تبلیغات

تبلیغات

موارد استفاده از نیوجرسی

newjersi

موارد استفاده از این قطعات سالانه به علت سهولت جابه جایی سرعت در ساخت و تحویل و استقامت بیشتر استفاده می شود

شرکت رایان پی بتن تولید کننده بتن نیوجرسی، مینی نیوجرسی، نیوجرسی و انواع بتن نیوجرسی در ابعاد مختلف قطعات بتنی، سنگدال بتنی و غیر ترافیکی، نیوجرسی شهری، دال‌‌‌‌های ترافیکی این شرکت تولید کننده انواع قطعات بتنی پیش ساخته با کادر فنی متخصص و مجرب. بتن تولیدی این شرکت دارای آزمایشگاه های مجهز برای تولید بتن در کارخانه هایش می باشد. این شرکت تولید کننده انواع قطعات بتنی پیش ساخته  قالب دو طرفه و … با کادر فنی متخصص و مجرب می باشد.

سطح ایمنی حمل و نقل جزء کلیدی طراحی، ساخت و بهره برداری از جاده ها و مسیرها است. یعنی قبل از اجرای پروژه باید مطمئن شویم که جاده ساخته شده وزن و فشار وسایل نقلیه عبوری را تحمل می کند و باعث انحراف، تصادف یا غرق شدن آنها نمی شود.

دال بتنی نیوجرسی در این قسمت به خوبی کار می کنند و برای جداسازی مسیرها و مسیرها استفاده می شوند. ابداع بتن نیوجرسی بنیانی در ساخت جاده ایجاد کرد و خسارات جانی و مالی ناشی از تصادفات را تا حد زیادی کاهش داد. محافظ های بتنی نیوجرسی برای اولین بار در سال 1968 استفاده شد از آن زمان، عملکرد استثنایی آنها برای افزایش ایمنی در تمام پروژه های راه سازی در کشورهای توسعه یافته استفاده شده است.

در ایران از سال 1375 مهندسین راه ‌سازی شروع به استفاده از این ابزار عالی برای بهتر کردن ایمنی جاده‌ ها نمودند.

جداکننده بتنی

شاید نام نیوجرسی را شنیده باشید، اما احساس می کنید نام شهری در ایالات متحده است. بله درست حدس زدید اما در کشور ما به آن قطعه بتنی هم می گویند قطعا نیوجرسی را بارها و بارها به دفعات دیده اید.

نیوجرسی به عنوان حائل در بزرگراه ها و خیابان ها استفاده می شود آنها همچنین به عنوان سد راه استفاده می شود. زمانی که فرد مورد نظر بدهی خود را به شهرداری نپرداخته است شهرداری از این قطعه برای بستن درب ورودی ملک یا فروشگاه استفاده می کند.

این بتن نیوجرسی نامیده می شود زیرا اولین بار در سال 1965 در نیوجرسی ایالات متحده مورد استفاده قرار گرفت. در گذشته گاردریل ها رایج تر بود اما نیوجرسی به دلیل خطراتی که گاردریل های بزرگراه ایجاد می کردند و حفاظ لازم را نداشتن تعویض شده است. کشور ما دارای 70 سال سابقه نیوجرسی است که توسط وزارت راه و ترابری توسعه یافته است. NJ همچنین تیبل ترافیک نامیده می شود.

همچنین بخوانید  خرید اینترنتی انواع گوشت تازه و با کیفیت را با الو گوشت تجربه کنید

موارد استفاده از نیوجرسی

از مصرف NJ می توان برای ایجاد فضای سبز بین بزرگراه ها، پیاده روها، جاده ها، دوربرگردان ها و بزرگراه ها و برای محافظت از سطوح جاده استفاده کرد. به طور کلی، این در استفاده روزانه از NJ گنجانده شده است. نیوجرسی معمولاً برای عبور از خطوط، جداسازی وسایل نقلیه و جلوگیری از تصادفات جاده ای استفاده می شود.

همانطور که از نام آن پیداست، در نیوجرسی از بتن ساخته شده است. نیوجرسی توسط موسسه استیونز در دهه 1950 در جهت بزرگراه ایالتی نیوجرسی در نیوجرسی طراحی شد، از این رو جرسی یا نیوجرسی نامگذاری شد.

اجزای بتن نیوجرسی حاوی همان آب فولاد معمولی و ماسه است. استاندارد 17306 مورد استفاده برای تولیدش در کشور  است که سازندگان نیوجرسی باید به آن پایبند باشند. در تولید نیوجرسی ، بتن NJ استاندارد 17306 است، و طرح اختلاط همچنین خواستار کاهش نسبت آب و سیمان در تولید NJ به 0.4 است.

بتن مورد استفاده باید تکان داده شود و در صورت استفاده از روان کننده ها، جرم های بالا در نظر گرفته شود. شرایط محیطی یا دمای تولید باید بالای 5 تا 32 درجه سانتی گراد باشد تا مقاومت بتن به 5 نیوتن بر میلی متر مربع برسد.

در مورد به عمل آوری نیوجرسی بتنی روش های مختلفی وجود دارد که از بخار و گرما در محیط های با رطوبت بالا و حرارت بالا به روش عمل آوری سریع یا  در آب استفاده می کند عمل آوری در آب نیوجرسی.

نیوجرسی شما باید در آب خیس شود یا با پاشش قطره ای مکانیکی یا هر وسیله دیگری مرطوب نگه داشته شود.

عمل آوری با پوشش در این روش به وسیله ایجاد یک پوشش عایق  قطعه بتنی را که میزان تبخیر آب از سطح بتن را محدود کند استفاده می‌شود.

موارد استفاده از نیوجرسی

با مواد پلی اتیلنی ساخته شده این نوع نیوجرسی پروژه موقت بسیار مناسب وزن کمتری دارد.

حمل و نقل این نوع نیوجرسی آسان است اما در عین حال مقاومت کمی دارد. در این نوع نیوجرسی می توان از نور استفاده کرد و آن را با خاک رس یا مواد دیگری پر کرد تا پایداری بیشتری داشته باشد. همچنین معمولاً در کارگاه های موقت و پروژه های دائمی استفاده می شود.

سایز بندی

ابعاد این قطعات متفاوت است. برای مثال طول نیوجرسی از نیم متر تا 6 متر متغیر است. پاشنه آنها نیز از 20 اینچ تا 80 اینچ متغیر است. ارتفاع نیز از 35 سانتی متر تا 110 سانتی متر متغیر است و همه چیز به درخواست مشتری بستگی دارد.

همچنین بخوانید  استفاده از لپ تاپ در حال شارژ باعث خرابی باطری می شود؟

طراحی نیوجرسی به این صورت است که هنگام برخورد کناره های خودرو با یکدیگر به دلیل زاویه کم لبه ها و آسیب کمتر، نقش معکوس را ایفا می کند. این نر و ماده در تمامی قسمت ها موجود بوده و به راحتی قابل نصب می باشد.

معمولا در قسمت بالایی نیوجرسی دو سوراخ ایجاد می شود که برای عبور و حرکت لوله استفاده می شود. عیار بتن 250 به بالا قابل قبول در نظر گرفته می شود و هر چه عیار بالاتر باشد مقاومت و کیفیت NJ بالاتر است.

یکی از محصولات این شرکت، رایان بتن علاوه بر سنگدال بتنی بلوک بتنی یا مانع بتنی نیوجرسی شهری کوچک است. این قطعه بیشترین استفاده را برای جداسازی پارکینگ ها و فضاهای عمومی دارد.

نیوجرسی بتنی شهری برای عبور از لوله، ایجاد فاصله پیاده رو از خیابان ها یا پارکینگ ها و جلوگیری از عبور موتور یا اتومبیل طراحی شده است و وزن آن 100 کیلوگرم است و حمل آن آسان نیست و عیار بتن 400.

بتن نیوجرسی بتنی به طول یک متر، یکی از موانع بتنی سبک می باشد، بلوک های نیوجرسی با توجه به کاربرد در اندازه های مختلف ساخته می شوند و طولی موانع بتنی ساخت این شرکت یک متر و از یک متر تا شش می باشد. متر ارتفاع از 50 سانتی متر تا 2.65 سانتی متر

اگر در شهر تهران و یا کرج هستید و برای یکی از مصارفی که در بالا اشاره کردیم نیاز به خرید یکی از انواع نیوجرسی بتنی کرج یا تهران را دارید، ما شرکت رایان بتن به شما مشاوره خواهیم داد 02156718520.

این گروه در زمینه ساخت انواع بتن در نیوجرسی از جمله بتن ۲ متری NJ، بتن ۳ متری NJ، بتن مینی NJ، تولید دال بتنی ترافیکی و غیرترافیکی ، NJ کوچک شهری و غیره فعالیت دارد. .، همه این محصولات

سعی شده است از جدیدترین تجهیزات و متدها استفاده شود تا کیفیت بتن تولیدی این شرکت در آزمایشگاه های مجهز تایید شده و کلیه محصولات رایان دارای نشان ملی می باشد.

برای اطلاع از تمامی محصولات این شرکت می‌توانید به سایت این مجموعه به آدرس الکترونیکی  rayanpeybeton.ir  مراجعه کرده 09122123017 و اطلاعات مورد نیاز را کسب‌کرده و جهت سفارش انواع نیوجرسی بتنی از این شرکت اقدام کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *