تبلیغات

تبلیغات

سرامیک کف، انواع مدل های سرامیک کف آشپزخانه، پذیرایی و پارکینگ

kashiran

فروشگاه اینترنتی کاشی و سرامیک کاشیران مرجعی قابل اطمینان برای خرید عمده انواع مدل های سرامیک کف آشپزخانه، پذیرایی و پارکینگ است. برای خرید بهترین برندهای داخلی و خارجی سرامیک کف، کافی است به سایت کاشیران مراجعه کنید و سرامیک مورد نیاز خود را از میان دسته بندی های موجود انتخاب نمایید. سرامیک شما در کوتاه ترین زمان ممکن و با هزینه ای بسیار مناسب به دستتان خواهد رسید.

سرامیک ها را بر اساس نوع کاربرد می توان به دو نوع سرامیک کف و سرامیک بدنه تقسیم کرد. سرامیک های کف نوعی پوشش برای کف ساختمان ها می باشند که به دلیل کارایی بالا و مقرون به صرفه بودن، جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده اند.

سرامیک های مصرفی جهت پوشش کف سرویس های بهداشتی، قسمت پذیرایی ساختمان، آشپزخانه، پارکینگ و … با هم متفاوت می باشند. در حقیقت هر کدام باید ویژگی های منحصر به فردی داشته باشند. در اینجا قصد داریم با برخی از سرامیک های کف آشنا شویم و انواع مدل های سرامیک کف آشپزخانه، پذیرایی، پارکینگ و ویژگی های آن ها را بررسی کنیم.

سرامیک کف

انواع مدل های سرامیک کف بر اساس ظاهر

یکی از عواملی که سبب تمایز سرامیک ها از یکدیگر می شود، ظاهر آن ها می باشد. برخی از سرامیک های کف براق و برخی دیگر مات می باشند. انواع دیگری نیز وجود دارد که از آن ها به عنوان سرامیک های رگه ای، سرامیک ها پازلی و ….. یاد می شود. سرامیک های پازلی، سرامیک هایی هستند که با قرار دادن تعدادی از آن ها در کنار هم، می توان شکل منحصر به فردی را ایجاد کرد. لازم به ذکر می باشد که سرامیک هایی با طرح چوب و پارکت نیز نمونه دیگری از سرامیک ها کف می باشند که مورد استقبال اکثر افراد قرار گرفته اند.

انواع مدل های سرامیک بر اساس میزان جذب آب

میزان جذب آب توسط سرامیک ها از دیگر عواملی است که سبب تمایز سرامیک های کف شده است. سرامیک های کف را با توجه به این عامل می توان به سه گروه E1 ، E2 و E3 تقسیم کرد. میزان جذب آب توسط سرامیک هایی که در گروه E1 قرار می گیرند، بین 0 درصد تا 3 درصد است. لازم به ذکر است که سرامیک های گرانیتی و پرسلان در این دسته قرار می گیرند. میزان جذب آب توسط سرامیک های موجود در گروه E2 بین 3 درصد تا 10 درصد می‌باشد و سرامیک های لعاب دار در این گروه قرار می گیرند. توجه کنید که برای انتخاب سرامیک کف، برای محیط های مرطوب مانند حمام و سرویس بهداشتی بهتر است سراغ سرامیک های گروه E1 بروید تا میزان جذب آب کمتری داشته باشند.

همچنین بخوانید  خرید قفسه هایپری باکیفیت، مناسب‌ترین قیمت بازار

سرامیک کف

انواع مدل های سرامیک بر اساس جنس و فرآیند تولید

سرامیک های کف را بر اساس جنس و فرآیند تولید نیز می توان از یکدیگر تفکیک کرد. بر اساس جنس، دو نوع سرامیک کف داریم:

  • سرامیک کف پرسلان
  • سرامیک کف غیر پرسلان و یا معمولی

سرامیک های پرسلان نسبت به سرامیک های غیر پرسلان کیفیت بالاتر و مقاومت بیشتری دارند. پودر فلدسپات، خاک رس تصفیه شده، پودر ماسه بسیار ریز و … از مواد استفاده شده در ساخت این نوع سرامیک می باشند. توجه کنید که در ساخت سرامیک های غیر پرسلان از خاک رس های تصفیه نشده استفاده می شود. پخت سرامیک های پرسلان در دما و فشار بسیار بالا انجام می شود که به افزایش مقاومت و استحکام آن ها کمک می کند.

انواع مدل های سرامیک کف آشپزخانه، پذیرایی و پارکینگ

مدل های مختلف و متنوعی برای پوشش کفِ قسمت های مختلف ساختمان مانند پارکینگ، آشپزخانه، پذیرایی، اتاق ها و …. وجود دارد که انتخاب آن ها به سلیقه و توان مالی افراد بستگی دارد. توجه کنید که سرامیک هایی با طرح سنگ، سرامیک هایی با طرح آجر، سرامیک هایی با طرح چوب، سرامیک های شطرنجی، سرامیک های برجسته و … برای پوشش کف پارکینگ ساختمان مناسبند. لام به ذکر است که سرامیک کف پارکینگ باید به گونه ای باشد که علاوه بر مقاومت بسیار بالا در برابر فشار، میزان COF و یا سر بودن آن ها پایین باشد. اگر در مناطق سردسیر زندگی می کنید به این مسئله توجه ویژه داشته باشید.

از مدل های سرامیک کف پذیرایی نیز می توان به سرامیک های رگه ای براق، سرامیک های رگه ای مات، سرامیک های ساده، سرامیک هایی با طرح چوب و پارکت، سرامیک های پازلی و ….. اشاره کرد.

سرامیک کف آشپزخانه نیز مانند سایر سرامیک های کف، تنوع زیادی دارد که انتخاب آن ها به سلیقه افراد، هماهنگ بودن آن با سایر وسایل و … بستگی دارد. اما میزان جذب آب توسط سرامیک های آشپزخانه باید ناچیز باشد و COF پایینی داشته باشند تا احتمال بروز خطراتی چون سر خوردن کاهش پیدا کند. عده ای سرامیک کف پذیرایی را با سرامیک کف آشپزخانه یکسان در نظر می گیرند، همان طور که گفته شد انتخاب سرامیک به سلیقه افراد بستگی دارد.

در فروشگاه اینترنتی کاشیران امکان خرید بهترین و جدیدترین سرامیک های کف با مناسب ترین قیمت وجود دارد. برای اطلاع بیشتر از انواع سرامیک کف برای پذیرایی، آشپزخانه، پارکینگ و … می توانید به وب سایت کاشیران مراجعه کنید و بهترین سرامیک را از معتبرترین برندهای موجود در بازار ایران خریداری کنید.

همچنین بخوانید  عقب نشینی از سیم‌ها؛ مزایای دوربین مداربسته سولار بی‌نظیر

کارشناسان کاشیران با داشتن سال ها تجربه در زمینه فروش انواع کاشی و سرامیک بهترین راهنما برای خرید بهترین نوع سرامیک کف هستند.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *