تبلیغات

تبلیغات

بهترین صرافی ارزهای دیجیتال برای ایرانیان در سال ۱۴۰۰

sarafi

با توجه به رونق بازار های مربوط به ارزهای دیجیتالی و افزایش روز افزون تعداد کاربرانی که قصد دارند در صرافی های ارزهای دیجیتالی فعالیت نمایند انتخاب صرافی مناسب مهمترین و اصلی ترین این موضوع روز می باشد. صرافی هایی مانند بایننس، کوینکس و کوکوین و دیگر صرافی های معروف دیگر هرکدام ویژگی‌ها و شرایط خاص خود را دارند.

ما در این مقاله بهترین و مناسبترین صرافی ارزهای دیجیتالی این را برای شما معرفی خواهیم کرد. و همچنین به سوالاتی مطرح شده در زمینه صرافی ها پاسخگو خواهیم بود. سوالاتی از قبیل کدام صرافی امنیت بیشتری دارد؟ و یا کدام نام یکی از صرافی های ارزهای دیجیتالی ایرانیان را تحریم نکرده است؟ آیامی شودبه صرافیهای ارزهای دیجیتالی اطمینان کرد یا نه؟ آیا ایرانیان می توانند بدون این ترس از تحریم در بازارهای دیجیتالی فعالیت نمایند؟ و دیگر سوالات مشابه.

سه مشخصه اصلی برای انتخاب صرافی ارزهای دیجیتال

برای این که بتوانید یک صرافی مناسب جهت فعالیت در بازارهای مربوط به ارزهای دیجیتالی را شناسایی نمایید بایستی مشخصه‌های اصلی مورد نیاز برای یک صرافی را تک به تک مورد بررسی قرار دهیم این مشخصه ها عبارتند از

امنیت صرافی:

امنیت بالای یک صرافی اولین و مهمترین مشخصه آن می باشد به طوری که در صورت داشتن سطح بالایی از امنیت کاربران زیادی را به خود جذب می نماید. و تعداد زیاد کاربران خود باعث می شود که مشخصه های دیگری نیز بهبود یابد. و از طرفی چنانچه بزرگان بازار سرمایه مطرح کرده‌اند اولین قدم در بازارهای سرمایه، حفظ سرمایه است است و بعد ایجاد سود و بهره.

حجم معاملات انجام گرفته:

تعداد معاملات و حجم معاملات انجام گرفته در طی ۲۴ ساعت یکی از مهمترین و موثرترین مشخصه‌های یک صرافی خوب می باشد. به طوری که هر چقدر تعداد معاملات و حجم معاملات انجام گرفته در ۲۴ ساعت بیشتر باشد آن صرافی از اعتبار بالاتری برخوردار است. معاملات کمتر و یا حجم معاملات پایین این باعث می شود اردر گذاری با مشکل مواجه شود. چراکه احتمالاً اردر های شما به دلیل عدم تراکنش در آن قیمت فعال نگردد.

دسترسی آسان و سهولت کار با آن:

اینکه شما بتوانید در هر لحظه از زمان و در هر مکانی به صرافی خود و در نتیجه دارایی های خود دسترسی داشته باشید از بزرگترین مزایای یک صرافی می‌باشد. و همچنین پلتفرم های ارائه شده جهت انجام معاملات باید به طوری طراحی شده باشند که کاربران بتوانند به سهولت و در کمترین زمان معاملات و امور مربوط به معاملات خود را انجام دهند.

همچنین بخوانید  آیا بازی‌های آنلاین اعتیادآور و خطرناک هستند؟

بهترین صرافی ارزهای دیجیتال

بررسی و تحلیل سه صرافی معرف

بررسی و تحلیل صرافی بایننس:

اگر بخواهیم سه مشخصه اصلی را برای این صرافی مورد تحلیل قرار دهیم باید بگویم که امنیت صرافی بایننس بسیار بالا بوده و از طرفی چون بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتالی میباشد حجم معاملات و تعداد معاملات انجام شده در آن بسیار بالا است. اما برای مشخصی سوم یعنی دسترسی آسان و سهولت کار با آن باید بگوییم که برای ایرانیان این مشخصه در صرافی با این وجود ندارد.

چراکه اولاً برای ورود به این صرافی باید از وی پی ان و یا وی پی اس استفاده کرد و دوماً که مهمتر از اولیه است، صرافی بایننس ایرانیان را تحریم نموده است. و حتی به کاربرانی ایرانی که قبلاً در این صرافی فعالیت داشتند مدت معینی را مشخص نموده تا سرمایه خود را از این صرافی خارج نمایند.

بررسی و تحلیل صرافی کوینکس:

امنیت ترافیک نیز مانند صرافی بایننس از اعتبار خوبی برخوردار است و همچنین این از نظر دسترسی و سهولت کار با آن آن برای ایرانیان بسیار عالی می باشد. چرا که این صرافی جزو معدود صرافی هایی است که ایرانیان را تحریم نموده و حتی برای ورود به این صرافی نیاز به فیلترشکن نمی باشد. اما نکته اینجاست که هیچ تضمینی وجود ندارد که این صرافی نیز مانند صرافی های دیگر بعد از گذشت مدتی شروع به تحریم ایرانیان نماید. و از این هم مهمتر این که حجم معاملات و تعداد معاملات انجام گرفته در این صرافی نسبتا پایین بوده و باعث می شود که ترید کردن در آن همواره با مشکل مواجه باشد.

بررسی و تحلیل صرافی کوکوین:

صرافی کوکوین یکی از از معتبرترین و بزرگترین صرافی های دنیا می باشد که در زمینه ارزهای دیجیتالی فعالیت می نماید. و از نظر امنیت در سطح بالایی قرار گرفته است. از نظر تعداد معاملات و حجم معاملات انجام شده در ۲۴ ساعت جزء بهترین ها می باشد و شاید بتوان گفت که دومین مقام را از نظر تعداد معاملات انجام شده به خود اختصاص داده است. اما از نظر دسترسی و سهولت کار باید بگوییم که همانند اکثر صرافی ها ایرانیان را تحریم نموده است.

بهترین صرافی ارزهای دیجیتال

معرفی مناسب ترین و بهترین صرافی برای ایرانیان:

با توجه به مطالب ذکر شده در فوق و جمع بندی آن ها شاید در وهله اول به نظر برسد که کوینکس بهترین گزینه برای ایرانیان می باشد. اما این تحلیل درست نیست چرا که اولاً هیچ تضمینی وجود ندارد که این صرافی نیز ایرانیان را تحریم نماید. و دوم اینکه تعداد حجم معاملات و عدم فعال شدن اردر ها باعث خواهد شد که معامله گران در این صرافی، ضرر و زیانهای جبران ناپذیری را متحمل شوند.

همچنین بخوانید  ارز دیجیتال ابزاری برای حفظ ارزش پول در شرایط بد اقتصادی

اما صرافی کوکوین به چندین دلیل بهترین صرافی برای ایرانیان می باشد. اول اینکه این صرافی امنیت فوق العاده بالایی دارد و چنانچه در بالا نیز ذکر شد حجم معاملات تعیین صرافی بسیار بالا بوده و همچنین تعداد معاملات نیز در وضعیت عالی قرار دارد. اما از نظر تحریم ایرانیان باید اینگونه مطرح کنیم که چون این صرافی برای تراکنش های زیر یک سقف معین نیاز به احراز هویت ندارد یعنی ایرانیان می‌توانند بدون انجام احراز هویت درین صرافی فعالیت نموده و تنها مشکلی که وجود دارد این است که میزان برداشت روزانه شما نباید از یک سقف معینی بیشتر باشد.

اگر روزی فرا رسد که این صرافی نیز مانند صرافی بایننس به کاربران ایرانی خود اخطار دهد که که دارایی های خود را خارج نمایید. و یا خدای نکرده همه آنها را بلوکه کند. چون شما احراز هویت نکرده‌اید هیچ سندیتی وجود ندارد که شما ایرانی باشید برای همین شما به راحتی می توانید به فعالیت خود در این صرافی ادامه دهید. فقط نکته ای که اینجا مهم است در صورت تمایل توصیه می شود که حتماً از وی پی اس استفاده نمایید. که هزینه چندانی هم ندارد.

برای مطالعه بیشتر در مورد ارز های دیجیتالی و بررسی صرافی ها و همچنین آموزش رایگان ترید کردن به سایت تک اوردر به نشانی takorder.ir مراجعه نمایید. و همچنین می توانید با عضویت در سایت تک اوردر اخبار و آموزش های به روز در مورد ارزهای دیجیتالی را دریافت نمایید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *