تبلیغات

تبلیغات

خرید اپل ایدی فوری

image_4a69ce3df71e4fcbec07bc14e8ff550b32eb7ab0

خرید اپل آیدی

اگر کاربر یکی از دستگاه‌هایی مانند آیفون، مک و یا آیپد هستید، حتماً تا به الان دغدغه‌ی خرید اپل ایدی داشته‌اید. حتی ممکنه در حال حاضر به فکر خرید یکی از محصولات اپل باشید و سوالی که ذهن‌تان را مشغول کرده است، مربوط به نحوه‌ تهیه اپل ایدی باشد و یا علاقه داشته باشید، اطلاعات بیشتری از آن بدست آورید. اپل ایدی هویت کاربران دستگاه‌های معرفی شده را به شرکت اپل مشخص خواهد کرد و به طور کلی خرید‌هایتان توسط این امکان ردیابی می‌شود.

استفاده از یک اپل ایدی برای همه‌ی دستگاه‌های برند اپل کفایت می‌کند و اصولاً ساخت آن نیز با استفاده از برنامه‌هایی مانند اپ‌استور یا آیتیونز به صورت رایگان خواهد بود. حال مقاله‌ی امروز ما را دنبال کنید تا اطلاعاتی را به جهت خرید اپل ایدی خدمت‌ شما عزیزان ارائه دهیم.

اهمیت داشتن اپل ایدی

همانطور که احتمالاً با توضیحات اولیه‌مان درباره‌ی اپل ایدی متوجه شده‌اید، کاربران محصولات اپل به جهت هر گونه فعالیت مانند دسترسی کامل به انواع برنامه‌های اپل یا استفاده از آپدیت‌های سیستم، نیاز به یک حساب کاربری رسمی دارند که در قالب اپل ایدی در نظر گرفته می‌شود. در واقع کاربران و استفاده کنندگان از محصولاتی مانند اپل‌واچ، آیفون، انواع مک‌بوک، آی‌مک و حتی آیپد برای بهره‌مندی از سرویس‌های نرم افزاری که در موقعیت‌های مختلف مانند اپ‌استور، آی‌بوک، فیس‌تایم، آیکلود، آی‌مسیج و یا آیتیونز در اختیار کاربران قرار دارد، نیازمند خرید اپل ایدی خواهند بود.

گفتنی است که در اپل ایدی اطلاعات مختلفی ذخیره شده است که از جمله می‌توان به آدرس ایمیل و گذرواژه برای وارد شدن به سیستم‌های مختلف اشاره کرد. ضمناً توجه داشته باشید عدم وجود اپل ایدی، عملاً دست شما کاربران را برای کار کردن با سرویس‌های مختلف اپل می‌بندد و حتی ساده‌ترین آپدیت‌ها نرم افزاهایتان را نیز به درستی نمی‌توانید پیگیری کنید. ضمناً گفتنی است که موارد دیگری مانند اطلاعات تماس، پرداختی‌ها و حتی موقعیت مکانی و تصاویر موجود در گوشی‌تان نیز در اپل ایدی ذخیره خواهد شد.

آیا امکان بکارگیری از اپل ایدی دیگران وجود دارد؟

فرض کنید یک گوشی دست دوم یا محصول دیگری از برند اپل خریده‌اید که اپل ایدی قبلی از روی آن پاک نشده است. در این گونه مواقع شاید فکر کنید که می‌توانید از آن استفاده نمایید که البته پاسخ مثبت است اما اگر قصد نصب برنامه‌های جدید بر روی دستگاه خود داشته باشید و یا نیاز به آپدیت برای برنامه‌های از قبل نصب شده‌تان باشد، با مشکل روبرو خواهید شد چرا که در این‌گونه مواقع نیاز به پسورد اپل ایدی خواهید داشت که احتمالاً به آن دسترسی نداشته باشید. بنابراین توصیه می‌کنیم از حساب قبلی اپل ایدی خارج شده و اقدام به خرید اپل ایدی جدید کنید.

همچنین بخوانید  دوره های فوق العاده آیلتس در آموزشگاه زبان صادقی حریری

راهنمای ساخت اپل ایدی

نیاز مبرم به استفاده از اپل ایدی، کاربران اپل را مجاب به تهیه این نوع حساب کاربری کرده است. اگر چه بسیاری از افراد اطلاعات چندانی از نحوه‌ی ساخت اپل ایدی ندارند، اما می‌توان با استفاده از آموزشی که در ادامه قرار می‌دهیم، اقدام به تهیه‌یapple id  کرد. با این حال انجام مراحل تهیه اپل ایدی پیچیده است و اگر فکر می‌کنید، نمی‌توانید آن را به سرانجام برسانید، بهتر است از سایت‌های معتبر نسبت به خرید اپل ایدی استفاده کنید.

  • مرحله اول

ابتدا باید برنامه آیتیونز (iTunes) را بر روی سییستم مک خود نصب کنید. حال با توجه به اینکه کشور عزیزمان در تحریم است، باید از یک برنامه تغییر آی پی استفاده کنید تا بتوانید از آیتیونز بهره ببرید. (ترجیحاً کشور آمریکا را انتخاب نمایید).

  • مرحله دوم

بعد از انجام مرحله ابتدائی و سپس وارد شدن به آیتیونز، بر روی سه نقطه بالای صفحه این برنامه کلیک کنید و سپس گزینه‌ی Apps را انتخاب نمایید. (وارد اپ‌استور خواهید شد). حال یک برنامه‌ی رایگان را انتخاب کرده و روی گزینه Get کلیک کنید. پنجره‌ای باز می‌شود که باید بر روی ایجاد اپل ایدی لمس کنید. (از اینجا به بعد وارد ساخت اکانت اپل آیدی می‌شویم).

  • مرحله سوم

در پنجره ساخت اپل ایدی اطلاعات شخصی‌تان را وارد کنید. این اطلاعات شامل ایمیل، پسورد و مواردی از این دست است. دقت کنید که پسورد انتخابی‌تان باید شامل حروف کوچک و بزرگ و علامت اختصاری باشد. ضمناً یادآور می‌شویم که در هر مرحله از ساخت اپل آیدی اگر فکر می‌کنید که انجام آن برایتان دشوار است، بهترین راه خرید اپل ایدی از سایت‌های معتبر است که در ادامه به یکی از این سایت‌ها اشاره خواهیم کرد.

  • مرحله چهارم

در مرحله بعدی، باید اطلاعات خواسته شده در قالب Security Information را در بخش‌های مربوطه وارد کنید. این قسمت شامل انتخاب سه سوال امنیتی است که باید موارد را انتخاب و به آنها پاسخ دلخواه دهید. (این بخش برای موقعی است که رمز اپل ایدی را فراموش کرده‌اید).

  • مرحله پنجم

بعد از کامل کردن مرحله قبل بر روی گزینه ادامه کلیک کرده تا به مرحله‌ی بعدی بروید. حال در مرحله جدید باید اطلاعاتی مانند شماره تماس، کد پستی، شهر محل سکونت و غیره که متعلق به یک شهروند آمریکایی است را وارد نمایید. برای دسترسی به چنین اطلاعاتی می‌توانید از گوگل کمک بگیرید. بعد از آنکه اطلاعات وارد شده را در نظر گرفتید، بر روی Create Apple ID لمس کرده تا کد فعالسازی به ایمیل‌تان ارسال شود.

  • مرحله ششم
همچنین بخوانید  طراحی و تولید انواع پلاک و چاپ فلزات در ایران

بنابراین به ایمیل خود مراجعه کنید و کد ارسال شده را در کادر مربوطه وارد نمایید تا در این صورت تمامی مراحل ساخت اپل ایدی را با موفقیت پشت سر گذاشته باشید.آیا می‌توان برای همیشه از اپل ایدی استفاده کرد

بسیاری از افراد گمان می‌کنند که اپل ایدی تاریخ انقضا دارد و بعد از مدتی باید به تهیه یک اپل ایدی دیگر اقدام کرد. البته ممکن است این دغدغه درست باشد چرا که اگر نحوه ساخت این حساب کاربری به درستی انجام نشود، ممکن است نتوانید به صورت دائم از آن استفاده کنید. به طور کلی علت‌های متفاوتی برای غیرفعال شدن اپل ایدی وجود دارد که از جمله می‌تواند به موارد زیر اشاره کرد:

  • ساخت اپل ایدی کارتی با استفاده از ایمیل‌های غیرمجاز یا غیررسمی. بسیاری از شرکت‌ها بدون توجه به عواقب ساخت اپل ایدی با ایمیل‌های غیرمجاز اقدام به این کار می‌کنند که در نهایت کاربرانی که این‌گونه حساب‌ها را بکار می‌گیرند، متضرر می‌شوند. بنابراین توصیه می‌کنیم که از مراکز مجاز نسبت به خرید اپل ایدی اقدام کنید تا با مشکلات این‌چنینی مواجه نشوید. به طور کلی بکارگیری از ایمیل‌های غیرمجاز منجر به قفل شدن اپل ایدی کارتی خواهد شد.
  • قبول نکردن پسورد. از دیگر مشکلاتی که ممکن است برای حساب‌های کاربری اپل پیش بیاید، هک شدن اپل ایدی است. در واقع اگر برای وارد شدن به اپل ایدی با مشکل رمز ورود مواجه شده‌اید، احتمال زیاد هک شده‌اید و سریعاً باید با استفاده از سایت اصلی اپل ایدی اقدام به غیرفعال کردن حساب کاربری خود کنید.

ریکاوری اپل ایدی کارتی

ممکن است کاربران اپل ایدی به دلایل عنوان شده نیاز به ریکاوری حساب شخصی‌شان داشته باشند. این کار باید به دست یک کاربلد انجام شود چرا که کار تخصصی به شمار می‌رود. حال اگر بعد از خرید اپل ایدی با مشکلات مختلفی روبرو شده‌اید که نیاز مبرم به ریکاوری دارید، باید به این موضوع دقت نظر داشته باشید که زمان ریکاوری اپل آیدی‌ها با یکدیگر متفاوت است اما دستمزد انجام آنها یکسان خواهد بود. ضمناً در نظر داشته باشید که عملیات ریکاوری حساب اپل ایدی کارتی با حذف آیکلود فرق خواهد داشت.

در واقع برای ریکاوری اپل ایدی، شما بعنوان کاربر از ایمیل درج شده در هنگام ساخت حساب مطلع هستید و این موضوع ریکاوری را آسان‌تر می‌کند اما در صورتی که حتی از ایمیل استفاده شده برای ساخت اکانت‌تان بی‌اطلاع باشید، باید عملیات حذف آیکلود در پیش گرفته شود که طبیعتاً انجام مورد دوم بسیار پرهزینه خواهد بود.

همچنین بخوانید  آموزش طراحی قالب وردپرس در پاسخ وردپرس

نهایتاً عنوان می‌کنیم که هم برای خرید اپل ایدی  و هم برای ریکاوری یا حذف آن نیاز به یک شرکت معتبر دارید که ما در ادامه به یکی از معتبرترین شرکت‌ها اشاره خواهیم کرد.

خرید اپل ایدی از فروشگاه اپل ایدی لند

خرید گیفت کارت ارزان، اپل ایدی، ریکاوری اپل ایدی کارتی و مواردی از این دست باید توسط یک تیم تخصصی انجام شود. البته شاید به این فکر می‌کنید که ساخت اپل ایدی کارتی کار چندان سختی نخواهد بود، پس چه دلیلی دارد که باید از شرکت‌ها کمک بگیریم. در پاسخ باید عرض کنیم که استفاده از چنین مراکزی می‌تواند خیال‌تان را از هر گونه پشتیبانی بعد از خرید اپل ایدی راحت کند. حتی اگر به هر دلیلی با مشکلات مختلف مانند فراموشی رمز اپل ایدی یا مواردی از این دست مواجه شوید، با کمترین دغدغه می‌توانید نسبت به ریکاوری آن اقدام کنید.

برای این منظور پیشنهاد ما استفاده از فروشگاه اپل ایدی لند است چرا که این تیم تخصصی با دارا بودن راه‌کارهای حرفه‌ای مانند ارتباط با شرکت اپل یا حتی مراجعه حضوری، به راحتی می‌تواند شما کاربران را در خرید اپل ایدی یا حل مشکلات ریکاوری کمک کنند. حال بنابر توضیحات داده شده در این خصوص چنانچه در حال حاضر نیاز به اپل ایدی دارید و حتی نحوه‌ی کار کردن با آن را نمی‌دانید، کافی است که با استفاده از راه‌های قرار داده شده با مشاوران تیم تخصصی سرزمین اپل ایدی در تماس باشید. ضمناً گفتنی است که قیمت بسیار مناسب در نظر گرفته شده توسط اپل ایدی لند به جهت خرید اپل ایدی یا ریکاوری آن از جمله مزایای استفاده از خدمات این شرکت محسوب می‌شود که در کمتر شرکتی ارائه می‌شود.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *