تبلیغات

تبلیغات

بکردانه تولید کننده انواع دستگاه کره گیری

bekrdane

گروه تولیدی بکردانه که ده سال است فعالیت خود را در زمینه تولید انواع دستگاه کره گیری آغاز کرده، توانست با استقبال مشتریان مواجه شود و در زمانی کوتاه به عنوان بهترین شرکت تولیدکننده این دستگاه ها در بازار ایران معرفی شود. هدف بکردانه تولید دستگاه های کره گیری با طراحی کاربردی و البته زیبایی بصری است که چه از لحاظ ویژگی های فنی و چه از نظر ظاهری بتواند نظر مشتریان عزیز را به خود جلب کند. تیم تحقیق و توسعه بکردانه با بررسی مداوم نیازهای بازار و توقعات شما عزیزان در حال ارتقاء دستگاه ها و ارائه طراحی های کاربردی تر به منظور افزایش سهولت فرایند کره گیری است. برای خرید انواع دستگاه کره گیری و اطلاع از مشخصات هرکدام به سایت رسمی بکردانه مراجعه کنید یا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

انواع دستگاه کره گیر

دستگاه های کره گیر در انواع مختلف تولید و روانه بازار می شوند. یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین انواع دستگاه های کره گیری، دستگاه کره گیر برقی است. این دستگاه به دلیل سهولت استفاده و تسریع فرایند کره گیری محبوب ترین دستگاه به شمار می آید. دستگاه های کره گیر برقی بکردانه به صورت رومیزی هستند و علاوه بر امکان جابه جایی آسان و شست و شوی راحت، تمامی توقعات شما را از یک دستگاه کره گیر حرفه ای برآورده می کنند.

اجازه بدهید نگاهی به انواع دستگاه کره گیر موجود در بکردانه بیندازیم:

  • دستگاه کره ساز هایپرمارکت لاکچری بکردانه

دستگاهی زیبا و کاربردی. این دستگاه قابلیت تولید 30 کیلوگرم کره از انواع مغزیجات را در یک ساعت دارد. اگر صاحب یک فروشگاه محصولات ارگانیک یا هایپرمارکتی لوکس هستید، این دستگاه بهترین گزینه برای شماست. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه مجهز بودن به اهرم تنظیم میزان زبری کره است. با تغییر موقعیت این اهرم می توانید تنظیم کنید که کره شما نرم باشد یا زبر.

  • دستگاه کره ساز فروشگاهی لاکچری بکردانه

این دستگاه هم مانند مورد قبل از استیل طلایی و زیبایی ساخته شده که آن را به گزینه ای ایده آل برای فروشگاه های لوکس تبدیل می کند. تفاوت این دو دستگاه در ویژگی های جزئی آن هاست. با کارشناسان بکردانه تماس بگیرید تا شما را در خصوص انتخاب بین این دو دستگاه راهنمایی کنند.

بکردانه

·        دستگاه ارده صنعتی بکردانه

این دستگاه مخصوص گرفتن ارده از دانه کنجد است و همان طور که می دانید کره کنجد یا همان ارده یکی از بهترین انواع کره گیاهی است. بنابراین اگر قصد دارید ارده بگیرید، خرید این دستگاه تخصصی را به شما پیشنهاد می کنیم.

  • دستگاه کره ساز فروشگاهی بکردانه
همچنین بخوانید  روش های مختلف بدست آوردن سی پی کالاف دیوتی موبایل

این دستگاه کوچک، دستگاهی بسیار کاربردی برای گرفتن کره از دانه های روغنی نظیر بادام زمینی، پسته، گردو و فندق است. ویژگی مهم این دستگاه آسیاب هایی با دوام و عمر بالاست؛ ویژگی ای که کارکرد بدون استهلاک این دستگاه را در درازمدت تضمین می کند. این دستگاه با قابلیت گرفتن 30 کیلوگرم کره در یک ساعت، گزینه ای مناسب برای هایپرمارکت ها و فروشگاه های عرضه محصولات ارگانیک است.

  • دستگاه کره ساز مدل هایپرمارکت بکردانه

دستگاه کره ساز مدل هایپر مارکت می تواند از انواع مغزیجات کره بگیرد. یکی از قابلیت های مهم این دستگاه، داشتن اهرم تنظیم زبری و نرمی تیغه هاست که به شما اجازه می دهد فاصله تیغه های دستگاه را حتی در هنگام کارکرد هم تغییر دهید. این دستگاه هم با ظرفیت کره گیری 30 کیلوگرم در ساعت، قابلیت کره گیری از بادام زمینی، پسته، فندق، بادام شیرین، گردو، نارگیل و کنجد را دارد.

بکردانه

بکردانه: تولیدکننده بهترین انواع دستگاه کره گیری

اگر شما هم صاحب یک فروشگاه عرضه محصلات ارگانیک هستید یا می خواهید در هایپرمارکت خود بخشی را به کره گیری از دانه های روغنی اختصاص دهید، به وب سایت بکردانه مراجعه کنید و پس از دریافت مشاوره خرید و اطلاع از قیمت دستگاه کره گیر، نسبت به خرید بهترین گزینه اقدام کنید. کارشناسان بکردانه پس از اطلاع از شرایط، بودجه و انتظار شما از دستگاه کره گیری، بهترین نوع آن را به شما پیشنهاد می دهند. کافی است به سایت بکردانه تا از مشاوره رایگان کارشناسانه بکردانه بهره مند شوید. بعد از آن دستگاه مورد نظر را به سبد خرید خود اضافه کنید و منتظر تحویل دستگاه کره گیری در محل باشید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *