تبلیغات

تبلیغات

بهترین مرکز تعمیرات لپ تاپ لنوو

lenovo

شما چه زمانی به مرکز تعمیر لپ تاپ لنوو مراجعه می کنید؟ پاسخ این سوال واضح است. در زمان هایی که لپ تاپ شما دچار مشکلاتی مانند هنگ کردن، روشن نشدن، خاموش شدن ناگهانی، کار نکردن دکمه های کیبورد و … مواجه شود به طور طبیعی به تعمیرگاه کامپیوتر و لپ تاپ مراجعه می نمایید. اما اهمیت نوع مرکز تعمیراتی انتخابی در هنگام خرابی سیستم های کامپیوتری بر کسی پوشیده نیست. چرا که لپ تاپ ها وسایلی گران قیمت هستند و اگر برای تعمیرات آنها به افراد غیر متخصص مراجعه شود می تواند منجر به خرابی بیشتر دستگاه و صرف هزینه های بیشتر جهت تعمیرات آن گردد.اگر شما هم دارای یک لپ تاپ لنوو با مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری مختلف هستید توصیه می شود برای برطرف نمودن مشکل سیستم خود توسط بهترین مرکز تعمیرات لپ تاپ لنوو، مطلب زیر را مطالعه نمایید.  

 

مرکز تعمیرات لپ تاپ لنوو

فرقی نمی کند لپ تاپ لنووی شما با چه مشکلی روبه رو شده است. چیزی که در این گونه مواقع اهمیت دارد دستکاری نکردن لپ تاپ در جهت تعمیرات آن است. مرکزی که برای تعمیرات لپ تاپ لنوو انتخاب می گردد باید از اعتبار بالایی برخوردار بوده و میزان رضایت مشتریان از آن درصد بالایی داشته باشد.با توجه به استفاده گسترده از لپ تاپ ها و خرابی های اجتناب ناپذیر آنها، مراکز تعمیراتی بسیاری در سطح شهر مشاهده می شود که ادعا دارند خدمات تعمیر لپ تاپ لنوو را با کیفیتی بالا انجام خواهند داد. اما نکته ای که حائز اهمیت است این است که نباید به این ادعاها زیادی خوشبین بود و گول تبلیغات را خورد.مراجعه به نمایندگی لپ تاپ لنوو معقول ترین گزینه ای است که در هنگام خرابی لپ تاپ پیش روی شما قرار دارد. این مرکز کاملا قابل اعتماد بوده و می تواند تعمیرات را به بهترین شکل ممکن و با ارائه گارانتی تعمیرات انجام دهد.

تعمیرات لپ تاپ لنوو

ویژگی های مرکز تعمیرات لپ تاپ لنوو

مرکز تعمیرات لپ تاپ لنوو به صورت تخصصی به عیب یابی و تعمیرات انواع مدل های لپ تاپ لنوو می پردازد. از ویژگی های این مرکز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از تعمیرکاران و تکنسین های با تجربه و حرفه ای
  • به کار بردن تجهیزات و ابزار کار بر طبق استانداردهای جهانی
  • وجود واحدهای مجزا به منظور تعمیرات فوق تخصصی
  • ارائه گارانتی معتبر تعمیرات
  • ارائه ضمانت اصالت قطعات
  • تعویض قطعات خراب با قطعه اورجینال
  • دریافت هزینه متعادل
  • انجام کار با کیفیت
  • تحویل به موقع و فوری
همچنین بخوانید  تکنولوژی روز دنیا در صنعت قالیشویی ازنگاه آئین خراسان مشهد

با توجه به این ویژگی ها، توصیه می شود حتما لپ تاپ لنووی خراب خود را به این مرکز سپرده و پس از عیب یابی نسبت به تعمیرات آن اقدام نمایید.

 

تعمیر لپ تاپ لنوو در محل

در مرکز تعمیرات لپ تاپ لنوو امکان پذیرش از طریق تلفن وجود داشته و پیک های این مرکز پس از مراجعه به آدرس محل مورد نظر، دستگاه را دریافت کرده و برای انجام تعمیرات به مرکز ارسال می نمایند و پس از تعمیر کردن آن مجددا از طریق پیک لپ تاپ را به دست مشتری می رسانند. علاوه بر آن این مرکز سرویس تعمیرات در محل را نیز در اختیار مشتریان قرار می دهد. به این صورت که پس از تماس و مشورت با کارشناسان، افراد متخصص و تعمیرکاران به همراه تجهیزات خود به محل اعزام شده و عیب یابی و تعمیرات لپ تاپ لنوو را در همان محل انجام می دهند. ارائه این خدمات باعث صرفه جویی در زمان و هزینه های افراد شده و برای افرادی که وقت کافی برای مراجعه به مرکز تعمیراتی در اختیار ندارند مناسب می باشد.

تعمیر لپ تاپ لنوو در محل

مراحل تعمیرات لپ تاپ لنوو

برای دریافت خدمات از مرکز تعمیرات لپ تاپ لنوو باید مراحلی طی گردد. درابتدا تماس با این نمایندگی از طریق شماره های موجود در وب سایت صورت می گیرد و راهنمایی های لازم توسط کارشناسان مجموعه دریافت می گردد. در ادامه روش ارائه خدمات ( در محل یا در نمایندگی) توسط مشتری انتخاب شده و در نهایت دستگاه برای عیب یابی به واحد عیب یابی مرکز ارسال می گردد. در این واحد، تجهیزات مختلفی وجود دارد که تعمیرکاران با استفاده از آنها قادر به پیدا کردن مشکل دقیق دستگاه بوده و قادر به تخمین هزینه نیز خواهند بود.

در ادامه هزینه احتمالی به مشتری اعلام شده و در صورت موافقت وی دستگاه به بخش تعمیرات فرستاده خواهد شد. در ادامه و پس از مشخص شدن ایراد لپ تاپ، در واحد تعمیرات، برطرف کردن مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه انجام شده و در نهایت لپ تاپ تست شده و تحویل مشتری داده خواهد شد.

 

مشکلات رایج در لپ تاپ لنوو

هنگ کردن لپ تاپ لنوو یکی از مشکلات متداولی است که در این سیستم ها بروز می کند. هنگ کردن می تواند ناشی از دلایل مختلفی مانند مشکلات سخت افزاری یا نرم افزاری باشد. در صورت مشکل نرم افزاری، در ابتدا باید آنتی ویروس ها بررسی شده و سیستم از نظر ویروسی شدن مورد بررسی قرار گیرد. گاهی هم قدیمی بودن ویندوز دلیلی برای این مشکل است. در برخی موارد هنگ کردن لپ تاپ لنوو به دلایل سخت افزاری مانند خراب شدن قطعات مختلف رخ می دهد که باید نسبت به تعمیر یا تعویض هرچه سریع تر آنها اقدام نمود.

همچنین بخوانید  بهترین آبمیوه گیری بوش را از باماکالا بخواهید

از دیگر مشکلات رایج در لپ تاپ لنوو، روشن نشدن آن است که می تواند منجر به نگرانی های شدیدی گردد. مشکلات باتری، خراب بودن کابل شارژر، خراب شدن دکمه پاور و … می توانند دلایلی برای عدم روشن شدن لپ تاپ باشند.بالا نیامدن لپ تاپ، خاموش شدن ناگهانی سیستم، برفکی شدن صفحه لپ تاپ لنوو، بالا نیامدن ویندوز ۱۰ در لپ تاپ، دیر روشن شدن لپ تاپ، کم و زیاد شدن نور صفحه لپ تاپ، پرش صفحه مانیتور لپ تاپ، خاموش نشدن لپ تاپ و بسیاری از موارد دیگر از جمله ایراداتی هستند که ممکن است در یک لپ تاپ لنوو بروز نماید.

 

تعمیر و تعویض ال سی دی لپ تاپ لنوو

“لپ تاپ شما نیاز به تعویض ال سی دی دارد.” احتمالا شنیدن این جمله از زبان تعمیرکار می تواند نگرانی زیادی را به کاربر وارد کرده و این تصور را در وی ایجاد نماید که کار لپ تاپ وی تمام است. ال سی دی را می توان یکی از مهم ترین اجزای لپ تاپ دانست که شکستگی یا خراب شدن آن باعث عدم عملکرد دستگاه خواهد شد. تعمیر کردن این قطعه نیازمند تخصص بالایی است چرا که بی دقتی در باز و بسته کردن و تعمیر آن می توان منجر به خرابی قطعات دیگری مانند برد ال سی دی گردد.در مرکز تعمیرات لپ تاپ لنوو، تعمیرات و همچنین تعویض ال سی دی توسط تعمیرکاران و مهندسین کامپیوتر حرفه ای و با تجربه انجام می گیرد.

 

تعمیر و تعویض کیبورد لپ تاپ لنوو

کار نکردن دکمه های لپ تاپ لنوو مشکلی است که ممکن است برای بسیاری از کاربران این دستگاه ها به وجود آمده باشد. معمولا این مشکل به دلایلی مانند گیر کردن اشیای ریز در بین دکمه ها و یا شکستن پایه های دکمه ها اتفاق می افتد. در این صورت تعمیرکاران مرکز تعمیرات لپ تاپ لنوو با بررسی مشکل به تعویض دکمه های کیبورد می پردازند.گاهی هم ممکن است دلیل کار نکردن دکمه ها نرم افزاری باشد. نصب نکردن درست ویندوز، عدم نصب درست درایورهای لپ تاپ، آپدیت بایوس و غیره دلایلی برای کار نکردن دکمه های کیبورد هستند که به راحتی توسط متخصصین نرم افزار برطرف می گردند.

 

تعمیر مادربرد لپ تاپ لنوو

روشن نشدن لپ تاپ لنوو گاهی به دلیل از کار افتادن مادربرد دستگاه است.خرابی مادربرد می تواند منجر به بروز مشکلات زیادی در لپ تاپ گردد و به همین دلیل در صورت خرابی آن، هرچه سریعتر باید تعمیر گردد. ممکن است دلیل خرابی مادربرد ورود گرد و غبار به داخل دستگاه بوده و یا این که آبخوردگی یا نوسانات برق به خرابی آن منجر شده باشد. در هر صورت تعمیرات مادربرد نیاز به یک تعمیرکار با مهارت داشته تا بتواند مشکل این قطعه را به خوبی حل نماید.

همچنین بخوانید  مقایسه لپ تاپ نیترو 5 ایسر و TUF Dash F15 ایسوس

تعمیرات لپ تاپ لنوو

 

خدمات مرکز تعمیرات لپ تاپ لنوو

سایر خدماتی که در مرکز تعمیرات لنوو انجام می گردد شامل موارد زیر می گردد:

  • تعمیر مشکلات صفحه نمایش لپ تاپ لنوو
  • تعمیر مشکل کارت شبکه لپ تاپ لنوو
  • تعمیر تاچ پد لپ تاپ لنوو
  • تعمیر فلت لپ تاپ لنوو
  • تعمیر فن لپ تاپ لنوو
  • نصب انواع نرم افزارهای جانبی
  • نصب و فروش انواع آنتی ویروس و فایروال اورجینال با قابلیت آپدیت از اینترنت
  • نصب و ارتقاء انواع سیستم عامل ها بر روی لپ تاپ
  • تعمیر صدا نداشتن لپ تاپ لنوو
  • تعمیر لولای لپ تاپ لنوو
  • تعمیر مشکل کند شدن سرعت لپ تاپ
  • و غیره.

پس از انجام تعمیرات در این لنوو ایران، نمایندگی لنوو در ایران به مشتریان گارانتی تعمیرات اعطا می گردد که نشان دهنده تعمیرات حرفه ای آن بوده و در صورت بروز مشکل مجدد در دستگاه، امکان تعمیر آن به صورت رایگان وجود خواهد داشت. شما می توانید برای درخواست تعمیر دستگاه خود با شماره  45102-021  تماس حاصل فرمایید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *