تبلیغات

تبلیغات

ارسال بار به ترکیه با کمترین هزینه و بهترین خدمات

image_e9e9c7427154068a8b725b351e175e205f408476

باربری به ترکیه از تمام نقاط کشور با کمترین هزینه

 

اگر قصد دارید بار و کالا و محموله های شخصی و تجاری خود را از ایران به ترکیه ارسال کنید ، بهترین و حرفه ای ترین تیم متخصص باربری آماده ارائه خدمات تخصصی به شما عزیزان با کمترین هزینه میباشند .  ارسال بار به ترکیه کاری بسیار تخصصی هست که حتما باید به باربری های بسپارید که متخصص در این زمینه باشند تا بار و کالا و اثاث هایتان را به صورت سالم به دستتان برسانند. پیشنهادی که ما می دهیم این است که باربری بین المللی الوبار را برای ارسال بار به ترکیه انتخاب نمایید تا بار و اسبابتان را خیلی سریع و به صورت سالم دریافت نمایید.

 

 

الوبار کمترین هزینه را برای باربری به ترکیه ارائه می دهد و تمام خدماتی که این شرکت بین المللی ارائه می دهد با تخفیف های بسیار ویژه می باشد که همین دلیل باعث کاهش هزینه ها می شود.

 

از مزیت های خوبی که الوبار دارد این است که سه تا بیمه ارائه می دهد که شامل ( بیمه ایران – بیمه آسیا – سی ام آر ) می باشد و تا سقف 500 میلیون تومان به صورت رایگان تمام وسایل، لوازم را بیمه می کند. مشاوران و کارشناسان بین المللی الوبار آماده پاسخ گویی به تمام سوالات می باشند و بهترین کار این است قبل از این که بخواهید بار و اسبابتان را به کشور ترکیه ارسال کنید از کارشناسان الوبار مشاوره بگیرید تا هر اطلاعاتی که مورد نیاز هست را بدست بیاورید.

 

 

برای تماس با شرکت بین المللی الوبار کافی است با شماره تلفن 02140333723 تماس بگیرید و هر اطلاعاتی که نیاز دارید را بدست بیاورید و هر سوالی که دارید را بپرسید.

 

 

روش های حمل بار به ترکیه

 

برای حمل بار به ترکیه می توان از چهار روش استفاده کرد ولی الوبار دو تا روش را ارائه می دهد :

 

  • حمل بار به صورت زمینی
  • حمل بار به صورت هوایی
  • حمل بار به صورت دریایی

 

اگر می خواهید هزینه کمتری را برای ارسال بار به ترکیه پرداخت کنید بهتر است روش زمینی را انتخاب نمایید ولی اگر می خواهید بار ، اسبابتان خیلی سریع به دستتان برسد پیشنهاد ما روش هوایی می باشد ولی خوب قیمت بیش تری نسبت به زمینی دارد.

 

روش های ارسال شامل دو نوع می باشد :

 

  • ارسال بار به صورت گروپاژ یا خرده بار
  • ارسال بار به صورت فول تراک یا دربستی
همچنین بخوانید  دانلود فیلم های جنایی با دوبله فارسی

 

 

در روش گروپاژ یا خرده بار ، لوازم هایتان را در کنار دیگر بارها ، کالاها قرار می دهند ولی در روش فول تراک یا دربستی ، بارهایتان فقط در یک ماشین تریلی قرار داده می شود و هیچ کالا و بار دیگری کنار آن ها نباشید.

 

الوبار بهترین شکل باربری به ترکیه می باشد و حمل بار به صورت گروپاژ و فول تراک را با ارزانترین قیمت و در کمترین زمان انجام می دهد.

 

 

موارد های ممنوعه برای ارسال بار به ترکیه چیست ؟

 

بعضی از بارها و کالاها هستند که ارسالشان به کشور ترکیه ممنوع هستند و به خاطر همین نمی شود آن ها را حمل کرد.

 

کالاهای ممنوعه :

  • مواد های بهداشتی مثل شامپو
  • مواد آرایشی
  • مشروبات الکلی
  • سیگار و تنباکو
  • عرقیجات
  • شکلات
  • مواد خوراکی
  • آثار اصیل ایرانی

 

 

این مواردی ذکر کردیم از مواردهای ممنوعه ارسال بار به ترکیه می باشند و داشتن آن ها مشکلات زیادی را به وجود می آورد.

 

 

اگر اطلاعات دقیق را از موارد های ممنوعه می خواهید بهتر است با باربری بین المللی الوبار تماس بگیرید چرا که کالاهای خیلی زیادی هستند که ارسالشان به ترکیه ممنوع می باشند.

هزینه باربری به ترکیه چقدر است ؟

 

این سوال خیلی از افراد و کسانی که قصد باربری به ترکیه و ارسال اثاث به ترکیه را دارند می باشند و به دنبال این هستند که هزینه چقدر می شود ؟

خوب در جواب باید بگوییم که هزینه به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد که باعث می شود نشود قیمت دقیق را اعلام کرد.

 

ما بعضی از مواردی که بر هزینه ارسال بار به ترکیه تاثیر می گذارد را اشاره می کنیم.

 

مثلا وزن بار، اثاث و نوع بار از گزینه های تاثیر گذار می باشد و یا هرچه مسافت طولاتی تر باشد قیمت طبیعتا بیش تر می شود.

 

نوع ارسال بار به ترکیه ( زمینی – هوایی ) هم باعث می شود که قیمت تغییر کند و نشود هزینه دقیق را اعلام کرد.

 

اما تنها باربری که قیمت ارزانتری نسبت به بقیه شرکت های باربری ارائه می دهد الوبار می باشد و تمام خدمات الوبار با تخفیف های بسیار ویژه می باشد.

 

الوبار سال های بسیار زیادی می باشد که در این کار می باشد و تمام خدماتی که این شرکت ارائه می دهد با کیفیت خوب می باشد.

 

برای کسب اطلاعات بیش تر و دقیق در مورد هزینه ارسال بار به ترکیه بهتر است با الوبار تماس بگیرید تا با کارشناسان آن ها صحبت کنید و تمام اطلاعات مخصوصا قیمت باربری به ترکیه را بدست بیاورید.

همچنین بخوانید  پلکسی گلاس ، قیمت و خصوصیت ورق پلکسی

 

 

ارسال بار به ترکیه با روش زمینی

 

روش زمینی از پرکاربرد ترین روش ها می باشد که دلیل آن هم این است که قیمت کمتری نسبت به سایر روش ها دارد.

 

در روش زمینی از کامیون و تریلی های ترانزیت استفاده می شود و انتخاب آن ها بستگی به نوع بار ، اسبابتان دارد.

 

در روش زمینی با انتخاب الوبار می توانید صفر تا صد این کار را به این شرکت بسپارید و فقط منتظر دریافت بارهایتان در کشور ترکیه باشید و الوبار در کوتاه ترین زمان بارها ، اسباب را تحویلتان می دهد.

 

 

 

حمل و نقل بار به صورت هوایی به ترکیه

 

در روش حمل و نقل بار به صورت هوایی به ترکیه هم می توانید بارهایتان را به صورت فول تراک و هم به صورت گروپاژ ارسال نمایید ولی به دلیل این که ، هزینه ارسال بار به ترکیه بر اساس وزن بار محاسبه می کنند هرچی بارتان وزنی کمتری داشته باشد هزینه کمتری را پرداخت می نمایید.

 

از مزیت های بسیار خوبی که روش باربری به صورت هوایی دارد این است که در مدت زمان کاملا کوتاه بار ، اسبابتان به دستتان می رسد.

 

باربری بین المللی الوبار در تمام روزها ارسال بار به ترکیه به صورت هوایی را هم به صورت گروپاژ و هم به صورت خرده بار انجام می دهد و کافی است که به الوبار زنگ بزنید و با کارشناسان بین المللی آن ها صحبت کنید و تمام موارد حمل و نقل هوایی را از آن ها بپرسید.

 

 

مدارک های که برای ارسال بار به ترکیه نیاز هست چیست ؟

 

مدارک هایی که برای باربری به ترکیه مورد نیاز هست شامل چند نوع می باشند :

 

کیلملیک یا همان کارت اقامت در کشور ترکیه می باشد و برای ارسال اثاث به ترکیه نیاز هست و از دیگر مدارک ها می توان به پاسپورت ، اصل کارت ملی ، اصل شناسنامه اشاره کرد. این مدارکی که اشاره کردیم برای ارسال بار به ترکیه مورد نیاز می باشد و اگر آن ها نداشته باشید هنگام ترخیص بار ، اسباب در گمرک به مشکل بر می خورید.

 

هزینه باربری به ترکیه

 

باربری به ترکیه با بیمه نامه بین المللی

 

بیمه نامه بین المللی از مواردی مهم و بسیار ضروری می باشد که برای باربری به ترکیه بسیار لازم می باشد.

 

اگر می خواهید دیگر نگرانی در مورد بار ، اسبابتان نداشته باشید پیشنهاد ما این است که باربری الوبار را انتخاب کنید که بیمه نامه ای کامل دارد و تا سقف 500 میلیون تومان بار، اسبابتان را بیمه می کند.

همچنین بخوانید  بررسی قوانین مالیات ارزهای دیجیتال در ایران

 

بیمه را خیلی جدی بگیرید چرا ممکن است در هنگامی که ارسال بار به ترکیه انجام می شود حوادث های خطرناکی رخ بدهد پس با بیمه نامه اگر اتفاقی رخ بدهد و بارها آسیب ببیند تمام هزینه های خسارات پرداخت می شود.

 

 

نتیجه گیری :

 

در بالا به تمام اطلاعاتی که برای ارسال بار به ترکیه نیاز هست اشاره کردیم و به طور خلاصه توضیحاتی دادیم اما بهتر است با باربری بین المللی الوبار تماس بگیرید تا تمام اطلاعات بیش تر و دقیق تر را بدست بیاورید.

 

الوبار باربری به کشو رترکیه را با تخفیف ویژه و کمترین قیمت انجام می دهد و اگر الوبار را انتخاب کنید خیلی هزینه کمتری را پرداخت می کند و از همه مهمتر الوبار یک شرکت باربری شناخته شده می باشد و معتبر ، مطمئن می باشد.

 

با ارائه بیمه نامه بین المللی معتبر و رایگانی که الوبار ارائه می دهد می توانید دیگر نگران بارهایتان نباشید و الوبار به صورت رایگان مشاوره صفر تا صد ارائه می دهد و مشاوران بین المللی الوبار پاسخ گوی تمام سوالات می باشند.

 

البته این را هم بگوییم ، خیلی از افراد و کسانی که می خواهند بارهایشان را از ترکیه ایران ارسال کنند به دنبال این هستند که هزینه باربری ترکیه به ایران چقدر می شود که بهتر است با کارشناسان بین المللی الوبار تماس بگیرید و اطلاعات دقیق را در مورد هزینه از ایران به ترکیه و یا برعکس را بدست بیاورید.

 

 

شماره تماس : 02140333723

www.aloobaar.ir آدرس وبسایت باربری بین المللی الوبار

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *