تبلیغات

تبلیغات

از زندگینامه اشوان خواننده مشهور موسیقی پاپ ایران چه میدانید

ashvan

اشکان خدابنده ملقب به اشوان از خوانندگان مشهور این روزهای دنیای پاپ موسیقی ایران می‌باشد.

اگر می خواهید در باره اشوان اطلاعات بیشتری بدست آورید در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

نگاهی مختصر به زندگی اشوان

۲۳ مهر ۱۳۶۹ زاد روز تولد اشکان خدابنده می‌باشد و زادگاه او در شهر تهران است.

اشوان از دوران کودکی خود علاقه به دنیای موسیقی را در وجود خود پیداکرد و از همان دوران با نواختن سازهای مختلف وارد دنیای بزرگ موسیقی شد.

اشکان خدابنده مدرک فوق‌لیسانس مهندسی عمران خودش را از دانشگاه آزاد دریافت کرد اما او هیچگاه در رشته عمران فعالیت حرفه‌ای انجام نداده است.

خانواده اشکان خدابنده

اشوان در یک خانواده چهارنفره در شهر تهران متولد شد؛ به‌جز او برادر دیگری در این خانواده به نام آروان زندگی می‌کند.

اصالت پدر اشوان دامغانی می‌باشد و مادرش اهل طالقان است.

علاقه به دنیای موسیقی از کودکی

از ده‌سالگی اشوان به دنبال علاقه خود یعنی موسیقی رفت و ورود اشوان به دنیای موسیقی با نوازندگی گیتار آغاز شد. در ابتدا اشوان به سراغ گیتار کلاسیک رفت و پس از یادگیری آن در سن ۱۵ سالگی گیتار الکتریک را شروع کرد و پس از به دست آوردن تجربه کافی در این زمینه به سراغ ساز موردعلاقه بعدی خودش یعنی پیانو رفت.

زندگینامه اشوان

گفته می‌شود که اشوان پیانو را به‌صورت تجربی آموخته است و برای آموختن این ساز خودش به‌صورت تجربی بسیاری از مسیر آموزش را طی کرده است و با توجه به دانش و تجربه خود درزمینه نوازندگی گیتار این ساز را یاد گرفته است.

پس‌ازآن اشوان به‌مرور آهنگ‌سازی را آغاز کرد و به نوشتن شعرها علاقه پیدا کرد که این علاقه در او تا به امروز ادامه پیداکرده است.

همچنین او مدتی را زیر نظر استادان بنام ایرانی در دوره‌های سلفژ آموزش دید که این دوره‌ها باعث شد تا اشوان در اصول نت خوانی مهارت‌های بسیاری به دست آورد.

اشکان چگونه به شهرت رسید

در ایران سبک پاپ از سبک‌های پرطرفدار موسیقی ایرانی می‌باشد و به شهرت رسیدن خوانندگان در این سبک‌ها نسبت به سایر سبک‌ها آسان‌تر می‌باشد. موفقیت و به شهرت رسیدن اشوان را می‌توان در تک آهنگ‌های او جستجو کرد. تک آهنگ‌های اشوان به دلیل ریتم احساسی و همچنین صدای خاص او خیلی سریع به شهرت رسیدند و همین امر باعث شد تا خیلی زود نام اشوان بر سر زبان‌ها بیفتد.

ازجمله آهنگ‌های پر سروصدا و محبوب اشوان می‌توان به آهنگ “تنها شدم” اشاره کرد که به همراه آهنگ‌های “شمع هارو روشن کن” و “بهت مریضم” باعث شدند تا اشوان به شهرت بسیاری دست پیدا کند.

همچنین بخوانید  جاده ای را انتخاب کنید که پایانی نداشته باشد

طبق مصاحبه‌ای که با اشکان خدابنده صورت گرفت او علت موفقیت خودش را ارائه سبک غربی در موسیقی ایران می‌داند که باعث شده است نسبت به خوانندگان دیگر متفاوت‌تر جلوه کند و مسیر موفقیت را سریع‌تر طی کند.

اشوان در اولین کنسرتش

اولین کنسرت اشوان با سروصدا و شور و استقبال بسیاری همراه شد؛ در ابتدا قرار بود کنسرت اشوان در تاریخ ۲۴ شهریور سال ۱۳۹۵ برای یک سانس در سالن برج میلاد برگزار شود که به دلیل استقبال بیش‌ازحد مردم از کنسرت او این گردهمایی برای دو سانس دیگر هم تمدید شد.

یکی از بزرگ‌ترین حسرت‌های اشکان خدابنده نبوده مرحوم علی طباطبایی در اولین کنسرت او است که به گفته اشوان قرار بود برگزارکننده اولین کنسرت او، علی طباطبایی عزیز باشد.

حامیان اشوان در حوزه موسیقی

طبق مصاحبه‌هایی که با اشکان خدابنده انجام‌شده او از پدر و مادرش به‌عنوان رفقای خود یادکرده است و رابطه خود را با آن‌ها کاملاً دوستانه بیان کرده است؛ از طرف دیگر ورود اشوان به دنیای موسیقی با حمایت‌های بسیار زیاد دایی او یعنی فریدون محرابی که در صنعت رادیو فعالیت می‌کرد انجام شد که همین امر موجب شد تا  اشوان او را از بزرگ‌ترین حامیان خودش معرفی کند.

آیا اشوان آلبوم خودش را منتشر می‌کند؟

یکی از چالش‌های پیش روی اشوان آماده کردن اولین آلبوم رسمی خودش می‌باشد طبق گفته او از سال ۹۵ قرار بود که اولین آلبوم رسمی اشوان با نام “بهت مریضم” در چند ماه آینده منتشر شود اما تاکنون خبری از انتشار این آلبوم به‌صورت رسمی منتشرنشده است و طرفداران اشوان ‌هم چنان منتظر شنیدن اولین آلبوم رسمی او می‌باشند.

البته از این نظر اشوان را می‌توان اولین خواننده‌ای دانست که قبل از انتشار اولین آلبوم رسمی خود کنسرت‌های خودش را برگزار کرده است و در آن بسیار موفق هم ظاهرشده است.

متأهل یا مجرد؟

اشوان با توجه محبوبیتی که در بین مردم پیداکرده است و همچنین با توجه به وضع مالی مناسبی که دارد اما تاکنون ازدواج‌نکرده است و دلیل آن‌هم نامشخص باقی‌مانده است و در هیچ کجا اشاره‌ای به آن نشده است.

تک آهنگ‌های اشوان

زندگینامه اشوان

اشوان هرچقدر که در انتشار آلبوم تنبلی کرده است اما تک آهنگ‌های بسیار جذاب و قوی از خود منتشر کرده است که همین تک آهنگ‌ها علت اصلی محبوبیت او درمیان طرفداران آهنگ‌های پاپ می‌باشد.

از محبوب‌ترین تک آهنگ‌های اشوان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

آهنگ شاد

آخ که دیگه دلم میگه

کاش اینجا بودی

قلبم جونم

اگه نباشی

غرق گریه

پروانه

همچنین بخوانید  تحصیل در قبرس شمالی - شرایط و مزایا

دارم عاشق میشم

تنها شدم

چگونه آهنگ‌های اشوان را دانلود کنیم

با یک جستجوی کوچک در موتور جستجوگر گوگل به راحتی می‌توان متوجه شد که سایت‌های زیادی برای دانلود آهنگ جدید در دسترس هستند اما بهتر است از کدام سایت آهنگ مورد نظر خود را دانلود کنیم تا هم از کیفیت آهنگ راضی باشیم و هم در کمترین زمان و به راحتی به لینک دانلود مورد نظر دسترسی داشته باشیم؟

تاپ ریتم یک وب سایت اختصاصی برای دانلود آهنگ می‌باشد که متخصصین ما در این وب سایت به صورت اختصاصی انرژی و زمان خود را بر روی موزیک صرف می‌کنند. بنابراین اگر برای دانلود آهنگ به دنبال سایت موزیک اختصاصی می‌گردید تاپ ریتم یکی از گزینه‌های معتبر و مناسب می‌باشد.

چرا باید آهنگ‌های خود را از تاپ ریتم دانلود کنیم؟

علاوه بر اختصاصی بودن این سایت برای موزیک از دیگر مزایا و ویژگی‌های وب سایت تاپ ریتم، کاربر پسند بودن آن است. در این وب سایت کاربران به راحتی و بدون مزاحمت‌های تبلیغات جانبی و پاپ آپ ها می‌توانند به آهنگ مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند و آن را در کمترین زمان دانلود و از گوش دادن به آهنگ مورد نظر خود لذت ببرند.

در آخر از اینکه تاپ ریتم را برای گوش دادن انتخاب کرده‌اید از شما صمیمانه قدردانی می‌کنیم.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *