تبلیغات

تبلیغات

نحوه تشخیص لوازم یدکی تقلبی

yadak

لوازم یدکی قطعات مهمی هستند که در صورت بروز آسیب، فرسایش، تصادف و … می توان آنها را جایگزین قطعات فابریک خودرو کرد. کیفیت و جنس این محصولات بسیار مهم است زیرا اگر قطعه تعویضی از قطعات مهم باشد ممکن است سبب بروز حوادث جانی و مالی شود و اگر قطعه از قطعات معمولی خودرو باشد سبب هزینه دوباره تعمیر و خرید و اتلاف زمان می شود.

پس بهتر است هنگام خرید لوازم یدکی دقت داشته باشید تا متحمل هزینه و اتلاف زمان نشوید. در ادامه چند راهکار در نحوه تشخیص لوازم یدکی تقلبی به شما عزیزان ارائه می دهیم.

خرید عمده لوازم یدکی

برای خرید عمده لوازم یدکی اهمیت خریداری محصولات اصلی افزایش می یابد زیرا در صورت خریداری عمده ممکن است کالای مرجوعی داشته باشید و سبب ضرر مالی و خدشه دار شدن اعتبار شما شود.

اگر به دنبال خرید لوازم یدکی عمده هستید، مرکز فروش لوازم یدکی یدک فیت در تهران با بیش از یک دهه فعالیت می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. برای اطلاع از شرایط خرید عمده لوازم یدکی برای هر خودرو یا مجموعه ای از خودروها و هم چنین استعلام قیمت تماس بگیرید.

شماره ثابت: 02133947195

موبایل: 09126765121

لوازم یدکی تقلبی

راه‌حل تشخیص کالای تقلبی

با توجه به کپی برداری های حرفه ای توسط سودجویان، تشخیص لوازم یدکی تقلبی از اصل کار دشواری محسوب می شود. قطعه سازان روشهایی برای صحت کالا تدوین کرده اند مانند نشان استاندارد روی کالا و تایید اصالت آن از طریق سامانه استاندارد می باشد.  سایر راهکارها به صورت خلاصه عبارتند از:

  • بررسی ظاهر قطعه
  • توجه به بارکد روی کالا و تطبیق اصالت آن از طریق برنامه بارکدخوان
  • نشان استاندارد روی کالا و تایید اصالت آن از طریق سامانه استاندارد
  • توجه به بسته‌بندی محصول
  • خرید از مراکز معتبر و دارای جواز رسمی
  • هولوگرام رسمی شرکت آن
  • نوع جوشکاری و پرچ‌کاری
  • استعلام از ۵۰۰۰۱۸۳۱۰ و ۳۰۰۰۳۱

آیا فایده ای دارد؟

این روشها تا حدودی برای خودروهای داخلی کاربردی است و کالاهای فیک و تقلبی معمولا به این سادگی قابل تشخیص نیستند. بهترین راهکار این است که مرکز فروش لوازم یدکی معتبری را انتخاب کرده و بگذارید آنها که تخصصشان است قطعات را برای شما تهیه کنند. کار را باید به کاردان سپرد.

لوازم یدکی

خرید لوازم یدکی

لوازم یدکی یدک فیت با مدیریت جناب آقای داوود عبدالهی بیش از یک دهه فعالیت درخشان در زمینه تامین قطعات یدکی خودرو دارد. اگر قصد خرید لوازم یدکی به صورت خرد و عمده دارید این مرکز می تواند برای شما گزینه مناسبی باشد.

همچنین بخوانید  گسترش کسب و کارم موجب ثروتمندی ام شد

امکان خرید آنلاین و حضوری فراهم است. خرید آنلاین از طریق سایت yadakfit.com و خرید حضوری از طریق آدرس خ ملت، کوچه کاوه، پاساژ کیان، b123 امکان پذیر می باشد. هم چنین امکان ارسال به سراسر کشور نیز وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید. 02133947195

یکی از زمینه های اصلی کاری یدک فیت تامین قطعات و لوازم یدکی پژو 405 می باشد که خودرو پر طرفداری در میان جامعه به شمار می رود. تمامی قطعات برای انواع خودرو ها و 405 موجود است به دلیل نوسانات قیمت برای دریافت قیمت و اطلاع از جزئیات و یا هر گونه سوال تماس بگیرید. 02133947195

یدک فیت هر روز هفته آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. انواع لوازم یدکی موتوری، برقی، بدنه و تزئینات و … برای انواع خودروها در یدک فیت موجود می باشد.

یدک

 

آماری جالب از لوازم یدکی تقلبی

حجم بازار لوازم‌یدکی در ایران حدود ۵/۱۱میلیارد دلار است. کارشناسان معتقدند سه‌میلیارد دلار آن مربوط به لوازم قاچاق و تقلبی است. این آمار وحشتناکی است. البته با توجه به شیوع بیماری کرونا و راکدشدن بازار لوازم‌یدکی در کشور از این میزان طی یک‌سال اخیر کاسته شده است.

دلیل افزایش کالاهای تقلبی

یکی از مهم ترین موارد گرایش به کالاهای تقلبی ارزان بودن آنهاست که سبب انتخاب موقت و نادرست افراد می شود. دلیل مهم دیگری که وجود دارد تعداد کالاهای اصل از مقدار نیاز جامعه کمتر است و تامین قطعات امری سخت و کمیاب می شود. برای همین بخشی از این نیاز با کالای غیر اصل تامین میشود. تعداد کالای تقلبی در خودروهای خارجی به دلیل عدم تولید در کشور و مساله واردات بیشتر از کالاهای خودروهای داخلی است اما به این معنا نیست که همه لوازم یدکی خودروهای داخلی اصل است. بلکه آنها هم از قاچاق زخم خورده هستند.

حتما در خرید لوازم یدکی دقت کنید و فقط به مراکز معتبر مراجعه فرمایید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *