تبلیغات

تبلیغات

کافه پروژه ، مرکز انجام پروژه های طراحی گرافیکی با نرم افزار های مختلف

graphic

در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی در زمینه انواع نرم افزار های گرافیکی و انجام پروژه های طراحی گرافیکی با این نرم افزارها را در اختیار خوانندگان و گرافیست ها قرار دهیم تا با توجه به این اطلاعات بتوانند به بهترین شیوه ممکن از این نرم افزار ها استفاده نمایند. همچنین به معرفی تک تک نرم افزار ها مانند کورل، فتوشاپ و … خواهیم پرداخت.همچنین قصد داریم سایت کافه پروژه را که در حوزه انجام پروژه گرافیک فعالیت حرفه دارد را به شما معرفی کنیم.

انجام پروژه گرافیک

نرم افزار های گرافیکی امروزه توانسته اند در تولید محصولات متنوع و کاربردی و همچنین در زمینه طراحی انواع و اقسام موارد به بشر کمک نمایند. این محصولات هر کدام در سال خاصی تولید و روانه بازار شده اند. قطعا هر زمان که قصد داشته باشیم از یک نرم افزار گرافیکی استفاده نماییم به دنبال بهترین آن ها و محبوب ترین آنان خواهیم رفت و به مدت کوتاهی و یا با مطالعه در زمینه آن نرم افزار سعی در یادگیری موارد آن خواهیم داشت. اما لازم به ذکر است که همه این نرم افزار های تخصصی و پیچیده را نمی توانید به آسانی یاد بگیرید، در این شرایط اگر به رشته گرافیک علاقه دارید می توانید از طریق دانشگاه های معتبر برای فراگیری این رشته اقدام نمایید، یا اگر مایل به یادگیری نمونه از این نرم افزار ها هستید بهتر است به آموزشگاه های معتبر سری بزنید. در این مقاله قصد داریم تا علاقه مندان به نرم افزار های گرافیکی را با انواع پروژه گرافیک و انواع نرم افزار های آن مانند کورل، فتوشاپ، ایلاستریتور و…. آشنا نماییم.

انجام پروژه گرافیک

 

انواع نرم افزار های گرافیکی موجود در بازار

همانطور که در قسمت های بالایی به آن اشاره نمودیم تعداد این نرم افزار ها بسیار زیاد هستند و هر روزه آپدیت جدید و به روز شده این نرم افزار ها به بازار عرضه می گردد و در این شرایط در دسترس عموم قرار خواهند گرفت. از انواع مختلف و متفاوت موجود این نرم افزار ها می توانیم به نمونه های کاربردی و متعددی اشاره نماییم. هر کدام از این نرم افزار ها برای یک پروژه خاص و برای زمینه های استفاده خاص طراحی شده اند، به همین دلیل ابتدا بهتر است از نوع استفاده خود اطلاع پیدا نموده و سپس اقدام به یادگیری این نوع از نرم افزار های گرافیکی نمایید. از انواع نرم افزار های گرافیکی موجود در بازار می توانیم به نمونه های زیر اشاره کنیم:

  1. ادوبی ایلوستریتور | Adobe Illustrator
  2. برنامه ادوبی فتوشاپ | Adobe Photoshop
  3. نرم افزار ادوبی ایندیزاین | Adobe InDesign
  4. نرم افزار کورل دراو | CorelDRAW
  5. نرم افزار طراحی گیمپ | GIMP
  6. نرم‌ افزار اسکچ | Sketch
همچنین بخوانید  تعویض موتور یخچال توشیبا و مجیک و کنوود

این چند نمونه تعدادی از برترین و بهترین نمونه های نرم افزاری گرافیکی موجود می باشد که هر فرد می تواند با توجه به نیاز شخصی خود و با توجه به علاقه خود یادگیری انواع آن را از سر بگیرد. از انواع این نرم افزار ها می توانید در پروژه گرافیک مختلف استفاده نمایید.

فتوشاپ و انجام پروژه فتوشاپ

فتوشاپ به عنوان یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین نرم افزار های موجود مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع از نرم افزار های گرافیکی به دلیل آسان بودن و دارا بودن کارایی های متعدد دارای محبوبیت است و هر فرد حتی برای یک بار هم از این نرم افزار استفاده نموده است. اولین چیزی که با شنیدن کلمه نرم افزار فتوشاپ به ذهن ما خطور خواهد کرد ادیت نمودن عکس هاف اضافه یا کم کردن نور و رنگ و پشت زمینه و مواردی از این قبیل است اما باید بدانید که پروژه فتوشاپ که می توانیم با انجام آن کارهای متعددی را انجام دهیم به قرار زیر است:

  1. ادیت عکس
  2. ساخت و طراحی انواع لوگو
  3. ساخت و طراحی بنر ها و پوستر های تبلیغاتی و مطبوعاتی
  4. تبلیغات هنری
  5. طراحی وب سایت

می توانید با توجه به نوع نیاز خود از این نرم افزار برای موارد فوق استفاده نمایید.

انجام پروژه فتوشاپ

معرفی نرم افزار کورل و پروژه کورل

 کورل نیز به عنوان یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین انواع نرم افزار های گرافیکی مورد استفاده قرار میگیرد. این نوع از نرم افزار ها در زمینه کارایی با فتوشاپ دارای تفاوت های کاربردی و در زمینه پروژه کورل خواهد بود. این نوع از پروژه ها معمولا هول طراحی ها می چرخد تا دور ادیت عکس و تصاویر، به همین دلیل افرادی که در چاپخانه ها فعالیت می کنند و طراحی بنر، کارت بیزینس و … را برعهده دارند از این نرم افزار استفاده می کنند، به پروژه هایی که توسط این نرم افزار اجرا و طراحی خواهد شد پروژه کورل می گویند. گرافیست هایی که از این نرم افزار استفاده می کنند معمولا طراحی های خلاقانه و متفاوتی را ایجاد می کنند.

آشنایی بیشتر با ایلوستریتور و کاربرد های آن

این نوع از نرم افزار های گرافیکی به نام ایلاستریتور اولین تنها برای سیستم عامل آی او اس و لپ تاپ ها و کامپیوتر های ساخته شده شرکت آمریکایی اپل طراحی و ساخته شده بود، اما با گذشت زمان و با ارتقا پیدا کردن انواع سیستم های عامل رفته رفته نمونه های ویندوز ایین محصول نیز در بازار مشاهده شد و امروزه مورد استفاده قرار میگیرد. این نرم افزار گرافیکی را به دلیل اصلی بودن و مهم بودن همه افراد و همه گرافیست ها باید فرا بگیرند و کار با آن را بلد باشند. این نرم افزار ها را برای انواع پروژه ها مانند تولید آیکون ها، تولید کارت های بیزینس، تصاویر بیلبورد و … می توانیم مورد استفاده قرار دهیم. در نظر داشته باید این محصول نسبت به محصول ها و نرم افزار های دیگر دارای قدرت بیشتری می باشد همچنین کارایی آن ها بسیار بیشتر از دیگر نرم افزار های گرافیکی است.

همچنین بخوانید  مزایای طراحی سایت فوری و ارزان

منظور از پروژه گرافیک چیست؟

همه ما ممکن است در طول زندگی خود به پروژه گرافیکی موجود نیازمند باشیم. امروزه برای ادیت عکس و انواع کاربرد های دیگر مانند طراحی کارت بیزینس، بیلبورد تبلیغاتی و … نیازمند انجام پروژه طراحی گرافیک خواهیم بود که توسط یک گرافیست انجام می پذیرد. امروزه بیشترین استفاده ای که از نرم افزار های مختلف گرافیکی انجام می پذیرد برای ادیت عکس های موجود است که تمامی لکه ها و نقطه های موجود در عکس را از بین می برد و زیبایی را به عکس شما هدیه خواهد داد.

پروژه طراحی گرافیک

 

نتیجه گیری

با توجه به مواردی که در این مقاله مرتبط با نرم افزار های گرافیکی ارائه نمودیم امید داریم تا علاقه مندان و خوانندگان بتوانند با توجه به این اطلاعات در زمینه آموزش این نرم افزار ها موفق عمل نمایند و بتوانند بهترین نتیجه های ممکن را مشاهده نمایند. شما می توانید در این زمینه از انواع نرم افزار های مختلف گرافیکی موجود استفاده نمایید و عکس های خود را ادیت نمایید، کارت بیزینس خود را طراحی کنید و موارد مختلف دیگر در این زمینه را تجربه نمایید.

کافه پروژه ، مرکز انجام پروژه های طراحی گرافیکی با نرم افزارهای مختلف

سایت کافه پروژه یک سایت واسط کارفرما و مجری است به این معنی که پروژه ای که توسط کارفرما در حوزه طراحی گرافیک ، طراحی لوگو ، پروژه فتوشاپ ، پروژه کورل ، پروژه ایلاستریتور و … تعریف می گردد توسط صدها فریلنسر و متخصص گرافیک دیده شده و ده ها قیمت رقابتی برای آن پیشنهاد می گردد.قابلیت چت آنلاین و ارسال پیامک به مجری و کارفرما کمک میکند تا سریعتر کار رو خود را به نتیجه برسانند.کافه پروژه با فراهم کردن بستری مناسب برای این ارتباط و همچنین نظارت بر انجام صحیح پروژه ها به موفقیت پروژه شما کمک خواهد کرد.

کافه پروژه با داشتن نماد اعتماد الکترونیک و ثبت شده در ستاد ساماندهی سایتهای اینترنتی امکان پرداخت امن برای شما را فراهم آورده تا بتوانید با خیالی راحت هرنوع پروژه ای را سفارش دهید.

سایت فریلنسینگ کافه پروژه با نمایش رزومه هر مجری (فریلنسر) در انتخاب مجری به کارفرما کمک میکند.مسلما مجری با رزومه بهتر دید بهتری به کارفرما نسبت به مجری می دهد که رزومه ای در سایت ندارد.

همچنین به مجری نیز این تضمین داده می شود که در صورت انجام صحیح پروژه هزینه به حساب وی واریز خواهد شد.

کافه پروژه آماده ارائه خدمات به شما کارفرمایان و فریلنسرهای گرامی است.کافه پروژه را در گوگل جستجو نمایید.

همچنین بخوانید  ثروت تمیزی که از راه حلال بدون سرمایه اولیه بدست آوردم

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *