تبلیغات

تبلیغات

تولیدی پارس رزم تولید کننده لباس های رزمی

pars-razm2

لباس تکواندو

مهمترین جزء ورزشی تکواندو لباس ورزشی است. همانطور که برای موفقیت در هر کاری به ابزار و تجهیزات نیاز دارید ، در این ورزش به لباس تکواندو نیز نیاز دارید.

پوشاک مهمترین نقش را در این زمینه ایفا می کند حرکت سریع یکی از مواردی است که شما را به یک تکواندوکار حرفه ای تبدیل می کند یعنی تمرین حرکت سریع فقط یک لباس تکواندو حرفه ای امکان پذیر است و این را فقط می توان انجام داد.

البته اگر جوان هستید و بدن شما دائما در حال رشد است یا فقط می خواهید ورزش کنید ، پیشنهاد می کنم لباس های تکواندو مبتدی  بخرید. زیرا ممکن است ورزش مورد علاقه شما نباشد و با خرید لباس های حرفه ای ضرر می کنید. بنابراین حتماً برای شروع یک لباس معمولی بخرید. سبک های مختلفی برای تکواندو وجود دارد ، بنابراین اگر حرفه ای هستید ، باید برای هر سبک یک فرم تکواندو مخصوص تهیه کنید.

پیشنهاد می کنم تا زمانی که کمربند تکواندو قرمز و آبی نمی بندید و سطح خود را بالا نمی برید ، نباید استایل مخصوص سبک خود را بپوشید ، بلکه باید لباس تکواندو معمولی خود را بپوشید. برای انجام ورزش نیازی به این لباس ندارید ، اما برای مسابقات منطقه ای و کشوری باید از لباس تکواندو استفاده کنید.

یین یانگ معتقد است که جهان از سه شکل هندسی تشکیل شده است: یک دایره ، یک مربع و یک مثلث. به همین دلیل ، دایره کمربند پوشاک شلوار مربع و یقه پیراهن مثلث یقه هفتگی لباس تکواندو است.

پارس رزم

اگر شما هم به ورزش تکواندو علاقه دارید و می خواهید مجموعه ای از لباس های تکواندو را برای خود خریداری کنید اما به دلیل تنوع زیاد مدل ها و قیمت ها در خرید این لباس ورزشی مشکل دارید اصلا نگران نباشید میتوانید لباس تکواندو را از تولیدی پارس رزم تهیه کنید.

لباس کاراته

دوگی یا کاراته گی  نام رسمی ژاپنی برای پوشاک مورد استفاده در کاراته است. لباس کاراته شباهت زیادی به لباس جودو دارد. اما موادی که برای بریدن پارچه استفاده می شود سبک تر از پارچه جودو است. با توجه به ماهیت کاراته و تکنیک های مورد استفاده در آن ، نیازی به استفاده از لباس های ضخیم و درشت نیست.

از سوی دیگر گاهی اوقات دوگی ها مانند پیراهن تابستانی نازک هستند که می توانند در هنگام مبارزه پاره شوند نوع پارچه ای که برای دوخت کاراته استفاده می شود کیفیت پارچه را تعیین می کند. نکته این است که نوع پارچه  برش و دوخت نباید به هیچ وجه حرکت کاراته کار را محدود کند.

همچنین بخوانید  خرید آنلاین انواع کتاب درسی و دانشگاهی

پارس رزم

لباس کاراته در طیف گسترده ای از رنگ ها موجود است اما رنگ استاندارد در همه کشورها سفید است. لباس کاراته از پیراهن ، شلوار و کمربند مطابق برش طرح ژاپنی تشکیل شده است.

روشهای سنتی مختلفی برای تای لباس کاراته وجود دارد. هدف از تا زدن لباس این است که آن را به بالای درز وصل کنید تا شکسته نشود و بنابراین نیازی به اتو کردن ندارد زیرا لباس کاراته را از درز تا میزنند.

به لباس های کاراته خود افتخار کنید لباس کاراته غرور پنهان و خالص شماست. در واقع لباس کاراته به ویژه کمربند شما محترم است به عنوان مثال در باشگاه نباید دستان خود را با کمربند بشویید و به دستشویی بروید.

هرگز کمربند خود را رها نکنید و لباس کاراته را با وقار و ارزش بپوشید و با احتیاط و صبر تا کنید. لباس های کاراته را نشکنید مچاله و چروک نکنید

استاد بزرگ های کاراته لباس های خود را با احتیاط و احترام می پوشیدند و همیشه آنها را با دست می شستند. به همه کاراته ها توصیه می شود لباس های خود را تا آنجا که ممکن است شستشو داده و در خشک کن یا ماشین لباسشویی رها نکنند بهترین کیفیت و سایزهای لباس کاراته را میتوانید از پارس رزم تهیه کنید.

اویاما معتقد است که شستن لباس های کاراته با دست دو هدف دارد. اول این که لباس ها تمیز و مرتب هستند  و دوم این که شستن تخلیه و خشک کردن لباس کاراته شما تلاش زیادی می طلبد بنابراین شستن لباس ها را می توان بخشی از تمرینات کاراته دانست.

لباس نینجا

لباس نینجا رنگ اصلی لباس نینجا سیاه بود زیرا برنامه ها و عملیات رزمی بیشتر در تاریکی و شب انجام می شد. اما امروزه که نینجا به عنوان یک ورزش در نظر گرفته می شود رنگ های دیگر لباس ها نیز خاص یا جلوه نمایشی است پارس رزم تولید کننده بیست ساله لباس نینجا.

لباس نینجا از کابوکی جایی را نشان می دهد که عروسک ها رنگ مشکی داشتند و دیده نمی شدند. لباس های نینجا برای ما ماسک سیاه پیراهن شلوار کمربند و کفش مشکی است همه آنها آنقدر نرم هستند که هنگام حرکت هیچ سر و صدا ایجاد نمی کنند.

قسمتی از لباس اصلی نینجا به نام هاکیما وجود دارد. هاتوری هانزو یک شال مشکی بزرگ بر تن داشت که آن را ردای مخفی نامید.

پارس رزم

لباس نینجا Shinobi Show Kozo نام دارد. گره های نینجا در مفاصل حرکت فرد نرم صدا را کاهش می دهد و برای جلوگیری از خونریزی در هنگام آسیب استفاده می شود. اگرچه از لباس نینجا به طور سنتی استفاده می شود ، اما در شب استفاده می شود. می توان آن را زیر نور ماه یا چراغ قوه مشاهده کرد.

همچنین بخوانید  بهترین جلوبندی سازی در شرق تهران

بنابراین ، قهوه ای ، خاکستری یا قرمز در شب استفاده می شود. طبیعت قرمز و مشکی لباس نینجا در شب به این دلیل است که هیچ نوری نمی تواند رنگ قرمز را تعیین کند و در شعله های آتش این رنگ برای دشمن قابل مشاهده است و رنگ خونی تولید می کند که دشمن نینجا را بیشتر می ترساند.

سربازان یونانی نیز از این ترفند استفاده کردند تا دشمن متوجه خون و نقاط ضعف آنها نشود این روش “سانمن جیتسو” نام دارد و به معنی روش “درب مغزی” است.

رنگهای عمومی و جهانی برای لباسهای نینجا لباس مشکی رسمی برای تمرین باشگاه مسابقات نمایش و دویدن شب لباس سفید مانند مناطق سفید برفی برای کار در طبیعت برفی و قطبی لباس آبی تیره در مناطق رودخانه یا ساحل استفاده می شود لباس چریکی استتار برای عملیات در جنگل ها و مناطق با رنگ های مختلف سبز و کمی قهوه ای استفاده می شود لباس خاکی قهوه ای روشن این لباس در مناطق کوهستانی و کویری نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *