تبلیغات

تبلیغات

آیا گوشی‌های برند سامسونگ بی‌رقیب هستند؟

samsung

سال‌هاست که کره‌ای‌ها مهمان خانه‌های ما هستند؛ چه یانگوم در جواهری در قصر باشند، چه جومونگ و چه گوشی‌های برند سامسونگ که می‌تواند دنیا را در یک وسیله کوچک جا بدهد. برند سامسونگ البته فقط در ایران محبوب نیست؛ بلکه بیشترین سهم بازار گوشی‌های هوشمند در دنیا را هم در اختیار دارد!

اما چرا یک برند کره‌ای و آسیایی توانسته از رقیب گردن گلفتش اپل جلو بزند؟ چه چیزی باعث شده حتی خیلی از آمریکایی‌ها هم ترجیح بدهند از گوشی کره‌ای به جای محصول آمریکایی استفاده کنند؟ در ادامه این مطلب، به سراغ این ابرقدرت کره‌ای رفته‌ایم و دلایل محبوبیت آن، مزایا و معایب و ویژگیهای دیگرش را بررسی کرده‌ایم:

سامسونگ، چطور تبدیل به سوپرمن کره شد؟

اگر اهل دیدن فیلم و سریال‌های کره‌ای باشید؛ حتما دیده‌اید که تقریبا هیچ کس از گوشی همراهی به جز سامسونگ استفاده نمی‌کند! البته همراهی مردم کره تنها دلیل پیشرفت این برند نیست. شرکت سامسونگ با استفاده از تکنولوژی‌های روز و تولید مدل‌های بسیار زیاد برای همه اقشار جامعه و پوشش دادن نیاز همه افراد؛ توانسته تبدیل به سوپرمن این کشور آسیای شرقی شود! اما کدام ویژگی‌های مثبت توانسته‌اند تولیدات این برند را به این جایگاه خارق العاده برسانند؟

نوآوری‌:

گوشی‌های این برند معمولا دارای بهترین ساخت و استفاده از قابلیت‌های ویژه هستند. چند برند دیگر را می‌شناسید که گوشی‌هایش مجهز به شارژ بیسیم داخلی، قابلیت‌های ضد آب، حس گر قلب و اثر انگشت و سنسور تشخیص عنبیه چشم باشند؟ البته نمایشگرهای بی‌نظیر سامسونگ را هم نباید از یاد برد! خیلی از کارشناسان معتقدند که نمایشگرهای گوشی سامسونگ، بهترین نمایشگرهای تلفن همراه هستند. استفاده از صفحات نمایش OLED و منحنی اولین بار توسط این شرکت انجام شد.

اگر از موبایل خود برای دیدن فیلم و سریال یا بازی کردن استفاده می‌کنید؛ گوشی‌های سامسونگ بهترین گزینه‌ای است که می‌توانید در اختیار داشته باشید تا همه تصاویر را با جزئیات دقیق و واضح تماشا کنید.

کاربری ساده:

اگر همیشه از اندروید استفاده می‌کنید؛ خرید گوشی آیفون و کار کردن با ios برایتان چندان ساده نخواهد بود. اما اگر تجربه کار با گوشی‌های اپل را داشته باشید؛ خیلی سریع می‌توانید به محیط سامسونگ هم عادت کنید چرا که تجربه کاربری این گوشی‌ها به شدت ساده‌سازی شده‌اند و شما به انواع منوها دسترسی بسیار سریع و آسانی خواهید داشت.

توجه به نظرات مصرف کنندگان:

یکی از ویژگی‌هایی که سامسونگ با آن شناخته می‌شود؛ توجه به نظرات مشتریان است. این برند تغییرات زیادی را در گوشی‌های خود به وجود می‌آورد تا دقیقا مطابق با نیاز مشتری طراحی شوند. انتقال اسکنر اثر انگشت و امکان ارتقای حافظه از ویژگی‌هایی بودند که سامسونگ به دلیل درخواست مشتری‌ها در تلفن همراه خود اعمال کرد.

همچنین بخوانید  دیجیتال مارکتینگ در ایران

معایب سامسونگ:

با توجه به نیازهای ویژه هر فرد و انتظاری که از یک گوشی هوشمند دارد؛ می‌توان معایبی را برای هر تلفن همراه پیدا کرد. اما اصلی‌ترین مشکلی که کارشناسان و افراد مختلف درباره گوشی‌های سامسونگ به آن اشاره می‌کنند؛ قیمت نسبتا بالای محصولات این برند نسبت به نمونه‌های مشابه از برند شیائومی و هوآوی است. همچنین گوشی‌های سامسونگ همیشه به عنوان محصولات برند محور شناخته می‌شوند و در نتیجه در گوشی‌های میان رده سامسونگ کیفیت بالای نمایشگر حفظ شده اما پردازنده‌ها دچار ضعف هستند.

گوشی سامسونگ برای چه افرادی مناسب است؟

این گوشی‌های کره‌ای، صفحات نمایشگر بسیار باکیفیتی دارند و در نتیجه برای افرادی که به این ویژگی اهمیت می‌دهند؛ بسیار مناسب هستند. طراحی ظریف و بسیار بادوام این گوشی‌ها هم باعث شده که برای افرادی که زیاد از گوشی استفاده می‌کنند و تلفن همراهشان زیاد به زمین می‌افتد؛ مناسب باشند.

گوشی‌های سری M سامسونگ، با تمرکز روی عملکرد باتری تولید شده‌اند و به همین علت، برای افرادی که روی این موضوع حساس هستند مناسب هستند. همچنین گوشی‌های پرچم دار این برند از کیفیت دوربین فوق‌العاده برخوردار هستند و یکی از انتخاب‌های عالی برای بلاگرها و تصویربرداران می‌باشند.

گوشی سامسونگ را از کجا بخریم؟

گوشی‌های این برند تنوع بسیار زیادی دارند و به همین دلیل خرید آنها نیازمند دقت و توجه کافی است. این تلفن‌های همراه در بسیاری از فروشگاه‌ها به صورت دست دوم و یا غیر اورجینال فروخته می‌شوند و به همین دلیل ممکن است خیلی زود از کار بیفتند. برای جلوگیری از این مشکلات، بهتر است خرید خود را از فروشگاه اینترنتی آلین لند انجام دهید. این فروشگاه یکی از معتبرترین عرضه کنندگان محصولات دیجیتالی،‌ کالاهای سوپرمارکتی، لوازم خانه و آشپزخانه و… است و کالاهای خود را با ضمانت اصالت کالا به شما عرضه می‌کند.

در صورت خرید از این فروشگاه می‌توانید کالای مورد نظر را بدون پرداخت هزینه ارسال و تنها در کسری از ساعت درب منزل تحویل بگیرید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *