تبلیغات

تبلیغات

رولبرینگ | لیست قیمت انواع رولبرینگ

bering

فروشگاه اینترنتی دیجی برینگ بزرگ ترین مرکز عرضه بلبرینگ و رولبرینگ در ایران است که توزیع انواع بلبرینگ و رولبرینگ را به صورت عمده و با قیمت کارخانه به سرتاسر کشور انجام می دهد. دیجی برینگ علاوه بر این که مرکز فروشی بزرگ برای تهیه انواع بلبرینگ و رولبرینگ است، مرجعی مطمئن برای اطلاع از آخرین قیمت محصولات و کسب اطلاعات تخصصی در رابطه با بلبرینگ و رولبرینگ است. کارشناسان محتوایی دیجی برینگ با تولید محتواهایی کاربردی شما را برای خریدی مطمئن راهنمایی می کنند. در صورت تمایل به خرید رولبرینگ به وب سایت دیجی برینگ مراجعه کنید و محصول مورد نیاز را با بهترین قیمت خریداری کنید.

رولبرینگ قطعه‌ای صنعتی است که در صنعت، مکانیک و پروژه‌هایی با الزام حلقه و ابزار دوار مورد استفاده قرار می‌گیرد. رولبرینگ قطعه‌ای شبیه به بلبرینگ است با این تفاوت که از میزان غلتش بیشتری برخوردار است، به همین دلیل امکان حرکت بین دو قطعه را فراهم می‌کند. با توجه به اینکه دو نوع فشار یعنی فشار محوری و فشار شعاعی وجود دارد، هنگامی که فشار شعاعی باشد ترجیج ما بهره‌گیری از رولبرینگ است. رولبرینگ در برابر انواع فشار به ویژه فشارهای شعاعی از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است.

کاربرد رولبرینگ

رولبرینگ‌ها برای به حداقل رساندن اصطکاک موجود میان شفت‌ها و دیگر اجزای ثابت ماشین مورد استفاده قرار می‌گیرند. رولبرینگ عمدتا در ماشین آلاتی که دارای شفت دوار هستند و بارسنگینی‌ تحمل می‌کنند مورد استفاده قرار می‌گیرد. به طور خلاصه، عملکرد این اجزای مکانیکی با هدف کاهش اصطکاک بین شفت و قطعات متصل به آن، به عنوان یک تکیه گاه عمل کرده و حرکت قطعات را تسهیل می‌بخشد. رولبرینگ انواع مختلفی دارد که بر حسب کاربرد صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انواع رولبرینگ

انواع رولبرینگ

رولبرینگ شامل رولبرینگ استوانه‌ایی، رولبرینگ مخروطی، رولبرینگ سوزنی، رولبرینگ بشکه و رولبرینگ کف گرد می‌شود که در ادامه تعدادی از آنها مورد بررسی قرار می‌گیرند.

  • رولبرینگ استوانه‌ای: از پرکاربردترین رولبرینگ‌ها، رولبرینگ استوانه‌ای ‌است. رولبرینگ استوانه‌ای دارای غلتک‌های استوانه‌ای شکل است که می‌تواند بار شعاعی را تحمل کند. این نوع رولبرینگ به دو گروه شناور و غیر شناور دسته بندی می‌شود. رولبرینگ شناور دارای دو طرح N و NU‌ است. رولبرینگ با طرح NU دارای دو لبه بر رینگ خارجی است و رینگ داخلی هیچ لبه‌ای ندارد. رولبرینگ غیر شناور نیز با طرح NJ ساخته می‌شود و دارای یک لبه است. تفاوت رولبرینگ شناو و غیر شناور در این است که نوع شناور بار محور را در دو جهت تحمل می‌کند اما نوع غیر شناور در یک جهت می‌تواند بار محور را تحمل کند.
  • رولبرینگ مخروطی: این نوع رولبرینگ دارای غلتک‌های مخروطی است و برعکس رولبرینگ استوانه‌ای هر دو نوع بار شعاعی و محوری را تحمل می‌کند. رولبرینگ مخروطی به دلیل ساخت پیچیده‌تر از قیمت بیشتری نسبت به رولبرینگ استوانه‌ای برخوردار است.
  • رولبرینگ سوزنی: رولبرینگ سوزنی دقیقا رولبرینگ استوانه‌ای است با این تفاوت که قطر سطح مقطع اجزای غلتان آن نسبت به طولش کمتر است. از این نوع رولبرینگ به دلیل فضای شعاعی کوچک و در نتیجه تحمل کمتر بار در لوازم برقی خانگی استفاده می‌گردد.
  • رولبرینگ بشکه‌ای: رولبرینگ بشکه‌ای از دو ردیف المان‌های غلتان به شکل کروی تشکیل شده است. رولبرینگ بشکه‌ای به اصطلاح خود تنظیم کننده است یعنی خود را با وضعیت همراستایی موجود مطابقت می‌دهد. تحمل حرکت بارهای سنگین این نوع رولبرینگ بسیار بالا است و به دلیل استحکام بی‌نظیری که دارد در ماشین آلات معدنی کاربرد فراوانی دارد.
همچنین بخوانید  چگونه سئو یاد بگیریم ؟

مزایای رولبرینگ

مزایای رولبرینگ

  • رولبرینگ بار شعاعی زیادی را تحمل می‌کند
  • رولبرینگ برای سرعت‌های دور بالا مناسب است
  • رولبرینگ‌ها بسیار متنوع هستند و نصب انواع مختلف آن آسان است.

لیست قیمت انواع رولبرینگ

عوامل مختلفی در قیمت گذاری رولبرینگ تاثیر می‌گذارند. از مهمترین عوامل تعیین قیمت رولبرینگ می‌توان به شرکت و برند تولید کننده و سایز رولبرینگ اشاره کرد. همچنین میزان قطعات و جنس قطعات به کار رفته در رولبرینگ که مشخص کننده کیفیت محصول هستند نیز در تعیین قیمت انواع رولبرینگ نقش اساسی دارند. در نظر داشته باشید به هر میزان که رولبرینگ از ساخت پیچیده‌تری برخوردار باشد به همان میزان قیمتش افزایش می‌یابد.

فروشگاه دیجی برینگ که عرضه کننده تخصصی انواع رولبرینگ است به عنوان معتبرترین فروشندگان رولبرینگ در سطح ایران فعالیت دارد. دیجی برینگ توانسته است با جمع‌ آوری با کیفیت‌ترین رولبرینگ‌های موجود در بازار این محصولات را با مناسب‌ترین قیمت برای مصرف کننده عرضه کند. شما می‌توانید برای استعلام قیمت روز انواع رولبرینگ و همچنین دریافت مشاوره از متخصصان آن به وب سایت فروشگاه مراجعه کنید یا با شماره های شرکت تماس بگیرید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *