تبلیغات

تبلیغات

از کجا وارد دنیای هک و امنیت بشم؟

neolearn

اگر شما هم جز آن دسته از افراد هستید که همیشه همگام با تکنولوژی عاشق پیشرفت بودند و دوست داشتید با هک و امنیت آشنا بشید الان یه موقعیت خیلی مناسب در اختیارتون قرار گرفته که متیونید به صورت رایگان وارد دنیای هک و امنیت بشید پس این فرصت رو از دست ندید و همین الان شروع کنید

چرا آموزش های نئولرن رایگان هستند؟

اکثر دوره های موجود در سایت نئولرن رایگان هستند و رایگان بودن این آموزش ها به معنی بی کیفیت بودن محتوای آموزشی نیست و برعکس همه دوره ها دارای پشتیبانی هستند و مدرس هر دوره موظف هست که به تمام سوالات داشنجو های دوره پاسخ بدهد

پس آموزش رایگان به معنی بی کیفیت بودن آموزش نیست

هک رو از کجا شروع کنم؟

قبل از هر چیزی برای ورود به دنیای هک و امنیت شما نیاز دارید تا با مفاهیم اولیه هک آشنا بشید و در سایت نئولرن دوره های رایگان زیادی در این مورد وجود دارد که شما با توجه به علاقه خودتون میتونید توی هر کدوم ازین دوره های به صورت رایگان شرکت کنید.

دنیای هک

چطوری اینستاگرام رو هک کنم؟

امروزه در شبکه های اجتماعی  افراد زیادی هستند که دوره هایی با قیمت های گران با نام هک اینستاگرام  میفروشند و معمولا هم یک دوره بدون صدا که روی آن آهنگ بی کلام گذاشته اند را به شما تحویل میدهند و شما هم با تماشای آن فیلم ها سردگم می شوید! اما در این دوره ما بصورت کاملا پروژه محور و تخصصی و با زبان ساده به اصطلاحات هک اینستاگرام می پردازیم.

در این دوره، شما با دو نوع حمله (ساخت فیک پیج اینستاگرام/ کرک اکانت های اینستاگرام) آشنا می شوید و میتوانید خودتان به صورت عملی این دو نوع حمله را تست کنید و برای یادگیری بهتر تمرین کنید.ما به حملات فیشینگ و مهندسی اجتماعی و بعد از آن به اجرای حملات بروت فورس روی اکانت اینستاگرام یک شخص و…. می پردازیم.

دنیای هک

جهت شرکت در دوره تست نفوذ اینستاگرام به صورت رایگان روی این متن کلیک کنید

همچنین بخوانید  با این روش هم خودتان هم عزیزانتان را از پول بی نیاز کنید

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *