تبلیغات

تبلیغات

معرفی برترین سایت های فروش موبایل در دنیا

shop

افراد زیادی هستند که تمایل به خرید کالاهای مورد نیازشان از وب‌سایت‌های خارجی دارند. همچنین در این سایت‌ها اطلاعات روز گوشی‌های موبایل در کمترین زمان ممکن آپدیت می‌شود و بسیاری از طرفداران حوزه‌ی تکنولوژی علاقه‌مند به پیگیری این اخبار هستند. در این مطلب قصد داریم تا برترین سایت های فروش موبایل در دنیا را به شما معرفی کنیم.

وب‌سایت آمازون: برترین سایت های فروش موبایل در دنیا

آمازون هیچ مجموعه‌ای از برند خاصی گوشی هوشمند ندارد. در این وب‌سایت می‌توانید گوشی‌هایی از برندهایی مانند ال‌جی، ایسوس، شیائومی و غیره پیدا کنید؛ ولی اگر به دنبال جدیدترین گلکسی سامسونگ یا اپل هستند، باید بدانید که آمازون اغلب کمی دیر وارد بازی می‌شود.  

به‌جای آن تمرکز این وب‌سایت بر روی گوشی‌های ارزان قیمت‌تر و متناسب با بودجه مخاطبان است. در واقع این وب‌سایت ایده پرداخت 1000 دلار برای یک گوشی هوشمند جدید را نمی‌پذیرد. از آنجا که دستگاه‌های این شرکت ارسال رایگان به بسیاری نقاط دارند پس اگر در کشورهای خارجی باشید، سریعاً می‌توانید تلفن جدیدتان را از شرکت دریافت کنید.

Best Buy

Bset Buy یکی از برترین سایت های فروش موبایل در دنیا است که هم امکان خرید آنلاین و هم امکان خرید فیزیکی را برای کاربران خود فراهم ساخته است..

Best Buy دارای یک مجموعه خارق‌العاده از گوشی‌های هوشمند (چه گوشی‌های گران قیمت و چه اقتصادی) است. این وب‌سایت نمایندگی مجاز شرکت‌های اصلی در ایالات متحده است؛ بنابراین اگر به عنوان مثال قصد دارید تا یک حساب جدید Verizon یا AT&T باز کنید، می‌توانید اینکار را در Best Buy انجام بدهید بدون آنکه نیاز باشد تا به مکان حامل بروید.

برترین سایت های فروش موبایل

کارکنان Best Buy همگی دانش خوبی در زمینه گوشی‌های موبایل دارند، جالب است بدانید شما می‌توانید برند خاصی از گوشی‌های موبایل را درست در روز معرفی‌شان از این فروشگاه به صورت آنلاین خریداری کنید.

Walmart

Walmart وبسایتی است که فاصله بین آمازون و Best Buy را پر می‌کند.

درست همانند آمازون، walmart یک وبسایت آنلاین برای ارائه گوشی‌های اقتصادی است ولی در آن می‌توانید انواع گوشی‌های گران قیمت از برندهای برتر مانند اپل یا آخرین گلکسی‌های سامسونگ را نیز به سادگی پیدا کنید.

همچنین به دلیل مذاکرات والمارت با تولیدکنندگان موبایل، گوشی‌های هوشمند این وب‌سایت با کمی تخفیف نسبت به دیگر رقبا ارائه می‌شود. شاید به همین دلیل است که همگی آن را جزء برترین سایت های فروش موبایل در دنیا می‌دانند.

به‌علاوه، والمارت جزء آن دسته از فروشگاه‌های آنلاینی است که هم امکان خرید اینترنتی و هم خرید حضوری را برای کاربران فراهم کرده است.

همچنین بخوانید  اسپلیت : محبوب‌ترین دستگاه تهویه هوای مطبوع

اپل: برترین سایت های فروش موبایل در دنیا  

کاملاً واضح است که اپل آنلاین و فروشگاه‌های ارائه دهنده گوشی‌های اپل برای هرکسی مناسب نیست. برای مثال اگر شخصی بخواهد که گوشی اندرویدی بخرد، رفتن به Apple Store تنها وقت تلف کردن است ولی اگر جزء طرفداران آیفون باشید، بهترین مکان برای خرید گوشی آیفون خواهد بود.

اپل یکی از بهترین تجربه‌های خرده‌فروشی در این جمع‌بندی را دارد. فروشگاه‌های اپل همگی طراحی بی‌نظیری دارند، کارمندان آن در زمینه گوشی‌های هوشمند تجربه و دانش کافی را دارند و اگر شما بخواهید آیفون خود را تعمیر کنید، بهترین مکان، رفتن به Apple Store است.

اگر تصمیم به خرید آیفون درست در روز ارائه آن را دارید، فروشگاه‌های اپل بهترین مکان برای انجام این کار هستند، چرا که بیشترین واحد از گوشی مدنظرتان را در اختیار دارند. همچنین فروشگاه‌های آنلاین اپل نیز بهترین وب‌سایت های فروش اپل در سراسر دنیا به شمار می‌آیند.

Gazelle: برترین سایت های فروش موبایل در دنیا

اگر قصد ندارید تا برای یک گوشی هوشمند جدید هزینه گزافی پرداخت کنید، ولی به دنبال دستگاه جدیدی هستید، پیشنهاد ما به شما Gazelle است.

Gazelle یک فروشگاه آنلاین برای گوشی‌های دست دوم است. فرض کنید که قصد خرید یک آیفون جدید را دارید، می‌توانید به‌جای خرید آیفون جدید با قیمت کامل سری به وب‌سایت Gazelle بزنید و آیفون دست دوم را با قیمت ارزان‌تر از شخص دیگری خریداری کنید. Gazelle به شما این اطمینان را می‌دهد که گوشی‌های دست دوم ارائه شده در آن به خوبی کار می‌کنند و قیمت آن‌ها براساس شرایطشان و ارزش واقعی‌شان است. از همه بهتر، شما می‌توانید از Gazelle برای خرید آخرین مدل گوشی‌های هوشمند مانند آیفون و گوشی‌های اندرویدی استفاده کنید، بدون آنکه نیاز باشد تا برای نسخه جدید هفته‌ها یا ماه‌ها صبر کنید.

برترین سایت های فروش موبایل

جمع‌بندی کلی

در این مقاله سعی کردیم تا برترین سایت های فروش موبایل در دنیا را معرفی کنیم ولی با این وجود اقرار می‌کنیم که تعداد وب‌سایت های خوب فروش موبایل بسیار بیش از تعداد نام برده شده در این مطلب است. برای مثال می‌توان به فروشگاه‌های آنلاین چینی تاوباو (TaoBao)، جی دی (JD)، تی مال (Tmal)، سانینگ (Suning) و دانگ دانگ (DangDang) نیز اشاره کرد.

منبع: http://fna.ir/2h6c9

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *