تبلیغات

تبلیغات

صرافی وی شارژ را بیشتر بشناسید

vsharg

وی شارژ یکی از قدیمی ترین صرافی های آنلاین در بازارهای مالی بین المللی میباشد.

صرافی فارکس وی شارژ با سابقه ای درخشان و خدمات رسانی به بیش از 4500 مشتری احراز هویت شده به واقع در بازار فارکس یکی از بزرگترین اکسچنجر ها یا همان لوکال دیپازیتر های واریز و برداشت ریالی بروکرهای فارکس میباشد.

طی یکسال گذشته مجموعه وی شارژ علاوه بر خدمات واریز و برداشت ریالی بروکر های فارکس خدمات دیگری مانند خرید و فروش وبمانی یا خرید و فروش پرفکت مانی  و حتی ارزهای دیجیتال مانند تتر را نیز به لیست خدمات خود اضافه کرده اند.

مشتریان و مخاطبین وی شارژ در سه دسته مختلف خدمات دریافت میکنند.

  1. واریز و برداشت ریالی بروکر های فارکس
  2. خرید و فروش وبمانی و پرفکت مانی
  3. خرید وفروش رمز ارزها

لازم به ذکر است که شما برای استفاده از خدمات وی شارژ میبایست حتما در این سایت ثبت نام کرده و احراز هویت انجام دهید. پس از احراز هویت در سایت وی شارژ شما برای خرید یا واریز قادر خواهید بود تا از درگاه بانکی وی شارژ استفاده کنید و برای برداشت به سادگی میتوانید در آمد دلاری خودتان را در هرکدام از دسته هایی که گفته شد به ریال تبدیل کنید.

فرایند ثبت درخواست تا انجام آن بین 5 دقیقه تا 15 دقیقه در روزهای کاری از ساعت 10 صبح تا 10 شب خواهد بود.

در ادامه به برخی از محبوب ترین خدمات سایت وی شارژ خواهیم پرداخت.

واریز و برداشت ریالی بروکر آلپاری

وی شارژ با تکیه بر سابقه درخشان خود یکی از محبوبترین صرافی های فارکس در امر واریز و برداشت ریالی بروکر آلپاری میباشد.

صرافی وی شارژ را بیشتر بشناسید

در سایت وی شارژ شما بدون هرگونه محدودیتی میتوانید حساب آلپاری خود را شارژ و آن واریز کنید همچنین شما قادر هستید تا از حساب آلپاری خود برداشت ریالی به وی شارژ داشته باشید تا در کمترین زمان در آمد آلپاری شما به ریال تبدیل شود.

خدمات واریز ریالی آلپاری یکی از محبوب ترین خدمات ارائه شده توسط وی شارژ است تا جایی که اکثر مشتریان بروکر آلپاری از خدمات واریز ریالی آلپاری برای شارژ دلاری حساب آلپاری خود استفاده میکنند.یکی از دلایل این محبوبیت عدم دریافت کمیسیون از مشتریان بروکر آلپاری است و دقیقا معادل مبلغ واریزی دلار دریافت میکنند.

همچنین خدمات برداشت ریالی آلپاری نیز به دلیل قیمت بسیار مناسب ارائه شده از سمت وی شارژ از محبوبیت بالایی برخوردار است چرا که در وی شارژ برای برداشت شما هیچ کمیسیونی پرداخت نمیکنید و دقیقا معادل دلاری برداشت شده از آلپاری ریال دریافت خواهید کرد.

همچنین بخوانید  ساده ترین راه میلیونر شدن با خشکبار

واریز و برداشت ریالی بروکر اوربکس

در سالهای گذشته یکی از مشکلات فعالان بازار فارکس واریز و برداشت به بروکر اوربکس بوده است. مجموعه وی شارژ از سال 1399 با مذاکراتی که با بروکر اوربکس داشته است خدمات واریز ریالی بروکر اوربکس و برداشت ریالی بروکر اوربکس را نیز به خدمات خود اضافه کرده است.

صرافی وی شارژ را بیشتر بشناسید

مزایای واریز ریالی اوربکس : شما هیچ هزینه و کمیسیونی پرداخت نمیکنید و معادل مبلغ پرداختی در بروکر اوربکس دلار را دریافت خواهید کرد. همچنین بازه زمانی واریز ریالی بروکر اوربکس توسط وی شارژ نهایتا 15 دقیقه در ساعات کاری خواهد بود که این یک مزیت بسیار بزرگ برای مشتریان اوربکس به حساب می آید.از آنجایی که بروکر اوربکس یک بروکر اروپایی است که به ایرانیان یا فارسی زبانان ایرا و افغانستان خدمات میدهد برای مشتریان امکان واریز ریالی بروکر اوربکس توسط وی شارژ یک فاکتور بسیار مهم است.

مزایای برداشت ریالی اوربکس  : در شیوه های غیر ریالی برداشت از بروکر اوربکس علاوه بر اینکه پروسه برداشت و تبدیل ان به ریال زمان بر میباشد شما میبایست کمیسیون انتقال را نیز پرداخت کنید . اما مزیت استفاده از برداشت ریالی بروکر اوربکس توسط وی شارژ این است که در کوتاه ترین زمان بدون پرداخت هرگونه کمیسیون و هزینه جانبی میتوانید برداشت ریالی از حساب اوربکس خود داشته باشید.

واریز و برداشت ریالی بروکر های فارکس

علاوه بر دو بروکر آلپاری و اوربکس که از محبوبترین بروکرهای ایران و محبوبترین ها در وی شارژ در میان مشتریان میباشند شما در سایت وی شارژ قادر هستید که خدمات واریز و برداشت ریالی بروکرهای فارکس دیگر را نیز انجام دهید.

در حقیقت وی شارژ بعنوان یک صرافی فارکس  خدمات واریز و برداشت ریالی خود را برای اکثر بروکرهای معتبر ارائه میکند و شما بدون هرگونه مشکلی میتوانید از آن استفاده کنید.

صرافی فارکس وی شارژ علاوه بر خدمات واریز و برداشت بروکرهای فارکس خدمت دیگری نیز دارد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

خرید و فروش وبمانی | خرید و فروش پرفکت مانی

شما در وی شارژ قادر هستید که وبمانی یا پرفکت مانی مورد نیاز خودتان را نیز به پایینترین قیمت خریداری کنید.

همچنین در زمان فروش شما به سادگی میتوانید وبمانی یا پرفکت مانی خودتان را در وی شارژ به فروش برسانید در کمتر از 5 دقیقه و معادل ریالی آنرا دریافت خواهید کرد.

یکی از دلایل محبوبیت وی شارژ در بین خریداران و فروشندگان وبمانی و پرفکت مانی سرعت انتقال چه دلاری و چه ریالی و همچنین قیمت بسیار مناسب در زمان خرید و در زمان فروش میباشد.

همچنین بخوانید  مرروری بر قابلیت های ابزارهای عالی عکس اندروید

عمده مشتریان خرید و فروش وبمانی وی شارژ طراحان سایت  میباشد که برای ثبت هاست و سرور و یا خرید و تمدید دامین و هاست خود از شرکت های خارجی از طریق وبمانی اقدام میکنند.

عمده مشتراین خرید و فروش وبمانی وی شارژ هم افرادی است که برای خرید از فروشگاه های اینترنتی یا بازی های آنلاین نیاز به پرفکت مانی دارند و از طریق وی شارژ پرفکت مانی خود را خریداری میکنند یا موجودی پرفکت مانی خود را به ریال تبدیل میکنند.

وی شارژ محبوب در بین فعالان بازار رمز ارزها

از سال 1399 وی شارژ با اضافه کردن سبد خرید و فروش تتر به مجموعه خدمات خود با استقبال بسیار بالای فعالان بازار رمز ارزها قرار گرفته است و مشتریان زیادی از بازار رمز ارزها چه برای خرید رمز ارز و چه فروش رمز ارز هایی که بر پایه تتر قابل خرید و فروش هستند از سایت وی شارژ استفاده میکنند.

وی شارژ را علاوه بر یک صرافی فارکس میتوان یک صرافی آنلاین نیز دانست چراکه با خدمات متنوع و حرفه ای خود توانسته است در میان فعالان بازارهای مالی بین المللی جایگاه بسیار خوبی را کسب کند.

جمع بندی :

مجموعه وی شارژ در گذشته بعنوان یک صرافی فارکس شناخته شده بود اما امروز وی شارژ را نه تنها یک صرافی فارکس بلکه یک صرافی آنلاین با تنوع خدمات بسیار بالا میدانند.

خدمات خرید و فروش ارزهای الکترونیک مانند وبمانی و پرفکت مانی

خدمات خرید و فروش تتر مخصوص فعالان بازار رمز ارزها

خدمات واریز و برداشت ریالی بروکر های فارکس

همه و همه در بستر حرفه ای وی شارژ با تکیه بر درگاه پرداخت بانکی  و پشتیبانی آنلاین در سایت از طریق گفتگوی آنلاین یا در تلگرام و واتساپ و حتی در صورت نیاز تماس تلفنی یا حضور فیزیکی در دفتر وی شارژ توانسته است اکثر نیاز فعالان بازارهای مالی را مرتفع سازد. پیشنهاد میکنیم شما هم به جمع مشتریان وی شارژ بپیوندید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *