینگ دوران و امثالهم بسپارید.

اما این پایان راه نیست…

یک راه مطمئن برای خرید اقساطی خودرو و تحویل فوری

فروش اقساطی خودرو های دناپلاس و هایما در سایا خودرو

تحویل فوری شاید مهم‌ترین ویژگی یک طرح مناسب برای خرید اقساطی هرگونه خودرویی است. خریدار بایستی بتواند بدون دغدغه و بلافاصله پس از پرداخت پیش قسط بتوانند خودروی خود را دریافت کنند.

همچنین بخوانید  محبوبیت خرید املاک در ترکیه برای ایرانیان با وجود افزایش رقم اخذ شهروندی

 

سایاخودرو به عنوان یک فروشنده با تجربه و با سابقه و البته خوشنام در بازار خودرو، طرح فروش اقساطی انواع خودرو را پیش بینی کرده است.

در این میان اما آنچه بسیار مهم و حائز اهمیت است، مربوط به تعهد تحویل فوری سایاخودرو است، این مجموعه متعهد است بلافاصله پس از عقد قرارداد و پرداخت پیش قسط، خودرو را به مشتری تحویل دهد.

تعهدات حرفه‌ای سایاخودرو برای مشتریان

در بخش قبلی درباره خوشنامی و حسن سابقه سایاخودرو و همچنین تعهد تحویل فوری از سوی این مجموعه نکاتی ذکر شد؛ اما این مجموعه در کنار تحویل فوری مزایا و امکانات ویژه دیگری هم به خریداران سراسر کشور ارائه می‌کند.

خریداران پس از تحویل فوری خودرو می‌توانند یک سند محکم و قابل استناد نسبت مبلغ پرداختی دریافت خواهند کرد تا بتوانند با آسودگی خاطر از خودرو استفاده کنند.

دنیایی متنوع از خودروهای دلخواه مشتریان سراسر کشور

مجموعه سایا خودرو در کنار اجرای تعهدات حرفه‌ای در طرح‌های مختلف فروش اقساطی خودرو، دنیایی متنوع از انواع خودروهای داخلی و خارجی را برای خرید اقساطی آماده کرده است.

فروش اقساطی هایما s5 یکی از این موارد است. دوست داران این شاسی بلند چینی می‌توانند با مراجعه به سایت سایاخودرو نسبت به شرایط فروش اقساطی آن آگاه شده و برای خرید آن اقدام کنند.

بهرحال هایما یکی از جدیدترین و پیشرفته‌ترین خودروهای شاسی بلند ایران خودرو است و طبیعتا طرفداران زیادی هم دارد.

ذکر این نکته نیز لازم است که این مجموعه بجز هایما دیگر خودروهای ایران خودرو را نیز برای فروش اقساطی به مشتریان عرضه می‌کند.

خریداران می‌توانند تنها با پرداخت بخشی از قیمت خودرو در طرح‌های متنوع سایاخودرو شرکت کنند و از طریق تعهد تحویل فوری خیلی سریع و آسان به خودروی دلخواه خود برسند.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *