تبلیغات

تبلیغات

با طراحی سایت حرفه‌ای و زیبا در کسب‌وکارتان خوش بدرخشید!

parsina

یکی از آرزوهای صاحبان کسب‌وکار، دیده شدن هر چه بیشتر خدمات و محصولاتشان، جذب مشتری و اعتمادسازی است. شاید تا همین یکی دو دهه پیش که اینترنت و فضای مجازی تا به این اندازه شناخته نشده بود، تحقق این آرزو تلاش چندین و چند ساله‌ای را می‌طلبید. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فضای مجازی، فرصتی طلائی برای شناساندن کسب‌وکار به قشر عظیمی از مردم جامعه فراهم شده است. یکی از بهترین و ارزان‌ترین ابزارها برای جذب مشتری و افزایش اعتبار کسب‌وکارتان، طراحی سایت حرفه‌ای و زیبا است.

اما طراحی سایت آن‌گونه که به نظر می‌رسد پیچیده و سخت نیست! در این مطلب قصد داریم همه چیز را به زبان ساده درباره طراحی وب‌سایت توضیح دهیم. پس اگر می‌خواهید همین امروز ره صدساله اعتمادسازی و شناساندن هر چه بیشتر کسب‌وکارتان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن بپیمایید، با ما همراه باشید. 

طراحی سایت چیست؟

طراحی وب‌سایت به زبان ساده، به مراحلی گفته می‌شود که برای ساخت وب‌سایت شکیل و زیبایی که مخاطب را به خود جذب کرده و به مشتری دائمی تبدیل کند، انجام می‌شوند. این مراحل از طراحی گرافیک سایت تا کدنویسی، رعایت اصول سئو و محتوای مناسب را شامل می‌شود.

حال که با طراحی وب‌سایت آشنا شدیم، بیاییم با هم بررسی کنیم که اصلاً چرا داشتن سایت برای صاحبان کسب‌وکار تا به این اندازه مهم است.

اهمیت داشتن سایت

مزایای داشتن وب‌سایت به تعداد کسب‌وکارها فراوان است! وب‌سایت مانند ویترین زنده‌ای است که کسب‌وکارتان را به زیبایی هرچه‌تمام‌تر به بازار هدفتان معرفی می‌کند. با داشتن وب‌سایت می‌توانید به‌راحتی با بازار هدفتان در ارتباط باشید و نظر آن‌ها را به خود جلب کنید. داشتن وب‌سایت به شما کمک می‌کند تا اعتماد مخاطب را به خود جلب کرده و در نتیجه در چشم مخاطب به‌عنوان یک برند معتبر دیده شوید.

با داشتن وب‌سایت می‌توانید حتی هنگامی که در حال استراحت هستید، کسب‌وکارتان را به مخاطبان بسیاری معرفی کرده و افراد بیشتری را به مشتری دائمی خودتان تبدیل کنید. به‌هرحال بی‌دلیل نیست که می‌گوییم امروزه داشتن وب‌سایت برای صاحبان کسب‌وکار جنبه حیاتی دارد!

 انواع سایت

طراحی سایت کاربرپسند

وب‌سایت‌ها بر اساس نوع روشی که در طراحی آن‌ها به کار برده می‌شود، به سه نوع وب‌سایت استاتیک، داینامیک و پرتال دسته‌بندی می‌شوند.

وب‌سایت استاتیک یا ایستا: این نوع سایت‌ها فاقد بانک اطلاعاتی بوده و با استفاده از زبان‌های HTML، CSS و جاوا اسکریپت طراحی می‌شوند. قیمت طراحی سایت به این روش ارزان بوده اما هزینه نگهداری و به‌روزرسانی سایت نسبتاً بالاست!

وب‌سایت داینامیک یا پویا: وب‌سایت‌های به‌روزتری هستند که با استفاده از زبان‌های ASP.net و 5PHP طراحی می‌شوند. هزینه به‌روزرسانی و نگهداری آن‌ها نسبتاً ارزان است. بیشتر وب‌سایت‌هایی که در فضای مجازی می‌بینیم از این دسته هستند!

همچنین بخوانید  مزایای استفاده از دستگاه اکوسالونت

پرتال: به وب‌سایت‌های داینامیک چندبخشی اصطلاحاً پرتال گفته می‌شود. این وب‌سایت‌ها در واقع مجموعه‌ای از چند وب‌سایت با قابلیت‌های مختلف هستند.

دسته چهارمی به نام وب‌سایت فلش نیز وجود دارد که عناصر گرافیکی جذابی در آن‌ها به کار برده می‌شود. پویانمایی‌های جذاب این سایت‌ها با ادوبی فلش پلیر اجرا می‌شده است که امروزه به دلیل از رده خارج شدن فلش پلیر، دیگر قابل اجرا نیست.

مراحل طراحی سایت

طراحی سایت مراحل مختلفی دارد که با آگاهی از آن‌ها بهتر می‌توانید سایت مدنظرتان را سفارش دهید. در ادامه به این مراحل می‌پردازیم:

1.    شناسایی اهداف کسب‌وکار

حتی اگر بهترین وب‌سایت را در اختیار داشته باشد اما شیوه طراحی آن با اهداف کسب‌وکارتان هم‌راستا نباشد، نمی‌توانید انتظار نتایجی عالی داشته باشید! بنابراین اولین قدم در طراحی سایت، شناخت اهداف کسب‌وکارتان و طرح‌ریزی وب‌سایت بر اساس نیازهای کاری شماست. هنگامی که شناسایی اهداف کسب‌وکار به‌درستی انجام شد، می‌رویم سراغ مرحله بعد که همان طراحی گرافیک وب‌سایت شماست.

2.    طراحی گرافیک وب‌سایت

طراحی سایت ارزان

در مرحله طراحی گرافیک وب‌سایت، ابتدا طراحی وایر فریم انجام می‌شود. یعنی یک طراح حرفه‌ای ابتدا نمای کلی سایت را طبق اصول و استانداردها طراحی کرده و جایگاه آیتم‌های مختلف وب‌سایت را مشخص می‌کند. سپس طراحی سایت بر اساس اهداف و نیازهای کسب‌وکار شما انجام می‌شود.

این مرحله یکی از مراحل مهم و سرنوشت‌ساز طراحی وب‌سایت است. طراحی گرافیک وب‌سایت تعیین می‌کند که چه تعداد از مشتری‌ها موقع ورود به سایت شما از ظاهر و چیدمان سایت لذت برده و به‌آسانی به بخش‌های مختلف سایت دسترسی داشته باشند. هر چه طراحی گرافیک وب‌سایت حرفه‌ای‌تر انجام شود، احتمال تبدیل شدن بازدیدکنندگان سایت به مشتریان دائمی شما بیشتر است.

3.    برنامه‌نویسی وب‌سایت

این بخش از طراحی سایت بر عهده برنامه‌نویسان متخصص و توانمند است. برنامه‌نویسان، سایت حرفه‌ای شما را بر اساس نیازها و اهداف کسب‌وکارتان و همین‌طور طراحی گرافیک وب‌سایت که در مرحله قبل انجام شده، کدنویسی می‌کنند.

4.    راه‌اندازی و آزمودن وب‌سایت

سایت شما پس از طراحی و کدنویسی آزموده شده و تمامی خطاهای احتمالی آن برطرف می‌شود. سپس سایت با یک هاست و دامنه مناسب راه‌اندازی شده و به دنیای مجازی راه پیدا می‌کند.

5.    سئوی وب‌سایت

رعایت اصول سئو در طراحی سایت، یکی از مهم‌ترین نکات برای دیده شدن هر چه بیشتر سایت شماست. در ادامه مطلب به این موضوع مهم می‌پردازیم.

تأثیر سئو در طراحی سایت

رعایت اصول سئو شاه‌کلید موفقیت کسب‌وکار شماست. اگر اصول سئو در طراحی سایت به‌درستی رعایت شود، سایت شما در موتورهای جستجو رتبه بالاتری را از آنِ خود می‌کند. هر چه رتبه سایت شما بالاتر باشد، افراد بیشتری روانه سایتتان می‌شوند و هر چه افراد بیشتری از سایتتان بازدید کنند، خدمات شما به افراد بیشتری معرفی شده و فروشتان افزایش پیدا می‌کند. سئو سایت همان رازی است که آرزوی پیمودن ره پرپیچ‌وخم و صدساله جایگاه‌سازی و تبلیغات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برایتان محقق می‌کند!

همچنین بخوانید  با خلاقیت در کارهام درآمدم چند برار شد

 طراحی سایت شرکتی

قیمت طراحی سایت

اگر صاحب یک شرکت هستید و دغدغه معرفی هر چه بیشتر محصولات و خدمات خود را دارید، طراحی سایت شرکتی چاره کار شماست! با داشتن یک سایت به‌آسانی می‌توانید محصولات و خدمات خود را در معرض دید هزاران بازدیدکننده قرار دهید، فعالیت خود را در سطح کشور یا حتی در سطح بین‌المللی گسترش دهید و خدمات خود را به طیف وسیعی از مشتریان عرضه کنید. با داشتن یک سایت شرکتی دیگر لازم نیست نگران هزینه‌های گزاف تبلیغات در سطح شهر باشید! با کمترین سرمایه ممکن می‌توانید سایتی داشته باشید که تا همیشه مشتریان بیشتری را به استفاده از خدمات شرکتتان ترغیب کند.

طراحی سایت فروشگاهی

اگر محصولات فیزیکی یا دیجیتالی جذابی برای عرضه به مخاطبان خود دارید، هیچ چیزی بیشتر از راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی به کسب‌وکارتان رونق نمی‌بخشد! با داشتن یک سایت فروشگاهی می‌توانید محصولات خود را به طیف وسیعی از بازدیدکنندگان بفروشید و کسب‌وکارتان را به‌عنوان یک برند معتبر در ذهن مخاطبین خود جا بیندازید. همچنین می‌توانید به آمار فروش و رشد کسب‌وکارتان دسترسی داشته باشید و روند پیشرفت خود را به سادگی هرچه‌تمام‌تر ارزیابی کنید. این روزها بازار خرید و فروش‌های اینترنتی بسیار داغ شده است. به همین دلیل است که می‌گوییم زمان حال، بهترین فرصت برای راه‌اندازی یک سایت فروشگاهی است.

قیمت طراحی سایت

قیمت طراحی سایت بر اساس نوع سایت و اهداف کسب‌وکار شما تعیین می‌شود. در کل یک سایت خوب و حرفه‌ای، سایتی است که علاوه بر حرفه‌ای و تخصصی بودن، قیمت معقولی داشته باشد. با شرکت طراحی سایت پارسینا دیگر لازم نیست نگران قیمت طراحی سایت باشید و تنها کافی است روی رشد و پیشرفت کسب‌وکارتان تمرکز کنید. ما امکان طراحی سایت ارزان را برای افرادی که کسب‌وکار کوچک و نوپایی دارند نیز فراهم کرده‌ایم. اگر می‌خواهید از قیمت طراحی سایت آگاهی پیدا کنید، کافی است با کارشناسان شرکت تماس بگیرید و از راهنمایی‌های تخصصی آن‌ها بهره‌مند شوید.

طراحی سایت شیک و حرفه‌ای با پارسینا

شرکت طراحی سایت پارسینا

تا اینجای مطلب متوجه شدیم که طراحی وب‌سایت لازمۀ رشد و پیشرفت کسب‌وکارهای مختلف است. اگر کسب‌وکار روبه‌رشدی دارید و می‌خواهید خدمات و محصولات خود را به قشر عظیمی از افراد معرفی کنید، طراحی یک سایت تخصصی و کاربرپسند را به شما توصیه می‌کنیم.

شرکت طراحی سایت پارسینا با ۱۲ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی انواع وب‌سایت‌های تخصصی و مدرن و ارائه خدمات مشاوره تخصصی به صدها شرکت داخلی و خارجی، آماده خدمت‌گزاری به شما عزیزان است. با پارسینا می‌توانید علاوه بر داشتن یک سایت زیبا، حرفه‌ای و کاربرپسند، از خدمات بهینه‌سازی و سئو و طراحی‌های گرافیکی مدرن و خلاقانه نیز بهره‌مند شوید.

همچنین بخوانید  اسکرو کانوایر چیست و چه کاربردی در صنعت دارد؟

با شرکت طراحی سایت پارسینا هرآنچه را که برای رشد و پیشرفت در کسب‌وکارتان به آن نیاز دارید، به‌صورت یکجا و با مقرون‌به‌صرفه‌ترین هزینه ممکن می‌توانید دریافت کنید. اگر کسب‌وکار کوچکی دارید و به دنبال طراحی سایت ارزان با بالاترین کیفیت هستید نیز به جای درستی تشریف آورده‌اید!

شرکت طراحی سایت پارسینا قدم‌به‌قدم شما را در مسیر رشد کسب‌وکارتان راهنمایی می‌کند و بهترین خدماتی را که در این مسیر به آن نیاز دارید، با تضمین کیفیت در اختیارتان می‌گذارد. با پارسینا، از اعتمادسازی و رونق روزافزون کسب‌وکارتان لذت ببرید و در میان رقبایتان خوش بدرخشید!

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *