تبلیغات

تبلیغات

پرشین الیت | سیگنال خرید و فروش ارز دیجیتال

persian

تا همین چند سال پیش، اگر شما عبارت «ارز رمزنگاری­ شده» را به زبان می‌­آوردید، تصور می‌­شد که از نوعی ارز در یک سیستم بانکی جهانی زیرزمینی صحبت می­‌کنید؛ بانک‌هایی که در آن معامله­ گران کلاه دار سیاه­ پوش پشت رایانه‌های خود نشسته­‌اند و به این سیستم حکمرانی می­‌کنند! اما اکنون در مورد آن‌ها، نه تنها در بخش‌­های تجاری وب سایت­‌های روزانه یا نشریات مالی، بلکه در صفحه اول بسیاری از سایت‌­های تبلیغاتی هم می‌خوانیم و بیشتر بخش­‌های نشریات خبری به مواردی چون بیت ­کوین و سیگنال ارز دیجیتال اختصاص داده شده ­است. حوزه‌­های قضایی در سرتاسر جهان هم در حال وضع قوانین و مقرراتی هستند که به شرکت‌­ها اجازه می‌­دهد تا عرضه اولیه سکه (ICO ) یا صدور توکن­‌ها را آسان­ کنند.

ارز دیجیتال چیست؟

در اصل، ارز رمزنگاری­ شده، غیرمتمرکز است؛ به این معنی که یک بلاک چین مالی، توسط هیچ بانک مرکزی یا مقام پولی اداره نمی‌­شود. بلکه یک شبکه کامپیوتری همتا به همتا است که از ماشین‌­ها یا گره­‌های کاربران تشکیل شده ­است.

با استفاده از بلاک­چین­، عملاً یک پایگاه داده ­دیجیتالی (یک دفتر کل توزیعی) ایجاد می­‌گردد که از طریق رمزنگاری مدیریت می‌­شود. ارزهای رمزنگاری­ شده از قبیل بیت­کوین هم طی فرآیندی به نام استخراج در این چرخه حاصل می­‌شوند. استخراج به این معنی است که مثلاً در یک فرایند کامپیوتری تمام اطلاعات وارد­شده به بلاک چین بیت­کوین با استفاده از یک کد دیجیتالی بسیار پیچیده که در شبکه راه ­اندازی شکل گرفته ­است، از نظر ریاضی بررسی می­‌شود. محاسبات و ورودی­‌های آن به یک دفتر کل معاملات عمومی تبدیل می‌­گردد و هر معامله‌­ای به این شکل می‌­تواند از طریق رمزنگاری قابل ردیابی شود.

معامله‌­گران ارزهای رمزنگاری­ شده در سراسر جهان از سیستم‌­های سیگنال معاملات رمزنگاری در تصمیم‌­گیری‌­های حیاتی در خصوص اقدامات خود استفاده می‌­کنند؛ چرا که یکی از قوی‌­ترین و قابل اعتمادترین ابزارها برای انجام معاملات موفق رمزنگاری هستند. عموم معامله‌­گران متخصص هم توصیه می­‌کنند که به ­منظور تعیین مسیر پیش رو به نحوی از آن‌ها استفاده شود. امروزه انواع مختلفی از سیگنال ارز دیجیتال وجود دارد؛ برخی از آن‌ها به صورت رایگان و برخی دیگر با پرداخت هزینه در دسترس قرار می­‌گیرند. اما به خاطر داشته باشید که خدمات معتبری که دریافت می­‌کنید باید شامل اطلاعات مربوط به تنظیم سود و ضرر باشد.

انتخاب سیگنال ارز دیجیتال

در خصوص انتخاب سیگنال می­‌توان گفت که مهم­ترین گام در انتخاب نوع سیگنال کریپتو، تعیین اهداف معاملاتی است. به‌علاوه همیشه به ­خاطر داشته ­باشید که سرویسی را انتخاب کنید که استفاده از آن برای شما آسان باشد و متناسب با اهداف شما باشد. همچنین بهتر است به‌خاطر داشته ­باشیم که برای عملکرد بهتر حتی می‌­توان از بیش از یک سرویس، خدمات دریافت­ کرد و یا می‌­توان از انواع سیگنال­‌های موجود مانند سیگنال‌­های خودکار و دستی برای معامله بهتر استفاده کرد.

همچنین بخوانید  گوشی شما چطور زیباتر می‌شود؟

نحوه عملکرد سیگنال ارز دیجیتال

سیستم‌­های سیگنال معاملات ارز دیجیتال متفاوت هستند و بر اساس تحقیقات مختلف در بازار عمل می­‌کنند، اما معمولاً دو راه اصلی برای شناخت سیگنال­‌ها وجود دارد که متخصصان این بازار از آن بهره می‌­برند؛ آن دو، تحلیل بنیادی و تکنیکی هستند. اولین مورد برای شناخت روند تغییرات بازار ضروری است و مورد دوم برای تصمیم‌­گیری و سرمایه ­گذاری در شرایط پرنوسان لازم است.

علل افزایش تقاضای سیگنال ارز دیجیتال

بسیاری از بانک‌­های بزرگ دنیا در حال حاضر پول خود را صرف همکاری با مشتریان فعال در توسعه ارزهای رمزنگاری­ شده می­‌کنند؛ از جمله بانک آمریکا. باید به­ خاطر داشت با وجود این که ارزهای رمزنگاری­ شده ممکن است یک فرصت مفید به نظر برسند، اما بدون اشکال هم نیستند. برخی از معایب بزرگی که باید در نظر گرفته ­شوند عبارتند از: امنیت سایبری، عدم نظارت و آموزش دقیق، شناوری ارزش، فقدان ارزش ذاتی، مشکلات پایداری زیرساخت­‌ها و…

با افزایش محبوبیت سرمایه­ گذاری در ارزهای رمزنگاری­ شده، افراد بیشتری مایل به انتخاب گزینه مناسب هستند. بنابراین، بسیاری از کسانی که تا پیش از این به روش سنتی سرمایه­ گذاری می­‌کردند هم به ارزهای رمزنگاری­ شده روی آورده‌­اند. این به معنای تجارت کمتر برای بانک‌­ها و شرکت‌­های سرمایه­ گذاری فیزیکی است که به خودی خود پیامدهای گسترده­‌ای دارد. با این حال، از آنجا که ارزش ارزهای رمزنگاری­ شده با کالای فیزیکی پشتیبانی نمی‌­شود، سرمایه­‌ گذاری در این حوزه می­‌تواند بسیار غیرقابل پیش‌­بینی باشد و این یکی از دلایلی است که این ارزها نمی‌­توانند جایگزین یک بانک محلی باشند. ارزهای رمزنگاری شده مدتی است که مورد بحث قرار گرفته‌­اند و در حال حاضر به عنوان ابزارهای مالی مطرح می‌­شوند که برای متخصصان جذابیت دارد.

مهمترین ویژگی‌های ارز رمزها چیست؟

ارزهای رمزنگاری شده (برای مثال بیت­کوین) دارای ویژگی‌­های ساده، بسیار مفید و در عین حال مختل­ کننده هستند که به آرامی، اما به‌صورت پیوسته با نحوه عملکرد سیستم مالی سنتی تداخل پیدا کرده­‌اند؛ از جمله:

  1. سودآوری در فعالیت‌های اقتصادی: در حال حاضر یک صنعت کامل در زمینه ارزهای رمزنگاری­ شده به‌وجود آمده­ است که توسط مؤسسات نظارت جهانی بر همه مبادلات سکه‌­های دیجیتال در سراسر جهان نظارت می­‌کنند. سرعت رشد صنعت ارزهای رمزنگاری­ شده چشم­گیر است؛ برای مثال بیت­کوین (معروف­‌ترین این ارزهای رمزنگاری­ شده) در حال حاضر به بسیاری از افراد و شرکت‌­ها امکان توسعه و شکوفایی داده ­است.
  2. فرصت رشد برای کشورهای دارای بانک‌­های ضعیف: بیش از یک سوم جمعیت جهان به خدمات اولیه بانکی مناسبی دسترسی ندارند که بتواند در صورت بروز بحران مالی به آن‌ها کمک کند. این افراد که در بیشتر موارد از نظر مالی محروم هستند، معمولاً به شیوه‌­های وام‌­دهی مشکوک و خطرناک با نرخ بهره­‌های عجیب متوسل می‌­شوند. در حال حاضر این سیستم مالی جدید، امکان استفاده از ارزهای رمزنگاری­ شده را تسهیل کرده و آن‌ها را به مخاطبان بیشتری نزدیک کرده ­است.
  3. هزینه‌­های پایین تراکنش: از آنجا که بازار ارزهای رمزنگاری ­شده و بلاک چین نیاز به ساختمان‌­ها و مراکز فیزیکی معامله ندارند، هزینه­‌های مربوط به معاملات آن‌ها به حداقل رسیده­ است. نیازی به پرداخت دستمزد کارکنان، قبوض آب و برق یا اجاره هم نیست. این امر به نوبه خود افراد بیشتری را تشویق می­‌کند تا به این ابزارهای مالی جدید اعتماد کنند و معامله را آغاز نمایند.
  4. افزایش شفافیت معاملات: از آنجا که همه معاملات بلاک­چین و ارزهای رمزنگاری شده، خودکار و دیجیتالی هستند، همه آن‌ها در یک دفترکل جهانی ردیابی می­‌شوند. بهترین مسئله در مورد این موضوع این است که دفترها و حساب­‌ها نمی‌­توانند توسط افراد یا شرکت‌­ها مورد استفاده قرار گیرند و خطر کلاهبرداری و فساد را تا حد زیادی کاهش می‌­دهد.
  5. رشد کارآفرینی: فناوری بلاک­چین و ارزهای رمزنگاری­ شده می‌­تواند به کارآفرینان کمک­ کند تا پرداخت‌­ها را با ارزهای جهانی و به راحتی انجام دهند. مثلاً BitPesa یکی از این شرکت­‌هایی است که به صاحبان مشاغل در آفریقا کمک می‌کند تا با شرکت­‌های اروپایی، آمریکایی و آسیایی معاملات مالی انجام دهند. هدف این است که به مشاغل کوچک و متوسط ​​در همه جا کمک مالی شود تا ارتباط مالی آزاد و بهتری با بقیه جهان داشته­ باشند.
همچنین بخوانید  معرفی سایت وب آینده؛ رسانه آموزش آنلاین سئو سایت

پرشین الیت

ما در مجموعه­‌ی نخبگان پارسی (پرشین الیت) تلاش می­‌کنیم تا اطلاعات جامعی در خصوص هر یک از انواع روش‌­ها و استراتژی‌­ها عرضه­ کنیم. فعالیت اصلی این مرکز، فروش سیگنال دقیق ارز دیجیتال، سیگنال خرید و فروش ارز دیجیتال، سیگنال فیوچرز ارز دیجیتال، سیگنال فیوچرز بایننس، سیگنال فیوچرز کوکوین، معرفی و عرضه سیگنال شت کوین، سیگنال بیت کوین و اتریوم، و… است. ما همواره تلاش می­‌کنیم تا مجموعه کامل و به ­روزی از سیگنال ارز دیجیتال را آماده­ کرده و با ارائه‌­ی تحلیل­‌های جامع به مشتریان خود، آن‌ها را در فرایند خرید و فروش ارزهای دیجیتال یاری دهیم. در مجموعه­ی پرشین الیت کلیه اطلاع ­رسانی‌­ها به روش اس­ام­اس و ایمیلی انجام­ می­‌شود و خرید از مجموعه­‌ی ما شامل 72 ساعت تست رایگان است.

خدمات سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت

در این مجموعه ما به فروش سیگنال رمز ارز به‌صورت مارتینگل و پل‌ه­ای می­‌پردازیم و در میان این فعالیت­‌ها، عرضه سیگنال رایگان رمزارز جزء مزیت‌­های مجموعه پرشین الیت است. در ادامه این دو روش به اختصار معرفی شده‌­اند:

  • سیستم Martingale یک سیستم سرمایه­ گذاری است بر مبنای ریسک است. این استراتژی بر این فرض استوار است که تنها یک تجارت یا موقعیت خوب برای تغییر ثروت شما لازم است. ایده اصلی پشت سیستم این است که از نظر آماری، شما نمی­‌توانید همیشه زمان را از دست بدهید، بنابراین باید میزان سرمایه گذاری خود را (حتی اگر ارزش آن‌ها کاهش یابد) افزایش دهید. این تکنیک در واقع یک روش برای تقویت شانس است. استفاده از این استراتژی برای تجارت فارکس مناسب است چرا که ارزها برخلاف سهام به ندرت به صفر می‌­رسند.
  • خرید و فروش پل‌ه­ای: همان طور که از نام آن پیدا است، در این روش خرید و فروش معامله­‌گر به چند مرحله تقسیم می­‌شود. این فرایند در وهله اول ریسک معاملات را کاهش می­‌دهد و به مدیریت سرمایه کمک می­‌کند. اما در هر پله چه اتفاقی رخ می­‌دهد؟ در واقع در خرید و فروش پل‌ه­ای بازاریابی منحصر به فردی برای هر فرد صورت می­‌گیرد که به ریسک ­پذیری فرد وابسته است. مهمترین مزیت خرید پل‌ه­ای این است که سرمایه­ گذاری حتی زمانی که قیمت­‌ها در حال کاهش هستند هم ممکن است. استراتژی خرید پل‌ه­ای رمز ارز مورد نیاز همه افراد نیست و طرفداران و مخالفان خود را دارد. بنابراین سیگنال خرید ارز دیجیتال به روش پل‌ه­ای، روش کاهش ریسک و افزایش سود است که در آن افراد پله­ پله به خرید خود ادامه می­‌دهند.

در پایان، باید به‌خاطر داشته باشیم که رسیدن به سود در این حوزه نیازمند یادگیری تحلیل روندهای ارائه ­شده در سیگنال ارز دیجیتال و تجزیه و تحلیل صحیح آن‌ها است.

همچنین بخوانید  درس ادبیات در کنکور را چگونه بخوانیم؟

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *