تبلیغات

تبلیغات

خرید کامپیوتربرند لنوو

lenovo1

برند لنوو همیشه در طراحی و تولید محصولات دیجیتالی پیشرو و موفق بوده است و توانسته تاکنون موفقیت‌های بسیاری را بدست بیاورد. 

کامپیوتر، یک وسیله الکترونیکی است که اگر برنامه‌ریزی شود می‌تواند تمامی دستورات ریاضی و منطقی را به شکل اتوماتیک انجام دهد. کامپیوترها انواع متفاوتی دارند. 

برای نمونه از رایانه رومیزی، رایانه بازی، ایستگاه کاری، سینمای خانگی رایانه‌ای، رایانه یک ‌قسمتی و از لپ‌تاپ، جایگزین رومیزی، تبلت و نت‌بوک در کامپیوترهای قابل حمل نام برده شده است. 

 

هر چند لپ‌تاپ‌های امروزی بسیار قدرتمند می‌باشند، ولی محدودیت‌هایی نیز دارند. به طور نمونه، محدودیت‌های سایز سبب می‌شود تا عملکرد کامپیوترهای رومیزی به چشم بیاید. اینجا است که کامپیوترهای رومیزی قدرتمند، قابل تنظیم و مقرون به صرفه اهمیت می‌یابند. 

با کامپیوترها، بسیاری از کارهای روزمره از جمله وب‌گردی، چک کردن شبکه‌های اجتماعی، پخش مولتی مدیا، استفاده از نرم افزارهای مختلف مثل آفیس و موارد دیگر انجام می‌شود.

شرکت معتبر لنوو یک شرکت بزرگ با ملیت‌های گوناگون است که در رابطه با تولید و ساخت pc شخصی، انواع تبلت‌های متفاوت، تلفن‌همراه هوشمند، سرور و تلویزیون‌های مدرن فعالیت دارد. این شرکت در سال ۲۰۰۵ با شرکت معروف آی‌بی‌ام (IBM) همکاری خود را آغاز کرد. 

این مسئله سبب دسترسی بیشتر شرکت به بازارهای خارجی، ارزشمند شدن نام تجاری و ارتقای فناوری‌ شد. اگر به فکر خرید کامپیوتر لنوو هستید، کافیست کلمه اونیکس کالا را در مرورگر خود سرچ کنید . 

معرفی یک کامپیوتر دسکتاپ لنوو

کامپیوتر لنوو مدل ThinkCentre M83 با پردازنده Corei5

کامپیوتر لنوو مدل ThinkCentre M83 با پردازنده Corei5

بهرمهندس از پردازنده اینتل مدل : corei5 – 4570 ، با قابلیت نصب تمامی پردازندههای سوکت LGA 1150

حافظه رم : قابلیت ارتقا و افزایش حافظه رم تا ۳۲ گیگابایت

پردازنده گرافیکی : intel hd graphics قابلیت نصب کارت گرافیک مجزا

هارد دیسک : قابلیت نصب ۲ هارد دیسک به صورت همزمان

قابلیت نصب حافظه SSD : پشتیبانی از SATA3 / SATA6

قیمت بسیار مناسب کامپیوتر لنوو مدل ThinkCentre M83 و سخت افزار فوق العاده و قدرتمند این دستگاه باعث شده که یکی در دسته پرفروش ترین دستگاه های سایت اونیکس کالا قرار بگیرد .

وقتی که شما شروع به کار کردن با این سیستم کامپیوتری میکنید اصلا باورتون نمیشه که پردازنده ی ۴ هسته ای Corei5 تمامی این پردازش ها را انجام میدهد .

تمامی قطعات در این سیستم کامپیوتر لنوو به قدری مهندسی شده و دقیق در کنار هم قرار گرفته که ( لگ زدن ، هنگ کردن ) و مشکلاتی از این قبیل در این سیستم کامپیوتر لنوو و سیستم های مشابه این کامپیوتر را نخواهید دید.

پس با خرید کامپیوتر لنوو با هنگ کردن ، لگ زدن و کندی سیستم خداحافظی کن .

همچنین بخوانید  معرفی بزرگ‌ترین مرجع تخصصی NFT و متاورس ایران

معرفی چند محصول برتر در کامپیوترهای لنوو 

کامپیوترهای رومیزی، لپ‌تاپ و رایانه یک‌ قسمتی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات شرکت لنوو می‌باشد. بهتر است تا باتوجه به ویژگی‌هایی مانند قیمت، پردازشگر، حافظه و جزئیات فنی دیگر، کامپیوتر مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

کامپیوتر دسکتاپ لنوو 

از دسکتاپ‌های مجازی و تنظیمات صفحه مانیتور گرفته تا کامپیوترهای یک قسمتی، به منظور کسب و کار و یا بازی‌ها و سرگرمی‌های دوستانه خانوادگی، لنوو دستکتاپ مناسبی برای شما است. دسکتاپ‌های مقرون به صرفه‌ای که علی‌رغم قیمت پایین، عملکردی مناسب دارند. 

کامپیوتر دسکتاپ لنوو مخصوص بازی

دسکتاپ‌های بازی یا گیمینگ لنوو از نظر گرافیکی قدرتمند می‌باشند. پردازنده‌ای رده بالا (به نام لژیون) دارند. حافظه حداثری داشته و قابلیت ارتقای سخت افزاری را نیز دارا می‌باشند

خرید کامپیوتر لنوو

اگر فقط به وسیله‌ای اساسی و کاربر پسند احتیاج دارید، مشکلی وجود ندارد. لنوو، محصولاتی ارزشمند و مناسب دارد که عملکرد خوبی ارائه می‌دهند. همچنین شما میتوانید کامپیوتر خود را در سایت ایونیکس کالا خریداری کنید ، اونیکس کالاوارد کننده مالای استوک بصورت مستقیم می باشد ، کامپیوترهای استوک اروپایی همراه با 3 ماه گارانتی تعویض و یک سال پشتیبانی محصول خریداری شده .

کمی درباره ی شرکت کامپیوتری لنوو

لنوو

Lenovo یک شرکت چند ملیتی چینی است که دارای دو دفتر مرکزی در هنگ کنگ چین و کارولینای شمالی ایالات متحده است. Lenovo طیف گسترده ای از محصولات مختلف فن آوری را طراحی و تولید می کند. دامنه محصولات آن ها شامل رایانه های رومیزی، لپ تاپ، تبلت، تلفن های هوشمند و تلویزیون های هوشمند است.

دنیای کامپیوتر توسط این شرکت عظیم فتح شده است. در سال 2018، آن ها شماره یک ارائه دهنده TOP500 Supercomputer بودند. گرچه ممکن است آن ها با شروع فروتنانه از سال 1984 تاسیس شده باشند، اما بدون شک، لنوو رونق گرفته است. لنوو که امروزه به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان رایانه در جهان شناخته می شود، در حال حاضر 52000 نفر برای این شرکت مشغول به کار اند و دارای نمایندگی در بیش از 160 کشور است.

Lenovo بیش از 43 میلیارد دلار فروش داشته است و در چند سال گذشته مرتباً با بهترین محصولات در بهترین گروه لپ تاپ حضور داشته است.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *