تبلیغات

تبلیغات

آموزشگاه تعمیرات موبایل در تهران

tamir-mobile

تعمیرات موبایل یکی از بروزترین و تخصصی ترین شغل های بازار کار در کشور میباشد با توجه به نیاز روز افزون به تکنولوژی موبایل و تعمیرات آن به طور مشخص آموزش تعمیرات موبایل نیز از اهمیت بالایی برخوردار میباشد .برای دریافت اطلاعات بیشتر دوره تعمیرات موبایل روی لینک زیر کلیک کنید.

آموزشگاه تعمیرات موبایل در تهران

آموزشگاه تعمیرات موبایل در تهران

علاقه مندان به شرکت در دوره آموزش تعمیرات موبایل باید به چندین نکته مهم توجه کنند. یکی از ویژگی های یک آموزشگاه تعمیرات موبایل استفاده از تجهیزات و امکانات روز برای آموزش کارآموزان دوره می باشد از جمله این امکانات میتوان به لوپ ،هیتر و هویه ،منبع تغذیه،کامپیوتر،تلویزیون و… اشاره کرد تا کارآموز بتوانند به راحتی با ابزار موجود برای تعمیرات موبایل آشنا شده و با آنها کار کند.

نکته مهم بعدی استفاده از اساتید با تجربه و تحصیل کرده میباشد به دلیل تخصصی بودن آموزش تعمیر موبایل اساتید این دوره باید از لحاظ تجربه بسیار قوی بوده و حتما در بازار تعمیرات موبایل فعالیت عملی داشته باشند تا بتواند کارآموزان خود را نیز از مباحث عملی و تجربی کار مطلع کرده و از نکات حساس تعمیرات موبایل آنها را آگاه سازند.

 تکنولوژی موبایل بسیار بروز بوده و نیاز به علم روز دنیا دارد تحصیلات آکادمیک اساتید بسیار مهم بوده و حتما مدرسین دوره باید تحصیلات دانشگاهی مرتبط با رشته تعمیرات موبایل داشته باشند. آموزشگاه مهیا موبایل با استفاده از بهترین امکانات و تجهیزات تعمیرات موبایل و استفاده از این ابزار آلات و تجهیزات در دوره آموزش تعمیر موبایل آموزشگاه مهیا موبایل توانسته کارآموزان دوره تعمیر موبایل آموزشگاه مهیا موبایل را با تمامی این لوازم ،ابزار و تجهیزات روز دنیا آشنا کند . تا کارآموزان دوره تعمیرات موبایل بتوانند به راحتی بااین ابزار آلات کارکرده و وارد بازار کار شوند.

بیشتر بخوانید:

بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل

آموزشگاه تعمیرات موبایل در تهران

موضوع سوم ، بحث پشتیبانی از کاراموزان در طی دوره و بعد از آموزش میباشد. کارآموز برای شروع به تعمیر موبایل نیاز به افرادی متخصص و با تجربه دارد تا بتوانند در صورت لزوم به صورت حضوری و یا تلفنی در حین دوره و بعد از پایان دوره با اساتید و پشتیبان خود تماس گرفته و مشکلات تعمیرات موبایل خود را به کمک اساتید برطرف کند.

آموزشگاه مهیا موبایل با پشتیبانی های بی نظیری که از کارآموزان خود از جلسه اول شروع دوره موبایل انجام می دهد توانسته در حوزه آموزش تعمیرات موبایل سرآمد تمامی آموزشگاه تعمیرات موبایل در تهران و کشور باشد. کارآموزان این آموزشگاه تمامی مطالب تجربی و علمی و عملی دوره تعمیرات موبایل را آموزش دیده و پس از پایان دوره و حتی در اواسط دوره تعمیر موبایل به راحتی وارد بازار کار می شوند.

همچنین بخوانید  نصب دوربین مدار بسته

از جمله پشتیبانی های آموزشگاه، تعمیر گوشی توسط کارآموزان با نظرات و کمک اساتید و به صورت کاملا رایگان می باشد. این موضوع باعث ایجاد انگیزه و دلگرمی به کارآموزان آموزشگاه تعمیرات موبایل مهیا موبایل شده و نود و پنج درصد از کارآموزان می توانند از اواسط دوره درآمدزایی کرده و دوره تعمیرات موبایل رایگان را سپری کنند و دوره  تعمیرات موبایل برای آنها رایگان شود.

استفاده از امکانات ،تجهیزات و فضای آموزشگاه برای کارآموزان دوره تعمیر موبایل یکی دیگر از پشتیبانی های آموزشگاه مهیا موبایل از کارآموزان خود می باشد. در آموزشگاه فضایی جهت استفاده و تعمیر موبایل برای کار آموزان ایجاد شده است  تا آنها بتوانند از تمامی امکانات تجهیزات و فضای آموزشگاه برای افزایش سطح مهارتی خود استفاده کنند.

به دلیل پشتیبانی آموزشگاه مهیا موبایل از کارآموزان، این امکان وجود  دارد تا از دوست،آشنا و اطرافیان خود گوشی موبایل خراب دریافت کرده و با نظارت و کمک استاد تعمیر کرده و اجرت تعمیر موبایل را نیز خود دریافت می کنند.

این امکان نه تنها باعث افزایش تجربه در تعمیرات گوشی می شود بلکه به دلیل نیاز به قطعات برای تعمیر موبایل کارآموز وارد بازار شده و با ادبیات بازار،قیمت قطعات موبایل،قطعه فروش  و… آشنا می شود و با اجرتی که به دست می آورد می تواند شهریه دوره خود را طی دوره به دست آورده و از دوره تعمیر موبایل برای آنها رایگان میشود.

لازم به ذکر است ۹۵%کارآموزان آموزشگاه مهیا موبایل طی دوره  شهریه خود را به دست می آورند.

بیشتر بخوانید:

آموزشگاه تعمیرات موبایل مهیا موبایل

آموزشگاه مهیا موبایل

آموزشگاه مهیا موبایل با پشتیبانی های بی نظیر و دلسوزانه خود از کارآموزان دوره تعمیر موبایل توانسته انگیزه و جسارت را در کارآموزان خود تحریک کند تا بتوانند بدون حتی یک روز انجام دادن کارورزی و پرداخت هزینه دوره تعمیرات موبایل زیادی وارد بازار کار شوند.

جهت مشاهده افتتاح مغازه و رضایت کاراموزان و کیفیت و نحوه آموزش از پیج اینستاگرام آموزشگاه دیدن نمایید

 

www.instagram.com/mahya_mobile

 

چهارمین مبحث مهم برای تمامی کسانی که میخواهند در دوره های تعمیر موبایل شرکت کنند دریافت گواهینامه معتبر از سازمان فنی حرفه ای کشور میباشد. سازمان فنی حرفه ای متصدی برگزاری دوره های آموزشی و مهارتی در کشور می باشد. کارآموزان دوره باید توجه داشته باشند پس از گذراندن دوره تعمیر موبایل به فنی حرفه ای معرفی شده و جهت دریافت مدرک فنی حرفه ای خود اقدام کنند.

آموزش تعمیرات موبایل فنی حرفه ای بخاطر ارائه مدرک بین المللی از سازمان فنی حرفه ای کشور بسیار معتبر می باشد. زیرا مدرک فنی حرفه ای بین المللی بوده و قابل ترجمه می باشد و کارآموزان تعمیر موبایل که پس از گذراندن دوره تعمیر موبایل اقدام به افتتاح مغازه می کنند نیاز به مدرک فنی حرفه ای جهت دریافت مجوز دارند و نیز با گذراندن دوره و دریافت مدرک از سازمان فنی حرفه ای می توانید ویزای کار دریافت کنید.

همچنین بخوانید  ثروتی که مرا مشهور کرد

آموزشگاه مهیا موبایل زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور است و تمامی مجوز های لازم جهت برگزاری دوره آموزش تعمیر موبایل فنی حرفه ای را دارد.

پس از اتمام دوره تعمیر موبایل ، آموزشگاه کاراموزان را به سازمان فنی حرفه ای جهت اخذ گواهینامه خود معرفی می کند .لازم به ذکر است پس از پایان دوره تعمیر موبایل یک گواهینامه پایان دوره دیگر نیز توسط آموزشگاه مهیا موبایل به کارآموزان به صورت کاملا رایگان اهدا می گردد.

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر از دوره  آموزشگاه مهیا موبایل و نحوه آموزش و افتتاح مغازه کاراموزان از اینستاگرام آموزشگاه دیدن نمایید.

www.mahyamobile.com

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *