تبلیغات

تبلیغات

بهترین روش های برند سازی در طراحی سایت

brandsazi

آیا شما صاحب یک وب سایت هستید؟ در عرض چند ثانیه زمانی که بازدیدکنندگان وارد وب سایت شما می شوند، آیا می توانند کسب و کار شما را بسنجند؟ آیا وب سایت شما دارای یک رابط کاربر پسند است؟ آیا قیمت محصول یا خدمات را به وضوح ذکر کرده اید؟ نرخ پرش وب سایت شما چقدر است؟ هنگام اندازه گیری موفقیت وب سایت شما فاکتورهای زیادی در نظر گرفته می شود. گروه مهندسی مهرزاد وب به عنوان یکی از شرکت های پیشرو طراحی سایت در کرج ، در این مقاله به بررسی 7 نکته ی فوق العاده مهم در این زمینه پرداخته است .پس با ما همراه باشید:

 

اگر به هر یک از سوالات بالا به عنوان “نه” پاسخ دادید، وقت آن است که در مورد نحوه بهینه سازی و طراحی وب سایت خود تجدید نظر کنید. اگر می خواهید وب سایت شما در دنیای اینترنت برتر باشد، باید تجربه کاربری و عملکرد وب سایت خود را برای تکمیل محتوای خود تغذیه کنید.

یک وب سایت با طراحی خوب به راحتی بازدیدکنندگان جدید را جذب می کند و نتایجی فراتر از انتظار ارائه می دهد. علاوه بر این، به روز ماندن در روند طراحی وب به شما کمک می کند تا در رقابت با بهترین ها قرار بگیرید. تا اینجا از اهمیت طراحی سایت خوب برای ساخت برند مطلع شده اید و اگر به دنبال نکات طراحی وب سایت بوده اید، در جای درستی هستید.

چه بخواهید یک وب سایت برای یک برند در سطح جهانی بسازید یا یک وبلاگ شخصی، برندسازی بسیار مهم است.  57 درصد کاربران در اینترنت طراحی وب سایت ضعیف را اصلا توصیه نمیکنند. پس بیایید ببینیم چگونه می توانید با کمک چند نکته ، طراحی وب سایت خود را متمایز کنید و آن را به یاد ماندنی کنید.

 

  1. رنگ ها :

انتخاب پالت رنگ نقش مهمی در برندسازی دارد. انتخاب رنگ‌ها برای برند شما نه تنها به زیبایی شناسی مربوط می‌شود، بلکه احساسات مخاطبین را تحریک می‌کند و ویژگی‌های متعددی را در ارتباط ناخودآگاه کاربران به همراه دارد. بنابراین، قبل از انتخاب رنگ، باید تأثیر و تداعی آن را در ذهن مخاطبین در نظر بگیرید.  به این ترتیب، متوجه خواهید شد که آیا برای برند شما مناسب است یا خیر.

به خاطر داشته باشید که رنگ ها می توانند در مخاطبین متفاوت ، تاثیر و معنای متفاوتی داشته باشند. بنابراین  قبل از نهایی کردن هر چیزی، معنی رنگ ها را در بازار و جامعه ی هدف خود بررسی کنید. از طراحی وب سایت جذاب برای برند خود اطمینان حاصل کنید، زیرا 38 درصد از مردم در صورت غیرجذاب بودن وب سایت، دیگر با آن ارتباط برقرار نمی کنند.

همچنین بخوانید  بهترین مانومتر موجود در بازار کدام است

 

  1. فونت ها:

استفاده از فونت های خاص روش دیگری برای ساختن هویت برند شماست.  چه نوع فونتی برای شما مناسب است؟ فونت‌های بزرگ‌تر، درشت‌تر یا سبک‌تر و تمیزتر؟ چرا؟ ویژگی هایی مانند وزن فونت، عرض قلم، گرد کردن و چندین ویژگی دیگر ثابت شده است که با هم کار می کنند تا تفاوت های کوچک و در عین حال قابل توجهی ایجاد کنند.

انتخاب هوشمند یک فونت ، باعث می شود متن شما دقیق و ظریف به نظر برسد.  در مقابل، فونت فشرده و سنگین در وب سایت باعث می شود که پیام فوری و سخت به نظر برسد.  البته، چنین جزئیات کوچکی از فونت ها ممکن است گاهی پیچیده شود، اما همیشه ایده خوبی است که با یک خانواده فونت برای وب سایت خود کار کنید.

 

  1. یکپارچگی و ثبات :

برای موفقیت برند خود، باید وب سایت خود را به یاد ماندنی کنید. چه کاری می توانید انجام دهید تا مردم وب سایت شما به خاطر بسپارند؟ به سادگی این موارد را تکرار کنید. و به صورت یکپارچه از این ویژگی ها استفاده کنید. این به شما کمک می کند تا انتخاب هایی را که برای نشان دادن شخصیت برند خود انجام داده اید ، تعیین کنید.

رنگ ها، تایپوگرافی و تصاویر را در سراسر وب سایت خود حفظ کنید تا مطمئن شوید که وب سایت شما یک تصویر یکنواخت ایجاد می کند.

 

  1. عملکرد:

چه نوع عملکردی برای وب سایت شما مناسب است؟ آیا باید استفاده از آن آسان و سنتی باشد؟ یا باید عناصر تعاملی را در آن ادغام کنید تا کاربران خود را بیشتر درگیر کنید؟  اکثر وب‌سایت‌ها معمولاً دارای منوی بالا و فهرست‌های کشویی هستند که به کاربران کمک می‌کنند تا در سراسر وب‌سایت حرکت کنند و بین صفحات جابجا شوند.

ترفند در اینجا این است که پیامی را که می خواهید منتقل کنید در نظر بگیرید. سپس، روی ایجاد عملکرد عالی برای وب سایت خود تمرکز کنید که به خوبی با مخاطبان هدف شما مطابقت داشته باشد.

 

  1. سازگاری با موبایل:

طراحی ریسپانسیو شکل جدیدتر و در حال توسعه طراحی وب سایت است که بدون در نظر گرفتن دستگاه عامل آن، به وب سایت شما انعطاف پذیری می دهد. یک وب سایت سازگار با موبایل نه تنها برای سئو خوب است، بلکه در همه دستگاه ها با همه ابعاد بارگذاری می شود. همچنین به دلیل استفاده ی گسترده از موبایل در این روزها ، یک وب سایت باید همان کاری را که روی دسکتاپ انجام می دهد، در موبایل نیز انجام دهد. شما نمی دانید که کاربران شما از چه دستگاهی برای بازدید از وب سایت شما استفاده می کنند، بنابراین، برای اینکه آن را کاملاً کاربردی کنید، باید وب سایت خود را موبایل پسند کنید.

همچنین بخوانید  سرور مجازی خارج از کجا بخریم؟

با افزایش تعداد کاربران گوشی های هوشمند، باید هر روز بیشتر به عملکرد وب سایت خود در دستگاه های تلفن همراه فکر کنید.

برند سازی

  1. صدا:

اگرچه عناصر بصری برای وب سایت شما حیاتی هستند، باید اطلاعات و متنی را که می خواهید منتقل کنید نیز در نظر بگیرید. مهم نیست که جنبه های بصری وب سایت شما چقدر عالی باشد، اگر صدای برند مطابقت نداشته باشد، برند شما به طور کامل در وب سایت ضعیف می شود. شما باید لحن کلی، حال و هوا و پیامی را که می خواهید منتقل کنید را در نظر بگیرید.

یک لحن جدی به شما کمک می کند تا توضیح دهید که چیزی دقیقا چیست. برعکس، لحن روزمره از برای مقایسه ها استفاده می شود. لحن جدی در ایجاد روحیه بی تاثیر است و همچنین کمتر احساسی است، در حالی که لحن استعاری به راحتی می تواند منتقل کننده ی احساسات باشد. شما باید با شناخت مخاطبین هدف خود به لحن بیان خود نیز جهت مناسب بدهید.

 

کلمات پایانی :

برند قوی برای شرکت های بزرگتر بسیار مهم است و برای شرکت های کوچکتر و وبلاگ ها و وب سایت های شخصی نیز ضروری است. نام تجاری صحیح به برند شما کمک می کند تا از یکدیگر متمایز شود و مشتریان بالقوه شما نیز می توانند به سرعت در مورد سطح کیفیت ارائه شده قضاوت کنند.

امروزه وب یک پلتفرم عالی برای ساختن برند شماست. بنابراین بسیار مهم است که هنگام کار بر روی وب سایت خود، برندسازی را نادیده نگیرید. اطمینان حاصل کنید که از تمام تکنیک های ممکن برای موثر و قدرتمند کردن آن استفاده می کنید. روندهای طراحی وب را دنبال کنید تا برند خود را در دنیای دیجیتال معرفی کنید و رشد کسب و کار خود را تضمین کنید. با طراحی شگفت انگیز وب سایت همراه با محصولات و خدمات با کیفیت بالا، می توانید ارزش برند خود را بهبود بخشید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *