تبلیغات

تبلیغات

رفع مشکل نشان ندادن پروفایل اینستاگرام

instagram-profile-picture

یکی از ویژگی های برجسته یک نمایه زیبا در اینستاگرام ، عکس پروفایل عالی است. این قطعاً اولین چیزی است که شخصی قبل از زدن دکمه دنبال کردن در پروفایل اینستاگرام خود متوجه می شود.

برای جذب و دنبال کردن کاربران ، شرکت ها و افراد تأثیرگذار باید دارای یک تصویر پروفایل چشم نواز باشند. بله ، البته ، محتوا در اینجا اهمیت بیشتری پیدا می کند. با این حال ، ارائه کلی یک نمایه خوش ظاهر اینستاگرام با یک تصویر پروفایل مناسب شروع می شود.

اما اگر نتوانید عکس پروفایل اینستاگرام خود را به روز کنید ، چطور؟ این می تواند ناامید کننده باشد زیرا تصویر نمایه اولین چیزی است که برای پروفایل اینستاگرام خود نیاز دارید. خوشبختانه ، این راهنما 8 راه برتر برای رفع اینستاگرام که مشکلات عکس نمایه را نشان نمی دهد را به شما نشان می دهد.

با این اوصاف ، راه حلی برای رفع مشکلی که اینستاگرام تصویر پروفایل را نشان نمی دهد ، در نظر بگیرید.

1- ورود دوباره

پس از راه اندازی مجدد تلفن ، مورد بعدی خروج از اینستاگرام و ورود مجدد به سیستم است. با این کار یک جلسه ورود به سیستم جدید شروع می کنید که به برنامه کمک می کند تا اطلاعات حساب را در راه تازه کند.

در اینجا مراحل خروج از سیستم و ورود مجدد به Instagram در برنامه Android آمده است:

مرحله 1: برنامه Instagram را باز کنید و به صفحه پروفایل خود بروید. در اینجا 3 خط یا روی نماد منو کلیک کنید.

مرحله 2: اکنون از لیست گزینه های جدیدی که ظاهر می شود ، تنظیمات را انتخاب کنید.

مرحله 3: به پایین بروید و Sign out را انتخاب کنید.

مرحله 4: با فشار مجدد دکمه خروج از سیستم ، عمل را مجدداً تأیید کنید.

مرحله 5: پس از خروج از سیستم ، مجدداً با اطلاعات کاربری خود وارد سیستم شوید و ببینید آیا با این کار عکس پروفایل اینستاگرام این مشکل را برطرف می کند یا خیر.

2- پاک کردن داده های برنامه اینستاگرام

پاک کردن داده های برنامه به پاکسازی هرگونه فایل موقت خراب که ممکن است باعث شود خطا در نمایه نشان داده نشود ، پاک می شود. این یک واقعیت شناخته شده است که حافظه پنهان برنامه یا داده های موقت می تواند عملکرد روان برنامه را مختل کند. بنابراین ، توصیه می شود که سعی کنید داده های برنامه Instagram را پاک کنید.

مرحله 1: منوی تنظیمات را در تلفن هوشمند Android خود باز کنید و روی Apps & notifications ضربه بزنید.

همچنین بخوانید  نحوه دعوت از کاربران در پیج اینستاگرام

پاک کردن داده های برنامه اینستاگرام

مرحله 2: اکنون دکمه مشاهده همه برنامه ها را برای مشاهده همه برنامه های نصب شده در تلفن هوشمند خود انتخاب کنید.

پاک کردن داده های برنامه اینستاگرام

مرحله 3: به پایین بروید و برنامه Instagram را پیدا کنید.

پاک کردن داده های برنامه اینستاگرام

مرحله 4: به گزینه Storage and cache برنامه بروید.

پاک کردن داده های برنامه اینستاگرام

مرحله 5: در اینجا می توانید فقط داده های حافظه پنهان برنامه را پاک کنید یا از گزینه Clear storage استفاده کنید. پاک کردن فضای ذخیره سازی اطلاعات ورود برنامه را پاک می کند و باید دوباره وارد سیستم شوید.

پاک کردن داده های برنامه اینستاگرام

پس از پاک کردن حافظه پنهان برنامه و داده های موقت ، بررسی کنید که آیا عکس پروفایل بارگیری شده است یا خیر.

3- تصویر پروفایل را تعویض کنید

اگر پاک کردن حافظه پنهان و داده های برنامه مشکل شما را برطرف نکرد ، ممکن است خود تصویر شما مشکلی داشته باشد. برای اینکه برنامه های رسانه های اجتماعی در کشوری فعالیت کنند ، باید هنجارهای خاصی را رعایت کنند. و آنها می خواهند مطمئن شوند که عکس پروفایل مستهجن نیست.

برای این منظور ، آنها اقدامات بازبینی م effectiveثر بیشتری را اعمال می کنند. اگرچه ممکن است این مورد در مورد شما صدق نکند ، اما ممکن است سعی کنید یک تصویر معمولی از خود بارگذاری کنید. با این حال ، برای برخی از عکس ها ، ممکن است مدتی طول بکشد تا اینستاگرام آنها را مرور کرده و آنها را به عنوان عکس پروفایل خود بارگذاری کند.

برای جلوگیری از همه این مشکلات ، می توانید یک عکس کاملاً متفاوت را تغییر داده و استفاده کنید. از آنجا که این راه حل برای بسیاری از کاربران اینستاگرام است ، ممکن است برای شما نیز مفید باشد.

4- فرمت عکس را تغییر دهید

در برخی موارد ، استفاده از فرمت تصویر اشتباه ممکن است مانع مشاهده یا بارگذاری عکس پروفایل شما در اینستاگرام شود. اینستاگرام از همه فرمت های تصویر پشتیبانی می کند ، اما توصیه می کنیم از فرمت های محبوب مانند JPEG و PNG استفاده کنید.

برنامه های متعددی برای Android و Windows وجود دارد که می توانند تصاویر را به هر فرمت تبدیل کنند. علاوه بر این ، می توانید از وب سایت های مختلف آنلاین برای تبدیل تصویر نمایه خود به هر فرمت استفاده کنید.

5- اتصال به اینترنت را بررسی کنید

به راحتی می توان فراموش کرد که چه چیزی ضروری است: آیا اینترنت بی مشکل کار می کند یا با مشکلات روبرو است. به عنوان مثال ، اگر اتصال اینترنت شما کند است یا کار نمی کند ، نمی توانید تصاویر جدیدی بارگذاری کنید. همچنین ، برنامه نمی تواند عکس نمایه را بارگذاری کند.

همچنین بخوانید  نحوه حل مشکل کار نکردن اپلیکیشن اینستاگرام در ویندوز 11

بنابراین ، توصیه می شود بررسی کنید که آیا اینترنت کار می کند یا خیر. همچنین می توانید از یک برنامه تست سرعت خاص موجود در فروشگاه Google Play استفاده کنید تا ببینید سرعت مورد نظر خود را در اینترنت دریافت می کنید یا خیر.

6- برنامه را حذف و نصب کنید

همچنین می توانید برنامه را از تلفن هوشمند خود حذف کرده و سپس آن را از فروشگاه Google Play نصب کنید. متأسفانه ، در صورت عدم موفقیت در نصب ، اغلب برخی از فایل های مهم را که برنامه شما را بدون مشکل اجرا می کند از دست می دهید. بنابراین ، برای خلاص شدن از شر این مشکل ، لطفاً برنامه را در تلفن خود دوباره نصب کنید. متناوبا ، می توانید به دنبال به روز رسانی برنامه جدید Instagram باشید. توسعه دهندگان برنامه از مشکلات جدی برنامه خود مطلع هستند و در به روز رسانی های جدید خود رفع اشکال را شامل می شوند.

 

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *