تبلیغات

تبلیغات

چرا قانون جذب برای ما عمل نمی کند؟

ghanon-jazb

قانون جذب قانون مطلقی است که تاثیر شگفت انگیزی در زندگی افراد ایجاد می کند. در این میان برخی از افراد گله می کنند که قانون جذب واقعیت ندارد یا برای من درست عمل نمی کند. حقیقت چیست؟ آیا واقعا قانون جذب مشکل دارد؟ مشکل از سمت ماست؟ چه عواملی سبب می شود که نتوانیم به رویاهای خود دست پیدا کنیم؟. در این مقاله قصد داریم عوامل تاثیرگذار در بی اثر شدن قانون جذب و راهکار های عملی برای رهایی از این ذهنیت را بیان کنیم. پس از خواندن این مقاله خواهید فهمید که چرا قانون جذب برای شما عمل نمی کند.

قانون جذب چیست؟

قانون جذب قانونی ثابت شده وعلمی است که بر پایه باور های افراد شکل می گیرد. این قانون بیان می کند که به هر چیزی که در زندگی فکر کنید برای شما اتفاق می افتد. بنابراین با تغییر افکار خود و قرار گرفتن در مسیر درست قانون جذب می توانید به رویاهای خود برسید و زندگی خود و خانواده تان را متحول نمایید.

قانون جذب چگونه عمل می کند؟

برای اینکه قانون جذب تاثیر خود را بگذارد و شما را در مسیر درست قرار دهد باید بدانید که باید چه کار کنید. در مرحله اول باید ذهن و درون خود را یکی کنید و باور داشته باشید که قانون جذب کار می کند. سپس اتفاقاتی که دوست دارید برای شما رخ بدهد را روی یک کاغذ بنویسید. قدم بعدی این است که خودتان را در مسیر این اتفاقات قرار دهید و هر روز جملات مثبتو تاثیر گذار را تکرار کنید. در این صورت رخ دادن اتفاقات دلخواه برای زندگی شما افزایش پیدا خواهد کرد.

چرا قانون جذب آنطور که ما می خواهیم برای ما عمل نمی کند؟

در ابتدا باید بگوییم که مشکل از خود شماست و قانون جذب هیچ ایرادی ندارد. قانون جذب، قانونی ثابت شده و واقعی است که می تواند به شکل جادویی زندگی شما را متحول کند. اما در برخی مواقع قانون جذب برای شما درست عمل نمی کند و دلیل آن به خود شما برمی گردد. دلایل اینکه قانون جذب برای شما درست عمل نمی کند عبارت اند از:

به قانون جذب یقین قلبی ندارید

برای اینکه قانون جذب واقعا بر طبق مراد شما باشد باید به آن باور قلبی داشته باشید. باید قبول کنید که طبق قانون جذب به هر آنچه که فکر کنید برای شما رخ خواهد داد. در این صورت شما شاهد تغییرات مثبت در زندگی خودتان خواهید بود و می توانید به طور معجزه آسایی تغییر کنید.

همچنین بخوانید  دوربین مداربسته دام چیست؟

دودل شده اید

در مسیر رسیدن به خواسته های خود دودل هستید و اعتقادتان کم شده است. ممکن است در برخی مواقع خسته شده باشید و از ادامه مسیر ناامید شوید. باید بگوییم که بعد از قبول قانون جذب باید صبر داشته باشید و تا زمانی که به نتیجه دلخواه تان نرسیده اید ناامید نشوید. در این صورت خواهید توانست به ارزوهای خود برسید.

به اندازه کافی تلاش نمی کنید

پس از انجام دو مرحله قبل باید به اندازه کافی خودتان را برای رسیدن به هدف و خواسته تان آماده کنید. برای اینکار باید سرنوشت خودتان را بپذیرید و قبول کنید که شما لایق بهترین ها هستید. سپس با استفاده از جملات تاکیدی قانون جذب، متحول خواهید شد و در نهایت به خواسته های خود خواهید رسید.

چیکار کنیم که قانون جذب طبق فرمان ما عمل کند؟

قانون جذب

 

حال که عوامل تاثیرگذار در عمل نکردن قانون جذب برای خودتان را متوجه شدید باید خودتان را در مسیر درست قرار دهید و با تلاش کافی به آرزوهای خود برسید. دستورالعمل هایی که برای رسیدن به هدف تان باید انجام دهید عبارت اند از:

1- قانون جذب را به درستی یاد بگیرید

بدون یادگیری درست قانون جذب و عمل به دستورالعمل های لازم شانس شما برای تحقق رویا های تان کمتر خواهد شد. نگران هیچ چیز نباشید چون ما مسیری را به شما معرفی می کنیم که به کمک آن می توانید قانون جذب را به طور کامل یاد بگیرید و از آن برای بهتر کردن زندگی خودتان استفاده نمایید. سایت وان جذب در زمینه آموزش رایگان قانون جذب فعالیت می کند. با شرکت در دوره های آموزشی رایگان وان جذب می توانید به طور کامل قانون جذب را یاد بگیرید و آن را عملی کنید. در مطالب آموزشی برگزیده ای از سخنان کوین ترودو استفاده شده است. بنابراین فرصت بسیار عالی است که بتوانید که قانون جذب را به صورت کامل یاد بگیرید.

2- ذهن خود را آرام کنید

باید از سردرگمی خارج شوید و ذهن تان را آرام کنید. ذهن شما اولین مانعی است که باعث می شود در مسیر درست قرار نگیرید. بنابراین با آرام کردن ذهن تان و یادگیری درست قانون جذب می توانید زندگی خودتان را متحول نمایید.

3- خودتان را لایق بهترین ها بدانید

شما باید خودتان را لایق بهترین ها بدانید در این صورت است که بهترین ها جذب شما خواهد شد. پس از دو مرحله پیش که پشت سر گذاشتید باید از جملات تاکیدی استفاده نمایید و خودتان را برای رویارویی با اتفاقات مثبت آماده کنید. توجه داشته باشید که نعمت خای موجود در جهان بی پایان است و هیچ مانعی وجود ندارد که بتواند شما را از رسیدن به خواسته های تان خارج کند. بنابراین با افزایش اعتماد به نفس خودتان می توانید اتفاقات مثبت را به خودتان جذب کرده و زندگی خود را دگرگون کنید.

همچنین بخوانید  معرفی ترمینال راه آهن تهران

قانون جذب

 

قانون جذب یا همان قانون باور ها کمک می کند که بتوانید به خواسته های خود برسید و زندگی رویایی داشته باشید. برخی از عوامل سبب می شود که این قانون برای شما به درستی عمل نکند و شما را به مسیر نادرست هدایت کند. در این مقاله عوامل منفی تاثیرگذار برای درست عمل نکردن قانون جذب و همچنین راهکار هایی برای قرار گرفتن در مسیر درست بیان کردیم. برای اینکه بتوانید قانون جذب را به صورت رایگان فرا بگیرید راه های مختلفی وجود دارد. اما پیشنهاد ما این است که به صورت رایگان این قانون را از سایت وان جذب یاد بگیرید و زندگی خود را متحول نمایید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *