تبلیغات

تبلیغات

بهترین روش های استخراج بیت کوین با گوشی همراه – معرفی اپلیکیشن های استخراج ارزهای دیجیتال با گوشی

coin5

استخراج بیت کوین با گوشی یکی از روش های جدید استخراج رمز ارز می باشد ، به این صورت که با نصب نرم افزار های آن ها می توانید هر روز مقداری بیت کوین دریافت کنید.

استفاده از تلفن هوشمند برای استخراج بیت کوین هیچ شباهتی با روش های استخراج رمز ارز با گرافیک و ایسیک ماینینگ ها ندارد.

در ادامه این مطلب از سایت تک تیپ در مورد روش های کسب درآمد از استخراج بیت کوین صحبت خواهیم نمود و آموزش استخراج بیت کوین با گوشی را به شما عزیزان خواهیم داد.

استخراج بیت کوین با گوشی امکان پذیر است ؟

استخراج بیت کوین با گوشی های اندرویدی امکان پذیر است و فقط نیاز به سخت افزار قوی و سیستم عامل اندروید دارید.

نرم افزار های زیادی وجود دارند که اجازه می دهند بتوانید با گوشی ماین کنید و بیت کوین کسب نمایید. با این حال به دلیل سخت تر شدن شبکه بیت کوین یا به عبارت بهتر افزایش سختی شبکه درآمد حاصل از استخراج بیت کوین با گوشی کاهش پیدا کرده است.

برای ماین کردن بیت کوین ، باید یک تلفن همراه یا تبلت با سیستم عامل Android داشته باشید. زیرا اندروید مناسب ترین سیستم عامل برای استخراج کنندگان تلفن های هوشمند است و هزینه خرید گوشی قدرتمند اندرویدی نیز کمتر از محصولات شرکت اپل است. پس صرفه اقتصادی بهتری خواهد داشت.

ستخراج بیت کوین با گوشی

برنامه های زیادی برای استخراج بیت کوین با تلفن وجود دارد و کاربران می توانند این نرم افزار را از بازار دانلود و روی تلفن های همراه خود نصب کنند.

استخراج بیت کوین از طریق تلفن های همراه ، باعث گرم شدن بیش از حد تلفن های همراه شده و ممکن است به گوشی آسیب برساند به همین دلایل ، نرم افزار های استخراج بیت کوین در فروشگاه معتبر Google Play اندروید تحریم شده اند و اجازه عرضه در این پلتفرم را نخواهند گرفت. ولی به صورت دستی و از سایت های مختلف می تواند دانلود و نصب نمود.
سایت فرادرس در مقاله استخراج بیت کوین چیست ؟ — راهنمای گام به گام ماینینگ ، درباره استخراج و ماینینگ ارز دیجیتال توضیحات تکمیلی ارائه داده است.

اپل نیز از سال 2018 برنامه های استخراج بیت کوین را از App Store حذف کرده . بنابراین ، کاربران آیفون به هیچ عنوان قادر به استخراج بیت کوین نخواهند بود.

باید به دنبال نرم افزار هایی باشید که برای استخراج بیت کوین از برق کمتری استفاده کرده و آسیب کمی به گوشی شما وارد کند.

بهترین گوشی برای ماین کردن بیت کوین

هر گوشی با توجه به قدرت سخت افزاری که دارد قدرت ماین متفاوتی خواهد داشت پس درآمد روزانه آن نیز متفاوت خواهد بود. در زیر قدرت گوشی های هوشمند جدید برای ماین کردن را به ترتیب قرار دادیم.

بهترین گوشی برای ماین کردن بیت کوین

البته ، این نرخ هش برای الگوریتم ارز دیجیتال Monero است و احتمالا برای الگوریتم SHA-256 که مورد استفاده در بیت کوین است سه برابر یا چهار برابر خواهد بود.

اگرچه استخراج ارز رمزنگاری شده از طریق تلفن همراه امکان پذیر است ، اما چندین معایب منفی دارد که شما را از استخراج بیت کوین با گوشی منصرف کند. جدا از نبود زیرساخت نرم افزاری مناسب و حرفه ای برای استخراج ارز بر روی تلفن های همراه ، درآمد کم آن نیز موجب منصرف شدن شما از این کار خواهد شد.

با این حال نرم افزار های ثالثی برای گوشی به وجود آمده اند که از سخت افزار های گوشی شما استفاده کرده و پاداش هایی را برای شما در نظر خواهند گرفت. در زیر چند نرم افزار مهم را بررسی می کنیم.

معایب استخراج بیت کوین با گوشی

معایب استخراج بیت کوین با گوشی

مهمترین عیب استخراج بیت کوین با گوشی خرابی قسمت های مختلف تلفن از جمله باتری است. از آنجا که تلفن های همراه دارای سیستم خنک کننده قوی ای نیستند و برای این نوع استفاده طراحی نشده اند ، می توان فرض کرد که استفاده از تلفن های همراه برای استخراج بیت کوین ممکن است آسیب های جبران ناپذیری را ایجاد کند.

از سوی دیگر ، استخراج بیت کوین با تلفن های همراه دارای معایب بزرگی است. قدرت پردازش تلفن های همراه بسیار ضعیف تر از سایر انواع سیستم های استخراج رمز ارز همچون گرافیک های قدرتمند و ایسیک ماینینگ ها است. و در واقع دیگر نمی توانید از تلفن همراه به طور موثر برای استخراج بیت کوین استفاده کنید.

این مسائل باعث می شود متوجه شویم استخراج بیت کوین در تلفن های همراه چندان مرقون به صرفه نبوده و مزایای اقتصادی خاصی برای شما به همراه نخواهد داشت. البته استثنائاتی در این زمینه و جود دارد و نرم افزار های جذابی هستند که درآمد بالایی به شما می دهند .

با این حال پیشنهاد نمی کنیم با گوشی تلفن اصلی خود استخراج انجام دهید و سعی کنید با گوشی زاپاس یا قدیمی خود استخراج بیت کوین داشته باشید.

اگر گوشی قدیمی ندارید و قصد کسب درآمد از بیت کوین دارید بهترین روش آموش تحلیل بازار ارز دیجیتال می باشد که می تواند درآمد بسیار خوبی از این بازار داشته باشید. سایت فرادرس بهترین آموزش های این حوزه را تهیه و تولید نموده است که با مراجعه به سایت فرادرس می توانید از آن بهره مند شوید.

بهترین برنامه های استخراج رمز ارز و بیت کوین برای Android

اکنون که ما رویکرد بهتری برای استخراج ارز رمزنگاری شده در Android ایجاد کرده ایم ، مرحله بعدی نصب یک برنامه استخراج ارز رمزنگاری شده است که این روند را به صورت خودکار انجام دهد. این برنامه های استخراج بیت کوین ، اتریوم و Monero اندروید به طور خودکار با بکار گیری سی پی یو گوشی شما انجام می دهد.

1- نرم افزار MinerGate

نرم افزار MinerGate

این نرم افزار یکی از بهترین برنامه های استخراج بیت کوین با گوشی است که نسبت به سایر برنامه ها درآمد بهتری از آن خواهید داشت. این برنامه از Monero ، Bitcoin ، ytecoin ، Dashcoin ، DigitalNote ، FantomCoin ، Infinium-8 ، MonetaVerde و QuazarCoin پشتیبانی می کند و یکی از معدود برنامه های استخراج ارزهای رمزنگاری شده است که دارای کیف پول داخلی برای ذخیره کوین های تولید شده می باشد.

پس از ایجاد حساب کاربری در MinerGate ، که اجباری است ، دو گزینه به شما ارائه می شود: استخراج تلفن همراه یا خرید استخراج کننده ابری.

با انتخاب گزینه اول اجازه می دهید تا از سخت افزار تلفن همراه شما برای استخراج بیت کوین استفاده نماید و دومی پردازش را با هزینه ای که پرداخت می کنید یکی از سرورهای MinerGate را اجاره نموده و ا ان برای استخراج بیت کوین استفاده خواهید نمود.( که ما گزینه اول را پیشنهاد می کنیم.)

استخراج بیت کوین با گوشی با استفاده از MinerGate قابل سفارشی سازی است.به این صورت که با استفاده از گزینه های موجود در این نرم افزار می توانید تعداد رشته های سی پی یو (یعنی تعداد هسته های پردازنده ای که برای استخراج بیت کوین استفاده می شد) را افزایش یا کاهش دهید.

یا هنگامی که باتری کم است می توانید از استخراج آن جلوگیری کنید. همچنین می توانید در هنگام استخراج بین یکی از سه سرعت – کم ، متوسط ​​یا زیاد انتخاب کنید با توجه به این موضوع که سرعت بالاتر استخراج به منابع سیستم بیشتری نیاز خواهد داشت و باتری بیشتری مصرف خواهد کرد و ممکن است باعث داغی شدید گوشی شود.

2- نرم افزار Crypto Miner

نرم افزار Crypto Miner

Crypto Miner یکی دیگر از برنامه های محبوب استخراج بیت کوین با گوشی است اما به اندازه MinerGate مورد استقبال قرار نگرفته است ، این برنامه از رمز ارز ها و الگوریتم های بیشتری پشتیبانی می کند ، از جمله bitcoin ، Litecoin ، Yacoin ، Quarkcoin ، Groestlcoin ، DiamondCoin Evolution v 2.0 ، Monero ، Helixcoin ، Skeincoin و … که همه آن ها در برنامه رایگان وجود ندارد و برای دسترسی به ان ها باید نسخه پرو برنامه با قیمت حدودی 2.5 دلار را خریداری کنید.

Crypto Miner برنامه ای با رابط کاربری ساده داشته و کار کردن با آن آسان است. پس از انتخاب کوین و الگوریتم درخواستی برای استخراج ، می توانید آزادانه تعداد رشته های پردازنده اختصاص داده شده را تعیین کنید (نکته عجیب این است که حتی در تلفن های هشت هسته ای نیز حداکثر فقط چهار هسته پردازنده را می توانید درگیر استخراج کنید ) .

3- نرم افزار NeoNeonMiner

نرم افزار NeoNeonMiner

در نئون ماینر ، مانند Crypto Miner ، باید به یک استخر استخراج بیت کوین متصل شوید. ارزهای پشتیبانی شده در این نرم افزار ، بیت کوین ، لایت کوین ، Feathercoin ، Vertcoin هستند.

رابط کاربری نرم افزار NeoNeonMiner زیبا نیست و دارای تبلیغات بنری زیاد و آزار دهنده هست . با این حال ساختار درستی داشته و هوش مصنوعی آن به راحتی گوشی شما را شناسایی کرده و بهترین و مناسب ترین کانفیگ متناسب با گوشی شما را برای استخراج تنظیم خواهد کرد.

همچنین NeonNeonMiner با سایر برنامه های استخراج رمزنگاری برای Android سازگار است. و اجازه می دهد آزادانه بین استخرهای استخراج و الگوریتم های ماینینگ به دلخواه جابجا شوید. می توانید تعداد رشته های پردازشی که برنامه هنگام تأیید تراکنش ها اجرا می کند را افزایش یا کاهش دهید.

4- نرم افزار AA Miner

نرم افزار AA Miner

نرم افزار AA Miner یکی از برنامه های ساده و کاربردی برای استخراج بیت کوین با موبایل است . این برنامه بیش از 50 رمز ارز مختلف را پشتیبانی می کند. مهم ترین رمز ارز های قابل پشتیبانی توسط برنامه AA Miner به شرح زیر است

  • بیت کوین
  • لایت کوین
  • فانتوم
  • بایتکوین
  • مونرو

این نرم افزار به نسبت سایر برنامه ها سود آوری بیشتری داشته و می توانید مانند سایر برنامه ها تعداد هسته های درگیر استخراج را تعیین کنید.

5- نرم افزار پاکت ماینر ( Pocket Miner )

نرم افزار پاکت ماینر

اگر به دنبال استخراج لایت کوین هستید این نرم افزار بهترین برنامه برای گوشی می باشد. این نرم افزار پاداش استخراج را فقط به صورت لایت کوین پرداخت می کند و به صورت ثابت به استخر لایت کوین پول متصل است.

این نرم افزار نیز مانند برنامه هایی که در بالا معرفی کردیم ، آپشن های سفارشی سازی زیادی دارد که می توانید برای کاهش ریسک خرابی موبایل خود آن ها را به کمترین مقدار استفاده از سخت افزار تغییر دهید.

بهترین نرم افزار استخراج بیت کوین با گوشی

در بالا بهترین و محبوب ترین نرم افزار های استخراج بیت کوین با گوشی را معرفی کردیم اما انتخاب نهایی را بر عهده خود شما قرار می دهیم. از مجو رسمی و قانونی هیچ کدام از این نرم افزار ها آگاهی نداریم و نمی توانیم هیچکدام از آن ها را تایید کنیم و باید خودتان ریسک آن را قبول کنید.

برای پیدا کردن بهترین برنامه استخراج بیت کوین با گوشی می توانید هر روز یکی از برنامه ها را دانلود کرده و به استخراج بپردازید و درآمد روزانه هر کدام را با هم مقایسه کنید تا مناسب ترین آن ها را برای گوشی خود نصب نمایید.

درآمد استخراج بیت کوین با گوشی

درآمد استخراج بیت کوین با گوشی بسیار کم تر از دستگاه های ماینر و گرافیک های کامپیوتری است ، اما به دلیل افزایش روز افزون قیمت بیت کوین ، نگهداری درآمد کسب شده توسط گوشی بعد از یک سال بسیار قابل توجه خواهد بود.
همچنین با آموزش ارزهای دیجیتال و آشنایی با آن ها می توانید با تبدیل ارز های دریافتی به هم سود بیشتری کسب کنید.

برای استخراج با گوشی پشنهاد می کنیم به سراغ ارز هایی با سختی کم بروید زیرا بیت کوین سختی شبکه اش بسیار بالا رفته است و سخت افزار گوشی ها توانایی استخراج آن را ندارند.

در پایان لازم است بگوییم این روش استخراج ضرر های زیادی برای گوشی های هوشمند دارد و ممکن است به باتری یا سخت افزار های دیگر گوشی آسیب های جدی وارد کند ، به همین دلیل توصیه می کنیم از گوشی های قدیمی و بلا استفاده خود برای استخراج استفاده کنید تا در صورت بروز مشکلات جدی نظیر خرابی باتری ، سوختن مدار و … صدمه مالی زیادی نبینید.

 

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *