تبلیغات

تبلیغات

ترموگراف ویراترکر، راز موفقیت تاجران امروزی

termograph

اگر صادرکننده باشید احتمالا اسم ترموگراف یا دیتالاگر به گوشتان خورده است، این دستگاه های کوچک راه حل مشکلات بزرگ صادرکنندگان هستند. این دستگاه در حال حاضر در انواع مختلفی وجود دارد. از انواع این دیتالاگر می توان به ترموگراف تستو، ویراترکر، سم، کیمو، بنتچ، یونیتی، مارمونیکس و برنا فراگرد اشاره کرد. از تمامی این دستگاه های موجود، ترموگراف یکبار مصرف کارایی بیشتری برای صادرات دارد.

تجار و صادرکننده های کالاهای فساد پذیر (محصولات کشاورزی، موادغذایی، دارویی و… ) با مشکلات زیادی مانند فساد، سرقت، گم شدن و دیر رسیدن محموله روبرو هستند که همین موارد باعث ورشکسته شدن آن ها می شود.

اگر یک صادرکننده تازه کار هستید یا سال های زیادی هست که به کار صادرات مشغول هستید ولی همچنان با این مشکلات درگیر هستید، این مقاله برای شماست.

از یک تهدید واقعی تا موفقیت در صادرات با ترموگراف دما

یک شب که در یک دورهمی خانوادگی حضور داشتم یکی از اقوام که مدیریت لجستیک یه شرکت مدیریت صادراتی موفق و معروف است. از شکست تا موفقیت های حال حاضر شرکتشان تعریف می کرد. این طور می گفت که بعد از چند بار صادرات میوه به کشورهای مختلف یک قرارد داد سنگین با کشور امارات می بندند، که چند تن بار میوه مختلف از جمله هندوانه، فلفل سبز و… بود. با اینکه مثل دفعات قبلی تمام جوانب را در نظر گرفته بودند و همه مجوزها و گواهی ها بررسی شده بود، به مشکل بزرگی برخورد کردند و در نتیجه خسارت سنگینی به شرکت وارد شد و شرکت تا مرز ورشکستگی رفت.

نقص در سیستم سرمایشی کانتینر یخچالدار در طی مسیر به علت گرمای شدید منطقه، باعث از بین رفتن قسمت عظیمی از محموله شده بود. درنتیجه هم مقدار قابل توجهی بار فاسد شده و خسارت سنگین روی دستشان مانده بود، هم یک مشتری بالقوه را از دست داده بودند.

این مشکل و تبعاتش شرکت را وادار کرد به دنبال یک راه چاره باشند. تنها راه برای جلوگیری از وقوع دوباره این مشکل، وجود دستگاهی بود که بتواند دما و رطوبت بار را به همراه موقعیت مکانی آن، در مواقع مورد نیاز هشدار دهد.

در نهایت با بررسی های زیاد به دیتالاگری ایرانی، با ویژگی های منحصر به فرد به نام ترموگراف دما ویراترکر رسیدند.

ترموگراف

 

چرا ترموگراف ویراترکر؟

شرکت در ابتدا ترموگراف های مختلفی رو مورد بررسی قرار داد، اما هر کدام از دستگاه هایی که به آن ها معرفی می شد یک سری معایب داشتند، برای مثال مدل آنلاین تستو با اینکه قابلیت ارسال اطلاعات از راه دور داشت ولی قیمت بالایی داشت و تهیه این دستگاه برای تعداد زیادی کانتینر صرفه نداشت، همچنین قابلیت ردیابی نیز در آن وجود نداشت. این مدل ازدیتالاگر بیشتر برای سردخانه، بیمارستان و .. استفاده می شد. نمونه های یکبار مصرف هم مانند ترموگراف مارمونیکس و Az با اینکه قیمت مناسبی داشتند، اما سیستم هشدار آنلاین نداشتند. این دیتالاگرهای یکبار مصرف بیشتر به منظور اطمینان خریدار از سالم بودن محموله قرار داده می شوند، و زمانی که بار به دست خریدار رسید، با اتصال دیتالاگر به موبایل یا کامپیوتر، اطلاعات سفر صادراتی را بررسی می کنند. در نهایت شرکت با بررسی های مختلف ترموگراف آنلاین ویراترکر را انتخاب کردند.

همچنین بخوانید  صرافی ارز دیجیتال DEX چه ویژگی‌هایی دارد؟

دلیل انتخاب ترموگراف ویراترکر توسط این شرکت مدیریت صاداراتی به دلیل ویژگی هایی است که در ادامه ذکر شده است:

سنسور قوی به منظور اندازه گیری دما و رطوبت در محدوده -30 تا +50 درجه سانتی گراد

ردیاب بسیار قوی با موقعیت یابی با خطای کمتر از 10 متر

سیستم هشدار از راه دور در صورت خروج از مسیر مشخص شده یا خروج از محدوده دمایی و رطوبتی تعیین شده

ثبت اطلاعات دائمی در پنل کاربری و ایجاد دسترسی برای چندین نفر

باتری قوی 16 هزار میلی آمپری با کارکرد 90 روز بدون نیاز به شارژ مجدد

قیمت به صرفه و رقابتی

طراحی یکبار مصرف متناسب با نیاز صادراتی

همچنین ویراترکر تیم پشتیبانی و مشاوره بسیار قوی نیز دارد که به صادر کنندگان و شرکت های صادراتی کمک بزرگی در انتخاب بهتر و آسان تر می کند.

جمع بندی

با توجه به تهدیدهای موجود در مسیرهای صادراتی، برای کسب اطمینان بیشتر از ایمنی و سلامت محصولات، استفاده از دستگاه ترموگراف آنلاین بسیار ضروری است. با استفاده از این دستگاه می توان از وضعیت محموله در طول سفر صادراتی اطمینان حاصل کرد و از مشکلاتی همچون از دست رفت ،سرقت و گم شدن محموله جلوگیری کرد و در نهایت به موفقیت های بیشتر و برترهای بارزتر نسبت به رقبای خود دست پیدا کرد.

منبع : سایت ویراترکر

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *