تبلیغات

تبلیغات

بهترین مانیتور ها در سال 2021

best-monitors-2021

 قبل از معرفی بهترین مانیتور های 2021 قصد داریم توضیح مختصری از مزایای انتخاب یک صفحه نمایش عالی دهیم. 

به طور معمول بسیاری از کاربران حدود یک سوم روز خود را در مقابل صفحه نمایش کامپیوتر میگذرانند. انتخاب یک نمایشگر با وضوح بالا علاوه بر بالا بردن بهره وری و راندمان کارتان، میتواند کاهش استفاده از نمایشگر را برای شما به ارمغان بیاورد.

مانیتور دل مدل 2720DC 

مانیتور دل 27 اینچ

 

قابلیت ها :

  • نور آبی برای محافظ از چشم
  • پشتیبانی از قابلیت Dell Express Daisy Chaining

درگاه ها ارتباطی :

  • 1 عدد درگاه HDMI 1.4
  • 1 عدد درگاه خروجی Display Port
  • 1 عدد درگاه ورودی Display port
  • 1 عدد درگاه USB 3 از نوع Type c            

نمایشگر 2720DC شرکت دل را می توان به عنوان یکی از مناسب ترین نمایشگرها برای کاربران دانست. مدل 2720DC شرکت دل دارای نمایشگر 27 اینچی با کیفیت (HQ) 2560 * 1440 ، صفحه نمایش مات و دارای فناوری حذف پرش تصور میباشد. این نمایشگر دارای قابلیت کج کردن، چرخش و تنظیم ارتفاع، میباشد. تا بتوانید در طول روز در صورت نیاز از اینچنین قابلیت هایی استفاده کنید.

با توجه به داشتن چنین قابلیت هایی میتوان انتظار داشتن یک نمایشگر به نسبت خوبی را از این شرکت داشت.

مانیتور ایسر مدل Predator XB272

مانیتور 27 اینچ ایسر

درگاه ارتباطی :

  • 1 عدد درگاه HDMI 1.4
  • 1 عدد درگاه DisplayPort 1.2

در بین تمامی مانیتور های گیمینگ نرخ بازسازی تصاویر(Refresh) و وضوح تصویر بالا حرف اول را میزند. با این حال پیشنهاد ما مانیتور ایسر مدل Predator XB272 میباشد. که باتوجه به کیفیت ساخت و ویژگی های خاصی که این مانیتور دارد میتواند گزینه مناسبی برای اجرای بازی ها باشد.

اکثر گیمر های رایانه ای هنوز برای اجرای بازی هایشان از مانیتور های با کیفیت 1080p استفاده میکنند. بنابراین میتوان گفت که داشتن چنین نمایشگری برای اجرای بازیها مناسب است. همچنین این مانیتور دارای قابلیت G-Sync و نرخ بازسازی 240 مگاهرتز میباشد که این نمایشگر را نسبت به سایر رقبای خویش متمایز می کند.

مانیتور سامسونگ 27 اینچ مدل SF354

مانیتور 27 اینچ سامسونگ

 

 

قابلیت ها :

  • Eco-Saving Plus
  • Eye Saver
  • زاویه دید گسترده

درگاه ارتباطی :

  • 1 عدد درگاه HDMI
  • 1 عدد درگاه DisplayPort

مانیتور سامسونگ SF354 یک نمایشگر 27 اینچی با وضوح تصویر 1080p میباشد. این صفحه نمایش دارای فناوری PLC است که به شما کمک میکند تا رنگ های شاداب تر در زوایای مختلف این مانیتور داشته باشید. اما در پایان باید گفت گرچه این صفحه نمایش ممکن است ویژگی های دو مانیتور قبلی را نداشته باشد، اما با توجه به قیمت مناسب و صفحه نمایش عریض میتواند خواسته بسیاری از کاربران را براورده کند.

همچنین بخوانید  جام جهانی 2022 با کدام تلویزیون ال جی یا سامسونگ یا سونی

مانیتور دل مدل Ultrasharp U2720Q

مانیتور 27 اینچ Ultrasharp دل

 

درگاه ارتباطی :

  • 1 عدد درگاه HDMI 2.0
  • 1 عدد درگاه DisplayPort 1.4
  • 2 عدد درگاه USB 3.0 از نوع Type C

به جرات میتوان گفت مانیتور  دل مدل  U2720Q یکی از بهترین مانیتور های سال 2021 میباشد. گرچه ممکن است عریض نباشد، اما با داشتن صفحه نمایش 27 اینچی و رزولوشن 4K طیف وسیعی از پیکسل ها را در خود جای میدهد و میتواند تصویری با کیفیت را در اختیار کاربران قرار دهد.

این مانیتور با پشتیبانی HDR و نسبت کنتراست 1300:1 میتواند بسیاری از نیازهای کاربران را اجابت کند. همچنین شرکت دل مدل 32 اینچی این مانیتور را نیز به فروش میرساند که تفاوت قیمت چند دلاری را با مدل 27 اینچی خود دارد.

این مانیتور برای گیمرها طراحی نشده است و نرخ بازسازی تصویر بالایی ندارد، اما 60 هرتز برای گیمرهایی که میخواهند بازیهای کندتری را اجرا کنند و در عوض میخواهند جزئیات بیشتر از 4K را داشته باشند کافی است.

مانیتور ال جی مدل UltraGear 34GN85B-B

مانیتور 34 اینچ ال جی

درگاه ارتباطی : 

  • 2 درگاه HDMI
  • 1 درگاه HDMI

این مدل از مانیتور های ال جی را میتوان به عنوان نسل جدید صفحه نمایش های قدیمی دانست. این مانیتور دارای یک نمایشگر فوق عرض 34 اینچی با وضوح 3440 در 1440 با نرخ نوسازی 144 هرتز ( قابل ارتقا به 160 هرتز ) می باشد. 

طراحی مدرن

UltraGear با طراحی منحنی و پایه وی شکل و صفحه نمایش تقریبا بدون حاشیه، احساس بسیار خوبی را به شما میدهد. همچنین به دلیل داشتن تنظیم ارتفاع به شما کمک میکند تا راحت تر به انجام امور خود بپردازید.

سازگار با فناوری G-SYNC و AMD FreeSync

این صفحه نمایش به دلیل داشتن فناوری G-SYNC و AMD FreeSync و نرخ نوسان 160 هرتزی، گیمر ها میتوانند به راحتی بازی ها را با وضوح و سرعت بالا و بدون حتی افت کیفیتی تجربه کنند. 

مانیتور بنکیو مدل EX3203R

مانیتور 32 اینچ بنکیو

قابلیت ها :

  • AMD FreeSync 2
  • Brightness Intelligence Plus
  • حذف پرش تصویر

EX3203R دارای پنل VR ، صفحه نمایش 32 اینچی و رزولوشن 2560 در 1440 میباشد. این صفحه نمایش از HDR و FreeSync پشتیبانی میکند که میتواند خروجی تصویر خوبی را برای گیمرها ایجاد میکند.

مانیتور ایسر مدل Predator X34

مانیتور 34 اینچ ایسر

مانیتور های منحنی جایگزین پنل های تخت قدیمی شدند. منحنی بودن پنل ها باعث ایجاد زاویه دید بیشتر و بهتری نسبت به نسل قبل یعنی همان پنل های تخت شده است. پس جای تعجب ندارد که گیمرها مشتاقانه برای کار خویش از این مانیتورها استفاده می کنند.

Predator X34 یک نمونه بسیار عالی از مانیتور های خمیده محسوب میشود که دارای ویژگی های خاصی برای گیمر ها میباشد. این صفحه نمایش 34 اینچی دارای رزولوشن 3440 در 1440 با نرخ بازسازی 120 هرتز و دارای فناوری G-Sync است. 

همچنین بخوانید  معرفی بهترین تلویزیون ال جی 2022 مدل NANO96

بهترین نمایشگر را کدام برند تولید میکند؟

در واقع می توان گفت که هیچ برندی نمی تواند کاملترین صفحه نمایش را تولید کند. به همین جهت سعی کرده ایم در این لیست تعداد مختلفی از تولید کنندگان مانیتور را در اختیار شما بگذاریم. با این اوصاف مواردی نیز وجود دارد که میتوان به آنها به عنوان یک تولید کننده صفحه نمایش اعتماد کرد. برای مثال مانیتور های دل با سال ها تلاش، سعی بر تولید یکی از بهترین نمایشگر ها را داشته است، که البته میتوان گفت در این عرصه نیز موفق بوده است و بسیاری از گیمر ها نیز به دلیل نوع صفحه نمایش و ویژگی های خاص آن به استفاده از این مانیتور روی آورده اند.

کدام سایز مانیتور برای ما مناسب تر است؟

در واقع انتخاب سایز مانیتور بستگی به نوع کار شما دارد و میتواند از 24 تا 32 اینچ متغیر باشد. با این حال برای گیمرها، ادیتورها و یا گرافیست ها توصیه میشود از صفحه نمایش با کیفیت بالا و 27 اینچ استفاده کنند.

چه مانیتورهایی برای بازی مناسب ترند؟

سایز نمایشگر را میتوان یکی از مهمترین دلایل انتخاب گیمرها به عنوان مانیتور خود دانست. زیرا مانیتورهایی عریض باعث ایجاد تمرکز و کنترل بیشتر کاربران در بازی میشود. علاوه بر آن داشتن رزولوشن 4K میتواند احساس دلپذیری را به کاربران در حین انجام بازی بدهد.

همچنین باید به این نکته توجه داشت که مانیتورهای حرفه ای به فناوری FreeSync و G-Sync مجهز میباشند، که با استفاده از این فناوری نرخ بازسازی تصویر را به حداقل میرسانند.

 

 

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *