تبلیغات

تبلیغات

اجاره خودرو در آراد سیر

اجاره-خودرو

اگر به دنبال اجاره خودرو با راننده در یک مجموعه با سابقه هستید بهتر است در آراد سیر به دنبال ماشین مناسب خود باشید. امروزه همه ی ما برای کار، سفر، مراسمات و … وابسته به وسیله ی نقلیه هستیم و نمی توانیم کارهای مهم و ضروری خود را بدون خودرو انجام دهیم. از این رو داشتن خودروی شخصی برای هر خانه و هر شرکتی جزء الزامات اساسی می باشد. اما گاها این خودرو به دلایلی نمی تواند در اختیار ما باشد و کار و زندگی ما لنگ می شود. این شرایط زمانی حادتر است که در شهرهای بزرگی همچون تهران باشید و با وضعیت شلوغی و ترافیک نتوانید به موقع به کار و امورات خود رسیدگی کنید.

قطعا داشتن خودروی شخصی جزء واجباب برای هر شخصی در شهر تهران است و تقریبا بیشتر افراد با توجه به بودجه ی خود خودروی مناسب را تهیه می کنند. اما زمانی که خودروی شما خراب شده و لازم است مدتی در تعمیرگاه بماند و یا اینکه قصد مسافرت یا تجارت را دارید و نمی توانید با خودروی شخصی خود بروید. در این گونه شرایط تنها راه حل ممکن اجاره ماشین با راننده از آراد سیر می باشد. در ناوگان شرکت آراد سیر می توانید انواع ماشین های مدل بالا، متوسط و معمولی را اجاره کنید و همین تنوع در مدل های خودرو سبب شده تا متقاضیان با شرایط مختلف از این مجموعه راضی بیرون بروند.

راه های مختلف اجاره خودرو در آراد سیر

برای اینکه بتوانید در شرکت آراد سیر از خدمات اجاره خودرو استفاده کنید چند راه مختلف پیش روی خود دارید. راه اول مراجعه حضوری به دفاتر شرکت می باشد. این امکان برای افرادی که در تهران و کرج هستند امکان پذیر است و به راحتی می تواند به صورت حضوری به مجموعه مراجعه کنند و خودروها را از نزدیک ببینند با شرایط اجاره آشنا شوند و از مشاورین موجود در مجموعه برای انتخاب خودروی مناسب کمک بگیرند. در واقع با مراجعه حضوری شما می توانید با تمام آپشن ها از نزدیک آشنا شوید و اگر شرایط با نیازهای شما مطابقت داشت نسبت به عقد قرارداد و رزرو خودرو اقدام کنید.

اما برای تمام افراد امکان مراجعه حضوری وجود ندارد مشغله های کاری و عدم دسترسی افراد باعث شده تا افراد نتواند به صورت حضوری برای اجاره ماشین مراجعه کنند از این رو با تماس گرفتن با مجموعه و اطلاع از شرایط و قوانین و خودروهای موجود می توانند خودروی خود را انتخاب کنند.

همچنین بخوانید  روش های مختلف بدست آوردن سی پی کالاف دیوتی موبایل

اما در عصر حاضر ساده ترین راه رزرو ماشین با گوشی های هوشمند و وسایل الکترونیکی می باشد. اجاره آنلاین خودرو یکی از بهترین و در دسترس ترین روش های اجاره می باشد شما تنها کافیست به اینترنت متصل شوید و با گوشی همراه خود وارد سایت گوگل شوید. در مرورگر گوگل گزینه اجاره خودرو در آراد سیر را بزنید و وارد سایت اصلی مجموعه آراد شوید. در این وب سایت انواع خودروهای اجاره ای وجود دارد خودروها با قیمت اجاره و امکاناتی که دارند به صورت کامل در سایت درج شده اند و شما می توانید با کلیک کردن بر روی عکس خودرو از مشخصات آن مطلع شوید. هر خودرویی به صورت مجزا قیمت گذاری شده است و تمام امکانات و ابزارهای لازم برای مشاهده و رزرو در اختیار شما قرار دارد.

آیا امکان رزرو خودرو برای اجاره وجود دارد؟

اجاره خودرو

یکی از چالش هایی که بیشتر افراد هنگام اجاره خودرو با آن مواجه هستند امکان رزرو خودرو می باشد. شما ممکن است بخواهید در ماه بعدی در تاریخ مشخصی خودرو اجاره کنید برای اینکه در تاریخ مقرر بتوانید خودروی مورد نظر خود را تحویل بگیرید باید از قبل خودرو را رزرو کنید. در آراد سیر می توانید هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری خودروی مناسب خود را رزرو کنید.

در بیشتر شرکت ها بیعانه بابت رزرو دریافت می شود اما خوشبخانه ما این نوید را به شما می دهیم که در آراد سیر بابت رزرو هیچ گونه بیعانه ای پرداخت نخواهید کرد و شما با مراجعه به سایت شرکت و کلیک کردن بر روی خودروی مورد نظر می توانید فرم رزرو خودرو را کاملا رایگان پر کنید و آن را برای شرکت ارسال کنید. شرکت تمامی فرم های رزرو را بررسی می کند و با متقاضی تماس  گرفته می شود تا در صورت تایید مشخصات و  تایید تاریخ، رزرو قطعی برای او انجام شود.

در برخی از شرایط ممکن است فرد قبل از  تاریخ تحویل خودرو از اجاره کردن منصرف شود. اگر در چنین موقعیتی قرار گرفته اید و نمی توانید خودروی خود را به صورت قطعی اجاره کنید  کافیست که با شماره های شرکت تماس بگیرید و رزرو خود را بدون پرداخت هیچ گونه تعرفه ای لغو کنید. حتی زمانی که می خواهید تاریخ تحویل خودرو را تغییر دهید می توانید با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید و تاریخ های خود را به راحتی عوض کنید.

به طور کلی سیاست شرکت آراد سیر بر پایه رضایت مشتری می باشد و قرار دادن شرایط رزرو آسان تنها به دلیل راحتی متقاضی و عدم پرداخت هزینه های اضافه می باشد.

همچنین بخوانید  تلویزیون ال جی بخریم یا نه؟

آیا در آراد سیر امکان تمدید زمان اجاره وجود دارد؟

اجاره خودرو

گاها ممکن است شما خودرویی را مثلا برای ده روز اجاره کنید اما شرایط به نحوی باشد که نتوانید بعد از تایم اجاره خودرو را تحویل بدهید در این سرایط شما می توانید با شرکت آراد سیر تماس بگیرید و مدت زمان اجاره را تمدید کنید.در برخی از شرکت ها چالش تمدید اجاره برای متقاضیان وجود دارد چون شرکت یک تایم حداکثری برای اجاره تعیین می کند و متقاضی بعد از این تایم تحت هر شرایطی باید خودرو را تحویل دهد. اما در آراد سیر شما به ازای هر روز اضافه مبلغی را به هزینه اجاره اضافه می کنید. این شرایط و قوانین می تواند انعطاف پذیری بالای شرکت و رضایت مشتری را به دنبال داشته باشد.

نتیجه گیری

با توجه به اینکه هر روزه متقاضیان اجاره خودرو در حال افزایش است لازم است تا مجموعه های اجاره دهنده سیاست ها و قوانینی را اعمال کنند تا مشتریان به راحتی بتوانند خودروی مورد نظر خود را اجاره کنند. در آراد سیر شما امکان رزرو خود به صورت حضوری، تلفنی و آنلاین را دارید و می توانید به راحتی هر خودرویی را که دوست دارید برای تایم دلخواهتان رزرو و اجاره کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *