تبلیغات

تبلیغات

هدفون بی سیم Fidelio T1 توسط شرکت فیلیپس معرفی شد

فیلیپس هدفون بی سیم Fidelio T1 را معرفی کرد

هدفون بی سیم Fidelio T1 توسط شرکت فیلیپس معرفی شد و مشخصات ویژه این هدفون ارائه گردید.

شرکت فیلیپس به تازگی از هدفون یا همان ایرباد جدید و پریمیومی خود به نام فیدلیو تی 1 رونمایی کرد. فیلیپس Fidelio T1 جدید ظاهر، قابلیت استفاده و عملکرد هدفون TWS را به سطحی پریمیومی می رساند که قبلاً دست نیافتنی بود. ایرباد فیلیپس Fidelio T1 صدای باکیفیت Fidelio را با به همراه صوتی طبیعی، باس عمیق و در عین حال واضح و جزئیات غنی ارائه می دهد.

بالاترین کیفیت صدا در کل محدوده به لطف وجود دو بلندگو به دست می آید. علاوه بر این، هدفون فیلیپس Fidelio T1 مجهز به کدک LDAC است که دریافت بی سیم و پخش صدای با وضوح بالا را تضمین می کند.

فیلیپس هدفون بی سیم Fidelio T1 را معرفی کرد

عایق صوتی غیرفعال برتر کیفیت حذف نویز را حتی بیشتر می کند. علاوه بر این، راحتی مناسب و طولانی مدت نیز وجود دارد. بلوتوث 5.2 بی سیم با فناوری Google Fast Pair همراه شده و به صورت خودکار جفت شدن هدفون با دستگاه های اندروید را آسان می کند. فناوری Push-to-talk نیز در دسترس است که به شما امکان می دهد از دستیار صوتی دستیار Google به صورت هندزفری استفاده کنید.

ویژگی هدفون فیلیپس Fidelio T1

فیلیپس Fidelio T1 دارای عمر باتری طولانی است: با حذف نویز به 9 ساعت پخش و 25 ساعت دیگر هنگام شارژ از کیس، با خاموش بودن به ترتیب 13 و 35 ساعت خواهد رسید. شارژ کامل دو ساعت طول می کشد و فقط 15 دقیقه شارژ موجب افزایش عمر بارتی به 1 ساعت می رسد.

هدفون ها در طرح مشکی یا نقره ای با روکش فلزی مات ساخته شده از چرم پایدار اسکاتلندی Muirhead در دسترس خواهند بود. فیلیپس Fidelio T1 سال آینده در روسیه عرضه می شود. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت فیلیپس مراجعه کنید.

هدفون های داخل گوشی True Wireless فیلیپس Fidelio T1 2021 برای برقراری ارتباط با پخش صدا طراحی شده اند. طراحی مینیمالیستی منحصر به فرد و متمایز ، میراث محصولات صوتی با کارایی بالا را Fidelio ادامه می دهد. فیلیپس Fidelio T1 2021 به گونه ای طراحی شده است که در طول استفاده طولانی مدت راحت جا بگیرد. سطح پلکانی ترکیبی از مهارت بیشتر ، کنترل بهتر قابلیت های لمسی و زیبایی مینیمالیستی آشنا فیلیپس فیدلیو است.

 

همچنین بخوانید  جدول پخش شبکه آموزش 13 فرودین + برنامه درسی شبکه آموزش 13 فروردین
منبع :
techobig

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *